O ja dat zei hij, maar de autoriteiten in Panama gaan daar toch helemaal niet vanuit?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, nee, nee"Vrijheidsberoving"
![]()
Sorry, ff aan het dollenIk duik mijn bed in overigens, welterusten allemaal
Ik kan alleen maar herhalen dat dat beeld totaal niet overeenkomt met mijn perceptie. En dat van die verzamelde gidsen moet haast wel een grapje zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:49 schreef Perico het volgende:
[..]
Waarom laat jij je zo inpakken door de troll Baru dan, die een hele grote Engelse woordenschat heeft, met allerlei vaktermen, die het "me no like this, me hungry" niveau verre overstijgen...
En dan voor de vorm doet hij dan zogenaamd helemaal geen moeite om de grammatica kloppend te krijgen. Dat is trollen van de bovenste plank, van de verzamelde gidsen van Boquete die posten onder het Baru alias.
En veel lol hebben ermee.
Dat is mij ook nooit gebleken (leken juist overtuigd van een verdwaling), maar dat stond kennelijk op het internationale rechtshulpverzoek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
O ja dat zei hij, maar de autoriteiten in Panama gaan daar toch helemaal niet vanuit?
Ik ben het eens met Perico in deze, dat of een geval van MPS.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:01 schreef Gorraay het volgende:
En dat van die verzamelde gidsen moet haast wel een grapje zijn.
En ik ben het met Gorraay eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Perico in deze, dat of een geval van MPS.
Precies, Perico, kunnen we nu eindelijk eens ophouden over jouw troll-idee over Baru?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En ik ben het met Gorraay eens.
Ik heb privé contact gehad met Baru. Ik weet hoe hij heet en waar hij woont. En ik zie geen aanleiding om daaraan te twijfelen. Hij spreekt slecht Engels maar vloeiend Duits
Dat bepaal ik altijd nog zelf wel. PM-me er maar over.... owww, wacht....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:08 schreef danyoromijn het volgende:
Precies, Perico, kunnen we nu eindelijk eens ophouden over jouw troll-idee over Baru?
Vrij sterk. Die bron is een advocaat met een goede reputatie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:05 schreef agter het volgende:
De Samsung is op 5 april leeg.
Hoe sterk is de bron dat de Samsung het later wel weer deed, trouwens?
Ik moest ook ophouden over WS en over de Veluwe en... en... en... en...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:11 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat bepaal ik altijd nog zelf wel. PM-me er maar over.... owww, wacht....
Dan is dat idd opmerkelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vrij sterk. Die bron is een advocaat met een goede reputatie.
De Panamese autoriteiten hebben een misdrijf overigens ook nooit uitgesloten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
O ja dat zei hij, maar de autoriteiten in Panama gaan daar toch helemaal niet vanuit?
-edit-quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:13 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Ik moest ook ophouden over WS en over de Veluwe en... en... en... en...
ja, morgenochtend doet PM het, op het moment dat ik hier net weg ben ;-)
nou ja misschien nog net niet dan.... en nu ga ik echt slapen....
Ja dat is altijd een handige oplossing, misschien zelf ook proberen bij de berichten die je storenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:31 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Sorry, ik kan nog geen PM versturen hier... lees er maar overheen...
ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Perico in deze, dat of een geval van MPS.
Goed gezien. Grammaticaal volledig kloppende zinnen, bijzinnen met werkwoorden in de juiste tijd, en dan één werkwoordje dat precies faliekant in de verkeerde tijd ernaast zit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:49 schreef Perico het volgende:
[..]
Waarom laat jij je zo inpakken door de troll Baru dan, die een hele grote Engelse woordenschat heeft, met allerlei vaktermen, die het "me no like this, me hungry" niveau verre overstijgen...
En dan voor de vorm doet hij dan zogenaamd helemaal geen moeite om de grammatica kloppend te krijgen. Dat is trollen van de bovenste plank, van de verzamelde gidsen van Boquete die posten onder het Baru alias.
En veel lol hebben ermee.
Dit soort reacties getuigt niet van enig niveauquote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Al vanaf je eerste post pas een week geleden zit je te ouwehoeren over het lage niveau van FOK en hoe geweldig WS is.
Ik weet de bron niet meer, maar Panameze autoriteiten gingen uit van ontvoering/misdaad en NFI van verdwaling. Volgens mij stond dat in artikel die laatst was verschenen in Volkskrant of Telegraaf met die oude ? (rechercheur/ politiecommissaris ofzo) die expertise van oudgedienden had verzameld en vrijwillig wilde afdragen aan de ouders na idee van zijn vrouw. En in dat artikel ging hij door hoe belangrijk eerste 48 uur zijn en hoe snel telefoon- en betaalgegevens achterhaald moeten worden en kunnen met hun bijdrage. Maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
Doe eens niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Al vanaf je eerste post pas een week geleden zit je te ouwehoeren over het lage niveau van FOK en hoe geweldig WS is.
Ik heb de steen aangewezen.quote:
je hebt gezegd waar ie wel ligt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik heb de steen aangewezen.
Het kliekje gidsenmatties probeert deze krampachtig bij de 2e kabelbrug te duiden maar daar ligt ie toch echt niet.
Nu je zegt: wat het niet zo dat alle vermissingen direct onder de noemer 'vrijheidsberoving' vielen daar?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:29 schreef Grijzemassa het volgende:
Het misverstand over definitie van vrijheidsberoving in Panama en vermissing in Nederland is de oorzaak van het misverstand. Het schijnt dat in Panama een vermissing valt onder "onvrijwillige vrijheidsberoving"
Dat zegt dan nog niet dat er derden bij betrokken zijn, het kan ook door een ongeluk o.i.d. zijn.
Het is vanaf het begin vertaald naar het Nederlands als ontvoering, daar komt het misverstand vandaan.
Ik zal later een link plaatsen naar het artikel waar dit in uitgelegd werd, ik moet ver terugzoeken daarvoor.
Ik vind het onbegrijpelijk dat de heren speurders die aan tafel zaten dit belangrijke detail gemist hebben.
Ja dat klopt, het is uitgelegd in een krant. Ik weet alleen niet meer of het een Nederlandse of Panamese krant was dus zoek me een ongeluk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:43 schreef agter het volgende:
[..]
Nu je zegt: wat het niet zo dat alle vermissingen direct onder de noemer 'vrijheidsberoving' vielen daar?
Lisanne die de pincode van Kris niet wist, Kris niet in staat haar de pincode te geven (dood/kwijt/niet aanspreekbaar). Wat dus na die vier dagen gebeurd moet zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:49 schreef jackie12 het volgende:
Ik kan geen verdwaalscenario bedenken die aansluit op de eerste 4 dagen goed en daarna foute codes. En dat 80 keer.
dat denk ik ook, zei ik al eerder. Die eerste nachtfoto, met geul en op zeer korte afstand die hangpleksteen. Dat moeten meerdere lokalen weten, waar dat is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:40 schreef 11en30 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat de gidsen wel weten waar de steen ligt.
Hebben zij de nachtfoto's gezien? Baru zeker weten wel.
Hebben ze/Heeft Baru de autoriteiten en/of de familie geïnformeerd over de lokatie?
Zo nee waarom niet?
Waarom proberen ze de steen bij de kabelbrug te positioneren?
@Danyoromijn: waarom ga jij niet onderkoffer op ws om dat eens even uit te zoeken?
Bedankt. Ik zal dat ook even op WS zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef Grijzemassa het volgende:
23/06/2014 - The case of Lisanne Froon and Kris Kremers is being handled as a "crime against personal integrity" and has ceased to be regarded as a disappearance, said Prosecutor Betzaida Pittí.
Pittí said that the decision was made after remains found in Bocas del Toro were of Froon. It must now be determined if she died of natural causes or if foul play was involved.
Hier komt het misverstand vandaan dat het in Panama als een misdaad gezien zou worden en in Nederland als een vermissing.
http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/347137?en
Was mijn eerste gedachte ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:53 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lisanne die de pincode van Kris niet wist, Kris niet in staat haar de pincode te geven (dood/kwijt/niet aanspreekbaar). Wat dus na die vier dagen gebeurd moet zijn.
Ja, duidelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef Grijzemassa het volgende:
23/06/2014 - The case of Lisanne Froon and Kris Kremers is being handled as a "crime against personal integrity" and has ceased to be regarded as a disappearance, said Prosecutor Betzaida Pittí.
Pittí said that the decision was made after remains found in Bocas del Toro were of Froon. It must now be determined if she died of natural causes or if foul play was involved.
Hier komt het misverstand vandaan dat het in Panama als een misdaad gezien zou worden en in Nederland als een vermissing.
http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/347137?en
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zal dat ook even op WS zetten.
Das nieuws!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:44 schreef Procella het volgende:
'Op de smartphones van de vrouwen zijn vingerafdrukken gevonden, waarvan er een is teruggevonden in de Panamese database, volgens de krant La Estrella. '
http://www.nieuws.nl/alge(...)NA-van-een-onbekende
Verdwaling my ass.
zodan, benieuwd of we snel weten wie erbij hoortquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:44 schreef Procella het volgende:
'Op de smartphones van de vrouwen zijn vingerafdrukken gevonden, waarvan er een is teruggevonden in de Panamese database, volgens de krant La Estrella. '
http://www.nieuws.nl/alge(...)NA-van-een-onbekende
Verdwaling my ass.
Maar wel genoeg bij kennis is om de 1e 4 dagen wel haar eigen telefoon te "onlocken" maar niet helder genoeg is om Lisanne haar pincode te geven?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:53 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lisanne die de pincode van Kris niet wist, Kris niet in staat haar de pincode te geven (dood/kwijt/niet aanspreekbaar). Wat dus na die vier dagen gebeurd moet zijn.
Wat dat iet het artikel waarin stond dat de telefoons met tape aan de camera vast geplakt zaten? Op dat tape is een vingerafdruk gevonden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:55 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat iemand get bijbehorende artikel van estrella kan vinden en vertalen? Ik zit mobiel
Maar er staat iets anders.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
zodan, benieuwd of we snel weten wie erbij hoort
en dat die een match heeft met de database in panama?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef agter het volgende:
[..]
Wat dat iet het artikel waarin stond dat de telefoons met tape aan de camera vast geplakt zaten? Op dat tape is een vingerafdruk gevonden.
ah, nog niet vergeleken dus. Volgens dit artikel en er is dus nog geen nieuwere dat het vergeleken is en (al dan niet) matcht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Maar er staat iets anders.
El informe practicado por el Instituto Forense de Holanda revela que tres de las huellas se hallaron en la cinta autoadhesiva que unía la cámara y los teléfonos. Una de las huellas, de la que se envió una fotografía a la fiscalía panameña, puede ser cotejada en la base de datos de Panamá.
Het door het NFI opgestelde rapport onthult dat drie vingerafdrukken zich bevonden in het plakband dat de camera en de telefoons bijeenhield. Een van de vingerafdrukken, waarvan een foto naar het Panamese OM is gestuurd, kan worden vergeleken in de Panamese database.
Cotejar betekent volgens alle woordenboeken: vergelijken.
Ik zoek het even op:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat die een match heeft met de database in panama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |