Ik heb de steen aangewezen.quote:
je hebt gezegd waar ie wel ligt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik heb de steen aangewezen.
Het kliekje gidsenmatties probeert deze krampachtig bij de 2e kabelbrug te duiden maar daar ligt ie toch echt niet.
Nu je zegt: wat het niet zo dat alle vermissingen direct onder de noemer 'vrijheidsberoving' vielen daar?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:29 schreef Grijzemassa het volgende:
Het misverstand over definitie van vrijheidsberoving in Panama en vermissing in Nederland is de oorzaak van het misverstand. Het schijnt dat in Panama een vermissing valt onder "onvrijwillige vrijheidsberoving"
Dat zegt dan nog niet dat er derden bij betrokken zijn, het kan ook door een ongeluk o.i.d. zijn.
Het is vanaf het begin vertaald naar het Nederlands als ontvoering, daar komt het misverstand vandaan.
Ik zal later een link plaatsen naar het artikel waar dit in uitgelegd werd, ik moet ver terugzoeken daarvoor.
Ik vind het onbegrijpelijk dat de heren speurders die aan tafel zaten dit belangrijke detail gemist hebben.
Ja dat klopt, het is uitgelegd in een krant. Ik weet alleen niet meer of het een Nederlandse of Panamese krant was dus zoek me een ongeluk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:43 schreef agter het volgende:
[..]
Nu je zegt: wat het niet zo dat alle vermissingen direct onder de noemer 'vrijheidsberoving' vielen daar?
Lisanne die de pincode van Kris niet wist, Kris niet in staat haar de pincode te geven (dood/kwijt/niet aanspreekbaar). Wat dus na die vier dagen gebeurd moet zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:49 schreef jackie12 het volgende:
Ik kan geen verdwaalscenario bedenken die aansluit op de eerste 4 dagen goed en daarna foute codes. En dat 80 keer.
dat denk ik ook, zei ik al eerder. Die eerste nachtfoto, met geul en op zeer korte afstand die hangpleksteen. Dat moeten meerdere lokalen weten, waar dat is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:40 schreef 11en30 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat de gidsen wel weten waar de steen ligt.
Hebben zij de nachtfoto's gezien? Baru zeker weten wel.
Hebben ze/Heeft Baru de autoriteiten en/of de familie geïnformeerd over de lokatie?
Zo nee waarom niet?
Waarom proberen ze de steen bij de kabelbrug te positioneren?
@Danyoromijn: waarom ga jij niet onderkoffer op ws om dat eens even uit te zoeken?
Bedankt. Ik zal dat ook even op WS zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef Grijzemassa het volgende:
23/06/2014 - The case of Lisanne Froon and Kris Kremers is being handled as a "crime against personal integrity" and has ceased to be regarded as a disappearance, said Prosecutor Betzaida Pittí.
Pittí said that the decision was made after remains found in Bocas del Toro were of Froon. It must now be determined if she died of natural causes or if foul play was involved.
Hier komt het misverstand vandaan dat het in Panama als een misdaad gezien zou worden en in Nederland als een vermissing.
http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/347137?en
Was mijn eerste gedachte ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:53 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lisanne die de pincode van Kris niet wist, Kris niet in staat haar de pincode te geven (dood/kwijt/niet aanspreekbaar). Wat dus na die vier dagen gebeurd moet zijn.
Ja, duidelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef Grijzemassa het volgende:
23/06/2014 - The case of Lisanne Froon and Kris Kremers is being handled as a "crime against personal integrity" and has ceased to be regarded as a disappearance, said Prosecutor Betzaida Pittí.
Pittí said that the decision was made after remains found in Bocas del Toro were of Froon. It must now be determined if she died of natural causes or if foul play was involved.
Hier komt het misverstand vandaan dat het in Panama als een misdaad gezien zou worden en in Nederland als een vermissing.
http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/347137?en
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zal dat ook even op WS zetten.
Das nieuws!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:44 schreef Procella het volgende:
'Op de smartphones van de vrouwen zijn vingerafdrukken gevonden, waarvan er een is teruggevonden in de Panamese database, volgens de krant La Estrella. '
http://www.nieuws.nl/alge(...)NA-van-een-onbekende
Verdwaling my ass.
zodan, benieuwd of we snel weten wie erbij hoortquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:44 schreef Procella het volgende:
'Op de smartphones van de vrouwen zijn vingerafdrukken gevonden, waarvan er een is teruggevonden in de Panamese database, volgens de krant La Estrella. '
http://www.nieuws.nl/alge(...)NA-van-een-onbekende
Verdwaling my ass.
Maar wel genoeg bij kennis is om de 1e 4 dagen wel haar eigen telefoon te "onlocken" maar niet helder genoeg is om Lisanne haar pincode te geven?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:53 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lisanne die de pincode van Kris niet wist, Kris niet in staat haar de pincode te geven (dood/kwijt/niet aanspreekbaar). Wat dus na die vier dagen gebeurd moet zijn.
Wat dat iet het artikel waarin stond dat de telefoons met tape aan de camera vast geplakt zaten? Op dat tape is een vingerafdruk gevonden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:55 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat iemand get bijbehorende artikel van estrella kan vinden en vertalen? Ik zit mobiel
Maar er staat iets anders.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
zodan, benieuwd of we snel weten wie erbij hoort
en dat die een match heeft met de database in panama?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef agter het volgende:
[..]
Wat dat iet het artikel waarin stond dat de telefoons met tape aan de camera vast geplakt zaten? Op dat tape is een vingerafdruk gevonden.
ah, nog niet vergeleken dus. Volgens dit artikel en er is dus nog geen nieuwere dat het vergeleken is en (al dan niet) matcht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Maar er staat iets anders.
El informe practicado por el Instituto Forense de Holanda revela que tres de las huellas se hallaron en la cinta autoadhesiva que unía la cámara y los teléfonos. Una de las huellas, de la que se envió una fotografía a la fiscalía panameña, puede ser cotejada en la base de datos de Panamá.
Het door het NFI opgestelde rapport onthult dat drie vingerafdrukken zich bevonden in het plakband dat de camera en de telefoons bijeenhield. Een van de vingerafdrukken, waarvan een foto naar het Panamese OM is gestuurd, kan worden vergeleken in de Panamese database.
Cotejar betekent volgens alle woordenboeken: vergelijken.
Ik zoek het even op:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat die een match heeft met de database in panama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |