O ja dat zei hij, maar de autoriteiten in Panama gaan daar toch helemaal niet vanuit?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, nee, nee"Vrijheidsberoving"
![]()
Sorry, ff aan het dollenIk duik mijn bed in overigens, welterusten allemaal
Ik kan alleen maar herhalen dat dat beeld totaal niet overeenkomt met mijn perceptie. En dat van die verzamelde gidsen moet haast wel een grapje zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:49 schreef Perico het volgende:
[..]
Waarom laat jij je zo inpakken door de troll Baru dan, die een hele grote Engelse woordenschat heeft, met allerlei vaktermen, die het "me no like this, me hungry" niveau verre overstijgen...
En dan voor de vorm doet hij dan zogenaamd helemaal geen moeite om de grammatica kloppend te krijgen. Dat is trollen van de bovenste plank, van de verzamelde gidsen van Boquete die posten onder het Baru alias.
En veel lol hebben ermee.
Dat is mij ook nooit gebleken (leken juist overtuigd van een verdwaling), maar dat stond kennelijk op het internationale rechtshulpverzoek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
O ja dat zei hij, maar de autoriteiten in Panama gaan daar toch helemaal niet vanuit?
Ik ben het eens met Perico in deze, dat of een geval van MPS.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:01 schreef Gorraay het volgende:
En dat van die verzamelde gidsen moet haast wel een grapje zijn.
En ik ben het met Gorraay eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Perico in deze, dat of een geval van MPS.
Precies, Perico, kunnen we nu eindelijk eens ophouden over jouw troll-idee over Baru?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En ik ben het met Gorraay eens.
Ik heb privé contact gehad met Baru. Ik weet hoe hij heet en waar hij woont. En ik zie geen aanleiding om daaraan te twijfelen. Hij spreekt slecht Engels maar vloeiend Duits
Dat bepaal ik altijd nog zelf wel. PM-me er maar over.... owww, wacht....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:08 schreef danyoromijn het volgende:
Precies, Perico, kunnen we nu eindelijk eens ophouden over jouw troll-idee over Baru?
Vrij sterk. Die bron is een advocaat met een goede reputatie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:05 schreef agter het volgende:
De Samsung is op 5 april leeg.
Hoe sterk is de bron dat de Samsung het later wel weer deed, trouwens?
Ik moest ook ophouden over WS en over de Veluwe en... en... en... en...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:11 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat bepaal ik altijd nog zelf wel. PM-me er maar over.... owww, wacht....
Dan is dat idd opmerkelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vrij sterk. Die bron is een advocaat met een goede reputatie.
De Panamese autoriteiten hebben een misdrijf overigens ook nooit uitgesloten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
O ja dat zei hij, maar de autoriteiten in Panama gaan daar toch helemaal niet vanuit?
-edit-quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:13 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Ik moest ook ophouden over WS en over de Veluwe en... en... en... en...
ja, morgenochtend doet PM het, op het moment dat ik hier net weg ben ;-)
nou ja misschien nog net niet dan.... en nu ga ik echt slapen....
Ja dat is altijd een handige oplossing, misschien zelf ook proberen bij de berichten die je storenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:31 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Sorry, ik kan nog geen PM versturen hier... lees er maar overheen...
ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Perico in deze, dat of een geval van MPS.
Goed gezien. Grammaticaal volledig kloppende zinnen, bijzinnen met werkwoorden in de juiste tijd, en dan één werkwoordje dat precies faliekant in de verkeerde tijd ernaast zit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:49 schreef Perico het volgende:
[..]
Waarom laat jij je zo inpakken door de troll Baru dan, die een hele grote Engelse woordenschat heeft, met allerlei vaktermen, die het "me no like this, me hungry" niveau verre overstijgen...
En dan voor de vorm doet hij dan zogenaamd helemaal geen moeite om de grammatica kloppend te krijgen. Dat is trollen van de bovenste plank, van de verzamelde gidsen van Boquete die posten onder het Baru alias.
En veel lol hebben ermee.
Dit soort reacties getuigt niet van enig niveauquote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Al vanaf je eerste post pas een week geleden zit je te ouwehoeren over het lage niveau van FOK en hoe geweldig WS is.
Ik weet de bron niet meer, maar Panameze autoriteiten gingen uit van ontvoering/misdaad en NFI van verdwaling. Volgens mij stond dat in artikel die laatst was verschenen in Volkskrant of Telegraaf met die oude ? (rechercheur/ politiecommissaris ofzo) die expertise van oudgedienden had verzameld en vrijwillig wilde afdragen aan de ouders na idee van zijn vrouw. En in dat artikel ging hij door hoe belangrijk eerste 48 uur zijn en hoe snel telefoon- en betaalgegevens achterhaald moeten worden en kunnen met hun bijdrage. Maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
Doe eens niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Al vanaf je eerste post pas een week geleden zit je te ouwehoeren over het lage niveau van FOK en hoe geweldig WS is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |