abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145093543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:34 schreef taya22 het volgende:

[..]

Ik besef echt wel dat hij met zijn vijftigste in een verpleegtehuis met korsakov kan zitten. Dat heb ik hem meerdere keren gezegd ook. Maar ik ben na een halfjaar toch niet degene die hem wakker moet schudden? Ik kan hem toch niet in deze prille fase al gaan bemoederen?
Dat hij iedere dag drinkt heeft toch ook gewoon invloed op jullie relatie nu? Daar kan je best iets van zeggen. Heeft niets met bemoederen te maken.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:38:55 #62
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145093581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar dat ben je wel van plan over een jaar of zo? En dan verwacht je dat hij daar opeens naar gaat luisteren en zal stoppen?

Je zegt 'ik vind het niet van belang'. Wat ook nog wel wat anders is dan 'ik durf er nu nog niet over te beginnen'

Ik snap zelf niet wat er aantrekkelijk is aan iemand die verslaafd is...
TS komt ook niet per se over als iemand met een gezond zelfbeeld...meer als een gevalletje onzeker/minderwaardigheidscomplexje...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:39:10 #63
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat hij iedere dag drinkt heeft toch ook gewoon invloed op jullie relatie nu? Daar kan je best iets van zeggen. Heeft niets met bemoederen te maken.
Geloof me, dat doe ik ook wel. Maar ik ga hem niet dwingen ofzo.
pi_145093639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:39 schreef taya22 het volgende:

[..]

Maar waarom zou je iets willen starten met iemand terwijl het nu al in de weg zit? En wat is je lange termijn plan?

Ik snap het echt niet
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

TS komt ook niet per se over als iemand met een gezond zelfbeeld...meer als een gevalletje onzeker/minderwaardigheidscomplexje...
Zo klinkt het inderdaad want anders snap ik niet waarom je denkt dat dit een ideale partner is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:42:18 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145093717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:39 schreef taya22 het volgende:

[..]

Dat zou ook niet werken....denk je dat hij nog wel verandert? en zie je die verandering als iets dat nodig is om echt toekomst te hebben met hem? zo ja: je verspilt hoogstwaarschijnlijk je tijd
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_145093725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef taya22 het volgende:
Het klinkt gek, maar jullie reacties maakt me wel wakker. Sommige zijn erg hard. Voor mijzelf is zijn drank en drugsprobleem niet eens zo belangrijk, maar dingen vertroebelen snel blijkt. Vooral de latere reacties zijn erg goed. Dat we eerst stabiel moeten worden, afrekenen met verslavingen etc.
Het enige is: trek ik aan een dood paard of niet?
Het is in ieder geval geenzins een stabiele situatie om kinderen aan toe te gaan voegen, en als jij daar na een half jaar (!) relatie al over loopt te miepen zit dat blijkbaar nogal diep. Ik zou eerst lekker beiden je issues eens uitwerken, hij z'n verslavingen, jij je historie met Otto.

Mijn idee is dat hij gewoon echt het type lamlul is, wat nergens verantwoording voor wil, en vooral geen verplichtingen. Als je 30 bent en nog een beetje bierzuipend en blowend op de bank hangt en zit te klagen over dat school stom is...
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:42:30 #67
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093727
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar waarom zou je iets willen starten met iemand terwijl het nu al in de weg zit? En wat is je lange termijn plan?

Ik snap het echt niet

[..]

Zo klinkt het inderdaad want anders snap ik niet waarom je denkt dat dit een ideale partner is
... korte termijn: omdat ik verliefd op hem ben?... Lange termijn plannen worden wel aardig de kop ingedrukt door hem.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:43:29 #68
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145093762
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:16 schreef taya22 het volgende:
Wat betreft drank en drugs, dat tweede is dus op medische basis en de drank daar is hij echt met een rede aan begonnen. Onze relatie is nog niet toe aan diepgaande discussies over de rede van zijn drankgebruik
Hopelijk maak je een grapje..Het is een junk / alcoholist.
En los van het feit dat hij een enorme lamlul is enzo is er gewoon geen toekomst samen als je beide een hele andere visie hebt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145093787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:35 schreef wipes66 het volgende:

[..]

iedere dag alcohol drinken is minstens een gewoonte die je evident niet kan loslaten, anders zou je ook niet iedere dag alcohol drinken ivm de planning die er voor nodig is om geen dag over te slaan.
Planning, planning... als je het in huis hebt en het lekker vindt, dan is het drinken van een biertje niet veel anders dan het eten van een koekje bij de koffie. Geestelijk en fysiek merk je volgens mij vrij weinig van een biertje. Echter vind ik het bij 4 biertjes op een dag, in combinatie met ander drugsgebruik, wel een zorgwekkend beeld. Zelfmedicatie of niet.
pi_145093890
Maar goed dat iedereen hier een opgeleid dokter is die prima kan zeggen dat een jointje en 4 bier per dag onlosmakelijk verbonden is aan een kort leven, permanente lamlendigheid, en algehele waardeloosheid van iemands leven. Mooi op die hoge paarden en hoge torens zeker?

Tering wat een hoop kortzichtigheid in één topic.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_145093940
quote:
15s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
Maar goed dat iedereen hier een opgeleid dokter is die prima kan zeggen dat een jointje en 4 bier per dag onlosmakelijk verbonden is aan een kort leven, permanente lamlendigheid, en algehele waardeloosheid van iemands leven. Mooi op die hoge paarden en hoge torens zeker?

Kom op, als je 30 bent en je blowed en zuipt iedere dag, dan kan je nou niet echt doen alsof dat zo'n ideale situatie is om ook nog kinderen aan toe te voegen. Lamlendigheid komt overigens vooral voort uit dat hele gebeuren over dat hij niks geen verplichtingen wil :') Kom op, dan ben je 30, en zit je nog te janken als een klein kind dat school en andere verplichtingen STOM zijn :') !
pi_145093978
quote:

TS heeft het zelf over een drugsverslaving. Alleen dat is natuurlijk al genoeg om, als partner, bepaalde zorgen te hebben/kritisch te blijven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145093998
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kom op, als je 30 bent en je blowed en zuipt iedere dag, dan kan je nou niet echt doen alsof dat zo'n ideale situatie is om ook nog kinderen aan toe te voegen. Lamlendigheid komt overigens vooral voort uit dat hele gebeuren over dat hij niks geen verplichtingen wil :') Kom op, dan ben je 30, en zit je nog te janken als een klein kind dat school en andere verplichtingen STOM zijn :') !
Best, prima, iedereen heeft zijn eigen standpunt dat soort spul. Niet iedereen zit zo geworteld in deze samenleving dat ze deze samenleving als zalig zien, kan ook prima. Genoeg oude hippies die hun kinderen zo hebben opgevoed. Wil niet meteen zeggen dat het enkel kommer en kwel is zoals dat hier wordt neergezet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:51:01 #74
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145094007
quote:

Alsof je een dokter moet zijn om een slappe zak te herkennen :')
pi_145094036
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:50 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Best, prima, iedereen heeft zijn eigen standpunt dat soort spul. Niet iedereen zit zo geworteld in deze samenleving dat ze deze samenleving als zalig zien, kan ook prima. Genoeg oude hippies die hun kinderen zo hebben opgevoed. Wil niet meteen zeggen dat het enkel kommer en kwel is zoals dat hier wordt neergezet.
Neuh, ik ben ook niet zo dat het allemaal binnen de gebaande paden moet, maar dit vind ik wel een redelijk optelsommetje waar uit ik dan (persoonlijk) concludeer dat dit vooral iemand is die geen verplichtingen wil, en lange leve de lol. Dat is ook prima, zijn keuze. Maar dan moet TS dus beseffen dat ze bij zo iemand haar diepgewortelde kinderwens niet in vervulling ziet gaan.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:52:31 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145094058
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:50 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat is ook niet per se wat gezegd wordt...maar TS wil een toekomst opbouwen en kinderen, en maakt zich nu al zorgen over die punten...dan is het wellicht niet onredelijk om aan te nemen dat de twee niet helemaal voor elkaar gemaakt zijn...

Los daarvan zal het gerust een prima vent zijn die geen vlieg kwaad doet...dat staat los van elkaar...
pi_145094116
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Planning, planning... als je het in huis hebt en het lekker vindt, dan is het drinken van een biertje niet veel anders dan het eten van een koekje bij de koffie. Geestelijk en fysiek merk je volgens mij vrij weinig van een biertje. Echter vind ik het bij 4 biertjes op een dag, in combinatie met ander drugsgebruik, wel een zorgwekkend beeld. Zelfmedicatie of niet.
als je 365 dagen per jaar koekjes eet en er altijd voor zorgt dat je koek in huis hebt heb je ook een probleem met koekjes. niemand consumeert iets dwangmatig iedere dag, tenzij het nodig is of er iets aan de hand is. een suikerverslaving is wat dat betreft niet heel verschillend, behalve dat het cultureel wat geaccepteerder is.
..///
pi_145094365
Als je aan kinderen wilt beginnen, zou ik eerst eens goed nadenken (hierbij stil staan), in welke mate jullie daar klaar voor zijn, die extra druk (en zorgen) aankunnen. Hij is momenteel helemaal niet zo stabiel. Geloof je (denk je) dat een huilende baby/peuter daar veel goeds aan zal doen ?
pi_145094369
quote:
Die reactie van Beatrijs is toch niet serieus of wel? :X
pi_145094941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:01 schreef Operc het volgende:

[..]

Die reactie van Beatrijs is toch niet serieus of wel? :X
Het lijkt mij ook satirisch bedoeld.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:26:47 #81
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145095234
Ik denk dat ik beter een ander topic kan posten met het onderwerp: hoe ga ik om met liefdesverdriet/verbroken relatie. IK heb net uitgebreid met mijn mama gebeld en gehuild. Ik wil jullie bedanken voor jullie meedenken maar ik zet mijn relatie nu even een poosje van me af. Weer even terug naar het nu, studie en een lekker kop thee.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:31:10 #82
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145095375
Ik denk dat ik beter een ander topic kan posten met het onderwerp: hoe ga ik om met liefdesverdriet/verbroken relatie. IK heb net uitgebreid met mijn mama gebeld en gehuild. Ik wil jullie bedanken voor jullie meedenken maar ik zet mijn relatie nu even een poosje van me af. Weer even terug naar het nu, studie en een lekker kop thee.

Ik heb het niet over dat ik nu kinderen wil, maar pas over een aantal jaren, als hij sterk geminderd is met drinken cq. gestopt is met blowen. Ik vind dat ik best als vriendin mijn zorgen kan uiten en er niet mee akkoord hoef te gaan als hij dat probleem niet aanpakt.

Ik hoop dus wel dat hij dat probleem in de toekomst aan gaat pakken. Want inderdaad, een vader die drinkt en blowt zie ik ook niet voor me.
pi_145095474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:54 schreef wipes66 het volgende:

[..]

als je 365 dagen per jaar koekjes eet en er altijd voor zorgt dat je koek in huis hebt heb je ook een probleem met koekjes. niemand consumeert iets dwangmatig iedere dag, tenzij het nodig is of er iets aan de hand is. een suikerverslaving is wat dat betreft niet heel verschillend, behalve dat het cultureel wat geaccepteerder is.
Dat dwangmatige maak jij ervan. Hoe rigide en letterlijk kun je 'elke dag een biertje' opvatten zeg...
pi_145095503
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:26 schreef taya22 het volgende:
Jezus dat ging snel :')
Weet je zeker dat je geen troll bent?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145095738
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:16 schreef taya22 het volgende:
Onze relatie is nog niet toe aan diepgaande discussies
Doe ik ook altijd hoor. Eerst kindertjes maken, zien of je überhaupt een goed gesprek met iemand kan houden kan immers altijd nog!
pi_145095775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jezus dat ging snel :')
Weet je zeker dat je geen troll bent?
Een uur geleden wou ze nog kinders van deze gast :')
  Redactie Frontpage woensdag 1 oktober 2014 @ 16:45:51 #87
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_145095818
Na de eerste alinea gelezen te hebben icm de topic titel: wil je een drugsgebruikende alcoholist als ouder voor je kind(eren)?

Edit, oh laat maar, het is al voorbij :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_145095916
TS: wat ik lees is dat jij een compleet andere toekomst voor ogen hebt dan jouw vriend. Tenzij of jij, of hij daar 180 graden in gaat draaien (want zaken als wel/geen kind kennen geen gulden middenweg) gaat dat gegarandeerd mis.

Je vraagt je af of je aan een dood paard trekt en op basis van wat ik lees denk ik dat je het antwoord eigenlijk al geeft door de vraag te stellen...

Het is leuk voor nu, maar de vooruitzichten zijn echt bar en boos.

(en dat gelul ten aanzien van zijn drugsgebruik zijn smoesjes, dat weet je hoop ik zelf toch ook wel)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:50:00 #89
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_145095972
Dat was snel. Gelukkig zijn er in de tussentijd geen kinders verwekt. Jullie lijken me allebei niet bepaald stabiel namelijk.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:16:08 #90
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145096952
dat was een geintje. Volgens mij waren er meerdere die Peter voor lamlul uitmaakte en zeiden dat hij sowieso nergens goed voor was, daar doel ik meer op. Ik ga in real life echt niet mijn relatie verbreken om een forum. Het heeft alleen maar mijn ogen geopend. Dat zijn verslavingen eerst aangepakt moet worden enzo, dat het nu sowieso niet stabiel is... klinkt allemaal best logisch.
pi_145097166
Ik zou het gewoon aanvaarden. En later een andere man gebruiken als je toch kinderen wil.
pi_145097284
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:16 schreef taya22 het volgende:
dat was een geintje. Volgens mij waren er meerdere die Peter voor lamlul uitmaakte en zeiden dat hij sowieso nergens goed voor was, daar doel ik meer op. Ik ga in real life echt niet mijn relatie verbreken om een forum. Het heeft alleen maar mijn ogen geopend. Dat zijn verslavingen eerst aangepakt moet worden enzo, dat het nu sowieso niet stabiel is... klinkt allemaal best logisch.
Dat is het ook (logisch). Ik heb er alle begrip voor, dat jullie het nu best leuk hebben samen. Dat het een lieve, goede gast voor je is. Echter, onderschat zeker niet de extra druk (op je relatie) die kinderen met zich meebrengen. Die vragen enorm veel aandacht, verzorging, etc...

Als je nog niet helemaal klaar bent met jezelf (je eigen identiteit en problemen), dan denk je best 2x na voor je hier aan begint. Het gaat tenslotte om een (nieuw en ander) mensenleven.

Daarnaast moet je partner zelf ook kinderen willen (dit zien zitten). Hoe ziet hij zijn toekomst ? Misschien blijft hij liever blowen, drinken, e.d. Kiest liever voor het escapisme (het gemak) dan een meer "harder werkende" werkelijkheid en verantwoordelijkheid (pampers verversen, eten geven, aandacht geven, vader rol, etc).
pi_145097393
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:16 schreef taya22 het volgende:
Ik ben een troll
Hadden we al door, schat :*
pi_145097409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:31 schreef taya22 het volgende:
Ik heb het niet over dat ik nu kinderen wil, maar pas over een aantal jaren, als hij sterk geminderd is met drinken cq. gestopt is met blowen.
Pro-tip: stel geen eisen aan je partner als 'ie die niet waar kan maken. Of kies eieren voor je geld.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_145097763
Run. Punt
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:41:38 #96
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145097971
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:24 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Dat is het ook (logisch). Ik heb er alle begrip voor, dat jullie het nu best leuk hebben samen. Dat het een lieve, goede gast voor je is. Echter, onderschat zeker niet de extra druk (op je relatie) die kinderen met zich meebrengen. Die vragen enorm veel aandacht, verzorging, etc...

Als je nog niet helemaal klaar bent met jezelf (je eigen identiteit en problemen), dan denk je best 2x na voor je hier aan begint. Het gaat tenslotte om een (nieuw en ander) mensenleven.

Daarnaast moet je partner zelf ook kinderen willen (dit zien zitten). Hoe ziet hij zijn toekomst ? Misschien blijft hij liever blowen, drinken, e.d. Kiest liever voor het escapisme (het gemak) dan een meer "harder werkende" werkelijkheid en verantwoordelijkheid (pampers verversen, eten geven, aandacht geven, vader rol, etc).
Bedankt, dit is echt een hele goede reactie! Niet iemand die gelijk met deur en al het huis komt plat bombarderen, maar iemand die eerst meevaart en daarna pas tot de werkelijke kern komt. Ik ben heel blij met een reactie, er zijn er meerdere, waarin iemand zich afvraagd hoe hij eigenlijk zijn toekomst voor zich ziet. Misschien blijkt wel dat hij het helemaal nog niet zo goed weet. Dat hij eerst nog lang leve de lol wil vieren voor we burgelijk worden. Misschien wil hij me geen hoop geven terwijl hij zelf ook twijfelt. Dat hij dat laatste niet toe wil geven omdat hij nog eerst zijn eigen sores aan moet pakken...

ik denk dat mannen sowieso niet zo ver doordenken, maar ik ga hem zeker deze vraag es stellen. Wat verwacht hij eigenlijk van onze toekomst...
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:42:08 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_145097984
Ik vind dat men meestal op forums te makkelijk zegt "ga maar weg", maar er zijn toch wel een paar basiszaken waar je m.i. echt op één lijn moet zitten in een relatie. Ik kan wel leven met een Android-gebruiker of Bieber-fan :r maar als het gaat om kinderen, religie, drugsgebruik... Die zaken zijn voor mij te fundamenteel. Ik heb respect/interesse voor andersdenkenden, maar ik zou ze niet in mijn bed willen hebben. Recept voor disaster, miscommunicaties, onvrede, resentment...

Als de één wel, de ander geen kinderen wil, waarom dan tijd "verspillen" in een niet-passende relatie, in plaats van dat beiden - ik noem maar wat - zoeken naar een partner die wél hun levensvisie delen?

Als je de relatie alleen maar voortzet in de hoop dat hij ooit wel zal veranderen, dat lijkt mij enorm tragisch... De kans is groot dat die verandering niet komt, en dan heb je opeens haast om een "spermadonor" te gaan vinden zolang het nog kan. En daar zit je wel de rest van je leven aan vast.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:42:15 #98
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145097989
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Hadden we al door, schat :*
Hey!! Die is zelf ingevoerd, dat heb ik niet gezegd!! :D:D:D
pi_145098162
In het begin van een relatie:

Ik wil later kinderen, "Ik niet"

O.k. doei.

Zo simpel is het. En dan hebben we het nog niet over de rest van alle problemen.

Natuurlijk kun je ervoor kiezen om je eigen verlangens helemaal weg te drukken. Maar stel je even voor hoe jij je voelt als jullie later uit elkaar gaan en jij op je 45e zonder kinderen of partner ergens op een flatje uit het raam zit te turen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_145098486
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:47 schreef hottentot het volgende:
In het begin van een relatie:

Ik wil later kinderen, "Ik niet"

O.k. doei.

Zo simpel is het. En dan hebben we het nog niet over de rest van alle problemen.

Natuurlijk kun je ervoor kiezen om je eigen verlangens helemaal weg te drukken. Maar stel je even voor hoe jij je voelt als jullie later uit elkaar gaan en jij op je 45e zonder kinderen of partner ergens op een flatje uit het raam zit te turen.
Of als ze wel kinderen nemen en vriendlief 20 jaar lang een burgerleventje moet leiden omdat ie papa is :{
When it comes to survival..
pi_145098661
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:57 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Of als ze wel kinderen nemen en vriendlief 20 jaar lang een burgerleventje moet leiden omdat ie papa is :{
Een beetje als rechtdoor fietsen terwijl de één linksaf wil en de ander rechtsaf. Als je samen wil fietsen fiets je ook bewust beide dezelfde richting op. Als je kinderen wil, dan wil je toch ook een partner die kinderen wil.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:03:28 #102
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_145098680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:41 schreef taya22 het volgende:

[..]

Bedankt, dit is echt een hele goede reactie! Niet iemand die gelijk met deur en al het huis komt plat bombarderen, maar iemand die eerst meevaart en daarna pas tot de werkelijke kern komt. Ik ben heel blij met een reactie, er zijn er meerdere, waarin iemand zich afvraagd hoe hij eigenlijk zijn toekomst voor zich ziet. Misschien blijkt wel dat hij het helemaal nog niet zo goed weet. Dat hij eerst nog lang leve de lol wil vieren voor we burgelijk worden. Misschien wil hij me geen hoop geven terwijl hij zelf ook twijfelt. Dat hij dat laatste niet toe wil geven omdat hij nog eerst zijn eigen sores aan moet pakken...

ik denk dat mannen sowieso niet zo ver doordenken, maar ik ga hem zeker deze vraag es stellen. Wat verwacht hij eigenlijk van onze toekomst...
Nee, dat is de reactie die je WILT horen...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:07:53 #103
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145098815
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:03 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Nee, dat is de reactie die je WILT horen...
ja en?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:08:20 #104
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145098831
[quote]0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:07 schreef taya22 het volgende:

[..]

[quote]0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:07 schreef taya22 het volgende:

[..]

ja en?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:11:39 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145098932
Beste taya, het grootste probleem is dat hij geen kinderen wil.
The love you take is equal to the love you make.
pi_145099165
Jij denkt dat hij nog wel verandert. Ok. succes dan. Want dat gaat nooit gebeuren.
pi_145099175
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:11 schreef Lienekien het volgende:
Dit dus.

"Maar misschien weet hij dit helemaal nog niet..."
"misschien twijfelt hij wel en wil hij mij dit niet zeggen..."

Ik ga eerst even kotsen in een teiltje en daarna koken :)

TS heeft het typische voorbeeld gevonden van iemand die geen verantwoordelijkheid kan en wil dragen. Zulke mensen moeten vrijgezel blijven om anderen pijn en ellende te besparen.
pi_145099245
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:11 schreef Lienekien het volgende:
Dat dus. Stop met eigenwijs zijn.
pi_145099529
Hij ZEGT dat hij geen kinderen wilt. Waarom neem jij je partner niet serieus?
pi_145099581
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het verbazingwekkender dat je je vriend met dit soort onzin gaat lastig vallen na een relatie van een half jaar! 8)7
Mensen die pas na jaren erachter komen dat de relatie geen toekomst heeft omdat ze volledig verschillende ideeën omtrent de toekomst hebben en beide deze ideeën in het begin ook al hadden vind ik veel verbazingwekkender.

Ik ben niet gelovig en roer dat altijd in de eerste week aan. En ja daar is het wel ééns om uit gegaan.
pi_145099623
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:31 schreef Vlier het volgende:
Hij ZEGT dat hij geen kinderen wilt. Waarom neem jij je partner niet serieus?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145100422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:34 schreef hottentot het volgende:

[..]

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn om te horen dat ik dezelfde vout maak als vele anderen ;)
pi_145100521
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:57 schreef Vlier het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat ik dezelfde vout maak als vele anderen ;)
Vout leest in elk geval met dezelfde klank ;)
pi_145102937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:00 schreef hottentot het volgende:

[..]

Vout leest in elk geval met dezelfde klank ;)
Tja, ben een Rotterdammert.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:28:56 #115
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_145104145
TS, waarom wil je eigenlijk wel kinderen? Als je met goede argumenten kan komen, kun je misschien zelfs die lamzak wel overtuigen.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:41:16 #116
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145104666
Omdat ik het niet zie zitten om later alleen met hem uit het raam te kijken. Voor mij zijn kinderen een levensdoel, ik vind dat ik besta om kinderen te krijgen. Daarbij; als ik dan later in een verpleegtehuis kom, wil ik dat mijn kinderen mij kunnen bezoeken. Ik wil een keer meemaken om zwanger te zijn, om voor mijn eigen baby te zorgen.. die redenen overtuigen hem niet. Ik heb het ook in het begin besproken, en toen liet hij nog weleens wat twijfels vallen.
pi_145104922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef taya22 het volgende:
Omdat ik het niet zie zitten om later alleen met hem uit het raam te kijken. Voor mij zijn kinderen een levensdoel, ik vind dat ik besta om kinderen te krijgen. Daarbij; als ik dan later in een verpleegtehuis kom, wil ik dat mijn kinderen mij kunnen bezoeken. Ik wil een keer meemaken om zwanger te zijn, om voor mijn eigen baby te zorgen.. die redenen overtuigen hem niet. Ik heb het ook in het begin besproken, en toen liet hij nog weleens wat twijfels vallen.
Ik heb in een relatie gezeten van 8/9 jaar en mijn ex is dus ook geen vader figuur. Hij wilde zelf ook geen kinderen ( eerst wel later niet meer ) Daarom ben ik ook blij dat ik nooit kinderen met hem gekregen heb. Ik mag dan nu bijna 28 zijn, maar met mijn nieuwe vriend kan ik hier open over praten en hij wil later ook graag rond de 3 kinderen.

Ga je eigen geluk achterna, ik dacht dat ik nooit gelukkiger zou worden.. maar ik kan mij nu niks anders meer wensen !
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:55:39 #118
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145105274
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:46 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ik heb in een relatie gezeten van 8/9 jaar en mijn ex is dus ook geen vader figuur. Hij wilde zelf ook geen kinderen ( eerst wel later niet meer ) Daarom ben ik ook blij dat ik nooit kinderen met hem gekregen heb. Ik mag dan nu bijna 28 zijn, maar met mijn nieuwe vriend kan ik hier open over praten en hij wil later ook graag rond de 3 kinderen.

Ga je eigen geluk achterna, ik dacht dat ik nooit gelukkiger zou worden.. maar ik kan mij nu niks anders meer wensen !
Vind ik leuk!
  Moderator woensdag 1 oktober 2014 @ 20:57:10 #119
184769 crew  Deisyy
pi_145105336
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef taya22 het volgende:
Als kinderen jouw levensdoel zijn moet je een andere vader voor je kinderen zoeken, want je huidige vriend wil ze niet, zo simpel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2014 @ 21:29:16 #120
25682 2cv
Niet subtiel
pi_145106754
2 dingen:

- Hoe kan je nu al aan kinderen beginnen als zijn drankgebruik (ik gebruik bewust het woord 'drankprobleem' niet) al niet bespreekbaar is ?
- Wat voorvader zou hij zijn, als hij tegen zijn wil vader is ?

Lijkt me iets om over na te denken ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')