abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145093405
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe kan een drank/drugsprobleem nou weer niet belangrijk voor je zijn?
Snap je niet waar je je leven aan verbind?
Dramaqueen much? Ze is pas 26 en studeert nog, waarom niet gewoon lol hebben en het leuk hebben nu het nog kan en zolang het nog kan? Als die onneembare berg uiteindelijk komt kun je altijd nog zien wat je gaat doen.

Mijn god.
Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:34:22 #52
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe kan een drank/drugsprobleem nou weer niet belangrijk voor je zijn?
Snap je niet waar je je leven aan verbind?
Ik besef echt wel dat hij met zijn vijftigste in een verpleegtehuis met korsakov kan zitten. Dat heb ik hem meerdere keren gezegd ook. Maar ik ben na een halfjaar toch niet degene die hem wakker moet schudden? Ik kan hem toch niet in deze prille fase al gaan bemoederen?
pi_145093433
Hoeveel tanden heeft Peter nog?
pi_145093450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef taya22 het volgende:
Het klinkt gek, maar jullie reacties maakt me wel wakker. Sommige zijn erg hard. Voor mijzelf is zijn drank en drugsprobleem niet eens zo belangrijk, maar dingen vertroebelen snel blijkt. Vooral de latere reacties zijn erg goed. Dat we eerst stabiel moeten worden, afrekenen met verslavingen etc.
Het enige is: trek ik aan een dood paard of niet?
Dat weet je nooit. Iedereen kan van mening veranderen. Maar ik zou er bij zoiets niet op gaan zitten wachten.
pi_145093455
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee hoor.
iedere dag alcohol drinken is minstens een gewoonte die je evident niet kan loslaten, anders zou je ook niet iedere dag alcohol drinken ivm de planning die er voor nodig is om geen dag over te slaan.
..///
pi_145093475
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef wipes66 het volgende:

[..]

sommige alcoholist kunnen en/of willen zeker wel stoppen, maar soms is het een keuze om er voor te zorgen dat je geen dag zonder alcohol zit en dan ben je zeker ook een alcoholist.
Een echte alcoholist kan en/of wil niet stoppen met drank. Als je wel zonder problemen zou kunnen stoppen ben je simpelweg geen alcoholist, maar gewoon een drankgenieter.
Feit is wel dat mensen die per dag 4 biertjes drinken eerder in de definitie van alcoholist vallen, dan iemand die maar 1 biertje per dag drinkt - gewoon omdat hij dat lekker vindt na het werk.
pi_145093489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:34 schreef taya22 het volgende:

[..]

Ik besef echt wel dat hij met zijn vijftigste in een verpleegtehuis met korsakov kan zitten. Dat heb ik hem meerdere keren gezegd ook. Maar ik ben na een halfjaar toch niet degene die hem wakker moet schudden? Ik kan hem toch niet in deze prille fase al gaan bemoederen?
Maar dat ben je wel van plan over een jaar of zo? En dan verwacht je dat hij daar opeens naar gaat luisteren en zal stoppen?

Je zegt 'ik vind het niet van belang'. Wat ook nog wel wat anders is dan 'ik durf er nu nog niet over te beginnen'

Ik snap zelf niet wat er aantrekkelijk is aan iemand die verslaafd is...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145093495
quote:

[..]

Natuurlijk wel, je houdt toch van hem? Hoe kun je nou aan de toekomst denken wat betreft kinderen maar niet aan zijn toekomst? Lijkt me dat zijn toekomst nu een prioriteit is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:36:35 #59
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093502
Ps. hij werkt gewoon hoor, en blowen doet hij alleen puur voor het slapen gaan. Hij is echt niet voor galg en rat opgegroeid.
pi_145093523
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd van wel.
Je bent wel meer waard dan dit, dame.
Een lamlendige zak die rookt, drinkt, drugs gebuikt, de hele dag high is en niks wil...
Ben je nog veel te jong voor.
Meer waard dan dit? Ze lijkt zelf ook behoorlijk onstabiel, op haar 15e/16e een 'affaire' van 3.5 jaar met een getrouwde man? Daarna nog 6.5 jaar geobsedeerd met hem geweest? En nu adviseert hij haar om maar met zijn beste vriend te gaan, die hij niet vertelt over zijn geschiedenis met haar, en dat doet ze dan ook maar?

Nou echt een catch of the day..
pi_145093543
quote:

[..]

Dat hij iedere dag drinkt heeft toch ook gewoon invloed op jullie relatie nu? Daar kan je best iets van zeggen. Heeft niets met bemoederen te maken.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:38:55 #62
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145093581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar dat ben je wel van plan over een jaar of zo? En dan verwacht je dat hij daar opeens naar gaat luisteren en zal stoppen?

Je zegt 'ik vind het niet van belang'. Wat ook nog wel wat anders is dan 'ik durf er nu nog niet over te beginnen'

Ik snap zelf niet wat er aantrekkelijk is aan iemand die verslaafd is...
TS komt ook niet per se over als iemand met een gezond zelfbeeld...meer als een gevalletje onzeker/minderwaardigheidscomplexje...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:39:10 #63
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093594
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat hij iedere dag drinkt heeft toch ook gewoon invloed op jullie relatie nu? Daar kan je best iets van zeggen. Heeft niets met bemoederen te maken.
Geloof me, dat doe ik ook wel. Maar ik ga hem niet dwingen ofzo.
pi_145093639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:39 schreef taya22 het volgende:

[..]

Maar waarom zou je iets willen starten met iemand terwijl het nu al in de weg zit? En wat is je lange termijn plan?

Ik snap het echt niet
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

TS komt ook niet per se over als iemand met een gezond zelfbeeld...meer als een gevalletje onzeker/minderwaardigheidscomplexje...
Zo klinkt het inderdaad want anders snap ik niet waarom je denkt dat dit een ideale partner is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:42:18 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145093717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:39 schreef taya22 het volgende:

[..]

Dat zou ook niet werken....denk je dat hij nog wel verandert? en zie je die verandering als iets dat nodig is om echt toekomst te hebben met hem? zo ja: je verspilt hoogstwaarschijnlijk je tijd
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_145093725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef taya22 het volgende:
Het klinkt gek, maar jullie reacties maakt me wel wakker. Sommige zijn erg hard. Voor mijzelf is zijn drank en drugsprobleem niet eens zo belangrijk, maar dingen vertroebelen snel blijkt. Vooral de latere reacties zijn erg goed. Dat we eerst stabiel moeten worden, afrekenen met verslavingen etc.
Het enige is: trek ik aan een dood paard of niet?
Het is in ieder geval geenzins een stabiele situatie om kinderen aan toe te gaan voegen, en als jij daar na een half jaar (!) relatie al over loopt te miepen zit dat blijkbaar nogal diep. Ik zou eerst lekker beiden je issues eens uitwerken, hij z'n verslavingen, jij je historie met Otto.

Mijn idee is dat hij gewoon echt het type lamlul is, wat nergens verantwoording voor wil, en vooral geen verplichtingen. Als je 30 bent en nog een beetje bierzuipend en blowend op de bank hangt en zit te klagen over dat school stom is...
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:42:30 #67
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093727
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar waarom zou je iets willen starten met iemand terwijl het nu al in de weg zit? En wat is je lange termijn plan?

Ik snap het echt niet

[..]

Zo klinkt het inderdaad want anders snap ik niet waarom je denkt dat dit een ideale partner is
... korte termijn: omdat ik verliefd op hem ben?... Lange termijn plannen worden wel aardig de kop ingedrukt door hem.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:43:29 #68
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145093762
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:16 schreef taya22 het volgende:
Wat betreft drank en drugs, dat tweede is dus op medische basis en de drank daar is hij echt met een rede aan begonnen. Onze relatie is nog niet toe aan diepgaande discussies over de rede van zijn drankgebruik
Hopelijk maak je een grapje..Het is een junk / alcoholist.
En los van het feit dat hij een enorme lamlul is enzo is er gewoon geen toekomst samen als je beide een hele andere visie hebt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145093787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:35 schreef wipes66 het volgende:

[..]

iedere dag alcohol drinken is minstens een gewoonte die je evident niet kan loslaten, anders zou je ook niet iedere dag alcohol drinken ivm de planning die er voor nodig is om geen dag over te slaan.
Planning, planning... als je het in huis hebt en het lekker vindt, dan is het drinken van een biertje niet veel anders dan het eten van een koekje bij de koffie. Geestelijk en fysiek merk je volgens mij vrij weinig van een biertje. Echter vind ik het bij 4 biertjes op een dag, in combinatie met ander drugsgebruik, wel een zorgwekkend beeld. Zelfmedicatie of niet.
pi_145093890
Maar goed dat iedereen hier een opgeleid dokter is die prima kan zeggen dat een jointje en 4 bier per dag onlosmakelijk verbonden is aan een kort leven, permanente lamlendigheid, en algehele waardeloosheid van iemands leven. Mooi op die hoge paarden en hoge torens zeker?

Tering wat een hoop kortzichtigheid in één topic.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_145093940
quote:
15s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
Maar goed dat iedereen hier een opgeleid dokter is die prima kan zeggen dat een jointje en 4 bier per dag onlosmakelijk verbonden is aan een kort leven, permanente lamlendigheid, en algehele waardeloosheid van iemands leven. Mooi op die hoge paarden en hoge torens zeker?

Kom op, als je 30 bent en je blowed en zuipt iedere dag, dan kan je nou niet echt doen alsof dat zo'n ideale situatie is om ook nog kinderen aan toe te voegen. Lamlendigheid komt overigens vooral voort uit dat hele gebeuren over dat hij niks geen verplichtingen wil :') Kom op, dan ben je 30, en zit je nog te janken als een klein kind dat school en andere verplichtingen STOM zijn :') !
pi_145093978
quote:

TS heeft het zelf over een drugsverslaving. Alleen dat is natuurlijk al genoeg om, als partner, bepaalde zorgen te hebben/kritisch te blijven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145093998
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kom op, als je 30 bent en je blowed en zuipt iedere dag, dan kan je nou niet echt doen alsof dat zo'n ideale situatie is om ook nog kinderen aan toe te voegen. Lamlendigheid komt overigens vooral voort uit dat hele gebeuren over dat hij niks geen verplichtingen wil :') Kom op, dan ben je 30, en zit je nog te janken als een klein kind dat school en andere verplichtingen STOM zijn :') !
Best, prima, iedereen heeft zijn eigen standpunt dat soort spul. Niet iedereen zit zo geworteld in deze samenleving dat ze deze samenleving als zalig zien, kan ook prima. Genoeg oude hippies die hun kinderen zo hebben opgevoed. Wil niet meteen zeggen dat het enkel kommer en kwel is zoals dat hier wordt neergezet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:51:01 #74
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145094007
quote:

Alsof je een dokter moet zijn om een slappe zak te herkennen :')
pi_145094036
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:50 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Best, prima, iedereen heeft zijn eigen standpunt dat soort spul. Niet iedereen zit zo geworteld in deze samenleving dat ze deze samenleving als zalig zien, kan ook prima. Genoeg oude hippies die hun kinderen zo hebben opgevoed. Wil niet meteen zeggen dat het enkel kommer en kwel is zoals dat hier wordt neergezet.
Neuh, ik ben ook niet zo dat het allemaal binnen de gebaande paden moet, maar dit vind ik wel een redelijk optelsommetje waar uit ik dan (persoonlijk) concludeer dat dit vooral iemand is die geen verplichtingen wil, en lange leve de lol. Dat is ook prima, zijn keuze. Maar dan moet TS dus beseffen dat ze bij zo iemand haar diepgewortelde kinderwens niet in vervulling ziet gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')