abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145093033
Na de vijfde regel van dit verhaal denk ik dat het voor jou,en de rest van de wereld beter is om zo iemand geen nageslacht te laten produceren. En met alle respect, als ik de rest lees vraag ik me af of het niet beter is om eerst even de rest van die "goede tijden slechte tijden" soap op te lossen voordat je aan kinderen gaat beginnen.
pi_145093036
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:22 schreef wipes66 het volgende:

[..]

elke dag 1 biertje maakt je al alcoholist...
Pas als je er niet mee zou kunnen of willen stoppen. Dat maakt je pas alcoholist.
pi_145093084
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het verbazingwekkender dat je je vriend met dit soort onzin gaat lastig vallen na een relatie van een half jaar! 8)7
Als zij voor haar dertigste moeder wil worden vind ik het niet zo raar dat ze dit soort dingen bespreekt :? Geen idee of dat hier het geval is maar als het wel zo is snap ik dat je er niet na 3 jaar pas achter wil komen dat hij absoluut geen kinderen wil...
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:26:23 #34
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093101
ik heb de topic even aangepast. Niet om het een of ander hoor, maar inderdaad deden er veel dingen niet toe.
pi_145093133
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:26 schreef taya22 het volgende:
ik heb de topic even aangepast. Niet om het een of ander hoor, maar inderdaad deden er veel dingen niet toe.
Ik denk dat het er wel toe deed. Het geeft een beeld over jou: Je houdt van drama en ontoegankelijke mannen. Daar zit waarschijnlijk een boel achter
Kijk eerst een kritisch naar jezelf voor je uberhaubt aan kinderen begint
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:27:26 #36
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093137
quote:
Ik vind het verbazingwekkender dat je je vriend met dit soort onzin gaat lastig vallen na een relatie van een half jaar! 8)7
Sorry, ik ben nogal een druktemaker, blijkt
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:27:45 #37
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145093148
Je bent 26 en je hebt een relatie van net een half jaar...waar heb je het over?

Daarnaast klinkt het sowieso als een relatie die je nu prettig vindt, want lekker makkelijk en niet te veeleisend na een moeilijke periode...maar niet per se een relatie waar je je op de langere termijn ook goed bij blijft voelen, want hij wil niks...of liever, hij wil alles precies zo als hij het nu heeft...beetje drinken, beetje blowen, beetje sex, vooral geen verantwoordelijkheid en vooral niet vooruit kijken...

Neem het niet te serieus...of, als je dat wel doet, stop er mee...het klinkt niet alsof er toekomst in zit...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_145093159
quote:
Dat inderdaad. En begrijp ook niet dat je zo'n drang voelt om kinderen te krijgen met iemand die eerst nog allerlei issues uit moet werken en het zelf ook niet eens ziet zitten om zich zo te binden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_145093182
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Gezond is het zeker niet, vooral niet als je verslavingsgevoelig bent
quote:

[..]

Dat heeft meer met de definitie en de perceptie van de massa te maken, dan een daadwerkelijk probleem zijn voor je gezondheid.
Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat
pi_145093216
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Pas als je er niet mee zou kunnen of willen stoppen. Dat maakt je pas alcoholist.
sommige alcoholist kunnen en/of willen zeker wel stoppen, maar soms is het een keuze om er voor te zorgen dat je geen dag zonder alcohol zit en dan ben je zeker ook een alcoholist.
..///
pi_145093224
quote:

[..]

Nee hoor.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:31:15 #42
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093284
Het klinkt gek, maar jullie reacties maakt me wel wakker. Sommige zijn erg hard. Voor mijzelf is zijn drank en drugsprobleem niet eens zo belangrijk, maar dingen vertroebelen snel blijkt. Vooral de latere reacties zijn erg goed. Dat we eerst stabiel moeten worden, afrekenen met verslavingen etc.
Het enige is: trek ik aan een dood paard of niet?
pi_145093290
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef wipes66 het volgende:

[..]

sommige alcoholist kunnen en/of willen zeker wel stoppen, maar soms is het een keuze om er voor te zorgen dat je geen dag zonder alcohol zit en dan ben je zeker ook een alcoholist.
laten we niet gaan steggelen over wanneer iemand alcoholist is. Volgens mij word die kerel hier ook zo niet genoemd
Maar het is duidelijk dat hij niet zo goed voor zichzelf zorgt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145093294
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:26 schreef taya22 het volgende:
Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij dat je met deze man kinderen overweegt.
pi_145093318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef taya22 het volgende:
Het klinkt gek, maar jullie reacties maakt me wel wakker. Sommige zijn erg hard. Voor mijzelf is zijn drank en drugsprobleem niet eens zo belangrijk, maar dingen vertroebelen snel blijkt. Vooral de latere reacties zijn erg goed. Dat we eerst stabiel moeten worden, afrekenen met verslavingen etc.
Hoe kan een drank/drugsprobleem nou weer niet belangrijk voor je zijn?
Snap je niet waar je je leven aan verbind?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145093325
quote:
Ik denk eerlijk gezegd van wel.
Je bent wel meer waard dan dit, dame.
Een lamlendige zak die rookt, drinkt, drugs gebuikt, de hele dag high is en niks wil...
Ben je nog veel te jong voor.
Mokkel met stuntstok
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:32:28 #47
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_145093327
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij dat je met deze man kinderen overweegt.
inderdaad.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_145093342
Klinkt als een goede vader voor je kinderen... :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:33:08 #49
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_145093356
quote:
Zie daar het eeuwige relationele verschil tussen mannen en vrouwen;

Mannen gaan serieuze relaties aan in de verwachting dat het hetzelfde blijft...
Vrouwen gaan serieuze relaties aan in de verwachting dat het nog wel ten goede zal veranderen...optimistisch maar naief :)

[/generaliserend]
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_145093397
quote:
Ik vind dat echt niet meer dan normaal. Niet als je 18 bent natuurlijk, maar als je de 25 gepasseerd bent vind ik het heel logisch dat je redelijk snel kijkt of je toekomst ideeën een beetje op elkaar aansluiten.
pi_145093405
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dramaqueen much? Ze is pas 26 en studeert nog, waarom niet gewoon lol hebben en het leuk hebben nu het nog kan en zolang het nog kan? Als die onneembare berg uiteindelijk komt kun je altijd nog zien wat je gaat doen.

Mijn god.
Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:34:22 #52
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik besef echt wel dat hij met zijn vijftigste in een verpleegtehuis met korsakov kan zitten. Dat heb ik hem meerdere keren gezegd ook. Maar ik ben na een halfjaar toch niet degene die hem wakker moet schudden? Ik kan hem toch niet in deze prille fase al gaan bemoederen?
pi_145093433
Hoeveel tanden heeft Peter nog?
pi_145093450
quote:
Dat weet je nooit. Iedereen kan van mening veranderen. Maar ik zou er bij zoiets niet op gaan zitten wachten.
pi_145093455
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee hoor.
iedere dag alcohol drinken is minstens een gewoonte die je evident niet kan loslaten, anders zou je ook niet iedere dag alcohol drinken ivm de planning die er voor nodig is om geen dag over te slaan.
..///
pi_145093475
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef wipes66 het volgende:

[..]

Een echte alcoholist kan en/of wil niet stoppen met drank. Als je wel zonder problemen zou kunnen stoppen ben je simpelweg geen alcoholist, maar gewoon een drankgenieter.
Feit is wel dat mensen die per dag 4 biertjes drinken eerder in de definitie van alcoholist vallen, dan iemand die maar 1 biertje per dag drinkt - gewoon omdat hij dat lekker vindt na het werk.
pi_145093489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:34 schreef taya22 het volgende:

[..]

Ik besef echt wel dat hij met zijn vijftigste in een verpleegtehuis met korsakov kan zitten. Dat heb ik hem meerdere keren gezegd ook. Maar ik ben na een halfjaar toch niet degene die hem wakker moet schudden? Ik kan hem toch niet in deze prille fase al gaan bemoederen?
Maar dat ben je wel van plan over een jaar of zo? En dan verwacht je dat hij daar opeens naar gaat luisteren en zal stoppen?

Je zegt 'ik vind het niet van belang'. Wat ook nog wel wat anders is dan 'ik durf er nu nog niet over te beginnen'

Ik snap zelf niet wat er aantrekkelijk is aan iemand die verslaafd is...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145093495
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:34 schreef taya22 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je houdt toch van hem? Hoe kun je nou aan de toekomst denken wat betreft kinderen maar niet aan zijn toekomst? Lijkt me dat zijn toekomst nu een prioriteit is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:36:35 #59
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_145093502
Ps. hij werkt gewoon hoor, en blowen doet hij alleen puur voor het slapen gaan. Hij is echt niet voor galg en rat opgegroeid.
pi_145093523
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd van wel.
Je bent wel meer waard dan dit, dame.
Een lamlendige zak die rookt, drinkt, drugs gebuikt, de hele dag high is en niks wil...
Ben je nog veel te jong voor.
Meer waard dan dit? Ze lijkt zelf ook behoorlijk onstabiel, op haar 15e/16e een 'affaire' van 3.5 jaar met een getrouwde man? Daarna nog 6.5 jaar geobsedeerd met hem geweest? En nu adviseert hij haar om maar met zijn beste vriend te gaan, die hij niet vertelt over zijn geschiedenis met haar, en dat doet ze dan ook maar?

Nou echt een catch of the day..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')