Daar zou je nog weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een onwijze lamlul, die nergens verantwoording voor wil en overal excuses voor zoekt, dat bedoel je?
elke dag 1 biertje maakt je al alcoholist...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:20 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Want elke dag 4 biertjes drinken is zo'n dramaStel je aan.
Gezond is het zeker niet, vooral niet als je verslavingsgevoelig bentquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:20 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Want elke dag 4 biertjes drinken is zo'n dramaStel je aan.
Pas als je er niet mee zou kunnen of willen stoppen. Dat maakt je pas alcoholist.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:22 schreef wipes66 het volgende:
[..]
elke dag 1 biertje maakt je al alcoholist...
Als zij voor haar dertigste moeder wil worden vind ik het niet zo raar dat ze dit soort dingen bespreektquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het verbazingwekkender dat je je vriend met dit soort onzin gaat lastig vallen na een relatie van een half jaar!
Ik denk dat het er wel toe deed. Het geeft een beeld over jou: Je houdt van drama en ontoegankelijke mannen. Daar zit waarschijnlijk een boel achterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:26 schreef taya22 het volgende:
ik heb de topic even aangepast. Niet om het een of ander hoor, maar inderdaad deden er veel dingen niet toe.
Sorry, ik ben nogal een druktemaker, blijktquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het verbazingwekkender dat je je vriend met dit soort onzin gaat lastig vallen na een relatie van een half jaar!
Dat inderdaad. En begrijp ook niet dat je zo'n drang voelt om kinderen te krijgen met iemand die eerst nog allerlei issues uit moet werken en het zelf ook niet eens ziet zitten om zich zo te binden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef MPC60 het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gezond is het zeker niet, vooral niet als je verslavingsgevoelig bent
Dat heeft meer met de definitie en de perceptie van de massa te maken, dan een daadwerkelijk probleem zijn voor je gezondheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:22 schreef wipes66 het volgende:
[..]
sommige alcoholist kunnen en/of willen zeker wel stoppen, maar soms is het een keuze om er voor te zorgen dat je geen dag zonder alcohol zit en dan ben je zeker ook een alcoholist.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Pas als je er niet mee zou kunnen of willen stoppen. Dat maakt je pas alcoholist.
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:22 schreef wipes66 het volgende:
[..]
laten we niet gaan steggelen over wanneer iemand alcoholist is. Volgens mij word die kerel hier ook zo niet genoemdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:29 schreef wipes66 het volgende:
[..]
sommige alcoholist kunnen en/of willen zeker wel stoppen, maar soms is het een keuze om er voor te zorgen dat je geen dag zonder alcohol zit en dan ben je zeker ook een alcoholist.
Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij dat je met deze man kinderen overweegt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:26 schreef taya22 het volgende:
ik heb de topic even aangepast. Niet om het een of ander hoor, maar inderdaad deden er veel dingen niet toe.
Hoe kan een drank/drugsprobleem nou weer niet belangrijk voor je zijn?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef taya22 het volgende:
Het klinkt gek, maar jullie reacties maakt me wel wakker. Sommige zijn erg hard. Voor mijzelf is zijn drank en drugsprobleem niet eens zo belangrijk, maar dingen vertroebelen snel blijkt. Vooral de latere reacties zijn erg goed. Dat we eerst stabiel moeten worden, afrekenen met verslavingen etc.
Het enige is: trek ik aan een dood paard of niet?
Ik denk eerlijk gezegd van wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef taya22 het volgende:
Het klinkt gek, maar jullie reacties maakt me wel wakker. Sommige zijn erg hard. Voor mijzelf is zijn drank en drugsprobleem niet eens zo belangrijk, maar dingen vertroebelen snel blijkt. Vooral de latere reacties zijn erg goed. Dat we eerst stabiel moeten worden, afrekenen met verslavingen etc.
inderdaad.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij dat je met deze man kinderen overweegt.
Zie daar het eeuwige relationele verschil tussen mannen en vrouwen;quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef taya22 het volgende:
Ik vind dat echt niet meer dan normaal. Niet als je 18 bent natuurlijk, maar als je de 25 gepasseerd bent vind ik het heel logisch dat je redelijk snel kijkt of je toekomst ideeën een beetje op elkaar aansluiten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:23 schreef MPC60 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |