zou mevrouw Piet er ook zo over denkenquote:
Het leuke is dat ik die laarsjes begin augustus al had gezien in de kledingzaak, maar begin augustus wilde ik nog geen laarsjes kopen. Toen ik vorige week in die winkel was wilde ik die laarsjes kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer, die lieve mevrouw heeft nog alle filialen afgebeld, maar niets en ik heb internet afgestruind, maar ze niet gevonden.quote:
Dus ging je in een strakke Speedo naar het zwwembad?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, daar had ik plotseling zin in vanmorgen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, daar had ik plotseling zin in vanmorgen
No pics please.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ging je in een strakke Speedo naar het zwwembad?
Ik vind laarsjes/laarzen echt 1 van de mooiste attributen en het is ook 1 van de weinige dingen waarvoor ik met plezier mee ging shoppen. Er zijn tijden geweest dat er elke 2 weken toch wel een paar nieuwe laarzen gekocht werden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik die laarsjes begin augustus al had gezien in de kledingzaak, maar begin augustus wilde ik nog geen laarsjes kopen. Toen ik vorige week in die winkel was wilde ik die laarsjes kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer, die lieve mevrouw heeft nog alle filialen afgebeld, maar niets en ik heb internet afgestruind, maar ze niet gevonden.
Toen liep ik vanmiddag in een schoenenwinkel hier in het dorp zo tegen de laarsjes aan, mijn maat stond al klaar
Was jouw vrouw/vriendin een Imelda Marcos, maar dan van laarzen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind laarsjes/laarzen echt 1 van de mooiste attributen en het is ook 1 van de weinige dingen waarvoor ik met plezier mee ging shoppen. Er zijn tijden geweest dat er elke 2 weken toch wel een paar nieuwe laarzen gekocht werden.
Ja....en ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog stimuleerde ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was jouw vrouw/vriendin een Imelda Marcos, maar dan van laarzen?
Ik hou ook van laarzen, maar ik heb 'maar' 10 paar in de kast staan.
dat is morgen alquote:
Ik zal binnenkort de nieuwe cowgirl laarzen van mw. MM voor je posten...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind laarsjes/laarzen echt 1 van de mooiste attributen en het is ook 1 van de weinige dingen waarvoor ik met plezier mee ging shoppen. Er zijn tijden geweest dat er elke 2 weken toch wel een paar nieuwe laarzen gekocht werden.
10 paar laarzen of 10 paar schoenen in totaal?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou ook van laarzen, maar ik heb 'maar' 10 paar in de kast staan.
Als mw. MM geen bezwaar heb, dan ben ik zeer benieuwd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort de nieuwe cowgirl laarzen van mw. MM voor je posten...
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef je graag een dag vrijaf hoor ..
Laarzen Sas, keen je Dees nog niet.. Volgens mij zijn het er vast bijna 20 ..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
10 paar laarzen of 10 paar schoenen in totaal?
Laarzen! Mijn schoenen weet ik niet, die moet ik ook eens tellen, maar ik ben niet zo'n Imelda als mijn dochter, die heeft meer dan 50 paar schoenenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
10 paar laarzen of 10 paar schoenen in totaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |