Maar mag wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van de laarsjes bij voorkeur....de rest hoeft niet persé.
Oke, jij en chufi dan, maar ik wilde even duidelijk hebben dat ik in dit geval niet tot 'we' behoor.quote:
Ik ben een beetje uit de running in het geven van de juiste antwoorden op dat soort vragen, dus je mag kiezen wat je het beste bevalt:quote:
picsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag een bevredigende dag achter de rug, score 1 jurkje, een vest, een blousje, een trui en de laarsjes, waarvan ik dacht dat ze uitverkocht waren
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uit de running in het geven van de juiste antwoorden op dat soort vragen, dus je mag kiezen wat je het beste bevalt:
1) Tuurlijk....altijd leuk om te zien wat je allemaal gekocht hebt!
2) Neuh, hoeft niet....alleen de laarsjes hebben mijn interesse.
3) Wat jij wilt lieverd.
Ik vond hem nogal abrupt binnenkomen ... Met wat weet ik nu niet meer en boeit ook verder niet ... Case closed.. Acceptedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oke, jij en chufi dan, maar ik wilde even duidelijk hebben dat ik in dit geval niet tot 'we' behoor.
Begin jij ook alquote:
Jammer....was oprecht benieuwd naar je nieuwe laarzen en TH is het met me eens! (of hij heeft de FOK!-taal nu echt onder de knie .... weet niet wat zorgwekkender is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het valt mee dat je er geen poll voor gemaakt hebt, maar ik denk dan dat ik voor 4) opteer, 'geen van het bovenstaande'.
Over pleonasmes maar te zwijgen dan...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
Oh god nu het schaapoffer dilemma versus dierendag ... Wat een gezeik toch altijd weer over die kleine futiliteiten
Nee, eigenlijk niet. Maar ik moet zeggen dat m'n vriendinnen ook goed op me letten en me tegenhouden wanneer ik te ver wil gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo stampvoetertje....doe jij weleens aan comazuipen?
Van alle 3 ? Of alleen van je zelf?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:34 schreef sacha het volgende:
stuitje en ruggengraat liggen weer open van de glijbanen
Absorb je extra water zodat het stroever wordt tijdens je afdalingen ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen van mij![]()
inclusief zwemkleding
Ja, ze noemen sacha ook wel Sponsbob.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Absorb je extra water zodat het stroever wordt tijdens je afdalingen ?
of stugge Friesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ze noemen sacha ook wel Sponsbob.
Een hele Burka ook denk ik en anders makkelijk 1 kledingstuk voor allesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef sacha het volgende:
ik zag vandaag ook meisjes in een burqini, na een leuk gesprek blijken die dingen ook nog zwaar uv bestendig te zijn![]()
dus Fann, dat je het weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |