Ik weet niet waar je het over hebt, maar je duim doet het zo te merken nog prima...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
MM mag wel ff aan de Bachuskickassebolus 18 y old
Ja en vandaag lul ik uit mn nek maar gisteren heb ik niets gelogen in mijn perceptie ...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je duim doet het zo te merken nog prima...
Zolang je Jeroen K. niet openbaart, heb je de schijn tegen...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en vandaag lul ik uit mn nek maar gisteren heb ik niets gelogen in mijn perceptie ...
Welkom bij de club der ouwehoeren...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:56 schreef Treehut362 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik nu ge-accepteeerd
nr / aantal posts / gebruiker
01 1119 FANN
02 0909 chufi
03 0877 Piet_Piraat
04 0524 Kingstown
05 0478 MadMaster
06 0469 just me
07 0399 Treehut362
08 0369 Deisyy
09 0257 sacha
10 0178 Soury
Dat word je ook als je niet in de top 10 staatquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:56 schreef Treehut362 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik nu ge-accepteeerd
nr / aantal posts / gebruiker
01 1119 FANN
02 0909 chufi
03 0877 Piet_Piraat
04 0524 Kingstown
05 0478 MadMaster
06 0469 just me
07 0399 Treehut362
08 0369 Deisyy
09 0257 sacha
10 0178 Soury
Het ergste is nog dat het typerende 40+ struggles zijn en dat er users serieus advies gaan geven die jonger zijn dan de duur van de relatie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten met die TT.
Op woensdag 1 oktober 2014 19:56 schreef Treehut362 het volgende:
Jij bent al geaccepteerd sinds 21 mei van dit jaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:56 schreef Treehut362 het volgende:
Waarschijnlijk ben ik nu ge-accepteerd:
Ja ik begon er ook mee, zo tegen mn 40 ste .. Alhoewel met medeweten ..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het typerende 40+ struggles zijn en dat er users serieus advies gaan geven die jonger zijn dan de duur van de relatie.![]()
Ik ga binnenkort een kloon aanmaken en alleen maar zelfbedachte 40+ problemen in R&P posten.
Lekker klagen dat m'n vrouw al 5 jaar geen seks meer met me heeft en dat ik me zo verwaarloosd voel dat ik daarom maar een minnare heb genomen en me daar zo schuldig over voel.
Pics!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag een bevredigende dag achter de rug, score 1 jurkje, een vest, een blousje, een trui en de laarsjes, waarvan ik dacht dat ze uitverkocht waren
Nou we hadden wel wat twijfelsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent al geaccepteerd sinds 21 mei van dit jaar.
Lees nou eens na voordat je op invoeren klikt, van jouw post is toch niets te maken?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik begon er ook mee, zo tegen mn 4 ste .. Alhoewel met medeweten ..
Kleding kopen is toch niet bevredigend?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag een bevredigende dag achter de rug, score 1 jurkje, een vest, een blousje, een trui en de laarsjes, waarvan ik dacht dat ze uitverkocht waren
Als je nu eerst even terugscroll zie je dat er wat anders staat ..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees nou eens na voordat je op invoeren klikt, van jouw post is toch niets te maken?
Geen sex meer na je 40ste.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik begon er ook mee, zo tegen mn 40 ste .. Alhoewel met medeweten ..
Shoppen is niet mijn hobby, maar ik kreeg de nieuwsbrief van een boetiekje hier in de buurt en MOEST even langs, met succes.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleding kopen is toch niet bevredigend?
Ik vind het een ramp...
Er staat een 0 bij, maar dan nog...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu eerst even terugscroll zie je dat er wat anders staat ..
Maar mag wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van de laarsjes bij voorkeur....de rest hoeft niet persé.
Oke, jij en chufi dan, maar ik wilde even duidelijk hebben dat ik in dit geval niet tot 'we' behoor.quote:
Ik ben een beetje uit de running in het geven van de juiste antwoorden op dat soort vragen, dus je mag kiezen wat je het beste bevalt:quote:
picsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:59 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uit de running in het geven van de juiste antwoorden op dat soort vragen, dus je mag kiezen wat je het beste bevalt:
1) Tuurlijk....altijd leuk om te zien wat je allemaal gekocht hebt!
2) Neuh, hoeft niet....alleen de laarsjes hebben mijn interesse.
3) Wat jij wilt lieverd.
Ik vond hem nogal abrupt binnenkomen ... Met wat weet ik nu niet meer en boeit ook verder niet ... Case closed.. Acceptedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oke, jij en chufi dan, maar ik wilde even duidelijk hebben dat ik in dit geval niet tot 'we' behoor.
Begin jij ook alquote:
Jammer....was oprecht benieuwd naar je nieuwe laarzen en TH is het met me eens! (of hij heeft de FOK!-taal nu echt onder de knie .... weet niet wat zorgwekkender is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Het valt mee dat je er geen poll voor gemaakt hebt, maar ik denk dan dat ik voor 4) opteer, 'geen van het bovenstaande'.
Over pleonasmes maar te zwijgen dan...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
Oh god nu het schaapoffer dilemma versus dierendag ... Wat een gezeik toch altijd weer over die kleine futiliteiten
Nee, eigenlijk niet. Maar ik moet zeggen dat m'n vriendinnen ook goed op me letten en me tegenhouden wanneer ik te ver wil gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo stampvoetertje....doe jij weleens aan comazuipen?
Van alle 3 ? Of alleen van je zelf?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:34 schreef sacha het volgende:
stuitje en ruggengraat liggen weer open van de glijbanen
Absorb je extra water zodat het stroever wordt tijdens je afdalingen ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen van mij![]()
inclusief zwemkleding
Ja, ze noemen sacha ook wel Sponsbob.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Absorb je extra water zodat het stroever wordt tijdens je afdalingen ?
of stugge Friesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ze noemen sacha ook wel Sponsbob.
Een hele Burka ook denk ik en anders makkelijk 1 kledingstuk voor allesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef sacha het volgende:
ik zag vandaag ook meisjes in een burqini, na een leuk gesprek blijken die dingen ook nog zwaar uv bestendig te zijn![]()
dus Fann, dat je het weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |