Jij mag dat, want jij bent opa.quote:
Mijn dochter gaat nog vaak boos worden wanneer kleinzoon weer eens met opa op pad is geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag dat, want jij bent opa.
Mijn opa speelde altijd vals toen hij me leerde klaverjassen. Prima leerschool geweest.
Kleine knderen zijn een ideale bliksemafleider bij illegale activiteiten plus een perfecte babe-magnet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat nog vaak boos worden wanneer kleinzoon weer eens met opa op pad is geweest.
Hij mag met opa mee voorop het paard.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kleine knderen zijn een ideale bliksemafleider bij illegale activiteiten plus een perfecte babe-magnet.
Tijdsduur is wel beperkt, dus enjoy it while you can.
Ik ook niet, te weinig fantasie en ballen voor...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:43 schreef Kingstown het volgende:
Welke 40 plusser zit er met een kloon te posten?
R&P / Weer vreemgegaan! Hij claimt echt veranderd te zijn (?)
quote:
Jullie hebben ook geen kinderen die 12 en 13 zijn, dus ik had jullie al weggestreept van de verdachtenlijst.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet, te weinig fantasie en ballen voor...
oeh smullenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:43 schreef Kingstown het volgende:
Welke 40 plusser zit er met een kloon te posten?
R&P / Weer vreemgegaan! Hij claimt echt veranderd te zijn (?)
streakerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Huiskamervraag: What happened next?
Optreden van Patty Brard?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Huiskamervraag: What happened next?
Ook niet.quote:
Multi-culti vind ik prima, maar jullie straattaal beheers ik niet helemaal, so what da fok are you saying?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
MM mag wel ff aan de Bachuskickassebolus 18 y old
Weekje Duitland is OK maar een buitenlands drankje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Multi-culti vind ik prima, maar jullie straattaal beheers ik niet helemaal, so what da fok are you saying?
Een soort wiskey volgens mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Multi-culti vind ik prima, maar jullie straattaal beheers ik niet helemaal, so what da fok are you saying?
In zeeland heten er ook zoete broodjes zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bolus is een drol. Zover kwam ik nog wel, maar verder....
Met kaneel, erg lekkerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In zeeland heten er ook zoete broodjes zo.
Daar kom ik niet meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In zeeland heten er ook zoete broodjes zo.
Je moet zo ook opeten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze plakken alleen zo die dingen.
Wat is noetquote:
4 bier en 2 flessen wijn .. Jij ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al gezopen vandaag?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een man houdt nu eenmaal van wat afwisseling en het is daarom ook logisch dat ie regelmatig veranderd,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |