Je hebt ervaring? Aan welke zijde van het verhaal?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klinkt als aanstellerij en als het standaard riedeltje van iemand die op vreemdgaan betrapt is...
Klinkt echt gezond ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:36 schreef Jenny-VK het volgende:
[..]
het is een groot bedrijf, werken niet op zelfde afdeling. Soa test gedaan, gelukkig niets opgelopen.
wat betreft werk zal gas terugnemen moeilijk zijn. als hij terug komt, dan wordt het werken en dan meteen naar huis. geen extra netwerk-uitjes ed meer, tijd voor mij en de kinderen.
hij heeft beloofd dit nooit meer te doen, ik ben zijn grote liefde zegt hij, zonder mij kan hij niet. hij houdt me nu ook de hele dag op de hoogte van zijn meetings en waar hij is en met wie
Nee, gelukkig geen directe ervaring (aan welke zijde dan ook), maar c'mon... dit soort uitspraken, binnen deze context, lijken mij wel algemeen bekend hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt ervaring? Aan welke zijde van het verhaal?
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger is mijn mening en ervaring (althans groot deel).quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Jenny-VK het volgende:
Hallo,
Ik ben 23 jaar getrouwd met mijn man, we hebben 2 kinderen (12 en 13) ik heb een goed leven met hem, het ontbreekt ons aan niets. Hij heeft een zeer goede baan, maar is door zijn drukke baan weinig thuis.
Hij is in het verleden wel eens vreemdgegaan, ik heb mijn ogen toen gesloten, een soort van gedoogd beleid. 6 jaar geleden heb ik hem een ultimatum gesteld toen ik bewijs had van een slippertje. We zijn bij elkaar gebleven, maar we zijn eigenlijk meer uit elkaar gegroeid. Hij heeft mij nooit slecht behandeld en hij is een heel goede vader.
Nu ben ik er achter gekomen dat hij waarschijnlijk bijna 3.5 jaar iets heeft met een jongere vrouw van zijn werk. Ik ben mijn man gevolgd na wat vermoedens, hij ging naar een hotel. Ik heb ze toen zien weggaan.
Ik heb hem thuis opgewacht, ik was zo kwaad, hij is diezelfde dag meteen uit huis gegaan.
Er zijn nu bijna 2 maanden voorbij. Hij wilt me terug. Hij lijkt echt veranderd te zijn, hij geeft aan dat hij stuk gaat zonder mij. Dat hij niet ons hele huwelijk wilt weggooien. Hij heeft spijt, hij schrijft me nu ineens gedichten stuurt mij cadeaus. Hij heeft alles opgebiecht en hij wilt een schone lei, dat we opnieuw beginnen. De kinderen willen ook graag dat we bij elkaar komen.
Ik weet niet wat te doen. Kan het zijn dat hij nu echt veranderd is? Dat hij tot inkeer is gekomen nu hij weet wat hij mist?
Tja, als ze er mee wil kappen, moet ze wel zeker zijn dat er geen gezamenlijke toekomst meer is en dat hij toch stiekem niet echt wil.. ook dan is therapie handig..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, gelukkig geen directe ervaring (aan welke zijde dan ook), maar c'mon... dit soort uitspraken, binnen deze context, lijken mij wel algemeen bekend hoor.
Jij ging terug naar je partner? leek ook echt veranderd? Maar ging daarna niet goed?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:56 schreef Zoev het volgende:
[..]
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger is mijn mening en ervaring (althans groot deel).
Ongeveer hetzelfde verhaal.
Trap er niet in. Ga mij niet achterna
Ik ben het hier mee eens ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:34 schreef Frag_adder het volgende:
Na 3,5 jaar heb je vooral spijt dat je gepakt bent.
Ik gok dat hij tenopzichte van jou echt veranderd is, nu is er immers wat veranderd; hij is jou kwijt. De vraag is alleen blijft die verandering, of ebt dat met tijd weg als je hem opnieuw een kans geeft en valt alles weer terug in het oude rollen patroon.
Kennelijk zat er, ondanks jij beweert van niet, toch echt iets fout bij de relatie, want het komt ergens vandaan. Misschien was het niet spannend genoeg, misschien bood gewoon de kans zich aan, misschien kwam hij echt wat te kort, ik weet het niet. Maar als dat niet opgelost wordt, zit je binnen een jaar weer waar je nu zit.
Er is natuurlijk een categorie mannen die vreemdgaat omdat het kan, er hoeft niet altijd een oorzaak te zijn thuis. Vroeger jarenlang een vriend gehad die vreemdgaan in zijn DNA had zitten. Vriendin, verloofde, getrouwd, kinderen 20 jaar oud of 35 jaar oud, betrapt en sorry zeggen of niet betrapt. Het maakte allemaal niet uit. Ook hebben we er wel over gesproken maar ongeacht hoe gelukkig hij thuis was het was voor hem onmogelijk om maar met één vrouw seks te hebben, vreemdgaan na het werk, bij vakanties van te voren via internet al een neukadresje regelen (want hey, een Italiaanse of een Hongaarse had hij nog niet gehad. (Relaties had hij nooit met anderen)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:14 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens ja.
TS heeft niet eens de kans gehad iets te doen aan wat er fout zou kunnen zitten in de relatie.
Iets dergelijks wilde ik ook net posten. Sommige mannen zijn gewoon klootzakken (en sommige vrouwen gewoon bitches). Er hoeft niet altijd een (andere) reden te zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een categorie mannen die vreemdgaat omdat het kan, er hoeft niet altijd een oorzaak te zijn thuis. Vroeger jarenlang een vriend gehad die vreemdgaan in zijn DNA had zitten. Vriendin, verloofde, getrouwd, kinderen 20 jaar oud of 35 jaar oud, betrapt en sorry zeggen of niet betrapt. Het maakte allemaal niet uit. Ook hebben we er wel over gesproken maar ongeacht hoe gelukkig hij thuis was het was voor hem onmogelijk om maar met één vrouw seks te hebben, vreemdgaan na het werk, bij vakanties van te voren via internet al een neukadresje regelen (want hey, een Italiaanse of een Hongaarse had hij nog niet gehad. (Relaties had hij nooit met anderen)
Ergens altijd wel grappige gesprekken gehad, hij die ongeacht zijn situatie alles neukte, en ik die in twee lange relaties (6 en 7 jaar) nooit ben vreemdgegaan.
Vaak is er een oorzaak vanuit de relatie, sommige mannen zijn gewoon klootzakken.
Ik kan hier wel heel negatief blijven posten, maar mijn mening zal uiteindelijk toch steeds op bovenstaande uitkomen. Ik vind het van lafheid en/of een gebrek aan zelfrespect getuigen als je bij zo'n notoire leugenaar en bedrieger blijft... Bij iemand die je op dit vlak al éérder een kans hebt gegeven en die wéderom de fout is ingegaan en hoe zeg... 3,5 jaar lang (en langer als je hem niet wederom betrapt had)!!! Ik vind dat ook heel slecht naar je kinderen toe. Als voorbeeldfunctie, maar verder denk ik ook dat zij zo in een hele onprettige/ongezonde gezinssituatie terechtkomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:57 schreef hottentot het volgende:
Ik voor mijzelf kan niet begrijpen dat als je in een niet open-relatie vreemdgaat, betrapt word en daarna alsnog 3,5 jaar vreemdgaat, liegt en bedriegt dat je partner het zelfs maar overweegt om je niet aan de kant te schoppen.
3,5 jaar liegen, de tering. Mijn partner ging er diezelfde avond uit en de vrienden mogen de spullen ophalen. Kinderen of geen kinderen.
Bah jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een categorie mannen die vreemdgaat omdat het kan, er hoeft niet altijd een oorzaak te zijn thuis. Vroeger jarenlang een vriend gehad die vreemdgaan in zijn DNA had zitten. Vriendin, verloofde, getrouwd, kinderen 20 jaar oud of 35 jaar oud, betrapt en sorry zeggen of niet betrapt. Het maakte allemaal niet uit. Ook hebben we er wel over gesproken maar ongeacht hoe gelukkig hij thuis was het was voor hem onmogelijk om maar met één vrouw seks te hebben, vreemdgaan na het werk, bij vakanties van te voren via internet al een neukadresje regelen (want hey, een Italiaanse of een Hongaarse had hij nog niet gehad. (Relaties had hij nooit met anderen)
Ergens altijd wel grappige gesprekken gehad, hij die ongeacht zijn situatie alles neukte, en ik die in twee lange relaties (6 en 7 jaar) nooit ben vreemdgegaan.
Vaak is er een oorzaak vanuit de relatie, sommige mannen zijn gewoon klootzakken.
Daar kunnen ze dan maar beter eerlijk over zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een man houdt nu eenmaal van wat afwisseling en het is daarom ook logisch dat ie regelmatig veranderd,
Dit is zeker waar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een categorie mannen die vreemdgaat omdat het kan, er hoeft niet altijd een oorzaak te zijn thuis. - knip -
Wat hoop je nou echt? ....dat ze er samen uit kunnen komen of dat ze hem aan de kant zet. Beiden kan namelijk niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:59 schreef vera166 het volgende:
Maar ik hoop voor TS dat haar man niet tot die categorie behoort, dan is er nog wat te redden door datgene op te lossen wat er niet goed zit in de relatie.
Alhoewel ik hoop dat TS die gozer aan de kant zet.
Typisch weer, hoor. Ik zie je altijd van leer trekken tegen vrouwen die vreemdgaan, maar nu het een man betreft komt de nuance ineens om de hoek kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat maakt wel degelijk uit.
Zoals ik al aangaf kunnen er ook andere redenen zijn waarom het zover gekomen is.
Stel je voor dat hij al jaren alle intimiteit geweigerd is terwijl hij ook al jaren geprobeerd heeft haar te bewegen daar wat aan te doen maar niks gewerkt heeft... dat maakt het een stuk begrijpelijker.
Intimiteit is nou eenmaal een belangrijk onderdeel van een relatie en seks hoort daar ook bij en ook ontbreekt dat dan kan hij nog steeds wel oprecht van haar houden, haar en de kinderen niet kwijt willen not to mention dat hij heel misschien niet zo blij is met het idee om de helft van zijn spullen, geld en huis kwijt te raken.
Ja ik spreek mezelf aardig tegenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat hoop je nou echt? ....dat ze er samen uit kunnen komen of dat ze hem aan de kant zet. Beiden kan namelijk niet.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Typisch weer, hoor. Ik zie je altijd van leer trekken tegen vrouwen die vreemdgaan, maar nu het een man betreft komt de nuance ineens om de hoek kijken.
Er zijn een aantal users wiens reacties ik eigenlijk niet meer (echt) lees en TerryStone is daar één van (want ziekelijke, totaal niet-objectieve en voorspelbare vrouwenhater, die ik toch nooit serieus neem).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Typisch weer, hoor. Ik zie je altijd van leer trekken tegen vrouwen die vreemdgaan, maar nu het een man betreft komt de nuance ineens om de hoek kijken.
Diezelfde vraag rijst dan net zo goed voor een vrouw in die situatie en in beide gevallen is dat geen enkel excuus voor een (geheime) affaire, voor leugens en bedrog.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:48 schreef Boca_Raton het volgende:
De vraag rijst of een man vanaf zijn 20e trouw aan één vrouw kan zijn.
Dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Mannen uiten zich via sex, vrouwen hebben dat véél minder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Diezelfde vraag rijst dan net zo goed voor een vrouw in die situatie en in beide gevallen is dat geen enkel excuus voor een (geheime) affaire, voor leugens en bedrog.
Ah, vandaar ook jouw goedpraterij in dit topic?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Mannen uiten zich via sex, vrouwen hebben dat véél minder.
Nou, we staan behoorlijk tegenover elkaar in dit topic ja. Jouw reactie viel mij ook al opquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ah, vandaar ook jouw goedpraterij in dit topic?
Precies... en als ze hem nu terugneemt, weet hij op zéker dat ze nóóit bij hem weg zal gaan, dat hij sowieso wel van alles kan flikkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:58 schreef RunForrestRun het volgende:
De enige reden dat hij nu opeens überlief is voor je en zegt eraan te willen werken, is omdat hij zich realiseert dat zijn acties deze keer wel eens consequenties kunnen hebben. Zijn huwelijk zou bijvoorbeeld nu echt kunnen stuklopen, en dat had hij even niet verwacht.
Hij heeft geen spijt van het vreemdgaan, hij heeft spijt dat hij is betrapt en hij baalt dat jij nu echt overweegt ermee te stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |