zou mevrouw Piet er ook zo over denkenquote:
Het leuke is dat ik die laarsjes begin augustus al had gezien in de kledingzaak, maar begin augustus wilde ik nog geen laarsjes kopen. Toen ik vorige week in die winkel was wilde ik die laarsjes kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer, die lieve mevrouw heeft nog alle filialen afgebeld, maar niets en ik heb internet afgestruind, maar ze niet gevonden.quote:
Dus ging je in een strakke Speedo naar het zwwembad?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, daar had ik plotseling zin in vanmorgen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, daar had ik plotseling zin in vanmorgen
No pics please.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ging je in een strakke Speedo naar het zwwembad?
Ik vind laarsjes/laarzen echt 1 van de mooiste attributen en het is ook 1 van de weinige dingen waarvoor ik met plezier mee ging shoppen. Er zijn tijden geweest dat er elke 2 weken toch wel een paar nieuwe laarzen gekocht werden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik die laarsjes begin augustus al had gezien in de kledingzaak, maar begin augustus wilde ik nog geen laarsjes kopen. Toen ik vorige week in die winkel was wilde ik die laarsjes kopen, maar ze hadden mijn maat niet meer, die lieve mevrouw heeft nog alle filialen afgebeld, maar niets en ik heb internet afgestruind, maar ze niet gevonden.
Toen liep ik vanmiddag in een schoenenwinkel hier in het dorp zo tegen de laarsjes aan, mijn maat stond al klaar
Was jouw vrouw/vriendin een Imelda Marcos, maar dan van laarzen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind laarsjes/laarzen echt 1 van de mooiste attributen en het is ook 1 van de weinige dingen waarvoor ik met plezier mee ging shoppen. Er zijn tijden geweest dat er elke 2 weken toch wel een paar nieuwe laarzen gekocht werden.
Ja....en ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog stimuleerde ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was jouw vrouw/vriendin een Imelda Marcos, maar dan van laarzen?
Ik hou ook van laarzen, maar ik heb 'maar' 10 paar in de kast staan.
dat is morgen alquote:
Ik zal binnenkort de nieuwe cowgirl laarzen van mw. MM voor je posten...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind laarsjes/laarzen echt 1 van de mooiste attributen en het is ook 1 van de weinige dingen waarvoor ik met plezier mee ging shoppen. Er zijn tijden geweest dat er elke 2 weken toch wel een paar nieuwe laarzen gekocht werden.
10 paar laarzen of 10 paar schoenen in totaal?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou ook van laarzen, maar ik heb 'maar' 10 paar in de kast staan.
Als mw. MM geen bezwaar heb, dan ben ik zeer benieuwd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort de nieuwe cowgirl laarzen van mw. MM voor je posten...
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef je graag een dag vrijaf hoor ..
Laarzen Sas, keen je Dees nog niet.. Volgens mij zijn het er vast bijna 20 ..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
10 paar laarzen of 10 paar schoenen in totaal?
Laarzen! Mijn schoenen weet ik niet, die moet ik ook eens tellen, maar ik ben niet zo'n Imelda als mijn dochter, die heeft meer dan 50 paar schoenenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
10 paar laarzen of 10 paar schoenen in totaal?
Nog even geduld vwb die laarzen, ze worden pas over een paar weken aangeschaft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als mw. MM geen bezwaar heb, dan ben ik zeer benieuwd.
Ben trouwens nog steeds op zoek naar dat ene synth nummer waarvan ik niet op de naam kan komen. Frustrerend, maar ik kan het niet loslaten.
o das dan wel weer lief van je!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag gewoon hier blijven posten hoor
klinkt mij als muziek in de orenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even geduld vwb die laarzen, ze worden pas over een paar weken aangeschaft.
Kan je dat synth nummer anders even neuriën?
Nee ik was vandaag vrij (ik ben alle woensdagen vrij, ik ga vanaf half november op de woensdagen op mjin kleindochter passen)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik dat andere maar in de hand ... Of was je morgen al vrij?
Dan is het wel kouder buiten he !!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik was vandaag vrij (ik ben alle woensdagen vrij, ik ga vanaf half november op de woensdagen op mjin kleindochter passen)
Dat moest op 1-8 ingaan (onderwijs hč)
Goed voor de longen zeiden ze vroegerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:09 schreef just me het volgende:
Moet geen probleem zijn! Lekker warm inpakken en hup naar buiten met dat meisje!
nou... met die longen is niets mis meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed voor de longen zeiden ze vroeger
Ben je nog gestopt met roken vandaag?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
nou... met die longen is niets mis mee
Blijkbaar niet of ze was sowieso al weer van plan om in november te gaan rokenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je nog gestopt met roken vandaag?
Ik heb een rook-pauze gehad van 14.00 - 19.00 uur!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je nog gestopt met roken vandaag?
Jij hebt lange middagdutjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een rook-pauze gehad van 14.00 - 19.00 uur!
ik was bij mijn kleindochter hčquote:
Die moet je zo vroeg mogelijk goede gewoontes aanleren.quote:
Dit vind ik een foute aanbeveling KT ....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die moet je zo vroeg mogelijk goede gewoontes aanleren.
Mijn neefje mag ook altijd roken als hij bij mij is.
En je neefje is hoe oud?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die moet je zo vroeg mogelijk goede gewoontes aanleren.
Mijn neefje mag ook altijd roken als hij bij mij is.
Je raad hem toch niet aan om te roken of had je iets anders in mind ??quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
En je neefje is hoe oud?
LOL ik ben bang dat ik dan verbannen ga worden
Nee ik wou neefje uitnodigenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je raad hem toch niet aan om te roken of had je iets anders in mind ??
Ik zou hem maar eens vertellen oom Kingstown dat hij niet moet roken!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij wordt 14 in december. Komt geregeld een weekje logeren bij oom Kingstown.
Dat zei ik 10 posts terug al ... maar okquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou hem maar eens vertellen oom Kingstown dat hij niet moet roken!
Daar heeft hij een moeder voor die zelf op haar 14-de begonnen is met roken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou hem maar eens vertellen oom Kingstown dat hij niet moet roken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |