SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kent mijn mening over Denswil maar hij verdiend wel een kans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben geen Denswil fan maar Moisander is pas echt volledig de weg kwijt![]()
Of laat ze gewoon lekker fan worden van Barca ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom zeg, als je met jonge, talentvolle spelers wilt spelen, dan kun je niet verwachten dat het gelijk elke week goed is. Wil je gelijk elke week een zeven, dan kun je beter gewoon degelijke routiniers inkopen.
Zijn wij ook van die knuppels af.![]()
En gaat toch weg in december. Begin dan alsjeblieft met Denswilquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben geen Denswil fan maar Moisander is pas echt volledig de weg kwijt![]()
Als er iets meer gekaatst wordt en af en toe een mannetje wordt overgeslagen, ben je op de goede wegHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
We zijn al op de goede weg. We speelden vrij aardig, jammer dat de kansen er niet in gaan, maar tegen zo'n verdedigende ploeg zoveel grote kansen krijgen is knap. Barca had er minder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:07 schreef Catch22- het volgende:
Als er iets meer gekaatst wordt en af en toe een mannetje wordt overgeslagen, ben je op de goede weg![]()
Het is nu elke keer aannemen, draaien, kijken, passen (of in het geval van Sigthorsson, aannemen, bal van de voet, achteraan sjouwen, bal kwijt). Dat wordt hem niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
zie net nog eens die frommelkans van Sightorsson terug. Hoeft hem alleen maar breed te leggen en het is 1-2![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
zie net nog eens die frommelkans van Sightorsson terug. Hoeft hem alleen maar breed te leggen en het is 1-2
Bertje zei dat ook ja![]()
Hij is in een worsteling met twee verdedigers en die bal komt van boven. Sommigen zitten echt alleen maar te zoeken he
Schone had hem ook gewoon moeten maken, maar daar hoor ik niemand over.![]()
dit. Kk zooiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Alleen scheidsrechters, omkoping en halve finalisten kunnen ons tegenhouden in de CL![]()
Vergeet Sereridioot niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij is in een worsteling met twee verdedigers en die bal komt van boven. Sommigen zitten echt alleen maar te zoeken he
Jij mist heel veel punten in het voetbal. Er zijn zoveel meer aspecten dan de aspecten waar Serero minder in is.quote:![]()
in ieder geval niet een volledig onterechte penalty tegen, tegen de minste ploeg van de poulequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:20 schreef S15 het volgende:
[..]
En wat had je dan verwacht met een Franse ploeg en Barcelona in een poule?![]()
Serero is nergens goed in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij mist heel veel punten in het voetbal. Er zijn zoveel meer aspecten dan de aspecten waar Serero minder in is.![]()
je kunt inderdaad niet verwachten dat Sightorsson iets nuttigs met die bal doet, mijn fout.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee vandaag had dat niet gehoeven. Maar de volgende drie wedstrijden krijg je niets mee hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
in ieder geval niet een volledig onterechte penalty tegen, tegen de minste ploeg van de poule![]()
![]()
Guus Hupperts moest toch naar Ajax?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, je hebt er weinig verstand van.RED ONS HENNIEGOD![]()
Roepen dat Serero er wel wat van kan spreekt anders niet in je voordeel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, je hebt er weinig verstand van.![]()
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus Hupperts moest toch naar Ajax?
Heeft hij nog meer van zulke pareltjes?![]()
Wat vond je van Veltman dan pannenlap?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.
Dacht het wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.
Heeft hij nog meer van zulke pareltjes?RED ONS HENNIEGOD![]()
Syntix ben jij dat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Wat vond je van Veltman dan pannenlap?![]()
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..quote:![]()
Laat ik het er maar op houden dat ie een vreemde kijk op spelers heeftquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft meer. Ik kan wel wat humor gebruiken vanavond.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij was vandaag voldoende ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..![]()
Jij bent het kleine broertje van Syntix begrijp ik?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..![]()
Als jij dat wilt Maarten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent het kleine broertje van Syntix begrijp ik?![]()
Je gaat me nou toch niet vertellen dat je hem vandaag echt goed vond spelen? Hij was voldoende, blonk niet uit, had het lastig tegen de fysiek sterke Sheridan maar hield zich gewoon staande, niks meer en niks minder.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:30:45 ]![]()
Speelde gewoon een prima wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat me nou toch niet vertellen dat je hem vandaag echt goed vond spelen? Hij was voldoende, blonk niet uit, had het lastig tegen de fysiek sterke Sheridan maar hield zich gewoon staande, niks meer en niks minder.![]()
Een 6.5 ja. Maar goed, je hebt er een bijzondere kijk op merk ik alweer.quote:
Vandaag waren van Rhijn, Klaassen en in mindere mate Andersen de mensen die goed speelden. Serero was ronduit kut, Moisander was ondermaats, Boilesen mist het overzicht, Schone viel ver terug en Siggy![]()
![]()
Oke, Maarten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 6.5 ja. Maar goed, je hebt er een bijzondere kijk op merk ik alweer.
Vandaag waren van Rhijn, Klaassen en in mindere mate Andersen de mensen die goed speelden. Serero was ronduit kut, Moisander was ondermaats, Boilesen mist het overzicht, Schone viel ver terug en Siggy![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van welke idioot ben jij een kloon eigenlijk? Ajacied422 ofzo?
Omdat niet iedereen zo depressief is als jij?![]()
Nou vooral omdat je lasogen gecombineerd met het IQ van een doperwt hebt. Maarre kies zelf maar waar je beter van slaapt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo depressief is als jij?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:37:04 ]![]()
Lol, denk dat Frank er nog wel wat meer verstand van heeft dan jij hoor. Hij zet hem niet voor niks al zolang in de basis. Dan moet je toch wel wat dingen goed doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Roepen dat Serero er wel wat van kan spreekt anders niet in je voordeel.![]()
Lol nee, dat heb ik niet geroepen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat die dorpsgek gaan johquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, denk dat Frank er nog wel wat meer verstand van heeft dan jij hoor. Hij zet hem niet voor niks al zolang in de basis. Dan moet je toch wel wat dingen goed doen.![]()
![]()
Zal je zien dat Sigthorsson vier keer scoort in drie wedstrijden en er dan weer drie maanden geblesseerd naast staatHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Serero was echt niet ronduit kut. Ik heb wel een goede tip voor een beroep voor jou als je later groot bent. 90 minuten naar een scorebord kijken en daar dan journalistiek op bedrijven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 6.5 ja. Maar goed, je hebt er een bijzondere kijk op merk ik alweer.
Ben het heel vaak met Frank eens ja. Als jij dat een vreemde kijk vind, dan mag dat uiteraard ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ie een vreemde kijk op spelers heeft![]()
hoop hetquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Zal je zien dat Sigthorsson vier keer scoort in drie wedstrijden en er dan weer drie maanden geblesseerd naast staat![]()
Serero was in de eerste helft dramatisch, tweede helft ging hij net mee in het niveau maar hij blinkt nooit uit en gaat dat nooit doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Serero was echt niet ronduit kut. Ik heb wel een goede tip voor een beroep voor jou als je laten groot bent. 90 minuten naar een scorebord kijken en daar dan journalistiek op bedrijven.![]()
Je ziet gewoon dat deze spelers de kwaliteiten (nog) missen om opengedraaid te staan als ze aangespeeld worden tussen de linies. Daardoor gaat het spel stroperig en creëer je eigenlijk vrij weinig op wat opportunistisch gedoe in de laatste 15 minuten na.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef Catch22- het volgende:
Het is nu elke keer aannemen, draaien, kijken, passen (of in het geval van Sigthorsson, aannemen, bal van de voet, achteraan sjouwen, bal kwijt). Dat wordt hem niet.
Viergever is op 6 niet de voetballende oplossing omdat hij de techniek en kwaliteit mist om het spel te versnellen en dat is killing voor ons spel. Tel daarbij op dat je een zeer grillige Serero hebt die op de meest absurde momenten dom balverlies lijd en je hele middenveld staat verkeerd opgesteld.
Dan gaan we die bal dus maar naar de backs sturen, want dat is de meest makkelijke oplossing, maar juist op die plek kan je niet opbouwen en wordt je makkelijk afgejaagd. Dan gaat zo`n Boilesen dus op avontuur want weinig afspeelmogelijkheden, die loopt in een fuik en je bent de bal weer kwijt.
Lekker voetballen zo voor dat APOEL.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:44:43 ]![]()
True. Sommige mensen missen tijdens het kijken naar het wedstrijden zoveel belangrijke aspecten.En dan heb je al snel het idee dat iemand er niks van kan natuurlijk ^^.quote:![]()
Ja, Duarte achter je houden. Dat is blijkbaar een wereldprestatie, beter zijn dan een spelertje afkomstig van Heracles dat het niveau en tempo niet aan kan. Poeh poeh.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, denk dat Frank er nog wel wat meer verstand van heeft dan jij hoor. Hij zet hem niet voor niks al zolang in de basis. Dan moet je toch wel wat dingen goed doen.![]()
Dus jij vindt Viergever op 6 een goede beslissing ja? Oke dan. Wat zei je ook alweer over geen verstand van zaken hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben het heel vaak met Frank eens ja. Als jij dat een vreemde kijk vind, dan mag dat uiteraard ja.![]()
Tel daarbij op dat hij op de meest gevaarlijke momenten balverlies kan lijden en je speelt altijd met een risico speler.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero was in de eerste helft dramatisch, tweede helft ging hij net mee in het niveau maar hij blinkt nooit uit en gaat dat nooit doen.![]()
Verlicht ons oh grote Aspect-Kijker met een samenvatting van het spel van Ajax.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True. Sommige mensen missen tijdens het kijken naar het wedstrijden zoveel belangrijke aspecten.En dan heb je al snel het idee dat iemand er niks van kan natuurlijk ^^.![]()
Yup, zag je tegen PEC nog voor de JC Schaalquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat hij op de meest gevaarlijke momenten balverlies kan lijden en je speelt altijd met een risico speler.![]()
Je kan kiezen, Zimling of Viergever, en Serero of Duarte. Vind de keuzes dan wel prima ja. Ik loop al lang in het voetbal wereldje rond en heb er zeker bovengemiddeld verstand van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij vindt Viergever op 6 een goede beslissing ja? Oke dan. Wat zei je ook alweer over geen verstand van zaken hebben?
Verder moet je natuurlijk ook naar het beleid van Ajax kijken + budget. Ajax kan nou eenmaal geen jongens als Ozil of Messi halen. En ook geen spelers die daar net onder zitten. Voor het beleid van Ajax is Serero echt een prima speler.![]()
Trouwens. In een niet geheel ondenkbaar scenario kunnen we over 2 wedstrijden al uitgeschakeld zijn.
Als Barcelona tegen ons 6 punten pakt en PSG 6 tegen APOEL dan kan je PSG en Barcelona al niet meer inhalen. We moeten minstens 1 punt halen tegen Barcelona om dit te voorkomen:
PSG 4-10
Barcelona 4-9
Ajax 4-2
Apoel 4-1
Wat natuurlijk ook kan is met 4 punten voor psg en 3 voor ons:
Psg 4-8
Barcelona 4-6
Ajax 4-5
Apoel 4-2
En als psg 6 punten pakt en wij snoepen een gelijkspelletje weg tegen Barcelona:
Psg 4-10
Barcelona 4-7
Ajax 4-3
Apoel 4-1
In dat geval zijn we ook zo goed als uitgeschakeld want APOEL zie ik uiteraard niet winnen thuis tegen Barcelona
Conclusie: Minstens 3 Punten regen Barcelona, en hopen dat Apoel in dat geval een puntje of meer kan afsnoepen van PSG. Een bijna onmogelijk scenario.![]()
Prima speler? Seranohammetje had tot voor kort nog geen kans gecreëerd dit seizoen dat is werkelijk schandalig te noemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan kiezen, Zimling of Viergever, en Serero of Duarte. Vind de keuzes dan wel prima ja. Ik loop al lang in het voetbal wereldje rond en heb er zeker bovengemiddeld verstand van.
Verder moet je natuurlijk ook naar het beleid van Ajax kijken + budget. Ajax kan nou eenmaal geen jongens als Ozil of Messi halen. En ook geen spelers die daar net onder zitten. Voor het beleid van Ajax is Serero echt een prima speler.
En nu staat hij op een machtige 1 kans gecreëerd dit seizoen
D'n Albino staat al op 22![]()
![]()
In dat opzicht is zijn rendement echt te laag inderdaad. Toch is hij ontzettend belangrijk voor het team. Dat valt nu misschien niet op, maar als hij er straks een tijdje niet is dan ga je zijn positiespel en pressing toch erg missen. Hij zit ook altijd tussen heel veel passes van een tegenstander.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima speler? Seranohammetje had tot voor kort nog geen kans gecreëerd dit seizoen dat is werkelijk schandalig te noemen.
En nu staat hij op een machtige 1 kans gecreëerd dit seizoen
D'n Albino staat al op 22![]()
![]()
Nee dat is hij niet en zal hij nooit worden geloof ons nou maar. Dertien in het dozijn voetballertje dat is het. Geef Andersen of Schöne die positie maar en je zal zien dat het heel middenveld beter gaat spelen. Leuk dat hij af en toe leuk wegdraait een bal probeert af te pakken maar daar hebben we niks aan op die positie. Vanuit die positie moeten kansen gecreëerd worden en dat doet hij dus nooit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In dat opzicht is zijn rendement echt te laag inderdaad. Toch is hij ontzettend belangrijk voor het team. Dat valt nu misschien niet op, maar als hij er straks een tijdje niet is dan ga je zijn positiespel en pressing toch erg missen. Hij zit ook altijd tussen heel veel passes van een tegenstander.![]()
Daarin is Klaassen toch veel verder hoor. Leuk dat Serero snapt dat hij moet aansluiten en druk moet zetten naast Siggy, als hij vervolgens weer zoveel balverlies heeft als dit seizoen is het geen goede speler. Kijk naar die Sinkgraven van Heerenveen, die jongen is nu al verder dan Serero op dat vlak. Veel meer rust, overzicht en balbehandeling. Gewoon hem ophalen in de winterstop, Serero op de tribune en hem laten toekijken hoe Ajax kampioen gaat worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In dat opzicht is zijn rendement echt te laag inderdaad. Toch is hij ontzettend belangrijk voor het team. Dat valt nu misschien niet op, maar als hij er straks een tijdje niet is dan ga je zijn positiespel en pressing toch erg missen. Hij zit ook altijd tussen heel veel passes van een tegenstander.![]()
Ik niet. Viergever mist het overzicht, de drive naar voren en de techniek om het spel te versnellen op de 6 positie, iets wat Blind wel had en voor Blind had Anita dat. Zimling komt er nog bij in de buurt (alhoewel dat op gepaste afstand is) dus ik snap echt niet dat je tegen een 4-4-2 systeem ervoor kiest om Viergever als spelverdeler op te stellen. Voorwaartse passing was vandaag bijna nihil bij hem, wat je hem niet kwalijk kan nemen overigens, hij mist de kwaliteit om goed open gedraaid te staan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan kiezen, Zimling of Viergever, en Serero of Duarte. Vind de keuzes dan wel prima ja. Ik loop al lang in het voetbal wereldje rond en heb er zeker bovengemiddeld verstand van.Dat maakt niet uit, het enige wat je van Ajax spelers hoeft te verwachten is dat ze een constant niveau (6je) halen over het hele seizoen. Spelers zoals een Serero die met dit soort wedstrijden door de ondergrens zakken, ontzettend veel balverlies lijden en domweg de verkeerde keuzes in balbezit maken moet je na 4 seizoen toch echt wel eruit hebben geselecteerd.quote:Verder moet je natuurlijk ook naar het beleid van Ajax kijken + budget. Ajax kan nou eenmaal geen jongens als Ozil of Messi halen. En ook geen spelers die daar net onder zitten. Voor het beleid van Ajax is Serero echt een prima speler.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet en zal hij nooit worden geloof ons nou maar. Dertien in het dozijn voetballertje dat is het. Geef Andersen of Schöne die positie maar en je zal zien dat het heel middenveld beter gaat spelen. Leuk dat hij af en toe leuk wegdraait een bal probeert af te pakken maar daar hebben we niks aan op die positie. Vanuit die positie moeten kansen gecreëerd worden en dat doet hij dus nooit.Zeker, Sinkgraven kan ook erg goed gaan worden. En de kans is ook best groot dat Ajax Serero uiteindelijk toch opzij schuift. Maar Frank geeft hem niet voor niks week in week uit zoveel vertrouwen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarin is Klaassen toch veel verder hoor. Leuk dat Serero snapt dat hij moet aansluiten en druk moet zetten naast Siggy, als hij vervolgens weer zoveel balverlies heeft als dit seizoen is het geen goede speler. Kijk naar die Sinkgraven van Heerenveen, die jongen is nu al verder dan Serero op dat vlak. Veel meer rust, overzicht en balbehandeling. Gewoon hem ophalen in de winterstop, Serero op de tribune en hem laten toekijken hoe Ajax kampioen gaat worden.![]()
Dat 'vertrouwen' is vooral gebaseerd op het feit dat alternatieven op dit moment niet voorhanden zijn. Neemt niet weg dat Serero de rol van passende middenvelder niet goed invult en dat ook nooit zal kunnen zoals Frank dat voor zich ziet in het Ajax systeem.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Zeker, Sinkgraven kan ook erg goed gaan worden. En de kans is ook best groot dat Ajax Serero uiteindelijk toch opzij schuift. Maar Frank geeft hem niet voor niks week in week uit zoveel vertrouwen.![]()
Hoe langer hij geblesseerd is hoe beter. Zelfs al schiet hij er 10 in tegen Barcelonaquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Zal je zien dat Sigthorsson vier keer scoort in drie wedstrijden en er dan weer drie maanden geblesseerd naast staatI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Klopt, maar als Serero echt helemaal nergens goed in zou zijn en niks zou kunnen dan had Ajax echt wel wat beters aangekocht hoor. Maar de echte noodzaak om voor zijn positie iets aan te kopen was er blijkbaar gewoon niet. Hij is voor dit moment goed genoeg beoordeeld door Ajax.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat 'vertrouwen' is vooral gebaseerd op het feit dat alternatieven op dit moment niet voorhanden zijn. Neemt niet weg dat Serero de rol van passende middenvelder niet goed invult en dat ook nooit zal kunnen zoals Frank dat voor zich ziet in het Ajax systeem.![]()
Daarom wouden ze Ginkeltje ook halen he.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, maar als Serero echt helemaal nergens goed in zou zijn en niks zou kunnen dan had Ajax echt wel wat beters aangekocht hoor. Maar de echte noodzaak om voor zijn positie iets aan te kopen was er blijkbaar gewoon niet. Hij is voor dit moment goed genoeg beoordeeld door Ajax.![]()
Dat vind ik te makkelijk. De afgelopen wedstrijden zie je gewoon dat Serero echt op de top van zijn kunnen moet spelen om niet door de ondergrens te zakken op zijn positie. Als hij dan net zoals vandaag minder speelt komen niet 1, niet 2, maar al zijn tekortkomingen in 1 keer naar voren en kan hij het niet compenseren met andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, maar als Serero echt helemaal nergens goed in zou zijn en niks zou kunnen dan had Ajax echt wel wat beters aangekocht hoor. Maar de echte noodzaak om voor zijn positie iets aan te kopen was er blijkbaar gewoon niet. Hij is voor dit moment goed genoeg beoordeeld door Ajax.![]()
genaaid door de scheids, ja of nee?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Natuurlijk niet, je had het zelf af moeten maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
genaaid door de scheids, ja of nee?![]()
daarnaast spaarde ie De Cil ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je had het zelf af moeten maken.
Ajax had verder wel moeten winnen, daar niet van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ginkel zou een absolute versterking zijn geweest op zijn positie. Dan zou je zien dat de 6 positie opeens ook veel minder belangrijk zou worden in het systeem omdat je dan een passende middenvelder hebt die *wel* juist gepositioneerd staat en open kan draaien om het spel te versnellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom wouden ze Ginkeltje ook halen he.![]()
Eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarnaast spaarde ie De Cil ook.
Ajax had verder wel moeten winnen, daar niet van![]()
Ben sowieso fan van hem jammer dat hij geblesseerd is geraakt want die jonge heeft alles in zich om top te worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ginkel zou een absolute versterking zijn geweest op zijn positie. Dan zou je zien dat de 6 positie opeens ook veel minder belangrijk zou worden in het systeem omdat je dan een passende middenvelder hebt die *wel* juist gepositioneerd staat en open kan draaien om het spel te versnellen.![]()
Haha, ik vind dit best een lastige vraag eigenlijk. Veel mensen zullen waarschijnlijk ja zeggen. En tja, ik denk het eigenlijk ook wel een beetje. Ook al zou Rhijn die bal nog ergens geschampt hebben met zijn hand, het heeft totaal geen invloed op het spel. En wellicht raakt hij hem niet eens echt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wel ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je had het zelf af moeten maken.![]()
Altijd makkelijk om dan "ja" te zeggen, maar Ajax hoorde hier gewoon te winnen. Die penalty was klote en hij was wat makkelijk met fluiten voor de thuisploeg, maar Ajax heeft drie 100% kansen gehad die er gewoon in moeten op dit niveau en met 1-3 speelt de scheids geen rol meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze avond bevestigde het weer:
Siggy OUT
Leuk hoor die loopactie bij de 1-0 maar wat een idioot man.AFCA!![]()
Zaterdag ook alquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
Kishna een hele goede invalbeurt overigens.![]()
El Ghazi vrij matig dit keer. Van Kishna kwam veel dreiging en hij kwam er goed doorheen.quote:AFCA!![]()
El Ghazi gewoon even beetje remmen kan ook vermoeidheid zijn. Goed moment om Kishna weer wat extra tijd te geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
El Ghazi vrij matig dit keer. Van Kishna kwam veel dreiging en hij kwam er goed doorheen.![]()
El Ghazi valt wat terug. Niet gek, is nog jong dit dat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komt goed. Grootste talent in de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
El Ghazi valt wat terug. Niet gek, is nog jong dit dat![]()
Ik denk dat je Sinkgraven onderschat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed. Grootste talent in de Eredivisie.AFCA!![]()
Speelt nog altijd veel beter dan Andersenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
El Ghazi valt wat terug. Niet gek, is nog jong dit datOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vraag me trouwens af hoe lang Frank de Boer nog door wil gaan met Serero, zijn missers en blunders kosten ons punten en miljoenen euro´sOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ligt niet aan Serero. Ok, hij kan niet schieten of de beslissende pass geven, maar met een waardeloze spits zoals Siggy kan hij ook niks mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:00 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe lang Frank de Boer nog door wil gaan met Serero, zijn missers en blunders kosten ons punten en miljoenen euro´sWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom niet Nouri opstellen dan? Zelfde fysiek en techniek, maar meer talent en groeipotentie.
Serero is een prima speler voor de B1, kan hij zich qua fysiek eindelijk eens meten met de rest
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nouri is veel te goed voor dit ''team''quote:Op woensdag 1 oktober 2014 03:02 schreef Seam het volgende:
Waarom niet Nouri opstellen dan? Zelfde fysiek en techniek, maar meer talent en groeipotentie.
Serero is een prima speler voor de B1, kan hij zich qua fysiek eindelijk eens meten met de rest
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Zwolle thuis, Twente uit, Barca uit.
![]()
Andersen op het plaatsje van Serero gooien. Milik spits, dan heb je in Sigthorsson altijd een gevaarlijke invaller.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
Deze avond bevestigde het weer:
Siggy OUT
Leuk hoor die loopactie bij de 1-0 maar wat een idioot man.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Als ze na gisteravond, goed spel, zondag een enorme boutwedstrijd op de mat leggen, ga ik hard huilen.![]()
Gevaarlijk voor mijn afstandsbediening, laptop, telefoon en alles wat verder nog naast mij ligt en kan vliegen jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:27 schreef Planga het volgende:
Zwolle thuis, Twente uit, Barca uit.
![]()
Andersen op het plaatsje van Serero gooien. Milik spits, dan heb je in Sigthorsson altijd een gevaarlijke invaller.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 01-10-2014 om 07:33:19#Ajax heeft Anwar El Ghazi een aanbieding gedaan zijn tot media 2016 lopende contract open te breken en te verlengen tot 2018. #telesport reageer retweet
![]()
Ach kindje toch, het valt allemaal niet mee he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet en zal hij nooit worden geloof ons nou maar. Dertien in het dozijn voetballertje dat is het. Geef Andersen of Schöne die positie maar en je zal zien dat het heel middenveld beter gaat spelen. Leuk dat hij af en toe leuk wegdraait een bal probeert af te pakken maar daar hebben we niks aan op die positie. Vanuit die positie moeten kansen gecreëerd worden en dat doet hij dus nooit.![]()
Eerst wil iedereen Andersen eruit hebben, nu speelt hij aardig, moet hij meteen weer centraal op het middenveld. Zondag is het minder, moet hij weer oprottenZo krijg je natuurlijk nooit vastigheden. En dat is juist waardoor Ajax afgelopen jaren kampioen is geworden. Door het team!
Laat het team voorlopig maar even zo staan, eventueel Milik er in voor Sigthorsson om te kijken of hij het beter doet.![]()
2018quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 01-10-2014 om 07:33:19#Ajax heeft Anwar El Ghazi een aanbieding gedaan zijn tot media 2016 lopende contract open te breken en te verlengen tot 2018. #telesport reageer retweet
.
Snap de vele negatieve reacties niet zo. Je creëert in een uitwedstrijd in de CL relatief veel kansen tegen een verdedigend ingestelde tegenstander en met een normale scheids win je die wedstrijd gewoon. Misschien alleen iets te veel weggegeven.![]()
Goede zaakquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Het negatieve is toch gewoon dat je er een paar spelers bij hebt die niet geschikt zijn voor dit niveau en het ook nooit zullen wordenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
2018.
Snap de vele negatieve reacties niet zo. Je creëert in een uitwedstrijd in de CL relatief veel kansen tegen een verdedigend ingestelde tegenstander en met een normale scheids win je die wedstrijd gewoon. Misschien alleen iets te veel weggegeven.![]()
Andersen, Boerrigter, Lodeiro, Moisander, Serero, Hoesen en Özbiliz hebben meer gescoord in de CL dan Sigthorsson bedenk ik mij net![]()
![]()
die van Serero moet er ook echt in, zoveel tijd en ruimte, die kan de ballen er alleen maar inlopen van een meter.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:06 schreef Heeinz het volgende:
Andersen, Boerrigter, Lodeiro, Moisander, Serero, Hoesen en Özbiliz hebben meer gescoord in de CL dan Sigthorsson bedenk ik mij net![]()
Erin weet ik niet, was vrij druk, maar in ieder geval op doel natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van Serero moet er ook echt in, zoveel tijd en ruimte, die kan de ballen er alleen maar inlopen van een meter.![]()
ik weet het wel hoor, maar toen ik zag dat hij het was wist ik al dat die bal er niet in zou gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Erin weet ik niet, was vrij druk, maar in ieder geval op doel natuurlijk![]()
Ik vond serero en Sigthorsson vrij goed spelen gister. Hoe Sigthorsson zijn duels aanging verwacht ik niet dat Milik dat ook kan.![]()
vrij goed? Dan ben je te snel tevredenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vond serero en Sigthorsson vrij goed spelen gister. Hoe Sigthorsson zijn duels aanging verwacht ik niet dat Milik dat ook kan.![]()
Tja dat heb ik ook bij Sigthorssonquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het wel hoor, maar toen ik zag dat hij het was wist ik al dat die bal er niet in zou gaan.![]()
![]()
Op zijn twee wedstrijden in de CL na vind ik het een prima aankoop, zeker gezien zijn positie waar hij zelden gespeeld heeftquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond Viergever ook weer heel matig. Dat is toch geen Ajax speler imo.![]()
Maar we mogen van Schöne ook wel verwachten dat hij die bal aan het begin van de tweede helft erin schiet![]()
Schone speelde dramatisch.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:36 schreef Heeinz het volgende:
Maar we mogen van Schöne ook wel verwachten dat hij die bal aan het begin van de tweede helft erin schiet![]()
Hij heeft wel moeite met het opbouwende aanvallende gedeelte en hij staat daarvoor toch op een sleutelpositie, benieuwd of hij dat op gaat pakken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op zijn twee wedstrijden in de CL na vind ik het een prima aankoop, zeker gezien zijn positie waar hij zelden gespeeld heeft![]()
Tja het staat iedereen natuurlijk vrij 40 wedstrijden lang hetzelfde riedeltje af te stekenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het negatieve is toch gewoon dat je er een paar spelers bij hebt die niet geschikt zijn voor dit niveau en het ook nooit zullen worden.
![]()
Wie moet zijn rol dan gaan invullen? Duarte? Zimling? Andersen? Laatst genoemde kan beter gaan zaalvoetballen zo bang voor een direct duel is die knul.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Inderdaad, lekker negatief zijn allemaalquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja het staat iedereen natuurlijk vrij 40 wedstrijden lang hetzelfde riedeltje af te steken.
Op naar zondag!
90 minuten lang, voor onze club uit Amsterdam!![]()
Stonden wel 3 man voor hem, waardoor hij enkel de hoeken kon vinden, linker stond vrij goed afgedekt, maar daar schoot hij hem nou netquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van Serero moet er ook echt in, zoveel tijd en ruimte, die kan de ballen er alleen maar inlopen van een meter.Rechts had een betere optie geweest.
http://nos.nl/video/704676-cl-apoel-nicosia--ajax.html op 5.34Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja het staat iedereen natuurlijk vrij 40 wedstrijden lang hetzelfde riedeltje af te steken.
Voor de eredivisie is dit team goed genoeg en zal het wel weer kampioen worden, dus 40 wedstrijden zal je mij daar niet over horen.
Verder ben ik het wel eens met het beleid maar ondanks dat zijn er in mijn ogen toch wel wat spelers die genoeg tijd hebben gehad en het niet laten zien, nu gaat het erom of de vervangers dat wel zouden kunnen.![]()
als ik het zo terugzie is het wel iets moeilijker dan ik op dat moment dacht maar hij kan de bal gewoon rechtuit het doel inschieten, hij heeft de ruimte en de tijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Stonden wel 3 man voor hem, waardoor hij enkel de hoeken kon vinden, linker stond vrij goed afgedekt, maar daar schoot hij hem nou netRechts had een betere optie geweest.
http://nos.nl/video/704676-cl-apoel-nicosia--ajax.html op 5.34![]()
Rechtuit dan schiet ie op een verdedigerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het zo terugzie is het wel iets moeilijker dan ik op dat moment dacht maar hij kan de bal gewoon rechtuit het doel inschieten, hij heeft de ruimte en de tijd.Maar klein stukje naar rechts had idd al voldoende geweest. Hij kiest gewoon verkeerde hoek.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik ben niet zo goed in video editenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Rechtuit dan schiet ie op een verdedigerMaar klein stukje naar rechts had idd al voldoende geweest. Hij kiest gewoon verkeerde hoek.
maar hij maakt de verkeerde keus
![]()
Naar Barcelona? Met al die zakkenrollers?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Boilesen wisselen graag man man man wat heb ik me zitten ergeren. Of een buitenspeler opstellen die je eens diep kunt sturen ipv meisje Andersen die bang is om in een duel te geraken.
Hoe vaak heb ik wel niet een kans op een snelle counter door die om zeep geholpen zien worden. Andersen die op de middellijn blijft hangen omdat ie perse de bal in de voeten wil terwijl als je diepgaat Boilesen de bal in de hoek kan geven. Lage strakke voorzet met links en de spits hoeft er alleen maar tegenaan te lopen.Behulpzaam als een waterkraan.
Deze discussie vindt ook plaats nadat je een goede prestatie levert en met name door pech niet wint.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Voor de eredivisie is dit team goed genoeg en zal het wel weer kampioen worden, dus 40 wedstrijden zal je mij daar niet over horen.
Verder ben ik het wel eens met het beleid maar ondanks dat zijn er in mijn ogen toch wel wat spelers die genoeg tijd hebben gehad en het niet laten zien, nu gaat het erom of de vervangers dat wel zouden kunnen.
Maar sowieso, we weten nu onderhand wel wat de sterke en zwakke punten van Serero en Siggy zijn, ik zie het nut niet die discussie steeds opnieuw te voeren. Maar ja, je moet het ergens over hebben op zo'n forum natuurlijk.
![]()
Schone is een prima speler voor Ajax, maar als hij dramatisch speelt mag dat gewoon gezegd worden toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Schöne is een absolute meerwaarde voor het team, ook als hij kut speelt.![]()
![]()
Wie wil je dan op linksback? Ben bang dat we geen betere hebben. Verder is het gezeik op Andersen onterecht, zeker na gisterenavond. Ik ben er van overtuigd dat hij nog heel belangrijk gaat worden dit seizoen. Hij begint nu vertrouwen te krijgen, ik geloof wel in die jongen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:03 schreef fathank het volgende:
Boilesen wisselen graag man man man wat heb ik me zitten ergeren. Of een buitenspeler opstellen die je eens diep kunt sturen ipv meisje Andersen die bang is om in een duel te geraken![]()
In ieder geval niet de Blonde Willems 2.0. En Andersen laat af en toe iets leuks zien aan de bal maar is geen linksbuiten en voegt daardoor weinig toe aan het spel. En voor t middenveld moet ie eerst wat minder bang worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Wie wil je dan op linksback? Ben bang dat we geen betere hebben. Verder is het gezeik op Andersen onterecht, zeker na gisterenavond. Ik ben er van overtuigd dat hij nog heel belangrijk gaat worden dit seizoen. Hij begint nu vertrouwen te krijgen, ik geloof wel in die jongen.Behulpzaam als een waterkraan.
Heel belangrijk? Dat zijn wel grote stappen maar talent heeft hij, Boilesen ook maar dat onrustige moet eruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Wie wil je dan op linksback? Ben bang dat we geen betere hebben. Verder is het gezeik op Andersen onterecht, zeker na gisterenavond. Ik ben er van overtuigd dat hij nog heel belangrijk gaat worden dit seizoen. Hij begint nu vertrouwen te krijgen, ik geloof wel in die jongen.![]()
Ja, ik heb echt vertrouwen in dat jochie. Komt best goed met hem.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heel belangrijk? Dat zijn wel grote stappen maar talent heeft hij, Boilesen ook maar dat onrustige moet eruit.![]()
Grappig om 85% kritiek te lezen terwijl Ajax echt een hele goede wedstrijd speelde. Apoel Nicosia is echt niet zo'n dramatische ploeg. Het was de verdienste van Ajax dat zij niet uit de verf kwamen.
Tja, we winnen de wedstrijd uiteindelijk niet, dat is waar. Maar als we het even vergelijken met een Feyenoord, Psv, Twente of Vitesse, dan denk ik niet dat die veel kans hadden gehad tegen Apoel hoor.![]()
Wow, we delen dezelfde mening. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:34 schreef GwaiLow het volgende:
Grappig om 85% kritiek te lezen terwijl Ajax echt een hele goede wedstrijd speelde. Apoel Nicosia is echt niet zo'n dramatische ploeg. Het was de verdienste van Ajax dat zij niet uit de verf kwamen.
Tja, we winnen de wedstrijd uiteindelijk niet, dat is waar. Maar als we het even vergelijken met een Feyenoord, Psv, Twente of Vitesse, dan denk ik niet dat die veel kans hadden gehad tegen Apoel hoor.![]()
Als je toch is een keer wil overwinteren in de Champions League dan moet je dus echt wel van Apoel Nicosia winnen natuurlijk. Ik denk dat er daarom kritiek isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:34 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, we winnen de wedstrijd uiteindelijk niet, dat is waar. Maar als we het even vergelijken met een Feyenoord, Psv, Twente of Vitesse, dan denk ik niet dat die veel kans hadden gehad tegen Apoel hoor.. Je streeft toch naar beter? Zo goed is Apoel ook weer niet.
![]()
En ik ben het er ook mee eensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, we delen dezelfde mening. Het moet niet gekker worden.![]()
![]()
Zo goed is Apoel wel. Twee jaar geleden met vrijwel hetzelfde team haalden ze de kwartfinale nog. En als er serieus idioten zijn die hadden verwacht dat wij met dit team wel even zouden overwinteren in de CL in een poule met Barcelona en PSG, dan lijkt het me verstandig dat we het PBC even bellen voor ze.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je toch is een keer wil overwinteren in de Champions League dan moet je dus echt wel van Apoel Nicosia winnen natuurlijk. Ik denk dat er daarom kritiek is. Je streeft toch naar beter? Zo goed is Apoel ook weer niet.
![]()
Wauw, good to hear! We zitten op het goede spoor ^^.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, we delen dezelfde mening. Het moet niet gekker worden.![]()
Zoals S15 ook zegt. Apoel werd 2 jaar terug gewoon 1e in hun CL poule, en haalde uiteindelijk de kwartfinale. Maar ergens heb je ook wel gelijk, wij streven ook naar beter. En dit was ook ''beter''!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je toch is een keer wil overwinteren in de Champions League dan moet je dus echt wel van Apoel Nicosia winnen natuurlijk. Ik denk dat er daarom kritiek is. Je streeft toch naar beter? Zo goed is Apoel ook weer niet.
![]()
Je had al met 1 been in de EL moeten staan. En dat een elftal 2 jaar geleden top was wil nog niet zeggen dat ze het nog zijn. Remember Oranje 2010 en 2012. Voetbal is iets meer dan de optelsom van 11 poppetjes.Behulpzaam als een waterkraan.
Geen idee of 't al gezegd is....maar die Cilessen met penalty's slaat ook echt nergens op zegHij kan net zo goed gewoon de goal uitlopen, ff wat water drinken, z'n whatsappies checken en na de aftrap weer verder gaan. Dat je geen penalty killer á la Vermeer bent is 1 ding, maar dat je er ook totaal geen moeite voor doet en direct op je knieën gaat zitten slaat helemaal nergens op. Hoezo duikt hij niet gewoon vol naar 1 hoek en dan maar hopen dat ze 'm tegen je aanschieten? Dan heb je iig nog een bepaalde kans dat je 'm stopt. De manier hoe hij nu penalty's wil stoppen is lachwekkend
Verder hadtie een wereldsave 2e helft en vind ik 't ook echt een goede keeper, maar qua penaly's is het huilenHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Helaas wel mee eens ja. Het blijft toch vreemd dat hij er nog nooit één gestopt heeft. Maar verder is het inderdaad een geweldenaar. Die gaat ook een prachtige transfer maken en ons trots maken, zoals zoveel oud-Ajaciedenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef kalinhos het volgende:
Geen idee of 't al gezegd is....maar die Cilessen met penalty's slaat ook echt nergens op zegHij kan net zo goed gewoon de goal uitlopen, ff wat water drinken, z'n whatsappies checken en na de aftrap weer verder gaan. Dat je geen penalty killer á la Vermeer bent is 1 ding, maar dat je er ook totaal geen moeite voor doet en direct op je knieën gaat zitten slaat helemaal nergens op. Hoezo duikt hij niet gewoon vol naar 1 hoek en dan maar hopen dat ze 'm tegen je aanschieten? Dan heb je iig nog een bepaalde kans dat je 'm stopt. De manier hoe hij nu penalty's wil stoppen is lachwekkend
Verder hadtie een wereldsave 2e helft en vind ik 't ook echt een goede keeper, maar qua penaly's is het huilen![]()
![]()
Tja, Vd Sar kon ook nooit een penalty stoppen tot hij ineens 1 vd belangrijkste uit zijn carrière wel pakte. Volgens mij kiest Cillessen wel een hoek uit waar hij vol voor gaat, maar hij heeft al snel door dat de bal de andere hoek in gaat en duikt dan niet vol meer door.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef kalinhos het volgende:
Verder hadtie een wereldsave 2e helft en vind ik 't ook echt een goede keeper, maar qua penaly's is het huilen![]()
"Vroeger" was Ajax voor niets of niemand bang. Het is echt wel mogelijk, alleen je moet gewoon de uit wedstrijden tegen de "nummer 4" ook gewoon winnen. Zoals heeft Ajax het vorig jaar ook laten liggen bij Celtic uit. Ajax hoeft ook niet te verliezen in Parijs van PSG hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Zo goed is Apoel wel. Twee jaar geleden met vrijwel hetzelfde team haalden ze de kwartfinale nog. En als er serieus idioten zijn die hadden verwacht dat wij met dit team wel even zouden overwinteren in de CL in een poule met Barcelona en PSG, dan lijkt het me verstandig dat we het PBC even bellen voor ze.
Ik weet dat tijden veranderen, maar om nou tevreden zijn met een gelijk spelletje tegen Apoel Nicosia... snap wel dat mensen dan kritisch zijn.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
"Vroeger" was Ajax voor niets of niemand bang. Het is echt wel mogelijk, alleen je moet gewoon de uit wedstrijden tegen de "nummer 4" ook gewoon winnen. Zoals heeft Ajax het vorig jaar ook laten liggen bij Celtic uit. Ajax hoeft ook niet te verliezen in Parijs van PSG hoor.
Ik weet dat tijden veranderen, maar om nou tevreden zijn met een gelijk spelletje tegen Apoel Nicosia... snap wel dat mensen dan kritisch zijn.
We hadden ook gewoon moeten winnen ja. Genoeg kansen gecreëerd, maar helaas gaan ze er niet in. Het veldspel was vrij behoorlijk. Dat heb ik dit seizoen nog niet echt gezien, dus we zijn weer op de goede weg.
Op naar #vijfopeenrij![]()
Ja, dat Apoel deed er ook alles aan om te voetballen he.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:01 schreef S15 het volgende:
[..]
We hadden ook gewoon moeten winnen ja. Genoeg kansen gecreëerd, maar helaas gaan ze er niet in. Het veldspel was vrij behoorlijk. Dat heb ik dit seizoen nog niet echt gezien, dus we zijn weer op de goede weg.
Op naar #vijfopeenrij![]()
![]()
En dan toch nog zoveel kansen (en halve kansen) creëeren, des te knapper dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, dat Apoel deed er ook alles aan om te voetballen he.![]()
Die konden er echt niks van, des te knapper dat je niet wint.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef S15 het volgende:
[..]
En dan toch nog zoveel kansen (en halve kansen) creëeren, des te knapper dus.![]()
Prima, twee weken geleden heeft Barcelona twee kansen gecreëerd en verder niets. Zo slecht verdedigen ze dus blijkbaar niet. Maar goed, lekker blijven zeiken joh. Fluit je ze zondag weer uit vanachter teletekst?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die konden er echt niks van, des te knapper dat je niet wint.![]()
Cillessen stopt dit seizoen zijn eerste penalty.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Als je na een slechte wedstrijd een gelukkig punt had gehaald (laten we zeggen precies wat Apoel is overkomen), dan had je echt wel kritiek van mij gehoord. Maar die scorebord-meningen die je hier vaak hoort vind ik wat overtrokken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
"Vroeger" was Ajax voor niets of niemand bang. Het is echt wel mogelijk, alleen je moet gewoon de uit wedstrijden tegen de "nummer 4" ook gewoon winnen. Zoals heeft Ajax het vorig jaar ook laten liggen bij Celtic uit. Ajax hoeft ook niet te verliezen in Parijs van PSG hoor.
Ik weet dat tijden veranderen, maar om nou tevreden zijn met een gelijk spelletje tegen Apoel Nicosia... snap wel dat mensen dan kritisch zijn.![]()
Lol, onze penalty killer!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:17 schreef Planga het volgende:
Cillessen stopt dit seizoen zijn eerste penalty.
Weer genaaid door de scheids, en door SIggy die geen bal erin kan trappen... ggrrrr..![]()
Nee ik heb ook de hele wedstrijd gezien, maar zo goed was Ajax nou ook weer niet. Het is geen top ploeg waar je tegen speelde. Maar goed je mag er tevreden mee zijn als je wiltquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je na een slechte wedstrijd een gelukkig punt had gehaald (laten we zeggen precies wat Apoel is overkomen), dan had je echt wel kritiek van mij gehoord. Maar die scorebord-meningen die je hier vaak hoort vind ik wat overtrokken.ik zeg alleen als je een streven hebt naar overwinteren dan moet je dit soort wedstrijden gewoon winnen!
![]()
Mwoah, iemand die er vol voor gaat komt er niet zo half-bakken uit als hij. Hij twijfelt, twijfelt en als er geschoten wordt merkt hij dat hij de verkeerde hoek heeft gekozen (in zijn hoofd, niet qua fysieke duik-actie) en gaat er dan maar bij zitten. 4 vd 6 laatste goals waren penalty's die Ajax tegen kreeg in de CL. Het had toch wel fijn geweest als er daaar minimaal 1 van gepakt was.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, Vd Sar kon ook nooit een penalty stoppen tot hij ineens 1 vd belangrijkste uit zijn carrière wel pakte. Volgens mij kiest Cillessen wel een hoek uit waar hij vol voor gaat, maar hij heeft al snel door dat de bal de andere hoek in gaat en duikt dan niet vol meer door.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Je bent verblind ofzo. Ajax was helemaal zo goed gisteren niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je na een slechte wedstrijd een gelukkig punt had gehaald (laten we zeggen precies wat Apoel is overkomen), dan had je echt wel kritiek van mij gehoord. Maar die scorebord-meningen die je hier vaak hoort vind ik wat overtrokken.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:17 schreef Planga het volgende:
Cillessen stopt dit seizoen zijn eerste penalty.![]()
![]()
Tering, wat zonde. Ajax was veel beter en had makkelijk kunnen winnen. Nu is overwinteren in de CL vrijwel onmogelijk.
Ik vond het spel ook absoluut niet slecht. Afmakers wel. Hoe veel kansen wil je hebben als spits?Het lijkt wel alsof er helemaal geen afmakers meer rondlopen bij de Nederlandse clubs.
De enige die slechter was dan Sigthorsson op het veld was de scheidsrechter. Veel te zware penalty en Cillessen had er overduidelijk af gemoeten. Zal wel compensatie zijn geweest.![]()
Ik heb er vrede mee dat Ajax een opleidingsclub is geworden en dat het met talenten vallen en opstaan is maar aan de andere kant moet je wel doorgaan met spelers waar we van weten dat het niet beter gaat worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deze discussie vindt ook plaats nadat je een goede prestatie levert en met name door pech niet wint.
Maar sowieso, we weten nu onderhand wel wat de sterke en zwakke punten van Serero en Siggy zijn, ik zie het nut niet die discussie steeds opnieuw te voeren. Maar ja, je moet het ergens over hebben op zo'n forum natuurlijk.
En als jij het er niet over wil hebben moet je gewoon niet antwoorden![]()
![]()
Cillessen terecht geel, bal ging helemaal naar de achterlijn, hij ontnam dus geen 100% scoringskans. Moisander liep er ook nog eens, dus vandaar terecht geel."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Cillessen heeft dit land het WK gekost.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:17 schreef Planga het volgende:
Cillessen stopt dit seizoen zijn eerste penalty.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Eerlijk gezegd vond ik de scheidsrechter echt goed fluiten hoor. Ja, die penalty was natuurlijk dubieus, maar zoals we in de herhaling van de nos zagen kan hij hem geven. En laten we wel zijn, als je als scheids zelf twijfelt en er roept een assistent heel overtuigend in je oor dat het hands en een penalty is, dan geef je hem gewoon. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:48 schreef Tchock het volgende:
Tering, wat zonde. Ajax was veel beter en had makkelijk kunnen winnen. Nu is overwinteren in de CL vrijwel onmogelijk.
Ik vond het spel ook absoluut niet slecht. Afmakers wel. Hoe veel kansen wil je hebben als spits?Het lijkt wel alsof er helemaal geen afmakers meer rondlopen bij de Nederlandse clubs.
De enige die slechter was dan Sigthorsson op het veld was de scheidsrechter. Veel te zware penalty en Cillessen had er overduidelijk af gemoeten. Zal wel compensatie zijn geweest.
En lol je reactie over dat moment waarbij Cillessen geel kreeg en er volgens jouw af had gemoeten. Het was gewoon een geweldige beslissing van de scheidsrechter daar. De speler in kwestie schoot de bal echt ontzettend ver naar de zijkant toe waardoor hij helemaal niet op het doel afging. Dat is gewoon altijd een gele kaart en geen rood. Hij kon nooit scoren uit de positie waar hij de bal naartoe schoot.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik de scheidsrechter echt goed fluiten hoor. Ja, die penalty was natuurlijk dubieus, maar zoals we in de herhaling van de nos zagen kan hij hem geven. En laten we wel zijn, als je als scheids zelf twijfelt en er roept een assistent heel overtuigend in je oor dat het hands en een penalty is, dan geef je hem gewoon. Lijkt me duidelijk.
En lol je reactie over dat moment waarbij Cillessen geel kreeg en er volgens jouw af had gemoeten. Het was gewoon een geweldige beslissing van de scheidsrechter daar. De speler in kwestie schoot de bal echt ontzettend ver naar de zijkant toe waardoor hij helemaal niet op het doel afging. Dat is gewoon altijd een gele kaart en geen rood. Hij kon nooit scoren uit de positie waar hij de bal naartoe schoot.hij kan hem geven, als het geen hands is, hoe dan?
![]()
WTF? Als Siggy die bal had gemist was het forum hier te klein geweest. Oprotten met die Serero. Voor zijn positie nooit beslissend en nul rendement. Dat kán gewoon niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Erin weet ik niet, was vrij druk, maar in ieder geval op doel natuurlijk![]()
Heb je dat plaatje in het vorige deel niet gezien? De enige weg vrij naar het doel was simpelweg rechtdoor en hij schiet hem langs de drukte...naast.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Stonden wel 3 man voor hem, waardoor hij enkel de hoeken kon vinden, linker stond vrij goed afgedekt, maar daar schoot hij hem nou netRechts had een betere optie geweest.
http://nos.nl/video/704676-cl-apoel-nicosia--ajax.html op 5.34![]()
Al bij al voldaan aan de opdracht: niet verliezen. Cruciaal in de strijd om de derde plaats. Tegen Barca mag je twee keer laten zien wat je waard bent, daarna is het zaak om in de laatste twee duels APOEL onder je te houden. Op basis van gisteren ga ik er vanuit dat we hier wel in slagen.![]()
Heb je de herhalingen van de NOS niet gezien? Nadat de bal op zijn borst is geweest schampt hij hem nog even heel lichtjes met de hand. Overigens vind ik niet dat daar een penalty voor gegeven hoeft te worden omdat het totaal geen invloed op het spel heeft en de bal zelfs niet van richting veranderde. Maar goed, de scheids twijfelde dus en de lijnrechter achter het doel dacht het wel goed te zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]hij kan hem geven, als het geen hands is, hoe dan?
![]()
Haha, en Robben niet zeker in de 93e minuut bla bla blaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Cillessen heeft dit land het WK gekost.![]()
![]()
Ik keek Sport1 maar ook in de herhaling was het geen hands dus is het gewoon een fout van de scheids, hij stond er bovenop en vond het geen hands maar laat zich beïnvloeden door zo'n lijnrechter die veel verder stond, die dingen gebeuren maar dat is wat anders dan hij kan hem geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb je de herhalingen van de NOS niet gezien? Nadat de bal op zijn borst is geweest schampt hij hem nog even heel lichtjes met de hand. Overigens vind ik niet dat daar een penalty voor gegeven hoeft te worden omdat het totaal geen invloed op het spel heeft en de bal zelfs niet van richting veranderde. Maar goed, de scheids twijfelde dus en de lijnrechter achter het doel dacht het wel goed te zien.![]()
Maar hoe kan hij dat in vredesnaam zien? Hij staat 15 meter verder weg en kijkt tegen de rug van Van Rhijn aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb je de herhalingen van de NOS niet gezien? Nadat de bal op zijn borst is geweest schampt hij hem nog even heel lichtjes met de hand. Overigens vind ik niet dat daar een penalty voor gegeven hoeft te worden omdat het totaal geen invloed op het spel heeft en de bal zelfs niet van richting veranderde. Maar goed, de scheids twijfelde dus en de lijnrechter achter het doel dacht het wel goed te zien.![]()
Dat klopt natuurlijk, maar ik begrijp wel dat als je als scheids het zelf niet zeker weet, en iemand roept in je oortje overtuigend dat het een penalty is, dat je daar wel op af gaat. Je verwacht als scheids natuurlijk dat zo iemand het ook echt zeker weet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dat in vredesnaam zien? Hij staat 15 meter verder weg en kijkt tegen de rug van Van Rhijn aan.![]()
In 3 seizoenen CL als spits gewoon geen enkele keer weten scoren, wat een mislukking zeg.
Wacht even het zijn er natuurlijk zelfs vier
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
http://nos.nl/video/70463(...)ubieuze-penalty.htmlquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik keek Sport1 maar ook in de herhaling was het geen hands dus is het gewoon een fout van de scheids, hij stond er bovenop en vond het geen hands maar laat zich beïnvloeden door zo'n lijnrechter die veel verder stond, die dingen gebeuren maar dat is wat anders dan hij kan hem geven.
Kijk nog maar even. Rond de 39 seconden zie je het moment van ''aantikken''. Het is echt super moeilijk te zien, en ik weet zeker dat de lijnrechter dit moment helemaal niet gezien had en gewoon dacht dat de bal op de borst hands was. Maar goed, of hij hem aantikt of niet zijn milimeters tussen hand en bal. Dus tja, wie zal het zeggen..
Edit : De lijnrechter staat trouwens toch wel in de baan van die handsbal (dus nadat hij hem al op zn borst gehad heeft), dus ik denk toch dat hij dat gezien heeft.![]()
Jammer dat jullie geen goeie spits hebben. Met een goeie spits had je dit gewonnen. Positiespel was goed en Anderson speelde zelfs een prima wedstrijd.![]()
Die hebben we wel maar die zit met tiensecondelijm vastgekleefd aan de bank.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:51 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat jullie geen goeie spits hebben. Met een goeie spits had je dit gewonnen. Positiespel was goed en Anderson speelde zelfs een prima wedstrijd.![]()
Als je niet eens de voorkeur krijgt boven Sighthorson dan is er iets mis met je.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben we wel maar die zit met tiensecondelijm vastgekleefd aan de bank.![]()
Eens. Dat gestuntel voor de goal van hem was ik wel gewend (het blijft frustrerend), maar als hij nu ook nog eens constant ballen in gaat leveren is het helemaal niks meer.quote:![]()
en hij brengt aanvallend veel te weinig. Andersen kan gevaarlijk zijn door dribbels en steekpasses. Heeft ook een fatsoenlijk schot en kan dus wel scoren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens. Dat gestuntel voor de goal van hem was ik wel gewend (het blijft frustrerend), maar als hij nu ook nog eens constant ballen in gaat leveren is het helemaal niks meer.![]()
Misschien heeft Frank geen vertrouwen in de verdedigende kwaliteiten van Andersen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en hij brengt aanvallend veel te weinig. Andersen kan gevaarlijk zijn door dribbels en steekpasses. Heeft ook een fatsoenlijk schot en kan dus wel scoren.![]()
Dan hadden we vast gewonnen ^^quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:25 schreef S15 het volgende:
Ze hadden ook gewoon lekker met zijn vieren CL op Cyprus kunnen spelen gisterenavond.![]()
Heeft toch wel iets tragisch, spelen geen van vieren CLquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eriksen, Vertonghen, Blind en De Jong hadden gisteravond een reüniediner met elkaar...
[ afbeelding ]![]()
Je moet op het middenveld sowieso meer lopen dus dat kan een reden zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien heeft Frank geen vertrouwen in de verdedigende kwaliteiten van Andersen?![]()
Duurde even voordat ik ze zag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eriksen, Vertonghen, Blind en De Jong hadden gisteravond een reüniediner met elkaar...
[ afbeelding ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat heeft toch vooral met inhoud te maken. Drukzetten, meters maken. Zou kunnen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien heeft Frank geen vertrouwen in de verdedigende kwaliteiten van Andersen?![]()
Pressing, meters maken, bal veroveren, daar is Serero juist weer een meester in. Het is maar net wat je het belangrijkste vind op die positie. En Frank vind Thuli zijn kwaliteiten daar op dit moment het belangrijkst.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat heeft toch vooral met inhoud te maken. Drukzetten, meters maken. Zou kunnen.![]()
Vreemd, maar welkom terug!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:19 schreef Gruisman het volgende:
David Endt weer terug bij Ajax als spelersbegeleider.![]()
quote:De Boer kritisch op Sigthórsson na bijna duizend droge minuten in Europa
Woensdag, 1 oktober 2014 om 12:22
Ajax moest dinsdagavond in het tweede groepsduel in de Champions League genoegen nemen met een punt: uit bij APOEL Nicosia werd het 1-1. Dat terwijl de ploeg van trainer Frank de Boer wel degelijk de nodige kansen kreeg om vaker dan eenmaal te scoren tegen de Cyprioten.
/
Vooral spits Kolbeinn Sigthórsson mocht het zich aanrekenen dat de Amsterdammers niet verder kwamen dan het ene doelpunt van ploeggenoot Lucas Andersen. De international van IJsland krijgt het vertrouwen van De Boer, maar dat neemt niet weg dat de coach kritisch is. “Als we de tweede ronde willen halen, moeten die kansen erin. Dat is de volgende stap”, vertelt De Boer op de officiële website van zijn werkgever.
“Zoals die eerste kans van Sigthórsson in de tweede minuut. Ik denk dat hij hem heel koel wilde intikken. Het was een fantastische aanval”, doelt de oud-verdediger op de mogelijkheid die werd geboden door Davy Klaassen. “Zulke kansen moeten erin. Daarvoor staat hij daar. Ik heb ook een Sigthórsson gezien die aanspeelbaar was en hard heeft gewerkt. Maar uiteindelijk wordt hij afgerekend op de goals.” Inmiddels heeft de spits echter al 969 Europese minuten gespeeld bij Ajax (waarvan ruim elf uur in de Champions League) zonder ook maar één keer te scoren. Tegen NAC Breda was hij zaterdag wel goed voor een hattrick.![]()
Andere functie dus?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:19 schreef Gruisman het volgende:
Die bal van Silva stoppenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Cillessen heeft dit land het WK gekost.![]()
117e minuut redding van Costa Ricaan![]()
![]()
Nee, was de schuld van heel Ajaxquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Cillessen heeft dit land het WK gekost.
![]()
![]()
Hopelijk dus nooit meer Fox Sports. Walgelijke vent.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:19 schreef Gruisman het volgende:
David Endt weer terug bij Ajax als spelersbegeleider.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ik denk dat hij in de praktijk ongeveer hetzelfde zal gaan doen als eerst, ,maar dat hij dan nu vooral als een soort vertrouwenspersoon voor de spelers fungeert. Het is iig een erg zweverige functie.quote:![]()
Inderdaad, zou dat met het te laat aankomen in Breda te maken hebben, is wel de verantwoording van het zoontje van Mart.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:25 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de praktijk ongeveer hetzelfde zal gaan doen als eerst, ,maar dat hij dan nu vooral als een soort vertrouwenspersoon voor de spelers fungeert. Het is iig een erg zweverige functie.![]()
Nee niet bij Ajax, bij spelers uit de stal van Johan Wins. Maar dus helemaal niet in dienst van Ajax.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:19 schreef Gruisman het volgende:
Lijkt wel Kezman vroegerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:05 schreef DenXD het volgende:
[..]
969 minuten zonder goal Europees.
Wat een spits.
RED ONS HENNIEGOD![]()
En laten we wel zijn, de kans dat hij binnen 31 minuten scoort in Camp Nou is nihil, dus meer dan 1000 minutenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:05 schreef DenXD het volgende:
[..]
969 minuten zonder goal Europees.
Wat een spits.![]()
![]()
![]()
Hij mag nu toch godverdomme eindelijk eens zijn plaats afstaan aan Milik of Zivkovic. Loopacties, prima. Maar een ECHTE spits maakt die goal in de 2e minuut, en geeft die bal breed op Schone.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En laten we wel zijn, de kans dat hij binnen 31 minuten scoort in Camp Nou is nihil, dus meer dan 1000 minuten
Win je 1-3, niets aan de hand. Nu wordt je met hangen en wurgen weer 3e.![]()
Moet je maar niet naar zulke matige clubs willen. Van De Jong is het wel te begrijpen die zal nooit de top halen maar de rest heeft wel iets meer potentie dan United en Spursquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet op het middenveld sowieso meer lopen dus dat kan een reden zijn.![]()
![]()
Dat zou wel erg hard zijn. Iedereen kan een foutje maken natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, zou dat met het te laat aankomen in Breda te maken hebben, is wel de verantwoording van het zoontje van Mart.![]()
Als hij dat soort goede assists zou geven hadden de zeikerds geen recht van spreken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, ze rekenen Kolbein af op goals. Vandaar dat hij die bal uiteraard niet breed legde.![]()
Ik denk trouwens dat Cillessen's dramatische statistieken op penalty's hem best wel eens een topcarrière kunnen kosten. Geen topclub die toch een keeper gaat kopen waarvan je weet dat hij zo'n groot "defect" heeft? Het is echt een fenomenale keeper afgezien daarvan, zonde.![]()
Sar hield er ook nooit 1 tegenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:13 schreef Tchock het volgende:
Ik denk trouwens dat Cillessen's dramatische statistieken op penalty's hem best wel eens een topcarrière kunnen kosten. Geen topclub die toch een keeper gaat kopen waarvan je weet dat hij zo'n groot "defect" heeft? Het is echt een fenomenale keeper afgezien daarvan, zonde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die pot tegen Zwedenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sar hield er ook nooit 1 tegen![]()
![]()
Ja, lekker De Boer napraten, maar Van der Sar stopte er een stúk meer dan Cillessen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sar hield er ook nooit 1 tegen![]()
Niet zo negatief. Het is wat mij betreft ook wel een kwaliteit om steevast de verkeerde hoek in te duiken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, die heeft makkelijk praten want Edwin zit nu in zijn kantoortje te fappen en Jasper is nog lang niet klaar met zijn carrierequote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, lekker De Boer napraten, maar Van der Sar stopte er een stúk meer dan Cillessen.![]()
Als je dat van Cillessen al duiken noemtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Niet zo negatief. Het is wat mij betreft ook wel een kwaliteit om steevast de verkeerde hoek in te duiken..
![]()
Valt wel mee . En Cillissen heeft nog een hele carriere voor zichquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:30 schreef Tchock het volgende:
Op woensdag 1 oktober 2014 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:RED ONS HENNIEGOD![]()
Je bedoelt dertig centimeter van het midden in de richting van de verkeerde hoek op je knieën gaan zitten?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Niet zo negatief. Het is wat mij betreft ook wel een kwaliteit om steevast de verkeerde hoek in te duiken.![]()
Ach de één duikt de ander blijft staan als van Rhijn ze inschiet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Niet zo negatief. Het is wat mij betreft ook wel een kwaliteit om steevast de verkeerde hoek in te duiken.![]()
Kinderachtige discussietactiek.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach de één duikt de ander blijft staan als van Rhijn ze inschiet.![]()
Van der Sar stopte in zijn beginjaren ook af en toe een penalty. Later ging hij er steeds meer pakken. Cillessen heeft nu al 22 penalty's tegen, allemaal raak (dat is trouwens ook veel meer dan Van der Sar er tegen kreeg bij Ajax) en hij doet niet eens zijn best meer om het te stoppen. Hoe verwacht je dan ooit ineens te ontpoppen als penaltykiller?quote:![]()
Sar was echt geen penalty killer hoor in zijn begin jaren en ook later in zijn loopbaan was het maar matig. Alleen in die CL finale heeft hij een keer uitgeblonken. Maakt niet uit dat Jasper geen penaltykiller is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van der Sar stopte in zijn beginjaren ook af en toe een penalty. Later ging hij er steeds meer pakken. Cillessen heeft nu al 22 penalty's tegen, allemaal raak (dat is trouwens ook veel meer dan Van der Sar er tegen kreeg bij Ajax) en hij doet niet eens zijn best meer om het te stoppen. Hoe verwacht je dan ooit ineens te ontpoppen als penaltykiller?![]()
Van der Sar stond dan ook in een ploeg die bijna 98 % van de wedstrijden amper een kans tegen kreeg . Maar kan me niet herinneren dat die ze stopte, althans niet in de belangrijke penaltyreeksen op 2004 en 2008 na . Ik denk dat Cillissen het nog wel leert op latere leeftijd .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van der Sar stopte in zijn beginjaren ook af en toe een penalty. Later ging hij er steeds meer pakken. Cillessen heeft nu al 22 penalty's tegen, allemaal raak (dat is trouwens ook veel meer dan Van der Sar er tegen kreeg bij Ajax) en hij doet niet eens zijn best meer om het te stoppen. Hoe verwacht je dan ooit ineens te ontpoppen als penaltykiller?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop het van harte voor hem, Ajax en het Nederlands elftal, want waar hij nu mee bezig is slaat helemaal nergens op. Een van de weinige keren dat je oprecht kunt zeggen dat jij en ik het waarschijnlijk beter hadden gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van der Sar stond dan ook in een ploeg die bijna 98 % van de wedstrijden amper een kans tegen kreeg . Maar kan me niet herinneren dat die ze stopte, althans niet in de belangrijke penaltyreeksen op 2004 en 2008 na . Ik denk dat Cillissen het nog wel leert op latere leeftijd .![]()
![]()
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor hem, Ajax en het Nederlands elftal, want waar hij nu mee bezig is slaat helemaal nergens op. Een van de weinige keren dat je oprecht kunt zeggen dat jij en ik het waarschijnlijk beter hadden gedaan.![]()
Maar hij moet leren om niet bij de aanloop al als een zak aardappelen naar de grond te gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 01-10-2014 19:02:27 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar vd Sar stopte juist nooit een pingel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van der Sar stopte in zijn beginjaren ook af en toe een penalty. Later ging hij er steeds meer pakken. Cillessen heeft nu al 22 penalty's tegen, allemaal raak (dat is trouwens ook veel meer dan Van der Sar er tegen kreeg bij Ajax) en hij doet niet eens zijn best meer om het te stoppen. Hoe verwacht je dan ooit ineens te ontpoppen als penaltykiller?
Bij het EK in 2004 pakte hij z'n eerste (belangrijke) penalty. Toen was ie al een dertiger dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Van der Sar stopte er weinig ja, maar méér dan Cillessen en dat is wat ik zei. Hoe je er trouwens bij komt dat hij pas in 2004 zijn eerste belangrijke penalty stopte snap ik ook niet, want Ajax won in 1995 al de Wereldbeker doordat hij een penalty tegenhield.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar vd Sar stopte juist nooit een pingel.
Bij het EK in 2004 pakte hij z'n eerste (belangrijke) penalty. Toen was ie al een dertiger dus.
En daarbij, wat een onzin om het alleen in "belangrijke" penalty's te meten. Wat zijn belangrijke penalty's? Die van gister kan je best overwintering gaan kosten. Is 'ie dan ook belangrijk of niet volgens jou?![]()
Weet niet meer precies of ie op het moyenne van Cillissen zat (zal wel niet want die heeft 0,0 volgens mij momenteel) maar weet wel dat vd Sar ook bekend stond dat ie geen pingel tegenhield.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van der Sar stopte er weinig ja, maar méér dan Cillessen en dat is wat ik zei. Hoe je er trouwens bij komt dat hij pas in 2004 zijn eerste belangrijke penalty stopte snap ik ook niet, want Ajax won in 1995 al de Wereldbeker doordat hij een penalty tegenhield.
En daarbij, wat een onzin om het alleen in "belangrijke" penalty's te meten. Wat zijn belangrijke penalty's? Die van gister kan je best overwintering gaan kosten. Is 'ie dan ook belangrijk of niet volgens jou?
Hij kwam daar pas vanaf na het EK 2004.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor de derde keer: ik zeg niet dat Van der Sar een penaltywonder was, ik zeg dat hij er MEER stopte. Cillessen stopt er namelijk geen een. Dit is toch niet zo lastig?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet niet meer precies of ie op het moyenne van Cillissen zat (zal wel niet want die heeft 0,0 volgens mij momenteel) maar weet wel dat vd Sar ook bekend stond dat ie geen pingel tegenhield.
Hij kwam daar pas vanaf na het EK 2004.En dat stukje over die wereldbeker negeer je maar?
![]()
![]()
Meer stoppen dan Cillissen is niet zo moeilijk he. Maar beide kozen ze steevast de verkeerde hoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor de derde keer: ik zeg niet dat Van der Sar een penaltywonder was, ik zeg dat hij er MEER stopte. Cillessen stopt er namelijk geen een. Dit is toch niet zo lastig?En dat stukje over die wereldbeker negeer je maar?
Die bal op de bovenkant lat keek vd Sar er inderdaad goed uit tegen Gremio, dat heb je goed gezien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die andere, grapjas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die bal op de bovenkant lat keek vd Sar er inderdaad goed uit tegen Gremio, dat heb je goed gezien.
5:45![]()
Ja, daarna heeft het tot 2004 geduurd voordat ie de volgende zou pakken.quote:
Voor de rest een wereldkeeper geweest, hopelijk gaat Cillissen ook die kant op. Ondanks zijn zwakke punt (pingels).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kishna viel goed in trouwens. Gaf een paar prima voorzetten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kishna - Milik - El Ghazi en ik doe mijn broek vast uitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Kishna viel goed in trouwens. Gaf een paar prima voorzetten.![]()
Dat zou ik bij Andersen maar niet doen als ik jou was...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kishna - Milik - El Ghazi en ik doe mijn broek vast uit
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel erg wisselvallig maar qua talent (Kishna en El Ghazi) wel het beste ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kishna - Milik - El Ghazi en ik doe mijn broek vast uit
Milik valt nog te bezien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Siggy is 24 en heeft nog nooit iets van talent laten zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel erg wisselvallig maar qua talent (Kishna en El Ghazi) wel het beste ja.
Milik valt nog te bezien.![]()
lol xDDquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zou ik bij Andersen maar niet doen als ik jou was...
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef Smoofie het volgende:
Heeft Cil ooit een pingel tegengehouden?
Ik word zo moe van dat gezeik over Cillessen en penalty's![]()
De vorige 593 keer was ie toch grappiger.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In het volgende deel wil ik sig weer zien verdedigen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik over Cillessen en penalty's
Cillessen is zeker geen killer, maar zal er gewoon af en toe wel eens eentje tegen gaan houden net zoals een random keeper. Het is toeval dat hij er nog nooit eentje gepakt heeft.
Ik vond Kahn trouwens altijd een prachtige penalty killer.![]()
Het is gewoon een topkeeper voor Ajax. Een 'penaltykiller' zijn is maar een beperkt aspect van het keepersvak. Natuurlijk kan Cillesen daar nog flink in verbeteren, maar hij pakt met zijn reguliere keeperswerk heel wat punten voor Ajax.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit ja.
Cillessen is zeker geen killer, maar zal er gewoon af en toe wel eens eentje tegen gaan houden net zoals een random keeper. Het is toeval dat hij er nog nooit eentje gepakt heeft.
Ik vond Kahn trouwens altijd een prachtige penalty killer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Precies, helemaal mee eens. Overigens is Cillessen een topkeeper voor elke club in de wereld.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is gewoon een topkeeper voor Ajax. Een 'penaltykiller' zijn is maar een beperkt aspect van het keepersvak. Natuurlijk kan Cillesen daar nog flink in verbeteren, maar hij pakt met zijn reguliere keeperswerk heel wat punten voor Ajax.![]()
Hij gaat altijd zo snel naar een hoek, en niet eens voluit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik over Cillessen en penalty'sAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
De kritiek is gewoon terecht. Hij hoeft geen 100% score te halen maar op dit moment is het het enige wat er voor zorgt dat hij geen topkeeper is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik over Cillessen en penalty's![]()
Maar wij vonden Vd Sar toch ook allemaal een top keeper voordat hij op het eind van zn carrière eindelijk wat strafschoppen pakte of niet soms?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kritiek is gewoon terecht. Hij hoeft geen 100% score te halen maar op dit moment is het het enige wat er voor zorgt dat hij geen topkeeper is.![]()
Het begin van Van der Sars carrière heb ik niet bewust meegemaakt, maar als dat wel zo was had ik precies dezelfde mening gehad. Zonde en een smet op het blazoen van verder een puike keeper.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar wij vonden Vd Sar toch ook allemaal een top keeper voordat hij op het eind van zn carrière eindelijk wat strafschoppen pakte of niet soms?![]()
![]()
De WK finale clubteams tussen Ajax en Gremio was niet bepaald aan het einde van zijn carrière. En die bal die hij toen pakte in de strafschoppenserie was zo enorm belangrijk dat de rest uit die periode hem vergeven is. Had Cillessen maar één zo een moment, dan maakte de rest niet meer uitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar wij vonden Vd Sar toch ook allemaal een top keeper voordat hij op het eind van zn carrière eindelijk wat strafschoppen pakte of niet soms?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het nu helemaal niet over het begin van zijn carriere, maar gewoon over zijn hele carriere tot aan de laatste 4 jaar van zijn 21 jarige carrière. Toen pakte hij pas een paar penaltys. .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het begin van Van der Sars carrière heb ik niet bewust meegemaakt, maar als dat wel zo was had ik precies dezelfde mening gehad. Zonde en een smet op het blazoen van verder een puike keeper.![]()
Toen hij in 2004 die penalty's pakte tegen Zweden was ik 10 geloof ik. Daarvoor kan ik me weinig van hem herinneren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb het nu helemaal niet over het begin van zijn carriere, maar gewoon over zijn hele carriere tot aan de laatste 4 jaar van zijn 21 jarige carrière. Toen pakte hij pas een paar penaltys. .![]()
![]()
Ja goed, toen pakte hij een belangrijke en dat telt idd. Maar toch bleef hij erom bekend staan dat hij een hele slechte penalty keeper was hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De WK finale clubteams tussen Ajax en Gremio was niet bepaald aan het einde van zijn carrière. En die bal die hij toen pakte in de strafschoppenserie was zo enorm belangrijk dat de rest uit die periode hem vergeven is. Had Cillessen maar één zo een moment, dan maakte de rest niet meer uit![]()
Oja dat was ook mooi. En toen schoot Robben zn eerste penalty ooit gelijk de beslissende erinquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen hij in 2004 die penalty's pakte tegen Zweden was ik 10 geloof ik. Daarvoor kan ik me weinig van hem herinneren..
![]()
Weten jullie toevallig wanneer de kaartverkoop voor uitkaarthouders start voor psg?Groot fan van User Wotte![]()
Wil je gaan? Leuk joh.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie toevallig wanneer de kaartverkoop voor uitkaarthouders start voor psg?![]()
Zal nog wel even duren denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie toevallig wanneer de kaartverkoop voor uitkaarthouders start voor psg?Wedstrijd is pas over ruim anderhalve maand. Succes in ieder geval met de loterij.
![]()
gewoon ff Ajax.nl in de gaten houden. Zal zo'n naand van tevoren starten had @Ajaxsupport gemeld.quote:
Overigens hoop ik ook aan een kaart te komen met EU. Het lijkt inderdaad een loterij te gaan worden![]()
![]()
daarom en het moment dat hij de eerste stopt komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De WK finale clubteams tussen Ajax en Gremio was niet bepaald aan het einde van zijn carrière. En die bal die hij toen pakte in de strafschoppenserie was zo enorm belangrijk dat de rest uit die periode hem vergeven is. Had Cillessen maar één zo een moment, dan maakte de rest niet meer uit![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef Silenus het volgende:
Terug uit Cyprus, mooie trip! Nu alweer zin in Barcelona.![]()
![]()
Leuk man, als ik zo vrij mag zijn, hoeveel was je ongeveer kwijt aan reis- en verblijfskosten?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef Silenus het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef Silenus het volgende:
![]()
Welkom terug. Heb je foto's?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef Silenus het volgende:
Baasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef Silenus het volgende:
Terug uit Cyprus, mooie trip! Nu alweer zin in Barcelona.Ga je elke uitwedstrijd mee pakken?
![]()
Silenus kennende gaat hij zelfs wedstrijden mee pakken waar Ajax uiteindelijk zelf niet gaat spelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
BaasGa je elke uitwedstrijd mee pakken?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Heb ik ook een keer gehad, Chelsea uitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Silenus kennende gaat hij zelfs wedstrijden mee pakken waar Ajax uiteindelijk zelf niet gaat spelen.
Toen verloren we na pingels van Boekarest ofzo![]()
![]()
Ja, dat had Silenus ook dacht ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:42 schreef S15 het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, Chelsea uit
Toen verloren we na pingels van Boekarest ofzoWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat had Silenus ook dacht ik.
Was toen geloof ik ook maar 40 euro voor een reisje naar Londen ofzo, dus zo erg was het niet. Nou ja, behalve dat we er uit vlogen tegen fucking Boekarest![]()
![]()
Ajax-support op twitter in de gaten houden. Maar het zal nog wel even duren, de verkoop voor Barcelona - Ajax is nog niet begonnen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie toevallig wanneer de kaartverkoop voor uitkaarthouders start voor psg?![]()
Met eu moet het toch wel lukken?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren denk ikWedstrijd is pas over ruim anderhalve maand. Succes in ieder geval met de loterij.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik denk dat we rond de 2000 kaarten gaan krijgen, misschien iets meer, maar niet veel meer. Gezien de aantallen die vorig jaar mee zijn gegaan naar de Europese wedstrijden, denk ik dat er erg veel EU-uitkaarthouders zijn. Maar ik ga er vanuit als jij gewoon stipt op tijd je kaartje haalt dat het wel goed moet komen.quote:![]()
Milan uit zaten we met 3700 man dacht ik, dus er zijn minstens zoveel EU kaarthouders en het is een mooie korte trip, dus ik verwacht wel dat je er meteen bij moet zijn. Voor mij valt het helaas net ongunstigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik denk dat we rond de 2000 kaarten gaan krijgen, misschien iets meer, maar niet veel meer. Gezien de aantallen die vorig jaar mee zijn gegaan naar de Europese wedstrijden, denk ik dat er erg veel EU-uitkaarthouders zijn. Maar ik ga er vanuit als jij gewoon stipt op tijd je kaartje haalt dat het wel goed moet komen.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik had me nooit echt verdiept in die buitenlandse uitwedstrijden, maar dat is nogal een gedoe zeg als ik dit allemaal lees.quote:![]()
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had me nooit echt verdiept in die buitenlandse uitwedstrijden, maar dat is nogal een gedoe zeg als ik dit allemaal lees.![]()
![]()
Nou ja je moet je bijv. daar melden bij een Ajax medewerker voor je kaartje. Dat vind ik al gedoequote:![]()
![]()
Valt echt wel mee hoor, sterker nog, ik weet eigenlijk niet beterquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je moet je bijv. daar melden bij een Ajax medewerker voor je kaartje. Dat vind ik al gedoe
Is gewoon de zogenaamde omwisselprocedure.![]()
Waarschijnlijk klinkt het ook allemaal ingewikkelder dan het in de praktijk is. Lijkt me wel leuk om een keer mee te makenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Valt echt wel mee hoor, sterker nog, ik weet eigenlijk niet beter
Is gewoon de zogenaamde omwisselprocedure.![]()
![]()
Zeker doen, zijn de leukste wedstrijden. Gezellig dagje, voetbal boeide me nooit zo eigenlijk. En gelukkig maar, ik geloof dat ik maar drie of vier Europese uitwedstrijden gewonnen heb. Van de 30 ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klinkt het ook allemaal ingewikkelder dan het in de praktijk is. Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken![]()
![]()
Je kunt maar 1 kaartje kopen met je CC als ik het goed begrijp? Dus stel ik zou met mijn vriend willen gaan dan moet hij ook een CC hebben neem ik aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:57 schreef S15 het volgende:
[..]
Zeker doen, zijn de leukste wedstrijden. Gezellig dagje, voetbal boeide me nooit zo eigenlijk. En gelukkig maar, ik geloof dat ik maar drie of vier Europese uitwedstrijden gewonnen heb. Van de 30 ofzo![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 kaartje kopen met je CC als ik het goed begrijp? Dus stel ik zou met mijn vriend willen gaan dan moet hij ook een CC hebben neem ik aan.![]()
![]()
kost 6 euro, dat is de moeite nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt maar 1 kaartje kopen met je CC als ik het goed begrijp? Dus stel ik zou met mijn vriend willen gaan dan moet hij ook een CC hebben neem ik aan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: