SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kent mijn mening over Denswil maar hij verdiend wel een kans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben geen Denswil fan maar Moisander is pas echt volledig de weg kwijt![]()
Of laat ze gewoon lekker fan worden van Barca ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom zeg, als je met jonge, talentvolle spelers wilt spelen, dan kun je niet verwachten dat het gelijk elke week goed is. Wil je gelijk elke week een zeven, dan kun je beter gewoon degelijke routiniers inkopen.
Zijn wij ook van die knuppels af.![]()
En gaat toch weg in december. Begin dan alsjeblieft met Denswilquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben geen Denswil fan maar Moisander is pas echt volledig de weg kwijt![]()
Als er iets meer gekaatst wordt en af en toe een mannetje wordt overgeslagen, ben je op de goede wegHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
We zijn al op de goede weg. We speelden vrij aardig, jammer dat de kansen er niet in gaan, maar tegen zo'n verdedigende ploeg zoveel grote kansen krijgen is knap. Barca had er minder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:07 schreef Catch22- het volgende:
Als er iets meer gekaatst wordt en af en toe een mannetje wordt overgeslagen, ben je op de goede weg![]()
Het is nu elke keer aannemen, draaien, kijken, passen (of in het geval van Sigthorsson, aannemen, bal van de voet, achteraan sjouwen, bal kwijt). Dat wordt hem niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
zie net nog eens die frommelkans van Sightorsson terug. Hoeft hem alleen maar breed te leggen en het is 1-2![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
zie net nog eens die frommelkans van Sightorsson terug. Hoeft hem alleen maar breed te leggen en het is 1-2
Bertje zei dat ook ja![]()
Hij is in een worsteling met twee verdedigers en die bal komt van boven. Sommigen zitten echt alleen maar te zoeken he
Schone had hem ook gewoon moeten maken, maar daar hoor ik niemand over.![]()
dit. Kk zooiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Alleen scheidsrechters, omkoping en halve finalisten kunnen ons tegenhouden in de CL![]()
Vergeet Sereridioot niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij is in een worsteling met twee verdedigers en die bal komt van boven. Sommigen zitten echt alleen maar te zoeken he
Jij mist heel veel punten in het voetbal. Er zijn zoveel meer aspecten dan de aspecten waar Serero minder in is.quote:![]()
in ieder geval niet een volledig onterechte penalty tegen, tegen de minste ploeg van de poulequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:20 schreef S15 het volgende:
[..]
En wat had je dan verwacht met een Franse ploeg en Barcelona in een poule?![]()
Serero is nergens goed in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij mist heel veel punten in het voetbal. Er zijn zoveel meer aspecten dan de aspecten waar Serero minder in is.![]()
je kunt inderdaad niet verwachten dat Sightorsson iets nuttigs met die bal doet, mijn fout.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee vandaag had dat niet gehoeven. Maar de volgende drie wedstrijden krijg je niets mee hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
in ieder geval niet een volledig onterechte penalty tegen, tegen de minste ploeg van de poule![]()
![]()
Guus Hupperts moest toch naar Ajax?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, je hebt er weinig verstand van.RED ONS HENNIEGOD![]()
Roepen dat Serero er wel wat van kan spreekt anders niet in je voordeel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, je hebt er weinig verstand van.![]()
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus Hupperts moest toch naar Ajax?
Heeft hij nog meer van zulke pareltjes?![]()
Wat vond je van Veltman dan pannenlap?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.
Dacht het wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.
Heeft hij nog meer van zulke pareltjes?RED ONS HENNIEGOD![]()
Syntix ben jij dat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Wat vond je van Veltman dan pannenlap?![]()
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..quote:![]()
Laat ik het er maar op houden dat ie een vreemde kijk op spelers heeftquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft meer. Ik kan wel wat humor gebruiken vanavond.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij was vandaag voldoende ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..![]()
Jij bent het kleine broertje van Syntix begrijp ik?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..![]()
Als jij dat wilt Maarten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent het kleine broertje van Syntix begrijp ik?![]()
Je gaat me nou toch niet vertellen dat je hem vandaag echt goed vond spelen? Hij was voldoende, blonk niet uit, had het lastig tegen de fysiek sterke Sheridan maar hield zich gewoon staande, niks meer en niks minder.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:30:45 ]![]()
Speelde gewoon een prima wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat me nou toch niet vertellen dat je hem vandaag echt goed vond spelen? Hij was voldoende, blonk niet uit, had het lastig tegen de fysiek sterke Sheridan maar hield zich gewoon staande, niks meer en niks minder.![]()
Een 6.5 ja. Maar goed, je hebt er een bijzondere kijk op merk ik alweer.quote:
Vandaag waren van Rhijn, Klaassen en in mindere mate Andersen de mensen die goed speelden. Serero was ronduit kut, Moisander was ondermaats, Boilesen mist het overzicht, Schone viel ver terug en Siggy![]()
![]()
Oke, Maarten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 6.5 ja. Maar goed, je hebt er een bijzondere kijk op merk ik alweer.
Vandaag waren van Rhijn, Klaassen en in mindere mate Andersen de mensen die goed speelden. Serero was ronduit kut, Moisander was ondermaats, Boilesen mist het overzicht, Schone viel ver terug en Siggy![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van welke idioot ben jij een kloon eigenlijk? Ajacied422 ofzo?
Omdat niet iedereen zo depressief is als jij?![]()
Nou vooral omdat je lasogen gecombineerd met het IQ van een doperwt hebt. Maarre kies zelf maar waar je beter van slaapt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo depressief is als jij?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:37:04 ]![]()
Lol, denk dat Frank er nog wel wat meer verstand van heeft dan jij hoor. Hij zet hem niet voor niks al zolang in de basis. Dan moet je toch wel wat dingen goed doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Roepen dat Serero er wel wat van kan spreekt anders niet in je voordeel.![]()
Lol nee, dat heb ik niet geroepen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat die dorpsgek gaan johquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, denk dat Frank er nog wel wat meer verstand van heeft dan jij hoor. Hij zet hem niet voor niks al zolang in de basis. Dan moet je toch wel wat dingen goed doen.![]()
![]()
Zal je zien dat Sigthorsson vier keer scoort in drie wedstrijden en er dan weer drie maanden geblesseerd naast staatHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Serero was echt niet ronduit kut. Ik heb wel een goede tip voor een beroep voor jou als je later groot bent. 90 minuten naar een scorebord kijken en daar dan journalistiek op bedrijven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 6.5 ja. Maar goed, je hebt er een bijzondere kijk op merk ik alweer.
Ben het heel vaak met Frank eens ja. Als jij dat een vreemde kijk vind, dan mag dat uiteraard ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ie een vreemde kijk op spelers heeft![]()
hoop hetquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Zal je zien dat Sigthorsson vier keer scoort in drie wedstrijden en er dan weer drie maanden geblesseerd naast staat![]()
Serero was in de eerste helft dramatisch, tweede helft ging hij net mee in het niveau maar hij blinkt nooit uit en gaat dat nooit doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Serero was echt niet ronduit kut. Ik heb wel een goede tip voor een beroep voor jou als je laten groot bent. 90 minuten naar een scorebord kijken en daar dan journalistiek op bedrijven.![]()
Je ziet gewoon dat deze spelers de kwaliteiten (nog) missen om opengedraaid te staan als ze aangespeeld worden tussen de linies. Daardoor gaat het spel stroperig en creëer je eigenlijk vrij weinig op wat opportunistisch gedoe in de laatste 15 minuten na.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef Catch22- het volgende:
Het is nu elke keer aannemen, draaien, kijken, passen (of in het geval van Sigthorsson, aannemen, bal van de voet, achteraan sjouwen, bal kwijt). Dat wordt hem niet.
Viergever is op 6 niet de voetballende oplossing omdat hij de techniek en kwaliteit mist om het spel te versnellen en dat is killing voor ons spel. Tel daarbij op dat je een zeer grillige Serero hebt die op de meest absurde momenten dom balverlies lijd en je hele middenveld staat verkeerd opgesteld.
Dan gaan we die bal dus maar naar de backs sturen, want dat is de meest makkelijke oplossing, maar juist op die plek kan je niet opbouwen en wordt je makkelijk afgejaagd. Dan gaat zo`n Boilesen dus op avontuur want weinig afspeelmogelijkheden, die loopt in een fuik en je bent de bal weer kwijt.
Lekker voetballen zo voor dat APOEL.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:44:43 ]![]()
True. Sommige mensen missen tijdens het kijken naar het wedstrijden zoveel belangrijke aspecten.En dan heb je al snel het idee dat iemand er niks van kan natuurlijk ^^.quote:![]()
Ja, Duarte achter je houden. Dat is blijkbaar een wereldprestatie, beter zijn dan een spelertje afkomstig van Heracles dat het niveau en tempo niet aan kan. Poeh poeh.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, denk dat Frank er nog wel wat meer verstand van heeft dan jij hoor. Hij zet hem niet voor niks al zolang in de basis. Dan moet je toch wel wat dingen goed doen.![]()
Dus jij vindt Viergever op 6 een goede beslissing ja? Oke dan. Wat zei je ook alweer over geen verstand van zaken hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben het heel vaak met Frank eens ja. Als jij dat een vreemde kijk vind, dan mag dat uiteraard ja.![]()
Tel daarbij op dat hij op de meest gevaarlijke momenten balverlies kan lijden en je speelt altijd met een risico speler.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero was in de eerste helft dramatisch, tweede helft ging hij net mee in het niveau maar hij blinkt nooit uit en gaat dat nooit doen.![]()
Verlicht ons oh grote Aspect-Kijker met een samenvatting van het spel van Ajax.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True. Sommige mensen missen tijdens het kijken naar het wedstrijden zoveel belangrijke aspecten.En dan heb je al snel het idee dat iemand er niks van kan natuurlijk ^^.![]()
Yup, zag je tegen PEC nog voor de JC Schaalquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat hij op de meest gevaarlijke momenten balverlies kan lijden en je speelt altijd met een risico speler.![]()
Je kan kiezen, Zimling of Viergever, en Serero of Duarte. Vind de keuzes dan wel prima ja. Ik loop al lang in het voetbal wereldje rond en heb er zeker bovengemiddeld verstand van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij vindt Viergever op 6 een goede beslissing ja? Oke dan. Wat zei je ook alweer over geen verstand van zaken hebben?
Verder moet je natuurlijk ook naar het beleid van Ajax kijken + budget. Ajax kan nou eenmaal geen jongens als Ozil of Messi halen. En ook geen spelers die daar net onder zitten. Voor het beleid van Ajax is Serero echt een prima speler.![]()
Trouwens. In een niet geheel ondenkbaar scenario kunnen we over 2 wedstrijden al uitgeschakeld zijn.
Als Barcelona tegen ons 6 punten pakt en PSG 6 tegen APOEL dan kan je PSG en Barcelona al niet meer inhalen. We moeten minstens 1 punt halen tegen Barcelona om dit te voorkomen:
PSG 4-10
Barcelona 4-9
Ajax 4-2
Apoel 4-1
Wat natuurlijk ook kan is met 4 punten voor psg en 3 voor ons:
Psg 4-8
Barcelona 4-6
Ajax 4-5
Apoel 4-2
En als psg 6 punten pakt en wij snoepen een gelijkspelletje weg tegen Barcelona:
Psg 4-10
Barcelona 4-7
Ajax 4-3
Apoel 4-1
In dat geval zijn we ook zo goed als uitgeschakeld want APOEL zie ik uiteraard niet winnen thuis tegen Barcelona
Conclusie: Minstens 3 Punten regen Barcelona, en hopen dat Apoel in dat geval een puntje of meer kan afsnoepen van PSG. Een bijna onmogelijk scenario.![]()
Prima speler? Seranohammetje had tot voor kort nog geen kans gecreëerd dit seizoen dat is werkelijk schandalig te noemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan kiezen, Zimling of Viergever, en Serero of Duarte. Vind de keuzes dan wel prima ja. Ik loop al lang in het voetbal wereldje rond en heb er zeker bovengemiddeld verstand van.
Verder moet je natuurlijk ook naar het beleid van Ajax kijken + budget. Ajax kan nou eenmaal geen jongens als Ozil of Messi halen. En ook geen spelers die daar net onder zitten. Voor het beleid van Ajax is Serero echt een prima speler.
En nu staat hij op een machtige 1 kans gecreëerd dit seizoen
D'n Albino staat al op 22![]()
![]()
In dat opzicht is zijn rendement echt te laag inderdaad. Toch is hij ontzettend belangrijk voor het team. Dat valt nu misschien niet op, maar als hij er straks een tijdje niet is dan ga je zijn positiespel en pressing toch erg missen. Hij zit ook altijd tussen heel veel passes van een tegenstander.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima speler? Seranohammetje had tot voor kort nog geen kans gecreëerd dit seizoen dat is werkelijk schandalig te noemen.
En nu staat hij op een machtige 1 kans gecreëerd dit seizoen
D'n Albino staat al op 22![]()
![]()
Nee dat is hij niet en zal hij nooit worden geloof ons nou maar. Dertien in het dozijn voetballertje dat is het. Geef Andersen of Schöne die positie maar en je zal zien dat het heel middenveld beter gaat spelen. Leuk dat hij af en toe leuk wegdraait een bal probeert af te pakken maar daar hebben we niks aan op die positie. Vanuit die positie moeten kansen gecreëerd worden en dat doet hij dus nooit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In dat opzicht is zijn rendement echt te laag inderdaad. Toch is hij ontzettend belangrijk voor het team. Dat valt nu misschien niet op, maar als hij er straks een tijdje niet is dan ga je zijn positiespel en pressing toch erg missen. Hij zit ook altijd tussen heel veel passes van een tegenstander.![]()
Daarin is Klaassen toch veel verder hoor. Leuk dat Serero snapt dat hij moet aansluiten en druk moet zetten naast Siggy, als hij vervolgens weer zoveel balverlies heeft als dit seizoen is het geen goede speler. Kijk naar die Sinkgraven van Heerenveen, die jongen is nu al verder dan Serero op dat vlak. Veel meer rust, overzicht en balbehandeling. Gewoon hem ophalen in de winterstop, Serero op de tribune en hem laten toekijken hoe Ajax kampioen gaat worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In dat opzicht is zijn rendement echt te laag inderdaad. Toch is hij ontzettend belangrijk voor het team. Dat valt nu misschien niet op, maar als hij er straks een tijdje niet is dan ga je zijn positiespel en pressing toch erg missen. Hij zit ook altijd tussen heel veel passes van een tegenstander.![]()
Ik niet. Viergever mist het overzicht, de drive naar voren en de techniek om het spel te versnellen op de 6 positie, iets wat Blind wel had en voor Blind had Anita dat. Zimling komt er nog bij in de buurt (alhoewel dat op gepaste afstand is) dus ik snap echt niet dat je tegen een 4-4-2 systeem ervoor kiest om Viergever als spelverdeler op te stellen. Voorwaartse passing was vandaag bijna nihil bij hem, wat je hem niet kwalijk kan nemen overigens, hij mist de kwaliteit om goed open gedraaid te staan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan kiezen, Zimling of Viergever, en Serero of Duarte. Vind de keuzes dan wel prima ja. Ik loop al lang in het voetbal wereldje rond en heb er zeker bovengemiddeld verstand van.Dat maakt niet uit, het enige wat je van Ajax spelers hoeft te verwachten is dat ze een constant niveau (6je) halen over het hele seizoen. Spelers zoals een Serero die met dit soort wedstrijden door de ondergrens zakken, ontzettend veel balverlies lijden en domweg de verkeerde keuzes in balbezit maken moet je na 4 seizoen toch echt wel eruit hebben geselecteerd.quote:Verder moet je natuurlijk ook naar het beleid van Ajax kijken + budget. Ajax kan nou eenmaal geen jongens als Ozil of Messi halen. En ook geen spelers die daar net onder zitten. Voor het beleid van Ajax is Serero echt een prima speler.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat is hij niet en zal hij nooit worden geloof ons nou maar. Dertien in het dozijn voetballertje dat is het. Geef Andersen of Schöne die positie maar en je zal zien dat het heel middenveld beter gaat spelen. Leuk dat hij af en toe leuk wegdraait een bal probeert af te pakken maar daar hebben we niks aan op die positie. Vanuit die positie moeten kansen gecreëerd worden en dat doet hij dus nooit.Zeker, Sinkgraven kan ook erg goed gaan worden. En de kans is ook best groot dat Ajax Serero uiteindelijk toch opzij schuift. Maar Frank geeft hem niet voor niks week in week uit zoveel vertrouwen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarin is Klaassen toch veel verder hoor. Leuk dat Serero snapt dat hij moet aansluiten en druk moet zetten naast Siggy, als hij vervolgens weer zoveel balverlies heeft als dit seizoen is het geen goede speler. Kijk naar die Sinkgraven van Heerenveen, die jongen is nu al verder dan Serero op dat vlak. Veel meer rust, overzicht en balbehandeling. Gewoon hem ophalen in de winterstop, Serero op de tribune en hem laten toekijken hoe Ajax kampioen gaat worden.![]()
Dat 'vertrouwen' is vooral gebaseerd op het feit dat alternatieven op dit moment niet voorhanden zijn. Neemt niet weg dat Serero de rol van passende middenvelder niet goed invult en dat ook nooit zal kunnen zoals Frank dat voor zich ziet in het Ajax systeem.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Zeker, Sinkgraven kan ook erg goed gaan worden. En de kans is ook best groot dat Ajax Serero uiteindelijk toch opzij schuift. Maar Frank geeft hem niet voor niks week in week uit zoveel vertrouwen.![]()
Hoe langer hij geblesseerd is hoe beter. Zelfs al schiet hij er 10 in tegen Barcelonaquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Zal je zien dat Sigthorsson vier keer scoort in drie wedstrijden en er dan weer drie maanden geblesseerd naast staatI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Klopt, maar als Serero echt helemaal nergens goed in zou zijn en niks zou kunnen dan had Ajax echt wel wat beters aangekocht hoor. Maar de echte noodzaak om voor zijn positie iets aan te kopen was er blijkbaar gewoon niet. Hij is voor dit moment goed genoeg beoordeeld door Ajax.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat 'vertrouwen' is vooral gebaseerd op het feit dat alternatieven op dit moment niet voorhanden zijn. Neemt niet weg dat Serero de rol van passende middenvelder niet goed invult en dat ook nooit zal kunnen zoals Frank dat voor zich ziet in het Ajax systeem.![]()
Daarom wouden ze Ginkeltje ook halen he.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, maar als Serero echt helemaal nergens goed in zou zijn en niks zou kunnen dan had Ajax echt wel wat beters aangekocht hoor. Maar de echte noodzaak om voor zijn positie iets aan te kopen was er blijkbaar gewoon niet. Hij is voor dit moment goed genoeg beoordeeld door Ajax.![]()
Dat vind ik te makkelijk. De afgelopen wedstrijden zie je gewoon dat Serero echt op de top van zijn kunnen moet spelen om niet door de ondergrens te zakken op zijn positie. Als hij dan net zoals vandaag minder speelt komen niet 1, niet 2, maar al zijn tekortkomingen in 1 keer naar voren en kan hij het niet compenseren met andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, maar als Serero echt helemaal nergens goed in zou zijn en niks zou kunnen dan had Ajax echt wel wat beters aangekocht hoor. Maar de echte noodzaak om voor zijn positie iets aan te kopen was er blijkbaar gewoon niet. Hij is voor dit moment goed genoeg beoordeeld door Ajax.![]()
genaaid door de scheids, ja of nee?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Natuurlijk niet, je had het zelf af moeten maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
genaaid door de scheids, ja of nee?![]()
daarnaast spaarde ie De Cil ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je had het zelf af moeten maken.
Ajax had verder wel moeten winnen, daar niet van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ginkel zou een absolute versterking zijn geweest op zijn positie. Dan zou je zien dat de 6 positie opeens ook veel minder belangrijk zou worden in het systeem omdat je dan een passende middenvelder hebt die *wel* juist gepositioneerd staat en open kan draaien om het spel te versnellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom wouden ze Ginkeltje ook halen he.![]()
Eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarnaast spaarde ie De Cil ook.
Ajax had verder wel moeten winnen, daar niet van![]()
Ben sowieso fan van hem jammer dat hij geblesseerd is geraakt want die jonge heeft alles in zich om top te worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ginkel zou een absolute versterking zijn geweest op zijn positie. Dan zou je zien dat de 6 positie opeens ook veel minder belangrijk zou worden in het systeem omdat je dan een passende middenvelder hebt die *wel* juist gepositioneerd staat en open kan draaien om het spel te versnellen.![]()
Haha, ik vind dit best een lastige vraag eigenlijk. Veel mensen zullen waarschijnlijk ja zeggen. En tja, ik denk het eigenlijk ook wel een beetje. Ook al zou Rhijn die bal nog ergens geschampt hebben met zijn hand, het heeft totaal geen invloed op het spel. En wellicht raakt hij hem niet eens echt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wel ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je had het zelf af moeten maken.![]()
Altijd makkelijk om dan "ja" te zeggen, maar Ajax hoorde hier gewoon te winnen. Die penalty was klote en hij was wat makkelijk met fluiten voor de thuisploeg, maar Ajax heeft drie 100% kansen gehad die er gewoon in moeten op dit niveau en met 1-3 speelt de scheids geen rol meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze avond bevestigde het weer:
Siggy OUT
Leuk hoor die loopactie bij de 1-0 maar wat een idioot man.AFCA!![]()
Zaterdag ook alquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
Kishna een hele goede invalbeurt overigens.![]()
El Ghazi vrij matig dit keer. Van Kishna kwam veel dreiging en hij kwam er goed doorheen.quote:AFCA!![]()
El Ghazi gewoon even beetje remmen kan ook vermoeidheid zijn. Goed moment om Kishna weer wat extra tijd te geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
El Ghazi vrij matig dit keer. Van Kishna kwam veel dreiging en hij kwam er goed doorheen.![]()
El Ghazi valt wat terug. Niet gek, is nog jong dit dat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komt goed. Grootste talent in de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
El Ghazi valt wat terug. Niet gek, is nog jong dit dat![]()
Ik denk dat je Sinkgraven onderschat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed. Grootste talent in de Eredivisie.AFCA!![]()
Speelt nog altijd veel beter dan Andersenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
El Ghazi valt wat terug. Niet gek, is nog jong dit datOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vraag me trouwens af hoe lang Frank de Boer nog door wil gaan met Serero, zijn missers en blunders kosten ons punten en miljoenen euro´sOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Het ligt niet aan Serero. Ok, hij kan niet schieten of de beslissende pass geven, maar met een waardeloze spits zoals Siggy kan hij ook niks mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:00 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe lang Frank de Boer nog door wil gaan met Serero, zijn missers en blunders kosten ons punten en miljoenen euro´sWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom niet Nouri opstellen dan? Zelfde fysiek en techniek, maar meer talent en groeipotentie.
Serero is een prima speler voor de B1, kan hij zich qua fysiek eindelijk eens meten met de rest
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nouri is veel te goed voor dit ''team''quote:Op woensdag 1 oktober 2014 03:02 schreef Seam het volgende:
Waarom niet Nouri opstellen dan? Zelfde fysiek en techniek, maar meer talent en groeipotentie.
Serero is een prima speler voor de B1, kan hij zich qua fysiek eindelijk eens meten met de rest
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: