SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kent mijn mening over Denswil maar hij verdiend wel een kans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben geen Denswil fan maar Moisander is pas echt volledig de weg kwijt![]()
Of laat ze gewoon lekker fan worden van Barca ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom zeg, als je met jonge, talentvolle spelers wilt spelen, dan kun je niet verwachten dat het gelijk elke week goed is. Wil je gelijk elke week een zeven, dan kun je beter gewoon degelijke routiniers inkopen.
Zijn wij ook van die knuppels af.![]()
En gaat toch weg in december. Begin dan alsjeblieft met Denswilquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben geen Denswil fan maar Moisander is pas echt volledig de weg kwijt![]()
Als er iets meer gekaatst wordt en af en toe een mannetje wordt overgeslagen, ben je op de goede wegHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
We zijn al op de goede weg. We speelden vrij aardig, jammer dat de kansen er niet in gaan, maar tegen zo'n verdedigende ploeg zoveel grote kansen krijgen is knap. Barca had er minder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:07 schreef Catch22- het volgende:
Als er iets meer gekaatst wordt en af en toe een mannetje wordt overgeslagen, ben je op de goede weg![]()
Het is nu elke keer aannemen, draaien, kijken, passen (of in het geval van Sigthorsson, aannemen, bal van de voet, achteraan sjouwen, bal kwijt). Dat wordt hem niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
zie net nog eens die frommelkans van Sightorsson terug. Hoeft hem alleen maar breed te leggen en het is 1-2![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
zie net nog eens die frommelkans van Sightorsson terug. Hoeft hem alleen maar breed te leggen en het is 1-2
Bertje zei dat ook ja![]()
Hij is in een worsteling met twee verdedigers en die bal komt van boven. Sommigen zitten echt alleen maar te zoeken he
Schone had hem ook gewoon moeten maken, maar daar hoor ik niemand over.![]()
dit. Kk zooiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Alleen scheidsrechters, omkoping en halve finalisten kunnen ons tegenhouden in de CL![]()
Vergeet Sereridioot niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij is in een worsteling met twee verdedigers en die bal komt van boven. Sommigen zitten echt alleen maar te zoeken he
Jij mist heel veel punten in het voetbal. Er zijn zoveel meer aspecten dan de aspecten waar Serero minder in is.quote:![]()
in ieder geval niet een volledig onterechte penalty tegen, tegen de minste ploeg van de poulequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:20 schreef S15 het volgende:
[..]
En wat had je dan verwacht met een Franse ploeg en Barcelona in een poule?![]()
Serero is nergens goed in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij mist heel veel punten in het voetbal. Er zijn zoveel meer aspecten dan de aspecten waar Serero minder in is.![]()
je kunt inderdaad niet verwachten dat Sightorsson iets nuttigs met die bal doet, mijn fout.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee vandaag had dat niet gehoeven. Maar de volgende drie wedstrijden krijg je niets mee hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
in ieder geval niet een volledig onterechte penalty tegen, tegen de minste ploeg van de poule![]()
![]()
Guus Hupperts moest toch naar Ajax?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, je hebt er weinig verstand van.RED ONS HENNIEGOD![]()
Roepen dat Serero er wel wat van kan spreekt anders niet in je voordeel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, je hebt er weinig verstand van.![]()
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus Hupperts moest toch naar Ajax?
Heeft hij nog meer van zulke pareltjes?![]()
Wat vond je van Veltman dan pannenlap?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.
Heeft hij nog meer van zulke pareltjes?![]()
Dacht het wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha was hij dat ja? Gwailow heeft dat geroepen ja? Godverdomme, dan weet je gelijk met wat voor pannenkoek je te maken hebt.
Heeft hij nog meer van zulke pareltjes?RED ONS HENNIEGOD![]()
Syntix ben jij dat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Wat vond je van Veltman dan pannenlap?![]()
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..quote:![]()
Laat ik het er maar op houden dat ie een vreemde kijk op spelers heeftquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft meer. Ik kan wel wat humor gebruiken vanavond.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij was vandaag voldoende ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..![]()
Jij bent het kleine broertje van Syntix begrijp ik?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Jammer he, dat hij in de CL gewoon al twee wedstrijden erg goed speelt. Moet je weer op anderen zeiken. Ach ja..![]()
Als jij dat wilt Maarten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent het kleine broertje van Syntix begrijp ik?![]()
Je gaat me nou toch niet vertellen dat je hem vandaag echt goed vond spelen? Hij was voldoende, blonk niet uit, had het lastig tegen de fysiek sterke Sheridan maar hield zich gewoon staande, niks meer en niks minder.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:30:45 ]![]()
Speelde gewoon een prima wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat me nou toch niet vertellen dat je hem vandaag echt goed vond spelen? Hij was voldoende, blonk niet uit, had het lastig tegen de fysiek sterke Sheridan maar hield zich gewoon staande, niks meer en niks minder.![]()
Een 6.5 ja. Maar goed, je hebt er een bijzondere kijk op merk ik alweer.quote:
Vandaag waren van Rhijn, Klaassen en in mindere mate Andersen de mensen die goed speelden. Serero was ronduit kut, Moisander was ondermaats, Boilesen mist het overzicht, Schone viel ver terug en Siggy![]()
![]()
Oke, Maarten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 6.5 ja. Maar goed, je hebt er een bijzondere kijk op merk ik alweer.
Vandaag waren van Rhijn, Klaassen en in mindere mate Andersen de mensen die goed speelden. Serero was ronduit kut, Moisander was ondermaats, Boilesen mist het overzicht, Schone viel ver terug en Siggy![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van welke idioot ben jij een kloon eigenlijk? Ajacied422 ofzo?
Omdat niet iedereen zo depressief is als jij?![]()
Nou vooral omdat je lasogen gecombineerd met het IQ van een doperwt hebt. Maarre kies zelf maar waar je beter van slaapt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo depressief is als jij?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:37:04 ]![]()
Lol, denk dat Frank er nog wel wat meer verstand van heeft dan jij hoor. Hij zet hem niet voor niks al zolang in de basis. Dan moet je toch wel wat dingen goed doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Roepen dat Serero er wel wat van kan spreekt anders niet in je voordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: