Dan is het goed. Bij alweer, moet ik een nieuwe jurk hebben.quote:
Jij was toch niet eerder getrouwd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het goed. Bij alweer, moet ik een nieuwe jurk hebben.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij was toch niet eerder getrouwd?
Hangt ervan af watvoor smaak je hebtquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Njosnavelin het volgende: [..] De combinatie, niet genoeg smaak om voor de wietsmaak te compenseren
![]()
Ik ook, morgen vroeg op. Mijn beurt de flexplek te annexeren.quote:
Uccie, getrouwd met d'r job.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, morgen vroeg op. Mijn beurt de flexplek te annexeren.
Ik ga niet naakt voor zo'n ambtenaar staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor mij hoef je geen jurkje aan.
Er is altijd een excuus toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik bespeur weer luv in de air![]()
Rust en tijd om wijn te pakken.
Alleen een bruiloft, meer niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Nou die scheidingspapieren zijn inmiddels aangevraagd.quote:
Die Turk niet, Bert van der Veerquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Turk zit er gewoon weer.
Zeker een passe partout.
Oh gatver.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Die Turk niet, Bert van der Veerwel.
Jup. Uccie en Speccie samen op zolder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Schattig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jup. Uccie en Speccie samen op zolder.
Op Teletekst staat ie wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Die Turk niet, Bert van der Veerwel.
Ik heb heul geen zolder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat ik het niet heb hoeft niet te zeggen dat ik het een ander niet gun.
Past mooi in het thema 'taart'. Als in oude taart.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Teletekst staat ie wel.
Hansgod van de Togt is er ook.
Wie laat vanavond weer alle letters aan ons zien? Onze enige echte eigen Leontien!!!
.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Teletekst staat ie wel.
Hansgod van de Togt is er ook.
Wie laat vanavond weer alle letters aan ons zien? Onze enige echte eigen Leontien!!!
.
Weet je, bekijk het dan maar. Als het weer allemaal verkeerd wordt opgevat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is Cnor, de hele tijd kutopmerkingen.
Ja nee, dan ben je straks samen, valt het tegen, krijg je ruzie, moet je het bestek weer verdelen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een zolder he? Over![]()
Dat bedoel ik nou met het moeilijk doen.
Uccie weet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, dan ben je straks samen, valt het tegen, krijg je ruzie, moet je het bestek weer verdelen.
En als ik nou eens de messen zou krijgen....ik kom om in de lepels.quote:
En straks gaat Spec er ook nog met de paddenstoel vandoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, dan ben je straks samen, valt het tegen, krijg je ruzie, moet je het bestek weer verdelen.
Ik zou er iig voor zorgen dat jij dan de messen hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je, bekijk het dan maar. Als het weer allemaal verkeerd wordt opgevat.
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je, bekijk het dan maar. Als het weer allemaal verkeerd wordt opgevat.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou er iig voor zorgen dat jij dan de messen hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
En als ik nou eens de messen zou krijgen....ik kom om in de lepels.
Ik las tepels.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
En als ik nou eens de messen zou krijgen....ik kom om in de lepels.
Nee, ik ben te groot geschapen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef Latert het volgende:
[..]
En straks gaat Spec er ook nog met de paddenstoel vandoor.
Nee, dat is het gewone aantal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las tepels.
#grappendieniethaddengehoeven
Watskebeurt dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet of dat een goed idee is, we weten allemaal wat er met Kingstown is gebeurd.
Verbaasde me ook dat niemand me voor was.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zat gewoon zelf al te denken om die te posten.
Waarom zou je dat willenquote:
Jij hebt ook 3 tetten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een betere versie, maar die post ik maar niet.
Hij moest een week lang in lederhosen lopen.quote:
Lijkt me ook, geen arts zou zoiets moeten willen maken.quote:
Zou er ook nooit zo uitzien volgens mij, er zit veel te weinig huid tussen twee borsten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me ook, geen arts zou zoiets moeten willen maken.
Maar het is een goed gelukte grapquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou er ook nooit zo uitzien volgens mij, er zit veel te weinig huid tussen twee borsten.
Beetje alienachtig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willenJa, zij omdat ze een realitysoap wil, maar dat snap ik ook niet.
Oow ja. Die was ik vergeten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij moest een week lang in lederhosen lopen.
Bij nader inzien, doe maar niet idd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een betere versie, maar die post ik maar niet.
Dat was vrijwillig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij moest een week lang in lederhosen lopen.
En geen lingerie van Victoria Secret kopen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
Met 3 tetters kun je niet lekker motorboaten.
Pics!!!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou er ook nooit zo uitzien volgens mij, er zit veel te weinig huid tussen twee borsten.
Onze Cnor is boos.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet niet of Cnorrie hier om kan lachen vanavond.
Leuk. Jij met je paddestoel en zij met de trippel nippel. Topshow.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga maar liggen, kom er zo aan.
En met krijsende vogels op de achtergrond.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Leuk. Jij met je paddestoel en zij met de trippel nippel. Topshow.
En natte taart als hulpmiddel bij voorspel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:28 schreef Latert het volgende:
[..]
En met krijsende vogels op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En natte taart als hulpmiddel bij voorspel.
Ik heb nooit begrepen waarom ze een kabouter als logo hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze dan een derde neus?
omdat er toendertijd niet zoveel joden waren om na te makenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom ze een kabouter als logo hebben.
Dat is een of andere god.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom ze een kabouter als logo hebben.
En daarna kan je hem erin steken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Natte staart?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Latert het volgende:
[..]
En daarna kan je hem erin steken.
http://www.wtf.nl/weird-s(...)dzuiger-gefilmd.html
Liefde van de man gaat door de maagquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nah, te veel koolhydraten in een (appel)taart.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag
Door de staartquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
De liefde van de vrouw ook, trouwens.
Die snap ik niet.quote:
Hoezo? Heb je hout nodig?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe heette ook alweer die user die hier een paar maanden geleden postte die heel wat hout voor de deur had?
Nee ik vroeg me af waarom ze hier niet meer postte, en of ze in andere SC's actief is. Maar kom dus niet meer op haar naam.quote:
Takaikiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af waarom ze hier niet meer postte, en of ze in andere SC's actief is. Maar kom dus niet meer op haar naam.
Oja! thnx yokiquote:
Ahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Door de 'staart' van de man voelt de vrouw liefde. De man voelt het ook door zijn 'staart'.
In het vreemdgaan topic?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, ze post inderdaad in een andere SC. Vandaag nog in hetzelfde topic gepost toevallig.
Ja, daar zag ik jou ook langskomenquote:
Altijd een leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, daar zag ik jou ook langskomen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vader is een harde baas.
Grapjas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
R&P / Zou jij vreemdgaan?
Njos heeft op ja gestemd. Ik op anders.
Dat is anders, maar daar durft niemand op te stemmen terwijl iedereen daar stiekem op wil stemmen.quote:
Haha, nou dankjewel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond jou 1 van de weinigen in dat topic waar ik waardering voor op kon brengen.
Seriously.
Uccie is al te jong voor mij, laat staan Njos.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef Tem het volgende:
Ridder Kingstown met z'n doorzichtige jurk.
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond jou 1 van de weinigen in dat topic waar ik waardering voor op kon brengen.
Seriously.
Corrie heeft er ook gepost.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
R&P / Zou jij vreemdgaan?
Njos heeft op ja gestemd. Ik op anders.
Haha.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Corrie heeft er ook gepost.
Zal wel door Henk komen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
Corrie is wel direct op de kast daar.
Als je tegen de heersende R&P moraal in durft te zeggen dat je vreemd bent gegaan, dan heb je lef.quote:
Staan soms echte ebola pareltjes op R&P.quote:
Gewoon een doorsnee R&P topic.quote:
Ach, ik had het al vaker in R&P gepost en nooit iets afwijzends op gehoord. Misschien zijn ze toch minder moralistisch dan je denkt, kijk maar naar die pollquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je tegen de heersende R&P moraal in durft te zeggen dat je vreemd bent gegaan, dan heb je lef.
Dat waardeer ik meer, dan al die bullshit cliché's.
Ik vind dat eigenlijk niet zo bijzonder op een forum.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je tegen de heersende R&P moraal in durft te zeggen dat je vreemd bent gegaan, dan heb je lef.
Dat waardeer ik meer, dan al die bullshit cliché's.
Dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen was me bekend....waarom denk je dat het vooral mannen zijn die soms helemaal uit hun plaat gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, ik had het al vaker in R&P gepost en nooit iets afwijzends op gehoord. Misschien zijn ze toch minder moralistisch dan je denkt, kijk maar naar die poll
Corrie vindt dit geen leuke post.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen was me bekend....waarom denk je dat het vooral mannen zijn die soms helemaal uit hun plaat gaan.
Ga jij tussen die kleine 300 reacties maar eens zoeken hoeveel users er zeggen dat ze zijn vreemdgegaan. De meesten durven dat niet te vertellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo bijzonder op een forum.
Ik zag alleen Cnor op een kast zitten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij tussen die kleine 300 reacties maar eens zoeken hoeveel users er zeggen dat ze zijn vreemdgegaan. De meesten durven dat niet te vertellen.
Ik zag er wel een paar die vertelden dat iemand met hen was vreemdgegaan. Daar schamen mensen zich misschien niet zo voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij tussen die kleine 300 reacties maar eens zoeken hoeveel users er zeggen dat ze zijn vreemdgegaan. De meesten durven dat niet te vertellen.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een zwakke sukkel.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet altijd kotsen (al jaren niet meer voorgekomen trouwens) dat is niet echt libidobevorderend
Valt me tegen Njosquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
OT; Nee, zou zoiets niet kunnen/willen verbergen. In het verleden ben ik eens vreemd gegaan en hoewel ik zeker wist dat mijn toenmalige vriend er nooit achter zou komen heb ik het hem toch direct verteld. Stiekem gedoe hoort niet thuis in een relatie.
de meeste mensen gaan ook niet vreemd dus das niet zo gek natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Daar was ik er 1 van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag er wel een paar die vertelden dat iemand met hen was vreemdgegaan. Daar schamen mensen zich misschien niet zo voor.
weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn er ook homoseksuele ijshockeyers?
Onder welke ijsbaan leef jij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
de meeste mensen gaan ook niet vreemd dus das niet zo gek natuurlijk
Vast wel, beetje hard tegen mannen botsen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn er ook homoseksuele ijshockeyers?
Voelde je je daar schuldig over?quote:
althans, ze zullen er best zijn maar bij de pro's zitten ze allemaal nog in de kast voor zover ik weetquote:
Absoluut niet. Had hetzelfde als jouw vriendin. Ik had geen verantwoording of plichten, dus het is niet mijn probleem. Bovendien was het altijd in het buitenland, dus ik zag ze daarna ook nooit meer, dus geen kans op vervelende situaties met boze vriendjes die verhaal komen halen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voelde je je daar schuldig over?
Vriendin van mij had ook eens wat met iemand die al een vriendin had. Toen ik haar vroeg of ze zich niet schuldig voelde haalde ze haar schouders op en zei ze "niet mijn probleem".
hier is gewoon onderzoek naar gedaan, 20 tot 30 procent gaat vreemdquote:
Ridder Speculaas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
Is toch heerlijk, beetje andermans relatie slopen?
De resultaten hangen een beetje vanaf hoe je vreemdgaan definiëert, maar ga maar eens 20-30% aan users in dat topic zoeken die het toegeven. Gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
hier is gewoon onderzoek naar gedaan, 20 tot 30 procent gaat vreemd
de meesten niet dus logischerwijs
Hmja, is ook zij die fout zit natuurlijk. Maar zou het zelf toch niet zo snel doen denk ik, al ben ik nooit in die situatie beland.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Absoluut niet. Had hetzelfde als jouw vriendin. Ik had geen verantwoording of plichten, dus het is niet mijn probleem. Bovendien was het altijd in het buitenland, dus ik zag ze daarna ook nooit meer, dus geen kans op vervelende situaties met boze vriendjes die verhaal komen halen.
Ik bak alleen taarten voor lieve mensen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef Latert het volgende:
Als Njos voor mij een appeltaart zou bakken, zou ik vreemd gaan met een andere appeltaart.
nee zoveel boeit het me natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De resultaten hangen een beetje vanaf hoe je vreemdgaan definiëert, maar ga maar eens 20-30% aan users in dat topic zoeken die het toegeven. Gaat hem niet worden.
Om een clichébeeld uit de kast te trekken....wat denk je hoeveel meiden er vreemd gaan met de skileraar in Tirol? Nou was ik geen skileraar, maar wel een redelijk vergelijkbaar verhaal, dus dan kom je wat vaker in die situatie terecht.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, is ook zij die fout zit natuurlijk. Maar zou het zelf toch niet zo snel doen denk ik, al ben ik nooit in die situatie beland.
Haha. Een barman ergens op een exotisch eiland?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om een clichébeeld uit de kast te trekken....wat denk je hoeveel meiden er vreemd gaan met de skileraar in Tirol? Nou was ik geen skileraar, maar wel een redelijk vergelijkbaar verhaal, dus dan kom je wat vaker in die situatie terecht.
Nee, zo spannend was het dan weer niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Een barman ergens op een exotisch eiland?
quote:
Pics.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Was echt weer een week lang genieten van die dirndls.
Takaiki in een dirndl was ook al zo'n topshow.
Ik zie geen fotoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Takaiki&about=dirndl¬intopic=0
Ik hou gewoon van gebak hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:35 schreef Specularium het volgende:
Webschip houdt van mannen, weet niet waarom hij nu ineens komt posten.
Dat is geen pics.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Takaiki&about=dirndl¬intopic=0
Of je post gewoon een linkje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:38 schreef Kingstown het volgende:
Wat een hoop Sherlock nOObs hier zeg....
Heb je wel eens opsporing verzocht gekeken?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:21 schreef Specularium het volgende:
Gefeliciteerd he? Stelletje homs met tijd te veel.
Moeten we je daarvan kennen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je wel eens opsporing verzocht gekeken?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:21 schreef Specularium het volgende:
Gefeliciteerd he? Stelletje homs met tijd te veel.
Stokpaardje. Ken je uitdrukkingen en gezegdes.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het is een paradepaardje van Specularium in bepaalde topics./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stokpaardje. Ken je uitdrukkingen en gezegdes.
Over paarden gesproken....ik kwam een heel raar bericht tegen in een ander topic.Paradepaardje kan ook prima hoor. Het is maar net hoe je het uit wil leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
Nee joh dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Paradepaardje kan ook prima hoor. Het is maar net hoe je het uit wil leggen.
Klachten in je hol.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh dat kan helemaal niet.
Klachten in TTK.
Ik zei het deze week welgeteld 1 keer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het is een paradepaardje van Specularium in bepaalde topics./
Oh...uh haiquote:
NOS?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:25 schreef Webschip het volgende:
De weerman is niet vierkant vanavond, maar het computerscherm doet het niet.
Ik heb 1 boekje van haar proberen te lezen, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand die zich door 20 gasten tegelijk onder laat blaffen.
Ik vind dit gewoon erg dapper.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb 1 boekje van haar proberen te lezen, verschrikkelijk.
http://fok.nl/sherlock/?b(...)geblaft¬intopic=0quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Specularium het volgende:
En als ik daar pics van wil zegt Kingtown dat ik moet sherlocken.
eerst ff die puberdochterquote:
geen goalie die die kan verdedigenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:38 schreef sp3c het volgende:
althans pics van die puberdochter?
ff snel tussendoor?
2 kratjes bier en gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:43 schreef sp3c het volgende:
ja maar dan moet je heleen van royen doen
ik weet het niet hoor
Lijkt ze op Heleen? Ik kan dat programma niet zien anders deed ik zelf wel onderzoek.quote:
Ik post net een foto.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt ze op Heleen? Ik kan dat programma niet zien anders deed ik zelf wel onderzoek.
Niet echt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt ze op Heleen? Ik kan dat programma niet zien anders deed ik zelf wel onderzoek.
Ja maar ik bedoelde qua gedrag/karakter. Op de foto's lijkt ze niet echt nee.quote:
Wat heb je nou aan karakter?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
J
[..]
Ja maar ik bedoelde qua gedrag/karakter. Op de foto's lijkt ze niet echt nee.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:48 schreef sp3c het volgende:
ok 2 kratjes bier en gaan
dit onderwerp is nu afgesloten
Karakter, best belangrijk.quote:
Zou je hem doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een gladde vent. Hij is wel knapper dan die ex van haar.
Dat kan ik niet zeggen aan de hand van een foto. Maar ik denk het niet.quote:
Komt goed uit, ik zit hier onder mijn partytent.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:02 schreef sp3c het volgende:
Remlof komt zo keuvelen over de camping enzo, dat vindtie gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Niet of welquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:26 schreef Specularium het volgende:
Wellicht eet ze niet elke dag natte taart.
Wie vind je wel een milf?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is nou niet bepaald een milf.
Die heeft toch kinderen van Heath Ledger?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Michelle Pfeiffer. Al weet ik niet of zij ook echt moeder is.
Geen idee. In dat geval een goeie milf.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heeft toch kinderen van Heath Ledger?
Hoe kan je in de war zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik ben in de war met een andere Michelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |