Dan is het goed. Bij alweer, moet ik een nieuwe jurk hebben.quote:
Jij was toch niet eerder getrouwd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het goed. Bij alweer, moet ik een nieuwe jurk hebben.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij was toch niet eerder getrouwd?
Hangt ervan af watvoor smaak je hebtquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Njosnavelin het volgende: [..] De combinatie, niet genoeg smaak om voor de wietsmaak te compenseren
![]()
Ik ook, morgen vroeg op. Mijn beurt de flexplek te annexeren.quote:
Uccie, getrouwd met d'r job.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, morgen vroeg op. Mijn beurt de flexplek te annexeren.
Ik ga niet naakt voor zo'n ambtenaar staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor mij hoef je geen jurkje aan.
Er is altijd een excuus toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik bespeur weer luv in de air![]()
Rust en tijd om wijn te pakken.
Alleen een bruiloft, meer niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Nou die scheidingspapieren zijn inmiddels aangevraagd.quote:
Die Turk niet, Bert van der Veerquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Turk zit er gewoon weer.
Zeker een passe partout.
Oh gatver.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Die Turk niet, Bert van der Veerwel.
Jup. Uccie en Speccie samen op zolder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Schattig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jup. Uccie en Speccie samen op zolder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |