Dan is het goed. Bij alweer, moet ik een nieuwe jurk hebben.quote:
Jij was toch niet eerder getrouwd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het goed. Bij alweer, moet ik een nieuwe jurk hebben.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij was toch niet eerder getrouwd?
Hangt ervan af watvoor smaak je hebtquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:28 schreef Njosnavelin het volgende: [..] De combinatie, niet genoeg smaak om voor de wietsmaak te compenseren
![]()
Ik ook, morgen vroeg op. Mijn beurt de flexplek te annexeren.quote:
Uccie, getrouwd met d'r job.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, morgen vroeg op. Mijn beurt de flexplek te annexeren.
Ik ga niet naakt voor zo'n ambtenaar staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor mij hoef je geen jurkje aan.
Er is altijd een excuus toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik bespeur weer luv in de air![]()
Rust en tijd om wijn te pakken.
Alleen een bruiloft, meer niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Nou die scheidingspapieren zijn inmiddels aangevraagd.quote:
Die Turk niet, Bert van der Veerquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Turk zit er gewoon weer.
Zeker een passe partout.
Oh gatver.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Die Turk niet, Bert van der Veerwel.
Jup. Uccie en Speccie samen op zolder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Schattig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jup. Uccie en Speccie samen op zolder.
Op Teletekst staat ie wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Die Turk niet, Bert van der Veerwel.
Ik heb heul geen zolder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat ik het niet heb hoeft niet te zeggen dat ik het een ander niet gun.
Past mooi in het thema 'taart'. Als in oude taart.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Teletekst staat ie wel.
Hansgod van de Togt is er ook.
Wie laat vanavond weer alle letters aan ons zien? Onze enige echte eigen Leontien!!!
.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Teletekst staat ie wel.
Hansgod van de Togt is er ook.
Wie laat vanavond weer alle letters aan ons zien? Onze enige echte eigen Leontien!!!
.
Weet je, bekijk het dan maar. Als het weer allemaal verkeerd wordt opgevat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is Cnor, de hele tijd kutopmerkingen.
Ja nee, dan ben je straks samen, valt het tegen, krijg je ruzie, moet je het bestek weer verdelen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een zolder he? Over![]()
Dat bedoel ik nou met het moeilijk doen.
Uccie weet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, dan ben je straks samen, valt het tegen, krijg je ruzie, moet je het bestek weer verdelen.
En als ik nou eens de messen zou krijgen....ik kom om in de lepels.quote:
En straks gaat Spec er ook nog met de paddenstoel vandoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, dan ben je straks samen, valt het tegen, krijg je ruzie, moet je het bestek weer verdelen.
Ik zou er iig voor zorgen dat jij dan de messen hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je, bekijk het dan maar. Als het weer allemaal verkeerd wordt opgevat.
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je, bekijk het dan maar. Als het weer allemaal verkeerd wordt opgevat.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou er iig voor zorgen dat jij dan de messen hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
En als ik nou eens de messen zou krijgen....ik kom om in de lepels.
Ik las tepels.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
En als ik nou eens de messen zou krijgen....ik kom om in de lepels.
Nee, ik ben te groot geschapen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef Latert het volgende:
[..]
En straks gaat Spec er ook nog met de paddenstoel vandoor.
Nee, dat is het gewone aantal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las tepels.
#grappendieniethaddengehoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |