Dan kan je anders invullen.quote:
Ik denk dat de reacties in het topic wat anders zullen zeggen dan de pollquote:
hahaha, Wie van de drie?quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef P8 het volgende:
3 vrouwen in dit topic, 3 vrouwen die gestemd hebben. 2 van jullie zijn sletten
Hahaha.quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit, om het beeld compleet te houden
Ik denk eerder dat je jezelf voorliegt om zoiets te doen. Vreemdgaan gaan niet om een fysieke daad maar om het vertrouwen wat gebroken wordt.quote:
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…quote:
Ik had toen nog niet gestemd, ondertussen wel.quote:
Wat is een geweten?quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…
Het TS begint principe niet snappenquote:Op maandag 29 september 2014 14:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had toen nog niet gestemd, ondertussen wel.
Ik denk dat dat ook een van de redenen is wat mij tegen zou houden.quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…
quote:
Omdat er nogal veel nare mensen zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Iets van 1/3 van de mensen gaat ooit vreemd. Dan kun je wel de Internet White Knight spelen, maar interessanter is de vraag waarom het zoveel gebeurt.
Anderen waren veel te snel, de eerste had al gestemd toen het topic er net stond, dus tja, dan kan het wel even wachten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het TS begint principe niet snappen
Gandhi hield ook van snoepen buiten de deur. Is hij ook lager dan laag?quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat er nogal veel nare mensen zijn.
Het feit dat het veel voorkomt maakt het niet opeens acceptabel of zo. Dat jij het prima vindt, jouw probleem, maar ik vind het gewoon absoluut niet kunnen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Iets van 1/3 van de mensen gaat ooit vreemd. Dan kun je wel de Internet White Knight spelen, maar interessanter is de vraag waarom het zoveel gebeurt.
Moet je je voorstellen dat je vreemdgaat als man, de keuze is reuze.quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef Klokov het volgende:
Voorlopig:
- de helft van de vrouwen zou vreemd gaan als de partner er niet achter zou komen
- een kwart van de mannen zou vreemd gaan als de partner er niet achter zou komen
quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat jij het prima vindt, jouw probleem,
quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
Je had beter de poll in 2 delen kunnen splitsen voor man en vrouw.
Waarom?quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
Je had beter de poll in 2 delen kunnen splitsen voor man en vrouw.
Dat is echt nergens voor nodig.quote:
Omdat het dan overzichtelijker is wat vrouwen en mannen vinden.quote:
Gandhi was ook een racist, dus ja, zelfs hij had negatieve kanten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef P8 het volgende:
[..]
Gandhi hield ook van snoepen buiten de deur. Is hij ook lager dan laag?
Het zijn 5 simpele opties, zo moeilijk is het niet lijkt me?quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is echt nergens voor nodig.
[..]
Omdat het dan overzichtelijker is wat vrouwen en mannen vinden.
Dit is overzichtelijk genoeg, zie het probleem niet echt.quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Omdat het dan overzichtelijker is wat vrouwen en mannen vinden.
Pf veel overzichtelijker als je ziet 40% van vrouwen willen vreemd gaan bijv dan dat je die percentages moet uitrekenen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zijn 5 simpele opties, zo moeilijk is het niet lijkt me?
Gandhi was ook een kind van zijn tijd. Maar 'negatieve kanten hebben' is natuurlijk wat anders dan 'lager dan laag' zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Gandhi was ook een racist, dus ja, zelfs hij had negatieve kanten.
Deze meid weet.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Waarom het jezelf onthouden als je partner het toch niet zal weten?
Mag het ook als het een niet mooie vrouw is of telt het dan niet als vreemdgaan?quote:Op maandag 29 september 2014 14:24 schreef snakelady het volgende:
FANN bracht me op een idee in een ander topic.
Zou jij vreemd gaan met een andere mooie man of vrouw als je 100% zeker weet dat je partner er niet achter zal komen?
Omdat je het zelf wel weet en je je misschien toch schuldig zou kunnen gaan voelen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Ja je partner lekker voorliegen en neuken met een ander.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag het ook als het een niet mooie vrouw is of telt het dan niet als vreemdgaan?
Omdat je ook nog met jezelf moet leven?quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
En met je partnerquote:Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat je ook nog met jezelf moet leven?
wutquote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Het is een anonieme poll, geen hond die er zou achter komen wat je hebt gestemd, zeker als je niet reageert.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef DroogDok het volgende:
Kijk ze allemaal "nee" zeggen dan, alsof hun dinnetje mee leest.
Hoezo is jouw poll beter dan dat van ts dan?quote:Op maandag 29 september 2014 14:43 schreef P8 het volgende:
Misschien voor in de OP? Of een nieuw topic...
Poll: Ben je ooit vreemd gegaan?
• Ik ben een man: Ja
• Ik ben een vrouw: Ja
• Ik ben een man: Nee
• Ik ben een vrouw: Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet beter, maar een andere vraag. TS vraagt of je het zou doen, ik vraag of je het gedaan hebt.quote:Op maandag 29 september 2014 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo is jouw poll beter dan dat van ts dan?
Ehm, ik wil hem er in zetten maar lukt niet zo goed....modje?quote:Op maandag 29 september 2014 14:43 schreef P8 het volgende:
Misschien voor in de OP? Of een nieuw topic...
Poll: Ben je ooit vreemd gegaan?
• Ik ben een man: Ja
• Ik ben een vrouw: Ja
• Ik ben een man: Nee
• Ik ben een vrouw: Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als hij slim is dan zorgt hij ervoor dat ik het nooit te weten kom.quote:Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja je partner lekker voorliegen en neuken met een ander.
En als je er dan achter komt dat hij een ander wijf heeft zitten te neuken?
Kan je reactie al verwachten![]()
Grensgeval denk ik...niet echt vreemd gaan maar ook niet echt netjes.quote:Op maandag 29 september 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Via sms pikante dingen gestuurd naar een ander. Is dat ook echt vreemdgaan in de context waarover we het nu hebben?![]()
Geen foto's enkel tekst
Ik mis een Overig dusquote:Op maandag 29 september 2014 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Grensgeval denk ik...niet echt vreemd gaan maar ook niet echt netjes.
Waar haal je die getallen vandaan? Uit je reet?quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Ik weet niet of FOK! nou echt een goede afspiegeling is van de vreemdgaande samenleving, laat staan R&Pquote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Verstandig, je oude schoenen pas weggooien als je nieuwe hebt.quote:Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben wel vaker vreemdgegaan. Altijd in het geval dat de relatie toch al niet meer liep. Dat was ook vaak het moment dat ik besefte dat ik het beter kon verbreken.
Uiteraard, klootzak dat ie was.quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef P8 het volgende:
[..]
Gandhi hield ook van snoepen buiten de deur. Is hij ook lager dan laag?
De vraag is dan of jij (en je (toenmalige) partner) vindt dat je bent vreemdgegaan. Waar die grens ligt verschilt per persoon denk ik.quote:
Smoothquote:
Ik heb wel handboeienquote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Ben je mooi en kan je mij boeien?
Tja, dat zijn dan wel onenightstands, dus dan heb ik vaak een (klein) poosje geen schoenen meer. Ik ga nooit actief 'vreemd'.quote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Verstandig, je oude schoenen pas weggooien als je nieuwe hebt.
Ik ben erg vaak in de omstandigheid geweest dat ik zonder enkel probleem vreemd had kunnen gaan (lang leve het internetloze- en mobielloze tijdperk en het buitenlandquote:Op maandag 29 september 2014 14:24 schreef snakelady het volgende:
FANN bracht me op een idee in een ander topic.
Zou jij vreemd gaan met een andere mooie man of vrouw als je 100% zeker weet dat je partner er niet achter zal komen?
quote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef Hammurabi het volgende:
[..]
Waar haal je die getallen vandaan? Uit je reet?
Bronquote:Resultaten
Zijn er dan helemaal geen resultaten of cijfers bekend? Jawel, maar de percentages en resultaten zijn zeer wisselend, domweg omdat iedereen een andere definitie van vreemdgaan hanteert.
Het ene onderzoek naar vreemdgaan stelt dat:
Eenderde van alle mensen wel eens vreemdgaat, en een ander onderzoek stelt dat:
Een kwart van alle mensen wel eens vreemdgaat.
Als jij ook mooi bent wil ik je graag boeienquote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Ben je mooi en kan je mij boeien?
Ehm... dat gaat een beetje te snel, vind je ook niet?quote:Op maandag 29 september 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, PM je telefoonnummer maar. [ afbeelding ]
Puberstrugglesquote:Op maandag 29 september 2014 14:54 schreef Forbry het volgende:
Ook nee (al heb ik in een ver verleden wel eens vrij snel achter elkaar met twee verschillende jongens gezoend, waarbij één van die twee opeens beweerde dat wij een relatie met elkaar hadden en ik dus vreemd was gegaan... een mening die ik tot op de dag van vandaag niet deel ).
Dit is altijd het excuus van vreemdgangers.quote:Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben wel vaker vreemdgegaan. Altijd in het geval dat de relatie toch al niet meer liep. Dat was ook vaak het moment dat ik besefte dat ik het beter kon verbreken.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben erg vaak in de omstandigheid geweest dat ik zonder enkel probleem vreemd had kunnen gaan (lang leve het internetloze- en mobielloze tijdperk en het buitenland), maar nog nooit gedaan.
Wel meerdere malen andersom trouwens. Dat een vrouw vreemd is gegaan met mij.
Aangezien goede ideeën beloond moeten worden stem ik trouwens op anders:
Nee, behalve met FANN.
Ik ben het, zeker wetenquote:Op maandag 29 september 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als jij ook mooi bent wil ik je graag boeien
Ik heb genoeg andere redenen gehoord.quote:Op maandag 29 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is altijd het excuus van vreemdgangers.
Gooien geen oude schoenen weg voordat ze nieuwe hebben.
"Wie ben ik om haar mijn zaad te weigeren"quote:Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb genoeg andere redenen gehoord.
Gewoon geilheid stond vaak erg hoog op die lijst.
Dan ben je gewoon een zwakke sukkel.quote:Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb genoeg andere redenen gehoord.
Gewoon geilheid stond vaak erg hoog op die lijst.
Ik kan het me ook niet voorstellen als het geilheid is dan doe ik het niet en ik zou het gewoon uitmaken als ik die vriendin niet meer zie zitten.quote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een zwakke sukkel.
Mensen zijn altijd zwak Karina.quote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een zwakke sukkel.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd zwak Karina.
In de praktijk althans....op fora en in rl gesprekken weten velen prima de correcte antwoorden te geven.
Oh ik zal niet zeggen dat ik niet zwak ben, maar dan nog zou ik nooit vreemdgaan. Daar ben ik veel te trouw voor. Zou niet eens in me opkomen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de praktijk althans....op fora en in rl gesprekken weten velen prima de correcte antwoorden te geven.
Mee eens.quote:Op maandag 29 september 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zal niet zeggen dat ik niet zwak ben, maar dan nog zou ik nooit vreemdgaan. Daar ben ik veel te trouw voor. Zou niet eens in me opkomen.
Je hebt zeker een punt dat mensen in een gesprek altijd weten wat juist is (net als de vraag, wat zou je doen als omstander als iemand in elkaar geslagen wordt? Iedereen zegt helpen, bijna niemand doet het). Toch zou ik (persoonlijk) het nooit overwegen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht?quote:Op maandag 29 september 2014 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had anders verwacht eerlijk gezegd
De discussie ging over de redenen waarom mensen wél vreemd gaan en ik ben er van overtuigd dat "de relatie is kut-reden" absoluut niet de enige/hoofdreden is. Daar kun en mag je uiteraard van vinden wat je wilt, maar mensen worden geil en dan wil de morele afweging nog weleens anders uitvallen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zal niet zeggen dat ik niet zwak ben, maar dan nog zou ik nooit vreemdgaan. Daar ben ik veel te trouw voor. Zou niet eens in me opkomen.
Dat schuldgevoel gaat vanzelf voorbij.quote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zou mij heel erg schuldig voelen dus nee ik zou het niet doen.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:35 schreef theunderdog het volgende:
Uiteraard zou ik vreemdgaan, ik leef voor mijn eigen geluk en niet voor dat van iemand anders.
Niet bij iedereen, ik voel mij nog schuldig over leugentjes van jaren terugquote:Op maandag 29 september 2014 15:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat schuldgevoel gaat vanzelf voorbij.
Ik zou je direct alles (ver)geven.quote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, ik voel mij nog schuldig over leugentjes van jaren terug
Kan ik mij niet voorstellen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had het niet over 'mensen' maar over mezelf. Er is geen reden te bedenken waarom ik het zou doen. Als ik iemand zat ben dan ga ik eerst weg bij diegene voordat ik met een ander wat begin.quote:Op maandag 29 september 2014 15:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De discussie ging over de redenen waarom mensen wél vreemd gaan en ik ben er van overtuigd dat "de relatie is kut-reden" absoluut niet de enige/hoofdreden is. Daar kun en mag je uiteraard van vinden wat je wilt, maar mensen worden geil en dan wil de morele afweging nog weleens anders uitvallen.
Om nog maar te zwijgen over de relaties van 20+ jaar, waarbij de seksuele saaiheid zo groot is geworden dat men weleens uit de band springt, zonder meteen de ander te willen verlaten, omdat je prima maatjes/vrienden bent, maar de seksuele spanning van weleer allang verdwenen is.
Gebrek aan empathisch vermogen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen.
Ik heb als ik dronken ben meer zin in slapen dan neuken al zou ik het nou niet afslaan zo goed kan ik nog wel nadenken als ik vrijgezel benquote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het niet over 'mensen' maar over mezelf. Er is geen reden te bedenken waarom ik het zou doen. Als ik iemand zat ben dan ga ik eerst weg bij diegene voordat ik met een ander wat begin.
Maar je hebt wel gelijk dat er meerdere redenen zijn waarom. Niet alleen dronkenschap, wat ik sowieso een slap excuus vind. Alsof je dan opeens helemaal niet meer kunt nadenken en als je zo dronken bent dat je niet meer kunt nadenken dan kun je volgens mij ook niet meer neuken
Je schuldig voelen over "leugentjes" van "jaren terug" lijkt mij ongezond, jou niet?quote:Op maandag 29 september 2014 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gebrek aan empathisch vermogen.
Ik moet altijd kotsen (al jaren niet meer voorgekomen trouwens) dat is niet echt libidobevorderendquote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb als ik dronken ben meer zin in slapen dan neuken al zou ik het nou niet afslaan zo goed kan ik nog wel nadenken als ik vrijgezel ben
Maar als je echt zo dronken bent kun je echt voor geen meter neuken.
Totdat je een vent tegenkomt die zich furieus fapt op tubgirlquote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet altijd kotsen (al jaren niet meer voorgekomen trouwens) dat is niet echt libidobevorderend
Is me ook wel eens voorgekomen altijd beter dan met bijna 1 liter whiskey op misselijk te zijn en niet moeten kotsen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet altijd kotsen (al jaren niet meer voorgekomen trouwens) dat is niet echt libidobevorderend
Kut ik weet wat tubgirl isquote:Op maandag 29 september 2014 15:50 schreef P8 het volgende:
[..]
Totdat je een vent tegenkomt die zich furieus fapt op tubgirl
Ook leuk als je dan gaat liggen, dan draait de hele kamer. Nee dat doe ik gelukkig nooit meer, zoveel drinkenquote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Is me ook wel eens voorgekomen altijd beter dan met bijna 1 liter whiskey op misselijk te zijn en niet moeten kotsen.
Je bent letterlijk de hele nacht op zo slecht voel je je.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het niet over 'mensen' maar over mezelf. Er is geen reden te bedenken waarom ik het zou doen. Als ik iemand zat ben dan ga ik eerst weg bij diegene voordat ik met een ander wat begin.
Maar je hebt wel gelijk dat er meerdere redenen zijn waarom. Niet alleen dronkenschap, wat ik sowieso een slap excuus vind. Alsof je dan opeens helemaal niet meer kunt nadenken en als je zo dronken bent dat je niet meer kunt nadenken dan kun je volgens mij ook niet meer neuken
Nog erger maar inderdaad dat doe ik gelukkig niet meerquote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef Karina het volgende:
Ook leuk als je dan gaat liggen, dan draait de hele kamer. Nee dat doe ik gelukkig nooit meer, zoveel drinken
Dat ligt maar net aan de leugens he.quote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef P8 het volgende:
[..]
Je schuldig voelen over "leugentjes" van "jaren terug" lijkt mij ongezond, jou niet?
quote:Op maandag 29 september 2014 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de leugens he.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]Ligt het toch nog steeds aan de inhoud van de leugentjes
Nee hoor.quote:Op maandag 29 september 2014 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gebrek aan empathisch vermogen.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zou je direct alles (ver)geven.
Tja sommige mensen hebben daar meer last van dan anderenquote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen.
Zeker, maar je schuldig voelen over een leugentje van jaren terug...............quote:Op maandag 29 september 2014 16:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja sommige mensen hebben daar meer last van dan anderen
Ik lig er niet wakker van hoorquote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef P8 het volgende:
[..]
Je schuldig voelen over "leugentjes" van "jaren terug" lijkt mij ongezond, jou niet?
Nou ja even uitgaande van de strekking van dit topic, jij beweert dat je zeker vreemd zou gaan want je leeft voor je eigen geluk. Maar bij vreemdgaan breek je dus eigenlijk de belofte aan je partner want als je vreemdgaat had je dus een monogame relatie.quote:
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ja even uitgaande van de strekking van dit topic, jij beweert dat je zeker vreemd zou gaan want je leeft voor je eigen geluk. Maar bij vreemdgaan breek je dus eigenlijk de belofte aan je partner want als je vreemdgaat had je dus een monogame relatie.
Jij zou alsnog gelukkig worden van het neuken van een ander dan je partner, er dus niet rekening mee houdend dat jouw partner ongelukkig zou worden als jij dat doet.
Oftewel, je wil of kunt je niet inleven in de gevoelens van je partner.
Gebrek aan empathisch vermogen dus.
Nee hoor, want ik besef mij al die dingen gewoon.quote:Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ja even uitgaande van de strekking van dit topic, jij beweert dat je zeker vreemd zou gaan want je leeft voor je eigen geluk. Maar bij vreemdgaan breek je dus eigenlijk de belofte aan je partner want als je vreemdgaat had je dus een monogame relatie.
Jij zou alsnog gelukkig worden van het neuken van een ander dan je partner, er dus niet rekening mee houdend dat jouw partner ongelukkig zou worden als jij dat doet.
Jij weet het, het deert jou blijkbaar niet, kom ik toch weer terug bij dat gebrek aan empathie.quote:
Hiermee bevestig je mijn gelijk in deze.quote:Op maandag 29 september 2014 16:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik besef mij al die dingen gewoon.
Het interesseert mij gewoon niet.
Niet willen inleven is niet per definitie een gebrek eraan. Eerder dat je er niet naar handelt.quote:Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Tubgirl is met diarree...quote:Op maandag 29 september 2014 15:50 schreef P8 het volgende:
[..]
Totdat je een vent tegenkomt die zich furieus fapt op tubgirl
Nee, volgens mij weet jij niet wat empathie is..quote:Op maandag 29 september 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij weet het, het deert jou blijkbaar niet, kom ik toch weer terug bij dat gebrek aan empathie.
[..]
Hiermee bevestig je mijn gelijk in deze.
Sterker nog, je kan je heel goed inleven zonder er naar te handelen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet willen inleven is niet per definitie een gebrek eraan. Eerder dat je er niet naar handelt.
Dan nog is het geen kots.quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef P8 het volgende:
[..]
Alcohol geeft je (mij ieg) niet bepaald harde bolussen
Dat valt wel mee denk ik.quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef P8 het volgende:
[..]
Alcohol geeft je (mij ieg) niet bepaald harde bolussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ok, dan maak ik ervan dat je harteloos bent.quote:Op maandag 29 september 2014 16:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan je heel goed inleven zonder er naar te handelen.
quote:Op maandag 29 september 2014 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ok, dan maak ik ervan dat je harteloos bent.
Want jij wordt niet ongelukkiger als je je partner bedriegt, dat zei je in eerste instantie.
Je kunt het je wel voorstellen maar het interesseert je niet, dat vind ik eigenlijk nog erger.
Uiteraard verder zelf weten, ieder zijn leven.
Verrek, je hebt gelijk. Ik had het verkeerd in mijn hoofd. Misschien kwam het omdat ik ervan moest kotsen. Then again, als iemand furieus fapt op tubgirl kan hij vast ook wel wat pukeporn waarderenquote:
Voor mij geldt beide. Ik ben er principieel fel op tegen en zou niet meer met mijzelf (en vooral ook niet meer met mijn vent) kunnen leven én ik voel die behoefte gewoonweg niet (wat geheel los staat van het feit dat ik heus wel andere mannen heel mooi/lekker/sexy kan vinden).quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Op een of andere manier word ik in een relatie altijd zo'n softe sok die helemaal geen behoefte meer heeft een lichamelijk contact met andere vrouwen. Hoewel ik best naar mooie vrouwen kan kijken als ik in een relatie zit. Maar ik ga dus niet niet vreemd omdat ik het walgelijk vind of omdat ik ook niet zou willen dat mijn partner vreemdgaat, maar gewoon omdat ik zelf die behoefte helemaal niet heb.
En nee, mijn vriendin leest niet mee want die heb ik momenteel niet. En nee, ik ben niet principieel tegen vreemdgaan. Ben meerdere keren de gene geweest met wie is vreemdgegaan, dus dat zou wat hypocriet zijn.
Alcohol zorgt er per definitie voor dat remmingen verdwijnen/minder worden.quote:Op maandag 29 september 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
Alcohol zorgt er voor mij wel voor dat ik de vlgende dag ineens bedenk "die heb ik gezoend volgens mij" Maar ik ben dan ook zo vrijgezel als de neten.
Geen idee hoe of wat ik dit in de hand kan houden als ik een relatie heb. Zie ik dan wel weer
De slimme mensen die hoog op hun witte paard zitten kiezen er dan voor om minder alcohol te drinken.quote:Op maandag 29 september 2014 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alcohol zorgt er per definitie voor dat remmingen verdwijnen/minder worden.
Zelfs bij de mensen die erg hoog op hun witte paard zitten.
Ik weet het. Jij bent slim, verstandig en maakt altijd de moreel juiste keuzes die alle anderen ook zouden moeten maken. Als discussiepartner ben je dodelijk saai en voorspelbaar en heb je nul empathie voor hoe andere mensen in elkaar zitten.quote:Op maandag 29 september 2014 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De slimme mensen die hoog op hun witte paard zitten kiezen er dan voor om minder alcohol te drinken.
Veel wijsheid in deze post.quote:Op maandag 29 september 2014 16:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij bent slim, verstandig en maakt altijd de moreel juiste keuzes die alle anderen ook zouden moeten maken. Als discussiepartner ben je dodelijk saai en voorspelbaar en heb je nul empathie voor hoe andere mensen in elkaar zitten.
Welke omstandigheden? Als ik toch een leuke vriendin heb, al ben ik bezopen, zou ik echt niet denken aan vreemdgaan.. Waarom zou je?quote:Op maandag 29 september 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ik het onder omstandigheden zou doen.
Dus je zou het zowiezo doen?quote:Op maandag 29 september 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Onder de "juiste" omstandigheden doet iedereen het.quote:Op maandag 29 september 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Want jij weet hoe iedereen in elkaar steekt.quote:Op maandag 29 september 2014 20:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onder de "juiste" omstandigheden doet iedereen het.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:30 schreef A-mineur het volgende:
Ik denk eerder dat je jezelf voorliegt om zoiets te doen. Vreemdgaan gaan niet om een fysieke daad maar om het vertrouwen wat gebroken wordt.
ik neem aan dat je met pikant seksueel bedoelt? dan is het antwoord toch duidelijk? er zijn vast gradaties in vreemdgaan, maar tochquote:Op maandag 29 september 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Via sms pikante dingen gestuurd naar een ander. Is dat ook echt vreemdgaan in de context waarover we het nu hebben?
Geen foto's enkel tekst
ja, dan heb je DUS een gebrek aan empathisch vermogenquote:Op maandag 29 september 2014 16:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik besef mij al die dingen gewoon.
Het interesseert mij gewoon niet.
Dat sowieso, maar daarnaast is menselijk gedrag over het algemeen vrij voorspelbaar. Helemaal bij dit soort onderwerpen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want jij weet hoe iedereen in elkaar steekt.
Vreemdgaan is voor mij fysiek (seksueel) contact met als minst erge vorm (tong)zoenen. Andere dingen kunnen misschien ook moreel discutabel zijn, maar schaar ik niet onder vreemdgaan. Veel mensen niet volgens mij.quote:Op maandag 29 september 2014 20:40 schreef moi.Gracia het volgende:
[..]
ik neem aan dat je met pikant seksueel bedoelt? dan is het antwoord toch duidelijk? er zijn vast gradaties in vreemdgaan, maar toch
Over het algemeen wil echter nog niet zeggen dat het geldt voor iedereen. Wat heb je aan zo'n stelling?quote:Op maandag 29 september 2014 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daarnaast is menselijk gedrag over het algemeen vrij voorspelbaar. Helemaal bij dit soort onderwerpen.
Neequote:Op maandag 29 september 2014 20:41 schreef moi.Gracia het volgende:
[..]
ja, dan heb je DUS een gebrek aan empathisch vermogen
Eens, vreemdgaan is vernederend voor de anderen, en ik voel niet de behoefte mijn vriend zo te vernederen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:02 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wat is vreemdgaan hier?
Zelf zou ik het niet doen, maar zie er ook geen reden toe, ben hartstikke gelukkig met diegene die ik nu heb.
Verder van mening dat de personen die wel vreemdgaan (En het niet vertellen aan de partner) niet echt van elkaar houden
Mee oneens.quote:Op maandag 29 september 2014 22:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
tot dusver zegt 35% van de vrouwen ja ten opzichte van 25% van de mannen. conclusie: vrouwen zijn hoeren eerlijker
quote:
Sowieso is het een beetje raar om over dit onderwerp uitspraken te doen over de toekomst. Een glazen bol heeft geen van ons allen. Het enige wat meetbaar is, dat is datgene wat je in het verleden hebt gedaan. Afhankelijk van leeftijd kun je daar mbt de toekomst iets van geloofwaardigheid aan verbinden, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef IGlossy het volgende:
Mannen die NOOIT zeggen...
Ik ken iemand die dat ook zei. Hij was ook bedrogen en zwoer dat hij nooit zo laag zou zinken. Paar jaar later, hij had een ander vriendin, liet ik hem merken dat ik wel iets in hem zag. Hij bedacht zich geen twee keer! (nee, het was niet door gegaan doordat ik wel mijn bedenkingen had)
Mannen wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:56 schreef Teydelyk het volgende:
Het concept EER zullen vrouwen nooit begrijpen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:56 schreef Teydelyk het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef IGlossy het volgende:
Mannen die NOOIT zeggen...
Ik ken iemand die dat ook zei. Hij was ook bedrogen en zwoer dat hij nooit zo laag zou zinken. Paar jaar later, hij had een ander vriendin, liet ik hem merken dat ik wel iets in hem zag. Hij bedacht zich geen twee keer! (nee, het was niet door gegaan doordat ik wel mijn bedenkingen had)
Want jij kunt aan iemand zien of diegene goed is in bed of niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:17 schreef Myrr het volgende:
Als ik een vent zou hebben die er echt niets van bakt tussen de lakens, en ik met iemand vreemd zou kunnen gaan om voor 1 keer de sterren uit mijn ogen geneukt te worden, zou ik het denk ik wel overwegen.
In de relatie waar ik nu zit heb ik er geen behoefte aan dus nee gestemd.
Daarom zei ik ook 'als ik zou weten'.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want jij kunt aan iemand zien of diegene goed is in bed of niet?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:20 schreef agentstarling het volgende:
Ben toch benieuwd wat die mensen die anders hebben gestemd van plan zijn
quote:Op maandag 29 september 2014 14:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben erg vaak in de omstandigheid geweest dat ik zonder enkel probleem vreemd had kunnen gaan (lang leve het internetloze- en mobielloze tijdperk en het buitenland), maar nog nooit gedaan.
Wel meerdere malen andersom trouwens. Dat een vrouw vreemd is gegaan met mij.
Aangezien goede ideeën beloond moeten worden stem ik trouwens op anders:
Nee, behalve met FANN.
Die zijn aseksueel?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:20 schreef agentstarling het volgende:
Ben toch benieuwd wat die mensen die anders hebben gestemd van plan zijn
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'als ik zou weten'.
Correctie, dat heb ik niet gezegd.
Maar is wel de bedoeling. Ik moet wel volledig platgeneukt worden en niets meer kunnen daarna, anders sowieso nee.
Vaak geprobeerd met mijn ex maar na drie jaar bakte hij er nog steeds niets van. Van neuken niet (dat was meer het probleem dat hij na drie stoten al bijna klaarkwam en dus nooit goed door kon) en van likken ook niet. Desondanks niet vreemd gegaan, maar toch, ik ben blij dat die relatie over is. Wat was dat saai zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, je zou ook met je partner kunnen ''oefenen'', communiceren over wat je wel of niet wilt etc.
Maar goed, ieder zijn ding.
En die mannen dan die het wel zouden doen? Wat is dit voor onzin dat nu de vrouwen weer de slechte zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:56 schreef Teydelyk het volgende:
Ok!quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vaak geprobeerd met mijn ex maar na drie jaar bakte hij er nog steeds niets van. Van neuken niet (dat was meer het probleem dat hij na drie stoten al bijna klaarkwam en dus nooit goed door kon) en van likken ook niet. Desondanks niet vreemd gegaan, maar toch, ik ben blij dat die relatie over is. Wat was dat saai zeg.
Maargoed... Zoiets kun je van tevoren ook wel weten natuurlijk, neem dan geen relatie.quote:
http://www.icyousee.org/titanic.htmlquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
En die mannen dan die het wel zouden doen? Wat is dit voor onzin dat nu de vrouwen weer de slechte zijn?
Ok...en je punt is?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:40 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
http://www.icyousee.org/titanic.html
Ach,ik kwam er na mijn scheiding pas achter dat mijn ex meerdere malen vreemd was gegaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef Zoev het volgende:
Ik hoor mijn ex nog roepen: "Ik ga je niet verlaten, ik kan niet vreemd gaan"
Wat deed mevrouw na een paar jaar? Ze ging vreemd, en hoe, en lang.
Echt nooit gezocht achter haar, haar gelooft op het woord, maar zo zie je maar.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef Zoev het volgende:
Hoe kwamen jullie er dan achter?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach,ik kwam er na mijn scheiding pas achter dat mijn ex meerdere malen vreemd was gegaan.
Blij zijn dat je er vanaf bent.
Op een heel lullige manier...quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:48 schreef agentstarling het volgende:
[..]
[..]
Hoe kwamen jullie er dan achter?
Dan ben je nog onverantwoord naar je eigen relatie toe bezig ook, als je vreemdgaat zonder condoomquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op een heel lullige manier...
Tijdens zwangerschap doen ze testen op soa's ik had er geen, toen gingen we een paar jaar later scheiden en voor ik aan mijn huidige relatie begon weer testen wegens vage klachten, toen bleek ik dus een soa te hebben.
Terwijl mijn ex de enige was met wie ik seksueel contact heb gehad, dus hem er mee geconfronteerd, eerst nog ontkennen maar uiteindelijk gaf hij het wel toe.
Gelukkig was het met simpele medicatie weg maar het is niet prettig.![]()
En om de een of andere manier durven mensen die het wisten dat hij vreemd ging het pas tegen je te zeggen als je uit elkaar bent,van 3 verschillende mensen gehoord ''Wees blij dat je er vanaf ging, hij ging toch vreemd met die en die...''
Herkenbaar. Mijn laatste ex zei hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef Zoev het volgende:
Ja inderdaad, dan had ik niet voor de gevolgen ingestaan denk ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan ben je nog onverantwoord naar je eigen relatie toe bezig ook, als je vreemdgaat zonder condoom
Blij dat het een SOA was die met medicatie verholpen werd, ipv Hepatitis B of HIV
Er zullen maar vrij weinig vreemdgangers zijn die vantevoren aankondigen dat ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:57 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn laatste ex zei hetzelfde.
Ik vind het onzin, moet ik nu ook alle mannen haten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zullen maar vrij weinig vreemdgangers zijn die vantevoren aankondigen dat ze dat gaan doen.
Maar ik snap jouw vrouwenhaat op 't forum nu wel een klein beetje.
Dat doe je toch al?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het onzin, moet ik nu ook alle mannen haten?
Dit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zullen maar vrij weinig vreemdgangers zijn die vantevoren aankondigen dat ze dat gaan doen.
Voor zover ik weet is vrouwen niet op een voetstuk plaatsen en kritisch naar gedrag kijken ongeacht wat het geslacht is geen vrouwenhaat, maar ik vermoed dat die logica niet aan jou besteed is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh helemaal niet, ik zou niet zonder mannen willen leven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat doe je toch al?
Maar nee, lekker zelf weten, ik reageerde op TerryStone niet op jou.
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:06 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is vrouwen niet op een voetstuk plaatsen en kritisch naar gedrag kijken ongeacht wat het geslacht is geen vrouwenhaat, maar ik vermoed dat die logica niet aan jou besteed is.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je stelling klopt, PBquote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Shit, ninja edit te laat...quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zei : 'weinig', niet ''geen''
Liever voorspelbaar dan een white knighting wijf zonder ballen zoals jij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk voorspelbaar.
*proest*quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Liever voorspelbaar dan een white knighting wijf zonder ballen zoals jij.
Zo, even aangepast.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Liever een voorspelbare lul dan een white knighting wijf zonder ballen zoals jij.
Knap dat je weet hoe je dat kan aanpassen lieverd.quote:
Waarom maakt hem dat een ''white knighting wijf zonder ballen''?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Liever voorspelbaar dan een white knighting wijf zonder ballen zoals jij.
Joh Terry vindt het gewoon leuk om anderen af te zeiken, lekker belangrijk verder, doen we allemaal wel eens op Fok jatogquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom maakt hem dat een ''white knighting wijf zonder ballen''?
Ik snap de logica niet, je moet dus vrouwen zowat haten en ''kritisch'' zijn en altijd met achterdocht behandelen anders ben je een '' white knighting wijf zonder ballen''?
Ik heb het je al eerder verteld, je bent net zo erg als een feminazi alleen dan de mannelijke versie van.
Ja, dat moet je vooral doen, 'schat'.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:13 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Knap dat je weet hoe je dat kan aanpassen lieverd.![]()
Voor de rest zal ik dergelijke kinderachtige uitingen maar beschouwen als een compliment en een uiting van onmacht.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Nee gestemd. En dat denk ik ook echt.
Typisch dat je ziet dat gemiddeld gezien vrouwen het wel vaker zouden doen![]()
Als hetero-man liggen daar dus vooral kansen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Typisch dat je ziet dat gemiddeld gezien vrouwen het wel vaker zouden doen![]()
Waarom dan een poll plaatsen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Je begrijpt dat Fok! niet echt een goed beeld geeft van de gehele maatschappij?
Aangezien dat zou betekenen dat haast alle mannen in Nederland een pener hebben van minimaal 20cm en een IQ van 140+
Mijn geweten is dominant.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als hetero-man liggen daar dus vooral kansen.
Beetje je VOC-mentaliteit aanspreken 2NutZ.
Om te kijken hoe Fok!ers er over denken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom dan een poll plaatsen?
Nee, maar dat snap ik welje plaatst die poll ook met een reden. Om een beeld te krijgen hier... en dan nog is dat beeld dus dat vrouwen veel sneller vreemd gaan
En zelfs dat kun je niet zeggen, want als man kun je natuurlijk vrolijk een optie voor de vrouw aanklikken. En omgekeerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om te kijken hoe Fok!ers er over denken.
En dat weet je niet, dat zou je pas kunnen stellen als er een evenredig aantal vrouwen zou stemmen in gelijke situaties.
Ten eerste leest niet iedereen R&P , er kunnen 100den vrouwen op Fok! zitten die het niet zouden doen en ook nog 100den mannen die het wel zouden doen.
Het enige wat je kan stellen is dat van alle mensen die nu gestemd hebben de vrouwen het sneller zouden doen, maar dat zegt niks over de algehele vrouwelijke bevolking.
Dat ook nog eens inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En zelfs dat kun je niet zeggen, want als man kun je natuurlijk vrolijk een optie voor de vrouw aanklikken. En omgekeerd.
Dus die hele poll is niks waardquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om te kijken hoe Fok!ers er over denken.
En dat weet je niet, dat zou je pas kunnen stellen als er een evenredig aantal vrouwen zou stemmen in gelijke situaties.
Ten eerste leest niet iedereen R&P , er kunnen 100den vrouwen op Fok! zitten die het niet zouden doen en ook nog 100den mannen die het wel zouden doen.
Het enige wat je kan stellen is dat van alle mensen die nu gestemd hebben de vrouwen het sneller zouden doen, maar dat zegt niks over de algehele vrouwelijke bevolking.
Het geeft een indicatie over hoe de mensen op fok! en dan vooral in dit subforum er over denken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus die hele poll is niks waard?
Overigens denk ik dat de meeste vrouwen op FOK! wel in R&P zitten.
De mensen die mannelijk zijn en vrouwenhaters en die verkeerd stemmen enzo zoals hier boven beschreven?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie over hoe de mensen op fok! en dan vooral in dit subforum er over denken.
Subtiel? Hoe dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:32 schreef Gray het volgende:
Mijn laatste ex had het overigens wel subtiel vooraf aangekondigd, bedacht ik me later.
Ik ga er vanuit dat dat maar een aantal zijn, maar zo zullen er ook vrouwen zijn die dat doen dus dat heft elkaar misschien weer op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De mensen die mannelijk zijn en vrouwenhaters en die verkeerd stemmen enzo zoals hier boven beschreven?
Dus we kunnen eigenlijk concluderen dat de poll misschien wel een vertekend en geen op waarheid berust beeld geeft?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat maar een aantal zijn, maar zo zullen er ook vrouwen zijn die dat doen dus dat heft elkaar misschien weer op.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus we kunnen eigenlijk concluderen dat de poll misschien wel een vertekend en geen op waarheid berust beeld geeft?
Ja, klopt ik had alleen meer mannen dan vrouwen verwachtquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Maar het is nog wel leuk om het resultaat te zien, eigenlijk valt het mij niks tegen.
Door me heel doordringend aan te kijken na een kus, en te vragen of ik ECHT zeker wist dat ik niet mee wilde om bij haar te slapen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Subtiel? Hoe dan als ik vragen mag?
Dat had ik ook wel verwacht inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt ik had alleen meer mannen dan vrouwen verwacht
Mwah....als mannen eenmaal in een langdurige relatie zitten, dan zijn ze vaak sneller tevreden met de situatie zoals die al jaren is dan vrouwen. Kan het niet onderbouwen, maar de redenen waarom mannen/vrouwen vreemd gaan zal denk ik ook vaak een groot verschil in zitten. Generaliserend....bij mannen basaler als bij vrouwen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht inderdaad.
Ik weer meer mannen maar een van de weinige vrouwen die ik ken die het heeft gedaan doet het stelselmatig, de rest is het vreemd gaan uitgelopen tot een relatie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah....als mannen eenmaal in een langdurige relatie zitten, dan zijn ze vaak sneller tevreden met de situatie zoals die al jaren is dan vrouwen. Kan het niet onderbouwen, maar de redenen waarom mannen/vrouwen vreemd gaan zal denk ik ook vaak een groot verschil in zitten. Generaliserend....bij mannen basaler als bij vrouwen.
In mijn omgeving ken ik trouwens ook (behoorlijk) meer vrouwen die vreemd zijn gegaan dan mannen.
Open relatie is dan weer niets voor mij. Want ik wil niet zeggen dat het prima is om naast je partner een andere te hebben. Maar voor een keer met die mooie man... Waarom niet als ik weet dat mijn partner het nooit zal weten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok.
Waarom voor jou dan geen open relatie?
Is het ook geen vreemdgaan
Tsja, waarom wel als je het eigenlijk niet prima vind? Geen geweten die gaat knagen? En waarom geen open relatie? Over dat laatste loopt al een topic in R&P over...quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:13 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Open relatie is dan weer niets voor mij. Want ik wil niet zeggen dat het prima is om naast je partner een andere te hebben. Maar voor een keer met die mooie man... Waarom niet als ik weet dat mijn partner het nooit zal weten?
Ik dm je wel even mijn adres voor het geval je vriend vreemd gaatquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef Angst het volgende:
Zie ik dat er al gestemd is van mijn ip. Nou is het nog de vraag wat mijn vriend gestemd heeft:)
Eens.quote:Op maandag 29 september 2014 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De slimme mensen die hoog op hun witte paard zitten kiezen er dan voor om minder alcohol te drinken.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dm je wel even mijn adres voor het geval je vriend vreemd gaat
Smooth.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wou overigens voor de optie niet vreemdgaan kiezen :pquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij strookt dat met eerdere onderzoeken en enquetes die hier naar gedaan zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Interessante uitkomst wel, ongeveer 1/3 die zou vreemdgaan voor beide groepen.
Ah, ik ben geen expertquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij strookt dat met eerdere onderzoeken en enquetes die hier naar gedaan zijn.
Ik ook niet, maar kan mij nog wel van colleges en Quest/psychologie magazine artikelen hierover herinnerenquote:
- Soms trekt een man mij zo aan dat het enige waar ik aan denk is hem te "hebben". Maar het is natuurlijk ook zo dat ik tot nu toe niet zoveel om iemand heb gegeven dat ik dan denk "dat kan ik hem niet aandoen". Dat beantwoordt dan ook meteen je tweede vraag, hey. Maar ik denk dat ik pas als ik ook daadwerkelijk ben vreemdgegaan, dan weet hoe mijn geweten gaat reageren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, waarom wel als je het eigenlijk niet prima vind? Geen geweten die gaat knagen? En waarom geen open relatie? Over dat laatste loopt al een topic in R&P over...
De omstandigheden zijn bij jouw ervaringen anders als bij mij. Zonder te veel in detail te willen treden, maar om het hopelijk wat duidelijker te maken even een cliché-voorbeeld uit de kast trekken. (met dank aan njos vanwege de discussie elders)quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weer meer mannen maar een van de weinige vrouwen die ik ken die het heeft gedaan doet het stelselmatig, de rest is het vreemd gaan uitgelopen tot een relatie.
Ik ben opgegroeid met een vader die vreemd ging, heb hem zelf als kind betrapt.
Het is een wonder dat ik mannen nog kan vertrouwen.
Ik zit in een lange afstand relatie, we wonen niet eens in hetzelfde land.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn bij jouw ervaringen anders als bij mij. Zonder te veel in detail te willen treden, maar om het hopelijk wat duidelijker te maken even een cliché-voorbeeld uit de kast trekken. (met dank aan njos vanwege de discussie elders)
Waar gaan meiden vaak vreemd? Op vakantie bij de ski-leraar in Tirol. Daar volgen meestal geen relaties uit (na een week zijn ze weer weg en komt er een volgende lading) en de kans op betrappen/gevolgen zijn minimaal ....in mijn tijd althans, toen we nog geen mobieltjes hadden waarmee dwangmatig alles gefilmd moest worden....dat zal nu mss wat anders liggen.
Ben geen skileraar geweest, maar wel een redelijk vergelijkbare variant daarvan en juist de stelling in de OP van dit topic dat je 100% zeker niet betrapt kunt worden sluit daar wel aardig bij aan.
Op vakantie gedragen mensen zich sowieso vaak toch net wat anders als in de dagelijkse sleur. Ook qua seksuele moraal.....hoevaak ik wel niet gehoord heb "dat zou ik anders nooit doen"....wat me doet glimlachen als ik hier mensen datzelfde hoor beweren. Schattig.
Logisch verhaal. Ik probeerde slechts de verschillen te omschrijven waarin jij vreemdgaan hebt meegemaakt en ik, waardoor we dus een ander beeld hebben van de hoeveelheid mannen versus vrouwen die er vreemd gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zit in een lange afstand relatie, we wonen niet eens in hetzelfde land.
Ik kan vreemd gaan als ik wil, hij zal er nooit achter komen, ook genoeg gegadigden gehad.
Maar ik heb er gewoon geen behoefte aan, het is niet eens een bewuste keuze, de gedachte om met een ander in bed te liggen spreekt me gewoon helemaal niet aan, ik heb daar geen zin in.
Mijn vriend heeft zich er in het begin wel druk om gemaakt omdat ik wel heel erg seksueel ben als in, ik heb een vrij hoge seksdrive voor een vrouw.
Dus ja, je moet wel goed van vertrouwen zijn in zo'n relatie.
Ik denk ook wel dat mannen en vrouwen evenveel vreemd gaan, ik geloof niet dat de een heiliger is dan de ander.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Logisch verhaal. Ik probeerde slechts de verschillen te omschrijven waarin jij vreemdgaan hebt meegemaakt en ik, waardoor we dus een ander beeld hebben van de hoeveelheid mannen versus vrouwen die er vreemd gaan.
Dat, al denk ik wel dat mannen er in het algemeen veel wat openlijker over zijn. Is ook mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat mannen en vrouwen evenveel vreemd gaan, ik geloof niet dat de een heiliger is dan de ander.
Dat ook ja, bij mannen is het meer geaccepteerd als in ''Tja, het blijven mannen he'' en '' dat is wat mannen doen, het zijn jagers, het zit in hun natuur''.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:30 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Dat, al denk ik wel dat mannen er in het algemeen veel wat openlijker over zijn. Is ook mijn persoonlijke ervaring.
Bij mensen boven de 16 valt dat best mee hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Terwijl als een vrouw het doet ze een hoer, slet en weet ik veel wat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:56 schreef Fera het volgende:
Nee.Nee zeggen en ja doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een mooie conclusie om dit topic mee te besluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |