Dan kan je anders invullen.quote:
Ik denk dat de reacties in het topic wat anders zullen zeggen dan de pollquote:
hahaha, Wie van de drie?quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef P8 het volgende:
3 vrouwen in dit topic, 3 vrouwen die gestemd hebben. 2 van jullie zijn sletten
Hahaha.quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit, om het beeld compleet te houden
Ik denk eerder dat je jezelf voorliegt om zoiets te doen. Vreemdgaan gaan niet om een fysieke daad maar om het vertrouwen wat gebroken wordt.quote:
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…quote:
Ik had toen nog niet gestemd, ondertussen wel.quote:
Wat is een geweten?quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…
Het TS begint principe niet snappenquote:Op maandag 29 september 2014 14:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had toen nog niet gestemd, ondertussen wel.
Ik denk dat dat ook een van de redenen is wat mij tegen zou houden.quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…
quote:
Omdat er nogal veel nare mensen zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Iets van 1/3 van de mensen gaat ooit vreemd. Dan kun je wel de Internet White Knight spelen, maar interessanter is de vraag waarom het zoveel gebeurt.
Anderen waren veel te snel, de eerste had al gestemd toen het topic er net stond, dus tja, dan kan het wel even wachten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het TS begint principe niet snappen
Gandhi hield ook van snoepen buiten de deur. Is hij ook lager dan laag?quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat er nogal veel nare mensen zijn.
Het feit dat het veel voorkomt maakt het niet opeens acceptabel of zo. Dat jij het prima vindt, jouw probleem, maar ik vind het gewoon absoluut niet kunnen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Iets van 1/3 van de mensen gaat ooit vreemd. Dan kun je wel de Internet White Knight spelen, maar interessanter is de vraag waarom het zoveel gebeurt.
Moet je je voorstellen dat je vreemdgaat als man, de keuze is reuze.quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef Klokov het volgende:
Voorlopig:
- de helft van de vrouwen zou vreemd gaan als de partner er niet achter zou komen
- een kwart van de mannen zou vreemd gaan als de partner er niet achter zou komen
quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat jij het prima vindt, jouw probleem,
quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
Je had beter de poll in 2 delen kunnen splitsen voor man en vrouw.
Waarom?quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
Je had beter de poll in 2 delen kunnen splitsen voor man en vrouw.
Dat is echt nergens voor nodig.quote:
Omdat het dan overzichtelijker is wat vrouwen en mannen vinden.quote:
Gandhi was ook een racist, dus ja, zelfs hij had negatieve kanten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef P8 het volgende:
[..]
Gandhi hield ook van snoepen buiten de deur. Is hij ook lager dan laag?
Het zijn 5 simpele opties, zo moeilijk is het niet lijkt me?quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is echt nergens voor nodig.
[..]
Omdat het dan overzichtelijker is wat vrouwen en mannen vinden.
Dit is overzichtelijk genoeg, zie het probleem niet echt.quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Omdat het dan overzichtelijker is wat vrouwen en mannen vinden.
Pf veel overzichtelijker als je ziet 40% van vrouwen willen vreemd gaan bijv dan dat je die percentages moet uitrekenen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zijn 5 simpele opties, zo moeilijk is het niet lijkt me?
Gandhi was ook een kind van zijn tijd. Maar 'negatieve kanten hebben' is natuurlijk wat anders dan 'lager dan laag' zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Gandhi was ook een racist, dus ja, zelfs hij had negatieve kanten.
Deze meid weet.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Waarom het jezelf onthouden als je partner het toch niet zal weten?
Mag het ook als het een niet mooie vrouw is of telt het dan niet als vreemdgaan?quote:Op maandag 29 september 2014 14:24 schreef snakelady het volgende:
FANN bracht me op een idee in een ander topic.
Zou jij vreemd gaan met een andere mooie man of vrouw als je 100% zeker weet dat je partner er niet achter zal komen?
Omdat je het zelf wel weet en je je misschien toch schuldig zou kunnen gaan voelen.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Ja je partner lekker voorliegen en neuken met een ander.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag het ook als het een niet mooie vrouw is of telt het dan niet als vreemdgaan?
Omdat je ook nog met jezelf moet leven?quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
En met je partnerquote:Op maandag 29 september 2014 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat je ook nog met jezelf moet leven?
wutquote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef IGlossy het volgende:
Ik zeg "ja".
Het is een anonieme poll, geen hond die er zou achter komen wat je hebt gestemd, zeker als je niet reageert.quote:Op maandag 29 september 2014 14:39 schreef DroogDok het volgende:
Kijk ze allemaal "nee" zeggen dan, alsof hun dinnetje mee leest.
Hoezo is jouw poll beter dan dat van ts dan?quote:Op maandag 29 september 2014 14:43 schreef P8 het volgende:
Misschien voor in de OP? Of een nieuw topic...
Poll: Ben je ooit vreemd gegaan?
• Ik ben een man: Ja
• Ik ben een vrouw: Ja
• Ik ben een man: Nee
• Ik ben een vrouw: Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet beter, maar een andere vraag. TS vraagt of je het zou doen, ik vraag of je het gedaan hebt.quote:Op maandag 29 september 2014 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo is jouw poll beter dan dat van ts dan?
Ehm, ik wil hem er in zetten maar lukt niet zo goed....modje?quote:Op maandag 29 september 2014 14:43 schreef P8 het volgende:
Misschien voor in de OP? Of een nieuw topic...
Poll: Ben je ooit vreemd gegaan?
• Ik ben een man: Ja
• Ik ben een vrouw: Ja
• Ik ben een man: Nee
• Ik ben een vrouw: Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als hij slim is dan zorgt hij ervoor dat ik het nooit te weten kom.quote:Op maandag 29 september 2014 14:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja je partner lekker voorliegen en neuken met een ander.
En als je er dan achter komt dat hij een ander wijf heeft zitten te neuken?
Kan je reactie al verwachten![]()
Grensgeval denk ik...niet echt vreemd gaan maar ook niet echt netjes.quote:Op maandag 29 september 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Via sms pikante dingen gestuurd naar een ander. Is dat ook echt vreemdgaan in de context waarover we het nu hebben?![]()
Geen foto's enkel tekst
Ik mis een Overig dusquote:Op maandag 29 september 2014 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Grensgeval denk ik...niet echt vreemd gaan maar ook niet echt netjes.
Waar haal je die getallen vandaan? Uit je reet?quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Ik weet niet of FOK! nou echt een goede afspiegeling is van de vreemdgaande samenleving, laat staan R&Pquote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Verstandig, je oude schoenen pas weggooien als je nieuwe hebt.quote:Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben wel vaker vreemdgegaan. Altijd in het geval dat de relatie toch al niet meer liep. Dat was ook vaak het moment dat ik besefte dat ik het beter kon verbreken.
Uiteraard, klootzak dat ie was.quote:Op maandag 29 september 2014 14:35 schreef P8 het volgende:
[..]
Gandhi hield ook van snoepen buiten de deur. Is hij ook lager dan laag?
De vraag is dan of jij (en je (toenmalige) partner) vindt dat je bent vreemdgegaan. Waar die grens ligt verschilt per persoon denk ik.quote:
Smoothquote:
Ik heb wel handboeienquote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Ben je mooi en kan je mij boeien?
Tja, dat zijn dan wel onenightstands, dus dan heb ik vaak een (klein) poosje geen schoenen meer. Ik ga nooit actief 'vreemd'.quote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Verstandig, je oude schoenen pas weggooien als je nieuwe hebt.
Ik ben erg vaak in de omstandigheid geweest dat ik zonder enkel probleem vreemd had kunnen gaan (lang leve het internetloze- en mobielloze tijdperk en het buitenlandquote:Op maandag 29 september 2014 14:24 schreef snakelady het volgende:
FANN bracht me op een idee in een ander topic.
Zou jij vreemd gaan met een andere mooie man of vrouw als je 100% zeker weet dat je partner er niet achter zal komen?
quote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef Hammurabi het volgende:
[..]
Waar haal je die getallen vandaan? Uit je reet?
Bronquote:Resultaten
Zijn er dan helemaal geen resultaten of cijfers bekend? Jawel, maar de percentages en resultaten zijn zeer wisselend, domweg omdat iedereen een andere definitie van vreemdgaan hanteert.
Het ene onderzoek naar vreemdgaan stelt dat:
Eenderde van alle mensen wel eens vreemdgaat, en een ander onderzoek stelt dat:
Een kwart van alle mensen wel eens vreemdgaat.
Als jij ook mooi bent wil ik je graag boeienquote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Ben je mooi en kan je mij boeien?
Ehm... dat gaat een beetje te snel, vind je ook niet?quote:Op maandag 29 september 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, PM je telefoonnummer maar. [ afbeelding ]
Puberstrugglesquote:Op maandag 29 september 2014 14:54 schreef Forbry het volgende:
Ook nee (al heb ik in een ver verleden wel eens vrij snel achter elkaar met twee verschillende jongens gezoend, waarbij één van die twee opeens beweerde dat wij een relatie met elkaar hadden en ik dus vreemd was gegaan... een mening die ik tot op de dag van vandaag niet deel ).
Dit is altijd het excuus van vreemdgangers.quote:Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben wel vaker vreemdgegaan. Altijd in het geval dat de relatie toch al niet meer liep. Dat was ook vaak het moment dat ik besefte dat ik het beter kon verbreken.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben erg vaak in de omstandigheid geweest dat ik zonder enkel probleem vreemd had kunnen gaan (lang leve het internetloze- en mobielloze tijdperk en het buitenland), maar nog nooit gedaan.
Wel meerdere malen andersom trouwens. Dat een vrouw vreemd is gegaan met mij.
Aangezien goede ideeën beloond moeten worden stem ik trouwens op anders:
Nee, behalve met FANN.
Ik ben het, zeker wetenquote:Op maandag 29 september 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als jij ook mooi bent wil ik je graag boeien
Ik heb genoeg andere redenen gehoord.quote:Op maandag 29 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is altijd het excuus van vreemdgangers.
Gooien geen oude schoenen weg voordat ze nieuwe hebben.
"Wie ben ik om haar mijn zaad te weigeren"quote:Op maandag 29 september 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb genoeg andere redenen gehoord.
Gewoon geilheid stond vaak erg hoog op die lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |