Dan kan je anders invullen.quote:
Ik denk dat de reacties in het topic wat anders zullen zeggen dan de pollquote:
hahaha, Wie van de drie?quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef P8 het volgende:
3 vrouwen in dit topic, 3 vrouwen die gestemd hebben. 2 van jullie zijn sletten
Hahaha.quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit, om het beeld compleet te houden
Ik denk eerder dat je jezelf voorliegt om zoiets te doen. Vreemdgaan gaan niet om een fysieke daad maar om het vertrouwen wat gebroken wordt.quote:
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…quote:
Ik had toen nog niet gestemd, ondertussen wel.quote:
Wat is een geweten?quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…
Het TS begint principe niet snappenquote:Op maandag 29 september 2014 14:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had toen nog niet gestemd, ondertussen wel.
Ik denk dat dat ook een van de redenen is wat mij tegen zou houden.quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, of mijn partner het nou wel of niet te weten zou komen, ik heb ook nog een eigen geweten wat dwars zal gaan zitten…
quote:
Omdat er nogal veel nare mensen zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef P8 het volgende:
[..]Flikker toch op.
Iets van 1/3 van de mensen gaat ooit vreemd. Dan kun je wel de Internet White Knight spelen, maar interessanter is de vraag waarom het zoveel gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |