abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145009672

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 29-09-2014 22:33:22 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_145009694
Haha en toen wassie halverwege mijn reactie ineens dicht :D

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Er staan gewoon belachelijke dingen hier en daar kom ik op af.
Met name je post over die halve liter melk en 2 eieren teveel.
TOTAAL ONGEGROND helemaal nergens op gebaseerd
teveel wel voor hardlopen.. als ik op mijn KT dagen het zelfde zou eten als op hardloopdagen dan gaan mijn darmen ook over de zeik.. dát was ook de vraag niet of het gezond is of niet.. dus lees voortaan even naar de vraag van je sportmaatje voordat je over je theewater gaat..
pi_145009730
Is Guard al wakker om een verslag van gisteren te tikken? Ik zit te wachten.
  maandag 29 september 2014 @ 09:19:10 #4
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145009745
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:16 schreef Danter het volgende:
Haha en toen wassie halverwege mijn reactie ineens dicht :D

[..]

teveel wel voor hardlopen.. als ik op mijn KT dagen het zelfde zou eten als op hardloopdagen dan gaan mijn darmen ook over de zeik.. dát was ook de vraag niet of het gezond is of niet.. dus lees voortaan even naar de vraag van je sportmaatje voordat je over je theewater gaat..
quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 09:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is gewoon voor een hardloper veel te veel van het goede. That's it. Voor een krachtsporter is het allemaal prima, maar daar is dit het topic niet voor. Bewijs zat in talloze hardloopboeken.
Als je uberhaupt iets nuttigs over iemand z'n eetpatroon zou willen zeggen, vraag dan om te beginnen eens naar z'n lichaamsgewicht en inspanningsniveau. ipv te zeggen dat i 2 eieren teveel eet LOL

Kan het gemist hebben, maar dat is volgens mij nog helemaal niet aan de orde geweest.
pi_145009761
Hij vraagt om advies voor eten om te hardlopen, niet om te krachtpatsen. En nu ben ik er klaar mee.

Ik wil verslagen van de marathons van gister.
pi_145009772
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:19 schreef RaymondK het volgende:

[..]

[..]

Als je uberhaupt iets nuttigs over iemand z'n eetpatroon zou willen zeggen, vraag dan om te beginnen eens naar z'n lichaamsgewicht en inspanningsniveau.

Kan het gemist hebben, maar dat is volgens mij nog helemaal niet aan de orde geweest.
Daar is dit topic verder niet voor, laten we deze discussie ook maar stoppen maar het is onder hardlopers algemeen bekend dat zuivel en teveel dierlijke eiwitten voor problemen met de darmen kan zorgen. ongeacht je lichaamsgewicht en inspanningsniveau..

ik wacht ook in spanning op guard :D

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 09:21:00 ]
pi_145009802
Straks even langs de Lidl kijken naar LED armbandje en een lange broek. :)

quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 09:19 schreef mosselmossel het volgende:
Hij vraagt om advies voor eten om te hardlopen, niet om te krachtpatsen. En nu ben ik er klaar mee.

Ik heb geen marathon gelopen :'(

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:20 schreef Danter het volgende:

[..]

Daar is dit topic verder niet voor, laten we deze discussie ook maar stoppen maar het is onder hardlopers algemeen bekend dat zuivel en teveel dierlijke eiwitten voor problemen met de darmen kan zorgen. ongeacht je lichaamsgewicht en inspanningsniveau..

ik wacht ook in spanning op guard :D
Ik denk dat Guard een flinke kater heeft :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  maandag 29 september 2014 @ 09:26:36 #8
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_145009873
quote:
Als je uberhaupt iets nuttigs over iemand z'n eetpatroon zou willen zeggen, vraag dan om te beginnen eens naar z'n lichaamsgewicht en inspanningsniveau.
Leuk om een fitness/bodybuilding (of wat dan ook) benadering in een hardlooptopic te zien :D
Als je een hardloper vraagt om een menu samen te stellen, zie je in verhouding meer koolhydraten en bij body building (of hoe het ook precies mag heten), zie je veel meer eiwitten...

Maar ik heb geen recht van spreken met mijn voedingspatroon, gelukkig...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 29 september 2014 @ 09:28:51 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_145009915
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 09:26 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Leuk om een fitness/bodybuilding (of wat dan ook) benadering in een hardlooptopic te zien :D
Als je een hardloper vraagt om een menu samen te stellen, zie je in verhouding meer koolhydraten en bij body building (of hoe het ook precies mag heten), zie je veel meer eiwitten...

Maar ik heb geen recht van spreken met mijn voedingspatroon, gelukkig...
als het in de hardloopwereld normaal is om iemand van 165cm en 55kg het zelfde voor te schotelen als iemand van 2 meter en 100kg, dan begrijp ik nu opeens waarom je wel eens van die wandelende lijken ziet lopen :Y

maargoed, een fansoenlijke discussie is hierover geloof ik niet gewenst in dit topic.

de groeten
pi_145009934
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Helemaal prima als het voor jou werkt, maar je vroeg waar je winderigheid vandaan komt, en waarschijnlijk heeft die grote hoeveelheid dierlijke eiwitten daar wel mee te maken :P
Denk dan dat het door de extra eieren komt want de andere twee maaltijden zijn vrijwel een constante.

quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 09:08 schreef mosselmossel het volgende:
Ah, er worden krachtpatser-vriendjes bij geroepen.

Maar hij komt met vragen over eten om te hardlopen hoor.
Niet met vragen over eten om je lijf op te pompen.
quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 09:19 schreef mosselmossel het volgende:

Hardlopen is en blijft voor mij niet de focus. Nog minder de focus is 'om mijn lijf op te pompen'. Ik snap niet dat er met een dergelijke afgunst naar krachtsporters wordt gekeken. Mijn doel is om algeheel fit te zijn. Daarvoor werk ik aan mijn kracht, flexibiliteit en ook mijn conditie. Omdat eerstgenoemde voor mij het leukste is ligt daar voor mij de focus maar dat maakt flexibiliteit en conditie m.i. niet minder belangrijk.

Conclusie van mijn vraag van gisteren is dat het waarschijnlijk de extra eieren zijn geweest die voor de extra winderigheid (ook wel turboboost voor het hardlopen genoemd) hebben gezorgd. Waar ik wel verder op in wil gaan is de issue of 1 liter melk per dag teveel is. Mocht dit zo zijn dan neem ik dat mee in mijn overwegingen m.b.t. mijn ontbijt. Het aantal eieren is voor mij niet relevant omdat ik gemiddeld genomen 'slechts' 10 eieren per week eet maar dat neemt niet weg dat ik ook dit een interessant punt vindt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 29 september 2014 @ 09:30:32 #11
236410 MaleDuck
pi_145009935
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 09:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

als het in de hardloopwereld normaal is om iemand van 165cm en 55kg het zelfde voor te schotelen als iemand van 2 meter en 100kg, dan begrijp ik nu opeens waarom je wel eens van die wandelende lijken ziet lopen :Y

maargoed, een fansoenlijke discussie is hierover geloof ik niet gewenst in dit topic.

de groeten
Humor, lezen is ook een kunst, ik spreek niet over hoeveelheden, die zijn per persoon verschillend.
En gelukkig zien alle bodybuilders er wel heel normaal uit :')
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 29 september 2014 @ 09:30:51 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145009939
Ik ga een Duitse kelder in om op een loopband hard te lopen 8)7
Als ik morgen nog niks heb gepost...
pi_145009950
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:22 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Ik heb geen marathon gelopen :'(

[..]

Ik denk dat Guard een flinke kater heeft :')
Dit zijn ook wel goeie lampies:
http://all4running.nl/see(...)eo-led-sy-red-1.html

Valt een stuk beter op dan een paar van die ledjes in een bandje.
  maandag 29 september 2014 @ 09:32:52 #14
236410 MaleDuck
pi_145009976
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:30 schreef Quoi het volgende:
Ik ga een Duitse kelder in om op een loopband hard te lopen 8)7
Als ik morgen nog niks heb gepost...
Dan gaan we uit steunbetuiging Der Untergang kijken :Y

quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 09:30 schreef Klokov het volgende:
Mijn doel is om algeheel fit te zijn.
Dan wil ik je aanraden om variatie aan te brengen in je etenspatroon.
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 09:33:27 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_145009985
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 09:30 schreef Klokov het volgende:

[..]

Denk dan dat het door de extra eieren komt want de andere twee maaltijden zijn vrijwel een constante.

[..]

[..]

Hardlopen is en blijft voor mij niet de focus. Nog minder de focus is 'om mijn lijf op te pompen'. Ik snap niet dat er met een dergelijke afgunst naar krachtsporters wordt gekeken. Mijn doel is om algeheel fit te zijn. Daarvoor werk ik aan mijn kracht, flexibiliteit en ook mijn conditie. Omdat eerstgenoemde voor mij het leukste is ligt daar voor mij de focus maar dat maakt flexibiliteit en conditie m.i. niet minder belangrijk.

Conclusie van mijn vraag van gisteren is dat het waarschijnlijk de extra eieren zijn geweest die voor de extra winderigheid (ook wel turboboost voor het hardlopen genoemd) hebben gezorgd. Waar ik wel verder op in wil gaan is de issue of 1 liter melk per dag teveel is. Mocht dit zo zijn dan neem ik dat mee in mijn overwegingen m.b.t. mijn ontbijt. Het aantal eieren is voor mij niet relevant omdat ik gemiddeld genomen 'slechts' 10 eieren per week eet maar dat neemt niet weg dat ik ook dit een interessant punt vindt.
Je stelde gewoon een serieuze vraag waar we hier serieus op in gingen. Dat RaymondK het voor je komt verpesten, kun jij ook niks aan doen. Ik denk dat als je wat je hierboven zegt in overweging neemt, je een heel eind kunt komen. Moet je wel harder gaan lopen, want je turbo-boost gaat eraf dan ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 29 september 2014 @ 09:33:34 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145009986
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die heb ik sinds vorige week :Y
Bij Hema 8,95 euro.
  maandag 29 september 2014 @ 09:34:27 #17
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145010002
quote:

[..]

Lidl heeft nu bandjes die werken volgens hetzelfde principe.
2Ledjes die door een lichtgeleidend kunststof schijnen.
pi_145010040
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:34 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Lidl heeft nu bandjes die werken volgens hetzelfde principe.
2Ledjes die door een lichtgeleidend kunststof schijnen.
[ afbeelding ]
En een Tamagotchi in het midden? Of wat is dat 'display' in godsnaam? Haha.

SPOILER
Jack does it in real time...
  maandag 29 september 2014 @ 09:37:24 #19
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145010055
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 09:36 schreef DeeBee het volgende:

[..]

En een Tamagotchi in het midden? Of wat is dat 'display' in godsnaam? Haha
Volgens mij is dat gewoon een knop :P
pi_145010140
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Moet je wel harder gaan lopen, want je turbo-boost gaat eraf dan ;)
_O-

Voor de geinteresseerden, macro's van ontbijt en dinner:

1958 kcal, 291g koolhydraten, 31g vet, 92g eiwitten
Dinner is meestal ~1000 kcal waar ik de verhouding wat rechter trek maar zoals jullie zien valt het reuze mee met de eiwitten en eindig ik meestal 50/20/30 qua verhouding koolhydraten/vetten/eiwitten

edit: +1 banaan bij de kwark
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_145010144
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 09:33 schreef Quoi het volgende:
nds vorige week
Bij Hema 8,95 euro.
Thanks voor de tip! Scheelt weer centjes :D Ik was van plan er deze week een te halen.
  maandag 29 september 2014 @ 09:45:54 #22
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145010215
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Scheelt weer centjes :D Ik was van plan er deze week een te halen.
Lidl 7,99 :7
pi_145010246
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:45 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Lidl 7,99 :7
Ik wil geen Tamagotchi om m'n arm :P Ik had dit bandje bij een AV-genootje gezien, en het zag er goed en relatief comfortabel uit.
  maandag 29 september 2014 @ 09:50:27 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145010312
Spierpijn als nog niet eerder, vooral in mn bovenbenen :+
F means you're fucked
pi_145010341
quote:

[..]

Als je alleen loopt prima, maar in de loopgroep krijg ik regelmatig verblindingsklachten van mensen die achter me lopen. Vooral als de lampjes in knippermodus staan.
pi_145010495
Ik loop nu met 2 van deze:

Zeker tevreden over de hoeveelheid licht die het geeft - zichtbaar, niet verblindend licht. Het lampje is niet 'breed' genoeg om je hele arm te bedekken, dus ik loop er met 2 om 1 arm - 1 voor, 1 achter. Werkt als een trein.

SPOILER
Oh.
  maandag 29 september 2014 @ 10:05:57 #27
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145010664
hebben we het al over whey gehad???
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 29 september 2014 @ 10:06:39 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145010684
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:50 schreef YUR het volgende:
^O^
goed je best gedaan op de heuvels!
pi_145010754
Jezus... _O_ _O_
Mooie medailles voorbij zien komen, Mooie prestaties voorbij zien komen.
_O_ _O_ _O_ _O_

SPOILER: :(
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:22 schreef Pandaplint het volgende:
Bij ons bij de AV lopen er heel veel met deze:

Mij lijkt het niet zo heel fijn lopen (zij zeggen dat het goed zit) maar ze vallen absoluut op.

Edit: Ik zie nu dat ze bij de RopaRun vanaf 2017 verplicht zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 29-09-2014 10:15:34 ]
  maandag 29 september 2014 @ 10:13:02 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145010823
Ok, zo'n loopband is dus niks voor mij :N
Na 20 min gestopt want saaaaaai en wat pletter je met je gewicht lomp op zo'n band neer zeg. Luchtig is anders.

Nouja, ik heb mijn best gedaan iig c_/
Kleine Untergang dus.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 10:22:35 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145011081
quote:

[..]

Bij Hema 8,95 euro.
ziet er goed uit :Y

k zag laatst ook bandjes die je om de schoen kunt binden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145011092
quote:

[..]

[..]

Als je uberhaupt iets nuttigs over iemand z'n eetpatroon zou willen zeggen, vraag dan om te beginnen eens naar z'n lichaamsgewicht en inspanningsniveau. ipv te zeggen dat i 2 eieren teveel eet LOL

De pot verwijt de ketel? :') Ik krijg al honger als ik dat menu zie :@

OT Heerlijke verslagen allemaal _O_ speciale kudo's voor de M's en PR lop(st)ers *O*

Nanook, heel veel sterkte gewenst de komende tijd.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 10:23:56 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145011124
Hoeveel lichtjes moet je hebben naast een vestje?
wat potverdorie steeds opkruipt :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145011160
quote:

[..]

Bij Hema 8,95 euro.
Standaard in het assortiment bij de hema? Hmmm, heb wel van die led armbandjes nu maar als deze dingen echt veel duidelijker zijn...

Toch ook maar eens van die startnummer magneetjes aanschaffen, merkte dat het toch niet goed voelt om met spelden in mn shirt te gaan prikken :P (oh noes! mn shirt, wat doe je!)
pi_145011175
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 09:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je alleen loopt prima, maar in de loopgroep krijg ik regelmatig verblindingsklachten van mensen die achter me lopen. Vooral als de lampjes in knippermodus staan.
Ik heb er een kopie van (groene variant), en ze zijn wel behoorlijk fel, ja. Zo fel dat bomen en struiken vanaf een meter of 3 mooi oplichten als je langsloopt :D. Als ik met iemand anders loopt, draai ik 'm vaak naar achteren, wat vaak wel werkt. Dit is overigens ook direct het enige nadeel, vind ik: de schijnhoek is voor mij echt net voldoende dat 'ie zowel naar voren als naar achteren schijnt. Hij schijnt dus niet compleet rondom.
Get stoned
pi_145011185
Wel grappig, in mijn omgeving werd ineens heel veel hardgelopen vanwege de Singelloop, en dat kon ik allemaal op Strava volgen. Had al het vermoeden dat de meesten veel te snel liepen in hun trainingen (of anders allemaal supertalenten waren). Maar nu is dat wel bevestigd. Eén voorbeeldje: 9.3 km in 4.15 gemiddeld in training, 41 minuten op de Singelloop 10km :P De meeste trainingen gingen tussen de 4.10 en 4.40 bij die persoon.. bij intervaltrainingen waren de intervallen 4.00 en de 'rust' 4.50.
Toch zonde, als die mensen iets slimmer zouden trainen zouden ze veel meer verbetering boeken op de lange termijn. Maar dat is misschien niet je doel als je maar 2 maanden per jaar fanatiek hardloopt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145011216
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

ziet er goed uit :Y

k zag laatst ook bandjes die je om de schoen kunt binden
Ik zag daar in Zwitserland ook mensen mee lopen. M'n neven waren meteen grapjes aan het maken over dat lampjes in je schoenen toch voor kleine kinderen zijn :D

SPOILER
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 10:28:17 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_145011235
Ik heb ook schoenlampjes, is ideaal :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 10:28:49 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145011252
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zag daar in Zwitserland ook mensen mee lopen. M'n neven waren meteen grapjes aan het maken over dat lampjes in je schoenen toch voor kleine kinderen zijn :D

SPOILER
zal voor je duimen *O*

SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145011281
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig, in mijn omgeving werd ineens heel veel hardgelopen vanwege de Singelloop, en dat kon ik allemaal op Strava volgen. Had al het vermoeden dat de meesten veel te snel liepen in hun trainingen (of anders allemaal supertalenten waren). Maar nu is dat wel bevestigd. Eén voorbeeldje: 9.3 km in 4.15 gemiddeld in training, 41 minuten op de Singelloop 10km :P De meeste trainingen gingen tussen de 4.10 en 4.40 bij die persoon.. bij intervaltrainingen waren de intervallen 4.00 en de 'rust' 4.50.
Toch zonde, als die mensen iets slimmer zouden trainen zouden ze veel meer verbetering boeken op de lange termijn. Maar dat is misschien niet je doel als je maar 2 maanden per jaar fanatiek hardloopt.
Tja, als je je niet een beetje verdiept is het erg makkelijk die fout te maken (guilty as charged).

Je gaat op het tempo wat goed voelt, als je langzaam loopt heb je het gevoel dat je helemaal niet 'echt bezig bent'. Niet wetende dat het inderdaad een investering op de langere termijn is :)
pi_145011466
Ik snap het ook wel.. ik vind het ook moeilijk om in training "langzaam" te lopen ook omdat ik dan toch stiekem bang ben dat ik straks niet meer hard kan.. 8)7

Gelukkig ben ik nog maar een "beginner" dus ik mag nog fouten maken.. ik ben nu in training voor de 10km van de groet uit schoorl run.. het verste dat ik tot nu toe heb gelopen is 8,2 dus ik moet nu zeker meer aan de afstand dan aan de snelheid denken? of heb ik nog genoeg tijd om op beide te trainen.. over 2 weken kan ik 2 weken niet hardlopen door een zakenreis (ja mss 1 of 2 keer in een sportschool maar dat is het dan ook echt)

daarna begint de training dus pas "echt" nu doe ik gewoon 3x per week lopen waarbij ik 1x een interval kort rondje doe, 1x 5km op een vast tempo en 1x een "lang" loopje die dan elke keer 500 meter verder is dan de vorige week dat ik het "lange" loopje deed..

dus tips en adviezen ? Er zijn zo veel verschillende sites met info dat ik door de bomen het bos even niet meer zie (opbouwen tot 5k was veel makkelijker qua hoe je het aan moet pakken haha)
pi_145011513
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:36 schreef Danter het volgende:
daarna begint de training dus pas "echt" nu doe ik gewoon 3x per week lopen waarbij ik 1x een interval kort rondje doe, 1x 5km op een vast tempo en 1x een "lang" loopje die dan elke keer 500 meter verder is dan de vorige week dat ik het "lange" loopje deed..
Die 3 trainingen in de week klinken top qua indeling. Als het lange loopje maar echt langzaam is ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 29 september 2014 @ 10:38:42 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145011522
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:25 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Standaard in het assortiment bij de hema? Hmmm, heb wel van die led armbandjes nu maar als deze dingen echt veel duidelijker zijn...

Toch ook maar eens van die startnummer magneetjes aanschaffen, merkte dat het toch niet goed voelt om met spelden in mn shirt te gaan prikken :P (oh noes! mn shirt, wat doe je!)
In ieder geval in het assortiment toen ik ze kocht ;) Bij zo'n kleine stationshema.
pi_145011571
ja hij is zo langzaam dat mijn vriend mij altijd uitlacht als hij mij voorbij ziet komen :') mijn "wedstrijd tempo" is (niet lachen) nu tussen de 6:10 en 6:30 dus ik doe mijn langzame loopje op een gemiddelde snelheid van 7:30.. is dat goed? Ik had gelezen een minuut minder dan je "wedstrijd tempo" ideaal is.. :)

en gaat met deze training ook mn snelheid vooruit of moet ik mij nu alleen focussen op de afstand?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 10:41:24 ]
pi_145011667
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:40 schreef Danter het volgende:
ja hij is zo langzaam dat mijn vriend mij altijd uitlacht als hij mij voorbij ziet komen :') mijn "wedstrijd tempo" is (niet lachen) nu tussen de 6:10 en 6:30 dus ik doe mijn langzame loopje op een gemiddelde snelheid van 7:30.. is dat goed? Ik had gelezen een minuut minder dan je "wedstrijd tempo" ideaal is.. :)

en gaat met deze training ook mn snelheid vooruit of moet ik mij nu alleen focussen op de afstand?
Ja dat lijkt me prima!

Als het goed is gaat dat tempo steeds makkelijker aanvoelen. In je intervaltraining kun je proberen het wedstrijdtempo omhoog te schroeven.
Persoonlijk kijk ik na elke wedstrijd hoeveel mijn wedstrijdtempo sneller is geworden en dan pas ik eventueel mijn duurtrainingstempo wat aan. Maar in een 'trainingsblok' naar een wedstrijd toe blijft het tempo van de lange duurloop dus grotendeels hetzelfde, de afstand wordt alleen langer.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 10:44:46 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145011706
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:40 schreef Danter het volgende:

Waarom is 6:10 en 6:30 voor een wedstrijdtempo iets om voor te lachen?

Ik en meerdere met mij lopen zelfs niet harder dan 8:00.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 10:45:41 #47
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145011730
K heb een fout gemaakt met mn training zaterdag :')
ik had 4x3' en 2 min rust onthouden maar t was 3x4' en 2 min rust.

Ach ja, doen we morgen maar 4'
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145011786
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

Waarom is 6:10 en 6:30 voor een wedstrijdtempo iets om voor te lachen?

Ik en meerdere met mij lopen zelfs niet harder dan 8:00.
Sorry zo bedoelde ik het ook niet.. er komen hier altijd zulke super snelle tijden voorbij dat ik mij altijd zo langzaam voel :@ en ik weet dat dat niets uit moet maken.. maar soms kan ik het niet helpen dat ik mezelf vergelijk qua tijden met wat hier gepost word
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 10:48:49 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145011827
Is het eigenlijk slecht om in de mist te lopen?
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 10:48:50 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_145011828
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef Danter het volgende:

[..]

Sorry zo bedoelde ik het ook niet.. er komen hier altijd zulke super snelle tijden voorbij dat ik mij altijd zo langzaam voel :@ en ik weet dat dat niets uit moet maken.. maar soms kan ik het niet helpen dat ik mezelf vergelijk qua tijden met wat hier gepost word
Ik heb gisteren 44min gedaan over 6km, en dat was tijdens een wedstrijd :* en ik heb óók gewoon een medaille gekregen O+
pi_145011878
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef Danter het volgende:

[..]

Vergelijken moet je ook niet doen, jij loopt op jouw capaciteiten op dit moment ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 10:52:29 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_145011955
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef Ynske het volgende:
Is het eigenlijk slecht om in de mist te lopen?
Nee hoor, da's lekker!! Alleen wel opletten waar je loopt, met name scooters zien je misschien te laat. Maar met een beetje common sense kan het best :Y
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 10:53:41 #53
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145011995
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee hoor, da's lekker!! Alleen wel opletten waar je loopt, met name scooters zien je misschien te laat. Maar met een beetje common sense kan het best :Y
K was dat zaterdag op de duin in Zeeland gaan doen, en naderhand hoorde ik van mensen dat het slecht is om te sporten in de mist. Niet eerder gehoord :@
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 10:54:51 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_145012037
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:53 schreef Ynske het volgende:

[..]

K was dat zaterdag op de duin in Zeeland gaan doen, en naderhand hoorde ik van mensen dat het slecht is om te sporten in de mist. Niet eerder gehoord :@
Dat lijkt me redelijk onzin. Ik bedoel, vroegah fietste je toch ook gewoon door de mits naar school?
pi_145012055
Waar zou het slecht voor zijn dan? Verkeersgevaar of de samenstelling van de lucht of zo?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 10:56:36 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145012088
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar zou het slecht voor zijn dan? Verkeersgevaar of de samenstelling van de lucht of zo?
Dr werd gezegd voor je longen door de samenstelling idd
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145012158
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dr werd gezegd voor je longen door de samenstelling idd
Hmm als de lucht ook nog koud is en je bent er enigszins gevoelig voor (inspanningsastma o.i.d.) kan ik me voorstellen dat je minder zuurstof binnenkrijgt dan normaal, maar als je daar als 'normaal mens' niets van merkt, dan zal het ook niet slecht voor je zijn.
pi_145012187
Ik vind mist heerlijk...! Helaas loop ik in de stad en is lopen in de mist dan levensgevaarlijk.. voordeel is dat hier bijna nooit hele dichte mist hangt
  maandag 29 september 2014 @ 11:02:27 #59
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145012270
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:09 schreef streamnl het volgende:
Jezus... _O_ _O_
Mooie medailles voorbij zien komen, Mooie prestaties voorbij zien komen.
_O_ _O_ _O_ _O_

SPOILER: :(
[..]

Bij ons bij de AV lopen er heel veel met deze:
[ afbeelding ]
Mij lijkt het niet zo heel fijn lopen (zij zeggen dat het goed zit) maar ze vallen absoluut op.

Edit: Ik zie nu dat ze bij de RopaRun vanaf 2017 verplicht zijn.
Dat doet me iets te veel denken aan:
SPOILER
:')

De Tamagochi armbandjes hadden ze niet bij de Lidl. Wel een hardloopbroek gekocht. Maar volgens mij hanteren ze reuzenmaten bij de Lidl. De kleinste maat (M) is nog te lang voor mij (1m82) De gaat dus terug.
Nog wel even bij de Hema langs gefietst en daar toch een lampje gehaald:

Eerste indruk is goed. Maar wat een helse verpakking :')
  maandag 29 september 2014 @ 11:05:24 #60
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145012357
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:59 schreef Danter het volgende:
Ik vind mist heerlijk...! Helaas loop ik in de stad en is lopen in de mist dan levensgevaarlijk.. voordeel is dat hier bijna nooit hele dichte mist hangt
Ik vond het vorige week in de mist bij 22c hels :r
Maar wel mooi
pi_145012544
pi_145012784
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:05 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Ik vond het vorige week in de mist bij 22c hels :r
Maar wel mooi
ja als het warm is en mistig dan is het een warme deken.. maar 15c en mist.. dan is t wel verkoelend vind ik.. :D
  maandag 29 september 2014 @ 11:50:36 #63
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145013795
Goedemorgen allen, heb ik nog iets gemist? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_145013995
Wat een prijzen bij aktiefoto.nl btw, op zich een paar leuke fotos denk ik wel maar er zijn er 4 of 5 die ik wel groter zou willen zien alleen niet voor 7 euro per digitale foto :')

Gouden business zeg zoiets... Mensen ervaring met aktiefoto? Zijn die fotos op groot formaat een beetje ok?
pi_145014801

Mooie gekleurde massa weerspiegeld in het water. Dit was na zo'n 29-30 km volgens mij. Ik in het midden in oranje shirtje zonder mouwen :)
pi_145014881
http://stoerevrouwensport(...)beet-bij-hardlopers/

http://www.hrdlpn.nl/oppassen-voor-honden-bij-het-hardlopen/

Au.. ik ben nooit zo bang voor honden tijdens het hardlopen (in tegenstelling tot sommigen uit mijn trainingsgroep gisteren) maar na dit verhaal misschien wel. Er vertelde ook al iemand dat er een hond zo hard tegen hem aangerend was dat hij en de hond over de kop vlogen.
pi_145015133
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:23 schreef La_Tramposa het volgende:

Au.. ik ben nooit zo bang voor honden tijdens het hardlopen (in tegenstelling tot sommigen uit mijn trainingsgroep gisteren) maar na dit verhaal misschien wel. Er vertelde ook al iemand dat er een hond zo hard tegen hem aangerend was dat hij en de hond over de kop vlogen.
mijn moeder is ook eens heel hard gebeten door een hond tijdens een rondje hardlopen.. toch is ze er niet bang voor.. ik ook niet echt.. maar ik let wel altijd op de lichaamstaal van de hond.. als hij er gespannen/dominant bijstaat ren ik er even omheen of loop ik er rustig voorbij.. de hond kan er vaak weinig aan doen overigens.. het is vaak rotte opvoeding van het baasje
pi_145015160
quote:

Ik heb al verscheidene keren een bijna-beet in m'n onderbeen gehad. Nu loop ik er altijd met een zo groot mogelijke boog omheen. Als ik ze inhaal, stamp ik meestal een tiental meters van tevoren, om zowel het baasje en de hond zelf voor te bereiden dat ik eraan kom. Dat heeft tot nu toe altijd gewerkt.
Get stoned
pi_145015201
Ik heb één keer een hond gehad die probeerde in mijn kleren te gaan hangen, meters lang, maar dat was een klein en heel jong hondje van een paar kilo dus dat vond ik eerder grappig. Maar bedenk me nu wel dat het misschien wel hetzelfde 'prooigedrag' was want hij stopte echt pas toen ik stilstond :o
pi_145015216
Hmmm, vind t dan eigenlijk meer aan de baasjes liggen dan aan de honden idd. Klinkt alsof die rennende en spelende kinderen dan ook aan zouden (kunnen) vliegen bijvoorbeeld :/

Tip die op vakantie werkte bij honden, doen alsof je een steen gooit. (Hoewel ik niet weet of dat specifiek bij die honden werkte, was een tip uit een wandelboek).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 12:35:53 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145015235
quote:

Vaak ligt het aan de benadering van de hond en de slechte handelwijze van de baas. Hond bij zich houden en niet aan zij houden dus zelf in het midden lopen etc.

tis een verdedigingswijze van de hond die zich bedreigd wordt. en nee dat ligt niet aan de hond.

zelf wel al eens gehad dat hond uitviel en dat ik de hond corrigeerde :D maar dat is ook doordat ik van een vriendin die gedragstherapeut bij honden is geleerd heb te handelen.
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 29 september 2014 @ 12:52:28 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145015741
Ik heb nog nooit een probleem met een hond gehad geloof ik..
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2014 @ 12:55:01 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145015833
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik wil geen Tamagotchi om m'n arm :P Ik had dit bandje bij een AV-genootje gezien, en het zag er goed en relatief comfortabel uit.
dealextreme, 3 euro :)

http://www.dx.com/s/safety%2barmband?category=1607
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2014 @ 12:56:24 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145015871
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:50 schreef YUR het volgende:
O+ Marathon O+
pi_145016310
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:52 schreef YUR het volgende:
Ik heb nog nooit een probleem met een hond gehad geloof ik..
Ik ook niet, honden hebben eerder een probleem met mij B-)
pi_145016362
quote:
6s.gif Op maandag 29 september 2014 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

O+ Marathon O+
Nog 6 daagjes! *O*
pi_145016374
quote:
6s.gif Op maandag 29 september 2014 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

O+ Marathon O+
Nog 5 nachtjes! *G*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2014 @ 13:12:49 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145016424
quote:
Top! nu nog een kleur kiezen :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145016780
Hier was de Lidl al leeg geroofd. Vanavond thuis even kijken, maar zal waarschijnlijk ook niets meer zijn.

Mossel, kun je mij svp bij de Dijkloop zetten op 25 oktober? 10 km.
Bedankt ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2014 @ 13:31:07 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145016968
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nog 6 daagjes! *O*
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nog 6 daagjes! *O*
quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 13:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nog 5 nachtjes! *G*
Ik zou jullie succes kunnen wensen, maar dat zou twijfelen aan jullie capaciteiten betekenen :)
  maandag 29 september 2014 @ 13:34:46 #81
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145017107
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef m0ridin het volgende:
Tip die op vakantie werkte bij honden, doen alsof je een steen gooit. (Hoewel ik niet weet of dat specifiek bij die honden werkte, was een tip uit een wandelboek).
In het buitenland zal dat best werken. In NL heb je dan weer kans dat de hond begint te kwispelstaarten en wil gaan apporteren voor je :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 29 september 2014 @ 13:51:04 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145017675
Ideale after-marathon besteding: fietsen door Oost-Berlijn en lunchen met wijn. Meneer heeft geen (ik herhaal: geen) spierpijn en loopt soepel :o Misschien morgen?
pi_145018285
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:34 schreef flipsen het volgende:

[..]

In het buitenland zal dat best werken. In NL heb je dan weer kans dat de hond begint te kwispelstaarten en wil gaan apporteren voor je :P
lol, wel weer pure tijdswinst waarin je stiekem weg kan rennen van de hond :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2014 @ 14:19:28 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145018597
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:51 schreef Quoi het volgende:
Ideale after-marathon besteding: fietsen door Oost-Berlijn en lunchen met wijn. Meneer heeft geen (ik herhaal: geen) spierpijn en loopt soepel :o Misschien morgen?
Ik kon de dag na de marathon geen trap op of af. Verder ging het prima. Lullig alleen dat de campus van de Erasmus barst van de trapjes en opstapjes :{
pi_145018720
Ik heb een ingebouwde km teller op mijn stadsfiets, dat is altijd wel een goede graadmeter van de spierpijn of vermoeide benen na een loopje. Vanmorgen gewoon zonder moeite 18-20 km/h dus ik kan zeggen dat mijn benen ook fris voelen :D Ook met trappenlopen voel ik niets. Had toen ik opstond een beetje vermoeide gewrichten in mijn voeten, maar dat is nu ook over :o Kijken of ik een stukje kan racefietsen als uitbewegen vanavond.

Berlijn klinkt trouwens wel echt als een gaaf bucketlijst item na al deze verhalen, ben er één keer geweest en dat was geweldig. Natuurlijk ook een fijne stad qua openbaar vervoer en temperatuur en zo..
  maandag 29 september 2014 @ 14:27:02 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145018875
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een ingebouwde km teller op mijn stadsfiets, dat is altijd wel een goede graadmeter van de spierpijn of vermoeide benen na een loopje. Vanmorgen gewoon zonder moeite 18-20 km/h dus ik kan zeggen dat mijn benen ook fris voelen :D Ook met trappenlopen voel ik niets. Had toen ik opstond een beetje vermoeide gewrichten in mijn voeten, maar dat is nu ook over :o Kijken of ik een stukje kan racefietsen als uitbewegen vanavond.

Berlijn klinkt trouwens wel echt als een gaaf bucketlijst item na al deze verhalen, ben er één keer geweest en dat was geweldig. Natuurlijk ook een fijne stad qua openbaar vervoer en temperatuur en zo..
Dit is mijn 4e x ofzo en heb het telkens anders gedaan. Nu fietsend door Oost is echt de bom, van park naar park. Het is echt een aanrader. Raadpleeg dan berlijn-blog.nl voor goeie insider tips :Y

Afijn, wat doe ik hier? :W
  maandag 29 september 2014 @ 14:31:44 #87
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_145019045
Mooie M-verslagen. Gisteren mijn laatste wielerwedstrijd voorlopig (april weer). Nu enorm aan het bijkomen van ongelofelijke spierpijn, vooral in mijn achterwerk.

Woesndag begint mijn M-training. We gaan zien wat er van komt.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_145019897
Ik zit op 3 km van mijn challenge norm dit jaar.. jammer.. dan gaat die marathon niet meer lukken ;( :') Moet natuurlijk geen overachiever lijken..
  maandag 29 september 2014 @ 15:02:07 #89
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145020114
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zit op 3 km van mijn challenge norm dit jaar.. jammer.. dan gaat die marathon niet meer lukken ;( :') Moet natuurlijk geen overachiever lijken..
Hehe....

Mbt de banen:
Hats: klinkt nice
Yns: succes met wachten ;)
Ik had net een gesprek en ik vond het echt heel leuk! Het was gezellig enzo. En onverwachts deels in het engels maar dat ging, met wat gestuntel, ook goed.
Ik ga vaker solliciteren denk ik :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145021066
Hier was de Lidl ook bijna leeggeroofd. Heb twee paar sokken, een tight, ondershirt (wat ik misschien gewoon normaal aan kan? Al lijken er wat rare lijnen bij de borsten te lopen op het plaatje, weet niet hoe sexy dat is :') ) en een mannenshirt M meegenomen. Vanavond even passen. Ik reken nergens op, alleen dat de sokken passen :D

Gisteren dus de Singelloop.
Ik was vroeg van huis vertrokken, toch maar met de bus omdat ik niet precies wist waar het was. Ik had niet zo'n zin om te fietsen met een telefoon met google maps in mijn hand en het leek me ook niet echt verstandig. Dan maar met de bus. De buschauffeur riep netjes om bij welke halte we eruit moesten en hoe we vervolgens naar het Wilhelminapark moesten lopen ^O^

Aangekomen in het park was het al erg druk. Ook niet gek want de 5 km was al klaar en de mensen van de HM waren inmiddels ook al vertrokken. Toen ik mijn startnummer op ging halen had ik even CRISIS. Want: bibbits vergeten :o 8)7 Help. Spelden, gaatjes in mijn shirt en zulks. Nou ja het ging niet anders. En volgens mij valt het allemaal best mee :@

Ik heb een beetje rondgeslenterd, een gratis zweetbandje van het Reumafonds gehaald en mijn tas afgegeven bij de kraampjes. Ik hoefde niet ver te zoeken naar het startvak want ik draaide me om bij de tasafgifte en daar was wit :D het zesde, tevens laatste startvak. Het was een heel groot vak (1.500 mensen hoorde ik bij de start?). Er gezellig gekletst met wat mensen om me heen en wat mij verbaasde was dat er heel wat mensen waren die als richttijd een uur op hadden gegeven. Die stonden ook in wit? Waren de eerste 5 startvakken allemaal <60 min :?

Rond 10 voor 2 konden wij als laatste groep over de startlijn, leuk vond ik dat ze ook gewoon voor ons vak de hekken weer gesloten hadden en een startschot losten :) De eerste kilometer ging zoals bijna altijd ietsje te snel. Ik wilde op 7:20 lopen en ik liep 6:53. Wat rustiger aan gedaan, ik werd door heel veel mensen voorbij gelopen maar het boeide me niet. Ik liep naast zo'n oude baas die hetzelfde tempo had. We hebben tot de eerste drankpost zo'n beetje naast elkaar gelopen :D

Gelukkig was zowel bij 4 als ergens bij 6 km een waterpost. Ik had echt veel last van de warmte. Water was heerlijk, ook wat over mijn rug gegoten. Om te drinken had ik liever een klein bekertje sportdrank gehad want van water krijg ik best snel zo'n klotsbuik. Maar twee keer water was echt super.

Toen ik tussen de 7 en 8 km mijn blaren weer voelde komen, vond ik er even helemaal niks meer aan.... Bij kilometer 9 stonden wat kinderen met bekertjes water in hun hand langs de kant. "Je bent geweldig" waar hij heel erg om moest lachen, maar ik meende het!

Het parcours was echt leuk O+ Veel langs het water, door de binnenstad, veel mensen langs de kant en gewoon: Utrecht O+ Ik heb afgezien van de twee drankposten niet gewandeld, waar ik altijd erg blij van word. Liever wat minder snel en gewoon lekker doorhobbelen. Ik heb de laatste kilometers heel wat mensen meerdere keren ingehaald, die hadden de run-walk-run techniek of wisten gewoon niet goed welke snelheid te lopen. Ik denk het laatste :D

SPOILER: Deze man heb ik de laatste 3 kilometer zo'n 8 keer ingehaald :')
Na de finish heerlijk een flesje Aquarius (mijn lievelingssmaak :s) ) en er stonden mensen van het Rode Kruis met emmers water dus even lekker wat over me heen gegooid.
Ik heb zelf trouwens 200m teveel geklokt, linkje. Mijn officiële eindtijd is 1:15:47

De medaille vind ik erg mooi!

Jammer van het kader, zweeffoto ?

Na de finish weer teruggelopen naar het park, tas opgehaald en bij het rode kruis schoenen en sokken uitgetrokken. Op elke voet een behoorlijke blaar, pleistertje erop en klaar. Nu maar hopen dat ze gauw weggaan. Ik vind het maar niks ;( Toen ik daar zat kwam ook O+ aan en samen hebben we lekker in de stad een biertje gedronken, met de bus naar huis en toen Domino's pizza :9~ (half/half: Creamy Bacon & Hawaï)

TL;DR Singelloop was warm, ik was traag maar ik ben wel blij 8-)
pi_145021331
quote:
Misschien een gekke opmerking, maar absoluut positief bedoeld; als ik jouw lichaamsbouw en looptechniek op die foto zie, denk ik dat je vééél harder moet kunnen dan 1.15 :o

Alsnog goed gedaan natuurlijk en volgens mij heb je het onderste uit de kan gehaald voor nu, maar met slim trainen lijkt me dat er veel meer in zit!

[ Bericht 6% gewijzigd door La_Tramposa op 29-09-2014 15:44:34 ]
pi_145021523
quote:
17s.gif Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Serinde het volgende:

Leuk! :)

En zou best kunnen zoveel mensen in dat witte vak, in totaal tegen de 4000 lopers op de 10km waarbij de voorste vakken volgens mij wat kleiner waren.
pi_145021910
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien een gekke opmerking, maar absoluut positief bedoeld; als ik jouw lichaamsbouw en looptechniek op die foto zie, denk ik dat je vééél harder moet kunnen dan 1.15 :o

Alsnog goed gedaan natuurlijk en volgens mij heb je het onderste uit de kan gehaald voor nu, maar met slim trainen lijkt me dat er veel meer in zit!
Niet gek hoor. Meer mensen verbazen zich erover. Ik ben wel lang en slank dat klopt. Maar de 18:33 die ik op 3.000m liep donderdag, zorgde er nog net niet voor dat ik neerviel :? Mijn eerste doel is de 7^^ lopen gewoon omdat 7^^ O+ daarna wil ik aan snelheid (minder langzaamheid :P ) werken, mede daarom ben ik bij Athletic Point gaan lopen :)

toevoeging: bij de Leidsche Rijn Loop liep ik mijn PR van 1:12:10.
pi_145022293
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef Serinde het volgende:

[..]

Niet gek hoor. Meer mensen verbazen zich erover. Ik ben wel lang en slank dat klopt. Maar de 18:33 die ik op 3.000m liep donderdag, zorgde er nog net niet voor dat ik neerviel :? Mijn eerste doel is de 7^^ lopen gewoon omdat 7^^ O+ daarna wil ik aan snelheid (minder langzaamheid :P ) werken, mede daarom ben ik bij Athletic Point gaan lopen :)

toevoeging: bij de Leidsche Rijn Loop liep ik mijn PR van 1:12:10.
Ik zeg ook niet dat je bij wijze van spreke morgen al 50 minuten op de 10km gaat lopen :P Maar misschien gaat er dan iets 'mis' in je trainingsmethodes of heeft het gewoon meer tijd nodig voor de snelheid mee gaat komen. Maar 18.33 op 3000 m is al een hartstikke goede tijd dan! Maar waarom zo dicht op de singelloop voluit gaan?
pi_145022708
Gevoel van timing van mijn lichaam of gewoon koudje gevat na de finish? Ik begin iig verkouden te worden -O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145022734
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je bij wijze van spreke morgen al 50 minuten op de 10km gaat lopen :P Maar misschien gaat er dan iets 'mis' in je trainingsmethodes of heeft het gewoon meer tijd nodig voor de snelheid mee gaat komen. Maar 18.33 op 3000 m is al een hartstikke goede tijd dan! Maar waarom zo dicht op de singelloop voluit gaan?
Het was een testloop bij Athletic Point, trainer was die avond de eigenaar zelf en volgens hem kon het geen kwaad. Er waren meer dames die ook zondag gingen lopen, daarom een testloop van 3.000m en geen 5.000m (dat heeft wel zijn voorkeur vertelde hij). Daar heb ik op vertrouwd :) Op basis van die tijd krijg ik de tijd die ik voor de intervallen per 100m 'moet' gaan lopen (aërobe of anaërobe drempel? ik heb me er (nog) niet in verdiept. Als ik maar lol heb ;) )
Na half november wordt in ieder geval tempo omlaag brengen de focus. Hahaha en hoeft ook niet meteen morgen hoor :P I.i.g. bedankt voor je feedback, wordt zeer gewaardeerd :Y
pi_145022815
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 16:11 schreef Serinde het volgende:

[..]

Het was een testloop bij Athletic Point, trainer was die avond de eigenaar zelf en volgens hem kon het geen kwaad. Er waren meer dames die ook zondag gingen lopen, daarom een testloop van 3.000m en geen 5.000m (dat heeft wel zijn voorkeur vertelde hij). Daar heb ik op vertrouwd :) Op basis van die tijd krijg ik de tijd die ik voor de intervallen per 100m 'moet' gaan lopen (aërobe of anaërobe drempel? ik heb me er (nog) niet in verdiept. Als ik maar lol heb ;) )
Na half november wordt in ieder geval tempo omlaag brengen de focus. Hahaha en hoeft ook niet meteen morgen hoor :P I.i.g. bedankt voor je feedback, wordt zeer gewaardeerd :Y
Ah dat klinkt wel heel professioneel en goed allemaal! 3000m is inderdaad ook niet zo ver dus kan ook weer voor supercompensatie zorgen. Maar met de begeleiding die je daar krijgt gaan de PRs vast heel snel om je oren vliegen! En lol hebben uiteraard :P
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 16:35:05 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_145023576
quote:
17s.gif Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Serinde het volgende:
Toen ik mijn startnummer op ging halen had ik even CRISIS. Want: bibbits vergeten Help. Spelden, gaatjes in mijn shirt en zulks. Nou ja het ging niet anders. En volgens mij valt het allemaal best mee
Ik moest lachen :D goed gedaan!! En nu op naar de 7^^ *O*
  maandag 29 september 2014 @ 16:56:22 #99
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145024308
Kleding en lampjes winterklaar ^O^
  maandag 29 september 2014 @ 17:42:57 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145025583
Mooie foto serinde. En blij verslag.
Ik denk ook dat je sneller kan, maar dat komt vanzelf. Ik heb ook gericht op snelheid moeten trainen daarvoor :)
  maandag 29 september 2014 @ 17:45:53 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145025673
Singelloop is leuk O+ Mooi zo, langs de Utrechtse grachtjes O+ Als-ie niet weer op een lastig moment valt, zou ik de HM volgend jaar wel willen doen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 29 september 2014 @ 18:50:22 #102
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145027488
Laatste training voor Lissabon zit erop. 5km op redelijk tempo; beentjes lekker los.
Om met Zwabber te spreken: hardlopen O+

Gek idee, dat ik nu 5 dagen niet hardloop. Dat is wel even afkicken. Gelukkig wordt het 30-32 graden in Lissabon eind van de week, dan wíl ik niet eens hardlopen :+

SPOILER
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_145027993
Ow 5 dagen niet lopen zou ik ook wat raar vinden. Meh, 30 graden! Ik zou bij wandelen al bijna omvallen.

Serinde, goed gedaan!
  maandag 29 september 2014 @ 19:10:45 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145028260
quote:
17s.gif Op maandag 29 september 2014 18:50 schreef Yuki het volgende:
Laatste training voor Lissabon zit erop. 5km op redelijk tempo; beentjes lekker los.
Om met Zwabber te spreken: hardlopen O+

Gek idee, dat ik nu 5 dagen niet hardloop. Dat is wel even afkicken. Gelukkig wordt het 30-32 graden in Lissabon eind van de week, dan wíl ik niet eens hardlopen :+

SPOILER
Wordt het ook zo warm tijdens je HM? :X

Je training zit erop! ^O^
pi_145028532
Wel fijn, dat stuk over honden. Ik zou waarschijnlijk juist een hond in de ogen hebben gekeken omdat ik dacht dat je moest laten zien wie de baas is. :@ Nu weet ik wat ik moet doen.
Wat ik me wel afvraag is na hoeveel meter het weer veilig is om te rennen.
  maandag 29 september 2014 @ 19:22:10 #106
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145028726
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 19:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wordt het ook zo warm tijdens je HM? :X

Je training zit erop! ^O^
De verwachting is nu dat het 24gr wordt zondag.
Ik hoop het...
  maandag 29 september 2014 @ 19:27:58 #107
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145028996
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 19:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

De verwachting is nu dat het 24gr wordt zondag.
Ik hoop het...
Klinkt al beter. Wat het ook wordt, je moet het ermee doen :) Komt goed!
pi_145029546
Zondag in NL 15-19 graden O+ Je kunt beter hier een HM lopen Yuki.
pi_145029565
Hi, kan ik iemand hier blij maken met een inschrijving van 10k voor zondag as? Hoge veluweloop dus belooft een mooie loop te worden met de herfstkleuren! :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_145029952
De baan lijkt weer op een baan *O*

Ik hoop stiekem dat we er morgen al op mogen hobbelen, maar de opening is zondag pas..
pi_145030064
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:41 schreef hatsaflats het volgende:
Zondag in NL 15-19 graden O+ Je kunt beter hier een HM lopen Yuki.
Het zou zomaar kunnen dat het dan beestenweer wordt. Maar dat heb ik liever dan die warmte en zon.
pi_145030199
8-)

pi_145030263
quote:
You can fly!!
pi_145030336
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:56 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het zou zomaar kunnen dat het dan beestenweer wordt. Maar dat heb ik liever dan die warmte en zon.
Wel een beetje jammer dat ik op de fiets heen en weer naar Bergen moet. En zonde van de feestelijke opening van de baan.
pi_145030500
quote:
Superfoto!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_145030513
quote:
Marathon zweeffoto! _O_
pi_145030929
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hi, kan ik iemand hier blij maken met een inschrijving van 10k voor zondag as? Hoge veluweloop dus belooft een mooie loop te worden met de herfstkleuren! :)
Ik zou hem graag willen hebben :)
pi_145031311
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:22 schreef Krattenkoning het volgende:

[..]

Ik zou hem graag willen hebben :)
Prima! Stuur mij even je emailadres, forward ik je de inschrijving. :)
pi_145031356
quote:
Lol.(watermerk ,proof!!)

Verder gave foto!
pi_145032009
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker dat ze op de duur harder kan.
pi_145032765
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 20:33 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Prima! Stuur mij even je emailadres, forward ik je de inschrijving. :)
Berichtje is verstuurd, enorm bedankt! :)
  maandag 29 september 2014 @ 21:32:41 #122
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145034037
Oeh yuks, warm zondag voor je HM.
Maar er zijn een aantal dingen zeker:
- het wordt hoe dan ook een mooie ervaring
- de omgeving is tof
- je kunt het
- het is zwaar
- en er komt een moment dat je denkt: ik wou dat het voorbij was
- en na afloop denk je: ik heb een fokking halve marathon gelopen!!!

*O*
pi_145034255
Zijn er hier mensen met een Garmin Forerunner 405? Deze dus:

Nu al een paar keer gehad dat de touch ring + verlichting volledig van slag raakt bij regen en / of hoge luchtvochtigheid. Het ding slaat gewoon op tilt :') De verlichting knippert, error piepjes, ring doet absoluut niet meer wat je wilt. Echt bloed irritant. :(

Andere mensen met hetzelfde probleem?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 21:37:53 ]
pi_145034298
Door vanalles vanavond toch niet kunnen uitlopen. Gisteren was dus echt mijn laatste loopje voor de marathon :)
  maandag 29 september 2014 @ 21:39:36 #125
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145034354
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef Murmeli het volgende:
- de omgeving is tof
- je kunt het
- het is zwaar

*O*
Haha O+
Denk dat je gelijk hebt :Y
pi_145034372
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:32 schreef Murmeli het volgende:
- de omgeving is tof
- je kunt het
- het is zwaar

*O*
En zo is het.

Alles gaat pijn doen. Alle blessures van de afgelopen jaren komen na 17 km tegelijkertijd terug. Maar wat geeft het. Nog even en je bent er. Je eerste HM vergeet je nooit meer.

Iets anders.

Ik heb het foam rollen weer opgepakt omdat ik volgens mij bijna mijn hamstrings en willekeurige andere spieren/pezen aan het kapot maken was met de BHSE.

Ik foam roll nu iedere dag de kuitjes, de bovenbeenspieren en de hamtouwtjes. Ik wil dit uitbreiden naar de heupflexoren, maar klopt het dat dat helemaal niet aangenaam is voor je lul?
  maandag 29 september 2014 @ 21:41:56 #127
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145034442
Zwabber _O-
pi_145034445
quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 21:38 schreef mosselmossel het volgende:
Door vanalles vanavond toch niet kunnen uitlopen. Gisteren was dus echt mijn laatste loopje voor de marathon :)
Jij gaat die kustmarathon zo ontzettend ownen en dat vind ik stoer. Ik dacht na de terugslag wegens de mosselvoet dat het te vroeg zou komen, maar er is eigenlijk geen reden te bedenken waarom je het niet gewoon gaat halen. Komend weekend kan ik gewoon op verjaardagen vertellen dat ik samen met jou getraind heb bij de Puinduinen. Hoe vet is dat.
  maandag 29 september 2014 @ 21:42:14 #129
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145034458
Nog 228 km te gaan voor de Fok! challenge.

75 km per maand. Als mijn blessure zich zo houdt als de afgelopen dagen lukt het misschien net.
Vandaag pijnloos 5 km *O* wel met wat pauzes enzo.
Woensdag paar km rustig hobbelen. En dan zaterdag bij de clinic weer :)

Vooralsnog ben ik een blij mens. 15 km in een week lopen is nog steeds meer dan ik 3 jaar geleden deed :)
pi_145034660
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:41 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jij gaat die kustmarathon zo ontzettend ownen en dat vind ik stoer. Ik dacht na de terugslag wegens de mosselvoet dat het te vroeg zou komen, maar er is eigenlijk geen reden te bedenken waarom je het niet gewoon gaat halen. Komend weekend kan ik gewoon op verjaardagen vertellen dat ik samen met jou getraind heb bij de Puinduinen. Hoe vet is dat.
Je zou kunnen vertellen dat je me door mijn marathontraining hebt gesleept.
pi_145034698
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn er hier mensen met een Garmin Forerunner 405? Deze dus:

[ afbeelding ]

Nu al een paar keer gehad dat de touch ring + verlichting volledig van slag raakt bij regen en / of hoge luchtvochtigheid. Het ding slaat gewoon op tilt :') De verlichting knippert, error piepjes, ring doet absoluut niet meer wat je wilt. Echt bloed irritant. :(

Andere mensen met hetzelfde probleem?
Ja! Is klote inderdaad, vind het best een fijn apparaat, maar zodra het ook maar iets nat is of zweet op komt dan gaat hij flippen. Gelukkig kan je tijdens wedstrijden de ring wel uitzetten. Anders is het helemaal feest :P . Ik ga maar even sparen voor een ander apparaat.

Gave foto TWC! _O_ Mooi zweefmomentje ja!
  maandag 29 september 2014 @ 21:49:41 #132
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145034767
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

En zo is het.

Alles gaat pijn doen. Alle blessures van de afgelopen jaren komen na 17 km tegelijkertijd terug. Maar wat geeft het. Nog even en je bent er. Je eerste HM vergeet je nooit meer.

Iets anders.

Ik heb het foam rollen weer opgepakt omdat ik volgens mij bijna mijn hamstrings en willekeurige andere spieren/pezen aan het kapot maken was met de BHSE.

Ik foam roll nu iedere dag de kuitjes, de bovenbeenspieren en de hamtouwtjes. Ik wil dit uitbreiden naar de heupflexoren, maar klopt het dat dat helemaal niet aangenaam is voor je lul?
Bij mij kwam alleen de huidige blessure pijn doen :)
pi_145034887
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:47 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja! Is klote inderdaad, vind het best een fijn apparaat, maar zodra het ook maar iets nat is of zweet op komt dan gaat hij flippen. Gelukkig kan je tijdens wedstrijden de ring wel uitzetten. Anders is het helemaal feest :P . Ik ga maar even sparen voor een ander apparaat.

Best een fijn ding inderdaad, maar een sporthorloge dat niet tegen vocht kan 8)7

Anyway... wat je zegt is wel waar, maar tijdens een loopje vind ik het tricky om die ring uit te schakelen. Je moet namelijk de 2 hardware knoppen tegelijk indrukken wat weleens resulteert in het stopzetten van je tijd. :')

Maar goed.. het moet maar. Binnenkort ook maar eens voor een andere kijken. :)
pi_145035273
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Best een fijn ding inderdaad, maar een sporthorloge dat niet tegen vocht kan 8)7

Anyway... wat je zegt is wel waar, maar tijdens een loopje vind ik het tricky om die ring uit te schakelen. Je moet namelijk de 2 hardware knoppen tegelijk indrukken wat weleens resulteert in het stopzetten van je tijd. :')

Ik zet de ring altijd direct af als 't begint te regenen. Heb nog nooit gehad dat 'ie daardoor stopte.
Get stoned
pi_145035344
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 22:00 schreef Hinder het volgende:

[..]

Ik zet de ring altijd direct af als 't begint te regenen. Heb nog nooit gehad dat 'ie daardoor stopte.
Zal ik voortaan ook maar gaan doen. Beetje oefenen om al rennend 2 knopjes precies te gelijk in te drukken. :P
pi_145035441
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:47 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Je mag mijn brakke 610 met al z'n problemen wel kopen :D inclusief HRM die een enkeltje wasmachine niet helemaal overleefd heeft, en eventueel nog een Pure-Lime HRM bh :P

Blijkbaar werkte een sollicitatiebrief met "hoi, ik ben hatsa en kan nagenoeg niks van wat jullie vragen, maar ik leer graag en kan best een boel met taal" best aardig, dus misschien dat ik op een vergelijkbare manier een aardig bedrag voor m'n 610 kan krijgen ;)
pi_145035541
quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 21:46 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je zou kunnen vertellen dat je me door mijn marathontraining hebt gesleept.
Ik overweeg om 90% van alle lof op te eisen.

quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 21:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Bij mij kwam alleen de huidige blessure pijn doen :)
Waar zitten jouw heupflexoren dan in vredesnaam?
pi_145035553
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je mag mijn brakke 610 met al z'n problemen wel kopen :D inclusief HRM die een enkeltje wasmachine niet helemaal overleefd heeft, en eventueel nog een Pure-Lime HRM bh :P

Blijkbaar werkte een sollicitatiebrief met "hoi, ik ben hatsa en kan nagenoeg niks van wat jullie vragen, maar ik leer graag en kan best een boel met taal" best aardig, dus misschien dat ik op een vergelijkbare manier een aardig bedrag voor m'n 610 kan krijgen ;)
:') _!

:P
pi_145035609
Gisteren kwam ik nog best aardig over de finish. Vanaf 20 seconden, lichtblauw hemd.

maandag 29 september 2014 @ 22:08:21 #140
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145035642
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

Haha! Bij de hm, zwabbie!
pi_145035644
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

:') _!

:P
Voor je jero_mmekeborstjes!
  maandag 29 september 2014 @ 22:08:33 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145035649
Lol, ik kijk naar Posbank foto's:
SPOILER
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_145035695
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 22:08 schreef SEMTEX het volgende:
SPOILER
Die ziet een Yurkak denk ik :D
pi_145035761
quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 22:07 schreef mosselmossel het volgende:
Gisteren kwam ik nog best aardig over de finish. Vanaf 20 seconden, lichtblauw hemd.

Ziet er goed uit ja! Best nette cadans ook volgens mij. Al is dat altijd best lastig oordelen zo :P . Maar wel lekker soepel!
  Moderator maandag 29 september 2014 @ 22:11:31 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_145035777
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 22:08 schreef SEMTEX het volgende:
SPOILER
Oh god :D
pi_145035789
Geïnspireerd door al jullie mooie prestaties gisteren wilde ik vanavond eens kijken waar ik nu sta qua 5km.
Mn PR was 29:53 en daar moest voor mn gevoel inmiddels wel wat afkunnen, dus even geen LDL maar een tempoloopje van 5 km gedaan.

Uiteindelijk mn horloge stilgezet op 27:45 :D

Laad ik net mn loopje in endomondo, geeft hij een afstand van 4.95 km... geen bekertje voor de 5 km dus.

Dus mn 3EM PR is nu 26:57 en mn 5 km nogsteeds 29:53 |:(

http://app.endomondo.com/workouts/416309490/10707661
  maandag 29 september 2014 @ 22:15:57 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145035984
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:09 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Die ziet een Yurkak denk ik :D
Of heeft er een :9
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2014 @ 22:17:55 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145036057
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:40 schreef Zwabberhark het volgende:

Ik haal met m'n lul die tennisbal op de grond niet om mee te rollen -O-
pi_145036129
quote:
15s.gif Op maandag 29 september 2014 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik haal met m'n lul die tennisbal op de grond niet om mee te rollen -O-
Skippybal kopen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2014 @ 22:20:20 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145036176
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Skippybal kopen.
En dan door dat lusje heen ringsteken :?
pi_145036197
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

En als hij het alsnog weet de verprutsen? Ligt het dan ook voor 90% aan jou?
pi_145036212
quote:
11s.gif Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En dan door dat lusje heen ringsteken :?
:')
pi_145036675
quote:
quote:
Beste Jero_mmeke,

Bedankt voor jouw inschrijving voor Mud Masters 7 + 8 maart 2015 - Haarlemmermeer!
Mag ik er bij in de WLWWWWWLWLWLW? *O*

1
2
[b]7 maart 2015 - [url=http://www.mudmasters.nl/]Mud Masters (Haarlemmermeer)[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 18km (Alpha)

Een keertje proberen te starten vanuit het wedstrijdvak. Lijkt me daar ook wel eens leuk! :)
pi_145036785
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Een keertje proberen te starten vanuit het wedstrijdvak. Lijkt me daar ook wel eens leuk! :)
Wacht even. Jij bent nog nooit vanuit een wedstrijdvak gestart?

Wel leuk! (en toegevoegd)
pi_145037037
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

[..]

Mag ik er bij in de WLWWWWWLWLWLW? *O*
[ code verwijderd ]

Kom op zeg, zelfs ik ben weleens vanuit het wedatrijdvak gestart. Alleen voor mij betekent het ongeveer 90% kans om mezelf op te blazen, waar jij waarschijnlijk minder last van zal hebben :P
pi_145037128
quote:
99s.gif Op maandag 29 september 2014 22:34 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wacht even. Jij bent nog nooit vanuit een wedstrijdvak gestart?

Wel leuk! (en toegevoegd)
Wedstrijdvak van de MudMasters ;). Bij de strongmanrun is het 1 groot wedstrijdvak laat maar zeggen. Maar bij de MudMasters zijn alle andere vakken er gewoon voor het uitlopen en elkaar helpen enzo.
De Alpha is ook het enige vak waar er een tijdsregistratie is. ;)
pi_145037253
Ben even de video's aan het terugkijken van afgelopen zondag, maar dat was toch wel een druk loopje als je het zo ziet :D
pi_145037398
Oh en ik zag toen ik vanavond thuis kwam mensen hardlopen met lichtgevende bandjes enzo, en mijn eerste gedachte was: gelukkig hoef ik even niet te lopen... :D

Later in de week zal het vast wel weer beginnen te kriebelen :P
  maandag 29 september 2014 @ 22:53:41 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145037633
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:48 schreef Guard het volgende:
Oh en ik zag toen ik vanavond thuis kwam mensen hardlopen met lichtgevende bandjes enzo, en mijn eerste gedachte was: gelukkig hoef ik even niet te lopen... :D

Later in de week zal het vast wel weer beginnen te kriebelen :P
Zie nu pas je marathontijd. Mooi man O+ _O_ respect voor je gemiddelde tempo!
pi_145037917
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zie nu pas je marathontijd. Mooi man O+ _O_ respect voor je gemiddelde tempo!
Op endo klopt niet, mijn horloge dacht het dat het 44km ruim was. Werkelijk gemiddelde tempo was 5.50.
Edit: ah totale afstand kun je aanpassen op Endo, nu klopt avg pace wel.
pi_145038088
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Op endo klopt niet, mijn horloge dacht het dat het 44km ruim was. Werkelijk gemiddelde tempo was 5.50.
Edit: ah totale afstand kun je aanpassen op Endo, nu klopt avg pace wel.

Dan nog steeds _O_
  maandag 29 september 2014 @ 23:06:29 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145038147
5.50 gem, doe mij die ook maar _O_
pi_145038226
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:04 schreef Serinde het volgende:

[..]

Dan nog steeds _O_
Ben er ook erg tevreden over.
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
Dat kan jij ook!
  maandag 29 september 2014 @ 23:48:41 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145039795
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
ik dacht ooit gelezen te hebben dat jij onder de 4 uur hoopte te komen?? ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-09-2014 23:56:09 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:11:22 #165
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145041645
Oeioei, marathonphotos heeft mijn foto's online gezet. Ik lijk wel schijndood...geen duimpjes dit keer, maar een van pijn vertrokken gezicht :+

SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door YUR op 30-09-2014 01:16:47 ]
F means you're fucked
  dinsdag 30 september 2014 @ 02:33:08 #166
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145042222
prachtige foto's YUR.... Marathon met de hoofdleter M!
  dinsdag 30 september 2014 @ 06:00:23 #167
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145042546
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door rechtsedirecte op 30-09-2014 06:18:36 ]
pi_145042553
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:11 schreef YUR het volgende:
Oeioei, marathonphotos heeft mijn foto's online gezet. Ik lijk wel schijndood...geen duimpjes dit keer, maar een van pijn vertrokken gezicht :+

SPOILER
Vette foto's! Ik vrees dat het bij mij niet veel anders wordt zaterdag. Afzien zeg!
pi_145042579
quote:

SPOILER
Op mobiel opent hij je foto's niet :(
Straks maar even op de PC kijken.

Edit: op de ipad wel. Mooie foto. :Y
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 22:04 schreef hatsaflats het volgende:

En ik bied mijn 610 aan. Werkt perfect. Weinig tot geen problemen mee gehad ;)

(Ik vind het bizar hoe hard hij in prijs is gezakt.)
pi_145042688
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 06:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Vette foto's! Ik vrees dat het bij mij niet veel anders wordt zaterdag. Afzien zeg!
Ik weet niet wat jij op die foto's ziet? Zelf zie ik iemand die alleenmaar aan het afzien en pijn aan het verbijten is en geen greintje lol aan het beleven is.
pi_145042777
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 06:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij op die foto's ziet? Zelf zie ik iemand die alleenmaar aan het afzien en pijn aan het verbijten is en geen greintje lol aan het beleven is.
Nu komt het soldaatje in mij naar boven maar daarom vind in het een mooie foto.
Ik houd van mensen die doorgaan op het moment dat ze afzien. En dat zie je hier.
pi_145042810
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En als hij het alsnog weet de verprutsen? Ligt het dan ook voor 90% aan jou?
Ik neem alle verantwoordelijkheid op me.
pi_145042819
quote:

SPOILER
Dit is sport zoals het mooi is. Niet geposeerd, maar écht.
pi_145042884
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 06:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik zie gewoon geweldig mooie sportfoto's van iemand die de pijn verbijt, maar toch geniet en zijn pas goed in orde weet te houden. En da's best genieten als dat kan.

Het begint hier nu echt te kriebelen. De regionale krant en Omroep Zeeland staan inmiddels al helemaal in het teken van de marathon van zaterdag.
pi_145042889
quote:

SPOILER
Op die laatste zweef je gewoon nog!

Maar verder had je er volgens mij niet echt lol in.
pi_145042949
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Op die laatste zweef je gewoon nog!

Maar verder had je er volgens mij niet echt lol in.
Superhard gezwoven...
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:39:30 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145042966
Yur, ik kan ze niet zien mobiel. Thuis eens kijken hoe dat eruitziet :P

Marathonfoto's van meneer zijn geweldig mooi. Alleen wandelend onder de Brandenburger Tor door. Het blijft toch echt ongelofelijk, kramp in beide benen bij 40 km :o

De volgende is al besproken ;)
Vanmiddag naar huis vliegen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:45:40 #178
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145043016
quote:

SPOILER
Ouch :X
Zo kennen we je niet, Zeddie!
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:51:06 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145043055
Woe, ik zie ze nu. En ook mooi :Y

En waarom is loopmaatje C uitgestapt?
Loopmaatje S (hehe :+ ) wel goed gegaan?
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:02:48 #180
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145043162
Wil iemand even een goede link plakken :@
Deze wil mobiel dus niet :(
pi_145043179
Ingeschreven voor Mudmasters, 18km :)
pi_145043256
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:39 schreef Quoi het volgende:
Yur, ik kan ze niet zien mobiel. Thuis eens kijken hoe dat eruitziet :P

Marathonfoto's van meneer zijn geweldig mooi. Alleen wandelend onder de Brandenburger Tor door. Het blijft toch echt ongelofelijk, kramp in beide benen bij 40 km :o

Vanmiddag naar huis vliegen.
Welke gaat het worden?
pi_145043297
Zo, mooie verhalen en tijden allemaal ^O^

Ik lees zo'n beetje alles hier maar ik post zelden wat, gaat allemaal zo snel ;)

Ben zelf al, sinds ik ongeveer een jaar geleden begon met hardlopen, in de weer met shin splints :{
Het ligt voornamelijk aan steeds weer te snel opbouwen, ik loop zo graag met mijn loopschool dat ik al snel te fanatiek aan de slag ga... blijft lastig.

Nu probeer ik er echt definitief vanaf te komen door volledige rust, oefeningen, fysio en als ik weer ga lopen een hele rustige opbouw (terug naar Start to Run, zal wel even wennen zijn :D).

Mede door de verhalen hier gaat het dit keer lukken! Ik wil ook weer loopwedstrijdjes doen 8-)
pi_145043303
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:39 schreef Quoi het volgende:

:D Herkenbaar
Ga je dan ook meedoen?
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:16:22 #185
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_145043318
Vandaag mijn nieuwe schoenen en hartslagmeter testen (beide a 20 euro pst :) )
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:23:57 #186
236410 MaleDuck
pi_145043423
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel problemen mee eigenlijk... Soms scrolt hij bij regen wel automatisch door de velden heen, maar als ik hem dan even droog dep tegen mn shirt doet hij het gewoon weer.
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:29:11 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145043501
@TWC: R'dam misschien?
@Guard: Ik ga er een keer eentje lopen, dat is zeker :Y Dat is alleen te vroeg.
pi_145043544
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:29 schreef Quoi het volgende:
^O^
pi_145043607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:31 schreef Guard het volgende:

[..]

^O^
Zeg. We zitten te wachten op je verslag, ja? ;)
pi_145043702
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:36 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zeg. We zitten te wachten op je verslag, ja? ;)
Later vandaag, gisteren telefoon (met daarop wat foto's) in de auto laten liggen :') , en die wordt straks teruggebracht.
Alvast eentje van marathonphoto [please excuse the watermarks]
SPOILER: @ Branderburgertor, nog een paar honderd meter te gaan
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:54:12 #191
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_145043881
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:14 schreef ChuckBartowski het volgende:
Zo, mooie verhalen en tijden allemaal ^O^

Ik lees zo'n beetje alles hier maar ik post zelden wat, gaat allemaal zo snel ;)

Ben zelf al, sinds ik ongeveer een jaar geleden begon met hardlopen, in de weer met shin splints :{
Het ligt voornamelijk aan steeds weer te snel opbouwen, ik loop zo graag met mijn loopschool dat ik al snel te fanatiek aan de slag ga... blijft lastig.

Nu probeer ik er echt definitief vanaf te komen door volledige rust, oefeningen, fysio en als ik weer ga lopen een hele rustige opbouw (terug naar Start to Run, zal wel even wennen zijn :D).

Mede door de verhalen hier gaat het dit keer lukken! Ik wil ook weer loopwedstrijdjes doen 8-)
Keep Calm
and
Keep Calm

Succes!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:07:45 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145044147
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:51 schreef Quoi het volgende:
Woe, ik zie ze nu. En ook mooi :Y

En waarom is loopmaatje C uitgestapt?
Loopmaatje S (hehe :+ ) wel goed gegaan?
Loopmaatje C blijkt na een bezoekje aan het ziekenhuis ischias te hebben :{ Die kan nu geen kant op.
Loopmaatje S had het ook flink zwaar
F means you're fucked
pi_145044281
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Later vandaag, gisteren telefoon (met daarop wat foto's) in de auto laten liggen :') , en die wordt straks teruggebracht.
Jammer van die photobombende hand.. beetje jouw shine moment afpakken. Verder wel echt tof! @yur pijnlijke foto's, maar dat geeft misschien wel de echte marathonbeleving weer. Ik had geloof ik welwat meer 'natuur' verwacht op de foto's van Loch Ness of zo.
pi_145044365
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jammer van die photobombende hand.. beetje jouw shine moment afpakken. Verder wel echt tof! @yur pijnlijke foto's, maar dat geeft misschien wel de echte marathonbeleving weer. Ik had geloof ik welwat meer 'natuur' verwacht op de foto's van Loch Ness of zo.
Er stonden meer mensen op de foto, zo goed en zo kwaad als het kon eraf gecropt :P
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:25:14 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145044455
Ik lijk het hardlopen eindelijk weer helemaal te pakken te hebben. Het is ook gewoon weer leuk aan het worden nu mijn conditie weer wat op pijl lijkt te zijn.
Eind augustus de boel weer opgepakt na in juni een zweepslag in mijn kuit opgelopen te hebben.
Toen een paar vijfjes, een keertje 45 minuten gedaan en afgelopen weeken, uit een beetje kutnijd :@, een 10 gelopen, gewoon omdat ik vond dat dat moest. Daar zat ik bijna weer op toen ik die zweepslag kreeg en ik had de pest erin weer overnieuw te moeten beginnen.

Helemaal niet nodig dus, hij zit er nog gewoon in! *O* Weliswaar op laag tempo, maar met een hele steady hardslag, so who cares, tempo-schmempo! *O*

Nu net vanmorgen al een kort intervalloopje gedaan, ik loop doordeweeks Renate's 5km onderhoudsschema om te proberen dmv intervallen etc. mijn tempo wat te kunnen verhogen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Toffe foto zeg! :Y

Ik kijk nu terug en het ziet er idd pijnlijk uit Yur, maar desalniettemin natuurlijk wel gewoon super gedaan. Dit soort foto's maken sport ook mooi vind ik. :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 30-09-2014 09:33:18 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:28:24 #196
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145044526
Oh, en ik heb veel natuur gezien hoor :Y En lol gehad onderweg met medelopers :Y

Maar bij de finish was het gewoon op, shit happens
F means you're fucked
pi_145044795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:28 schreef YUR het volgende:
Oh, en ik heb veel natuur gezien hoor :Y En lol gehad onderweg met medelopers :Y

Goede foto's ja! Dat zijn de beelden van een doorzetter! ^O^ Erg gaaf!
pi_145045150
Ik vind het ook goede foto's. Als het zo vreselijk zwaar wordt, dan is doorzetten en uitlopen alleen al bewonderenswaardig. En dat mag best gezien worden op de foto's. Beter dan een duimpjesfoto ^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Loopmaatje C blijkt na een bezoekje aan het ziekenhuis ischias te hebben :{ Die kan nu geen kant op.
SPOILER
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:57:39 #199
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145045213
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:55 schreef Mr.B. het volgende:
Ik vind het ook goede foto's. Als het zo vreselijk zwaar wordt, dan is doorzetten en uitlopen alleen al bewonderenswaardig. En dat mag best gezien worden op de foto's. Beter dan een duimpjesfoto ^O^

[..]

SPOILER
Die bedoel ik ja
F means you're fucked
pi_145045678
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:23 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel problemen mee eigenlijk... Soms scrolt hij bij regen wel automatisch door de velden heen, maar als ik hem dan even droog dep tegen mn shirt doet hij het gewoon weer.
Heb je je schoenen nog uit kunnen laten gisteravond?
pi_145045685
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Die bedoel ik ja
:{ Geen al te beste dag voor Haag dus. Hoewel er die dag ook een clubgenoot 2e Nederlander in Berlijn is geworden.

In 2:31 :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 september 2014 @ 10:15:54 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145045687
quote:

SPOILER
INVD1951 zou ik direct kopen als ik jou was. Episch
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:16:38 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145045702
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:07 schreef YUR het volgende:

[..]

He bah, wat een domper voor 'm :{

Goeie foto Guard!
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:27:15 #204
236410 MaleDuck
pi_145045992
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:15 schreef Arquero het volgende:

[..]

Heb je je schoenen nog uit kunnen laten gisteravond?
Ja, mijn nieuwe sloffen hebben ruim 5 km op de teller staan :)

Darmen rommelden wel, maar durfde het wel aan ( :X aangezien ik een uur eerder de pot vol gescheten had :% en ik dan meestal geen last heb van yurkak)

Benen vonden het wel raar, maar schoenen zijn goedgekeurd, het leek wel weer alsof ik vloog :D
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_145046043
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik dacht ooit gelezen te hebben dat jij onder de 4 uur hoopte te komen?? ;)
Dat wil ik ook, alleen deze keer was dat niet het hoofddoel.
There's always next time 8-)
pi_145046223
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:29 schreef Quoi het volgende:
R'dam is wel aardig als je daarvan houdt, zelf zou mijn voorkeur voor Leiden uitgaan rond die tijd.
pi_145046381
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:28 schreef YUR het volgende:

Gezellige Marathon is het gewoon met een leuke sfeer onder de lopers. Totaal anders dan Rotterdam of Amsterdam en dat soort Marathons. En Familie hamer begint de eerste 15 al flink te hameren om het vervolgens bij km 30 ongeveer bij die heuvel het af te maken. Brugje in Inverness zelf om om te keren is op dat moment ook een beste berg.
pi_145046460
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:29 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat wil ik ook, alleen deze keer was dat niet het hoofddoel.
There's always next time 8-)
Het zou er zeker voor je inzitten. Je hebt je eerste Marathon perfect gelopen. Was je sneller gestart was je misschien wel later geeindigd. Na de finish zag je er nog fris uit. En de dag erna liep niet zoals Bokito.

Ook zou helpen als je geen 44km gaat stoppen in een marathon.

[ Bericht 5% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 30-09-2014 11:22:30 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:55:48 #209
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145046793
Hoi! :W

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_145047338
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef Wolve000 het volgende:

[ afbeelding ]
Tof! ^O^.
Get stoned
pi_145047444
quote:

[ afbeelding ]
Wauw!!! _O_
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:17:49 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145047535
Wauw wat een omgeving! O+
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:18:23 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145047562
quote:

[ afbeelding ]
Stom zeg, daarzo... :P
F means you're fucked
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:25:43 #214
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145047793
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Stom zeg, daarzo... :P
Jouw omgeving is ook niks waard. :{w

SPOILER
pi_145047913
Net bij de Lidl geweest. Wel oké die hardloopspullen, heb 2 paar sokken en een functioneel thermoshirt meegenomen voor de koude maanden. Prima prijzen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:31:01 #216
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145047932
Meer dus?

Je zou bijna vergeten dat ze met een ontstoken teen liep (ingegroeide nagel). :o
pi_145047969
Wow echt mooie foto's team UK!
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:32:39 #218
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145047985
Even terug in de tijd, maar zojuist tevoorschijn gekomen op FB: compilatiefilmpje van de Halve van Oostland. Daar kwam ik anders over de finish @ 2.34
F means you're fucked
pi_145048170
quote:

[ afbeelding ]
Wauw wat een mooie omgeving en wat een atleten *O*
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:45:26 #220
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145048406
En een zweeffinish!

Langzaamste HM ooit, maar wat maakt het uit! O+ O+ O+
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:48:51 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145048515
Gezellig samen gelopen zo te zien! O+
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:52:31 #222
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145048633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef GotC het volgende:
Gezellig samen gelopen zo te zien! O+
Klopt. :Y

Clubgenoten die ook meededen (ook een stel) hebben deze ook samen met elkaar gelopen. Deze ging ook echt voor de omgeving. Doen we wel vaker, meestal met dit soort scenic loopjes, is altijd gezellig. O+
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:55:23 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145048737
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 07:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik zie gewoon geweldig mooie sportfoto's van iemand die de pijn verbijt, maar toch geniet en zijn pas goed in orde weet te houden. En da's best genieten als dat kan.

Het begint hier nu echt te kriebelen. De regionale krant en Omroep Zeeland staan inmiddels al helemaal in het teken van de marathon van zaterdag.
Ik ken dit gevoel. Heel Eindhoven hangt inmiddels weer vol met de vertrouwde marathonvlaggen.
pi_145048807
Ik twijfel een beetje over mijn schema voor de laatste 3 weken. Ik weet dat het te zwaar is, zeker in combinatie met nieuwe baan vanaf morgen, maar ik weet ook weer niet hoeveel ik er in moet snijden. Bij Mossel zie ik nog op 2 weekenden van tevoren een 20km duurloop in het weekend staan, maar die doet doordeweeks weer wat minder dan ik..
pi_145048853
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:32 schreef YUR het volgende:
Even terug in de tijd, maar zojuist tevoorschijn gekomen op FB: compilatiefilmpje van de Halve van Oostland. Daar kwam ik anders over de finish @ 2.34
Een wereld van verschil ja. Zo in Amsterdam over de finish? ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Klopt. :Y

Clubgenoten die ook meededen (ook een stel) hebben deze ook samen met elkaar gelopen. Deze ging ook echt voor de omgeving. Doen we wel vaker, meestal met dit soort scenic loopjes, is altijd gezellig. O+
Wil je aub stoppen met die jaloersmakende foto's? Het is een beetje een domper om nu mijn eigen rondjes te hobbelen
pi_145048918
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik twijfel een beetje over mijn schema voor de laatste 3 weken. Ik weet dat het te zwaar is, zeker in combinatie met nieuwe baan vanaf morgen, maar ik weet ook weer niet hoeveel ik er in moet snijden. Bij Mossel zie ik nog op 2 weekenden van tevoren een 20km duurloop in het weekend staan, maar die doet doordeweeks weer wat minder dan ik..
Gooi je schema dan hier neer en dan kunnen mensen er hier naar kijken. Je zou ook kunnen besluiten vooral door de week wat te snijden, om tijd te maken voor je werk.
pi_145048997
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:00 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gooi je schema dan hier neer en dan kunnen mensen er hier naar kijken.
On it!

Die 6x8' van vandaag moet misschien 6x5' of zo worden na die 35 van eergisteren, al voelen mijn benen prima.
Wisselduurloop van 20k doordeweeks gaat ook niet lukken, ook qua tijd niet en 24km in het weekend lijkt me ook te lang. Misschien wisselduurloopje van 12-15 km as donderdag, en dan zaterdag 17 en zondag 8 of zo. Ik moet ook gewoon kijken hoe laat ik doordeweeks thuis ben de komende weken en hoeveel energie ik dan nog heb.
Eennalaatste week is op zich qua trainingen niet intensief alleen moeten dat er misschien 4 worden ipv 5.
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:12:13 #228
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145049277
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]

Wil je aub stoppen met die jaloersmakende foto's? Het is een beetje een domper om nu mijn eigen rondjes te hobbelen
Sorry.

SPOILER
pi_145049289
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Je zit nu drie weken voor de marathon toch? Dan zit je marathontraining er nu op en moet je alleen nog zorgen dat je uitgerust in het startvak komt. :)
Een training meer of minder maakt echt niets meer uit voor hoe je de marathon straks loopt. Wel blijven lopen, maar vooral heel blijven en uitrusten dus.
pi_145049466
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:12 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Sorry.

SPOILER
Wtf is dat? Een zeekoe?
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:21:42 #231
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145049622
):O
pi_145049864
Wat een toffe foto's zie ik voorbij komen. Die van co.uk zijn inderdaad weer jaloersmakend. _O_
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 september 2014 @ 12:30:26 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145049982
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef Wolve000 het volgende:
En een zweeffinish!

[ afbeelding ]

O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_145050191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

On it!

[ link | afbeelding ]

Die 6x8' van vandaag moet misschien 6x5' of zo worden na die 35 van eergisteren, al voelen mijn benen prima.
Wisselduurloop van 20k doordeweeks gaat ook niet lukken, ook qua tijd niet en 24km in het weekend lijkt me ook te lang. Misschien wisselduurloopje van 12-15 km as donderdag, en dan zaterdag 17 en zondag 8 of zo. Ik moet ook gewoon kijken hoe laat ik doordeweeks thuis ben de komende weken en hoeveel energie ik dan nog heb.
Eennalaatste week is op zich qua trainingen niet intensief alleen moeten dat er misschien 4 worden ipv 5.
Eigenlijk is denk ik de belangrijkste tip: hou gewoon lekker je langste duurloop (die kost het meeste tijd) in het weekend. En train nog een of twee keer door de week en dan heb je echt geen probleem meer, denk ik. Het meeste werk heb je al gedaan.
pi_145050815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef Wolve000 het volgende:
En een zweeffinish!

[ afbeelding ]

Asfalt :r
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 12:53:28 ]
pi_145050860
* ..-._---_-.- kan niet met knopjes overweg

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 12:54:29 ]
pi_145050871
----/- grrrrr
pi_145053256
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:35 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Eigenlijk is denk ik de belangrijkste tip: hou gewoon lekker je langste duurloop (die kost het meeste tijd) in het weekend. En train nog een of twee keer door de week en dan heb je echt geen probleem meer, denk ik. Het meeste werk heb je al gedaan.
Maar dat is er nog maar één dan toch? Wel beetje balen dat dit weekend nogal druk is met mijn verjaardag vieren en zo :P Maar misschien heb ik nog ergens 2 uurtjes vrij.
pi_145054022
Zat net te denken om rondje te gaan lopen toen ik opgeschrikt werd door een aardbeving. Zo kleren aantrekken en een rondje van 13km lopen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:36:13 #240
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145055927
Mm daar gaat mijn training vanavond :( Had al uren thuis kunnen zijn, maar vlucht is cancelled. Nu pas begin vd avond vliegen :O
pi_145056491
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:36 schreef Quoi het volgende:
Mm daar gaat mijn training vanavond :( Had al uren thuis kunnen zijn, maar vlucht is cancelled. Nu pas begin vd avond vliegen :O
Hardloopschoenen aandoen, rondje door de vertrekhal lopen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:53:13 #242
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_145056500
Twijfel of ik vanavond zal lopen. Pijn in bovenkant van de voet (klein beetje dik, voelt als een blauwe plek) en een spiertje in bovenbeen. Beetje overbelast denk ik. Nu twijfel ik of ik heel rustig aan de helft zal lopen van normaal of beter even oversla tot het weekend en dan kijk hoe het voelt...
pi_145057035
De organisatie van de Bruggenloop stuurt even de verkeerde e-mail naar de lopers die vorig jaar mee hebben gedaan, maar zich voor dit jaar (nog) niet hebben ingeschreven :').

quote:
Beste Hinder,

Over iets meer dan twee maanden is het zo ver en staat de DSW Bruggenloop Rotterdam bij jou op de agenda. Hierbij geven we je alvast een update over zondag 7 december. Succes met trainen de komende maanden!
2 minuten later het correcte mailtje:

quote:
Beste Hinder,

De inschrijving voor de DSW Bruggenloop Rotterdam loopt zo hard dat wij verwachten dat het evenement binnen nu en een paar weken uitverkocht is.

Wij zouden het jammer vinden als wij jou, als trouwe deelnemer, teleur moeten stellen, daarom sturen wij jou deze reminder.
Begon al te twijfelen :D.
Get stoned
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 september 2014 @ 16:29:47 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145057834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:52 schreef pijll het volgende:

[..]

Hardloopschoenen aandoen, rondje door de vertrekhal lopen.
_O-
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:43:15 #245
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145058403
Hm, terug van 45 minuten hobbelen. Zo langzaam mogelijk gedaan, goed gelukt met 7:30 ofzo gemiddeld :D Volgens Garmin 5.92km, volgens mij 6 en een beetje. Qua conditie geen punt, maar ik had nog wat last van spierpijn en dat liep ik er ook niet echt uit vandaag. Zal morgen dus wel flink afzien worden *O*
  dinsdag 30 september 2014 @ 16:48:31 #246
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_145058620
-edit, dit is meer KLB-materiaal-
Schoenen niet binnen bij de hardloopwinkel door een fout van een medewerker, lekker dit...
Ik wil gewoon nu hardlopen :'(

[ Bericht 38% gewijzigd door MacorgaZ op 30-09-2014 16:53:33 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_145059059
Zooo, 108 km deze maand. *O* Meeste sinds ik in training was voor m'n marathon in een maand, dus wel blij mee. :D

Dit jaar is tot nu toe er eentje van ups and downs qua lopen:

Komende maanden maar weer proberen het een beetje vast te houden. :P Het weer was wederom perfect. _O_
Jack does it in real time...
pi_145059162
Het goede nieuws: mijn spierpijn is behoorlijk aan het wegtrekken :)
Het slechte nieuws: mijn verkoudheid begint goed door te zetten -O-
pi_145059491
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:02 schreef Guard het volgende:
Het goede nieuws: mijn spierpijn is behoorlijk aan het wegtrekken :)
En je verslag met de foto's??
quote:

[ afbeelding ]
Dit uitzicht is echt geweldig. :9~ _O_
pi_145060225
Mooie foto's weer co.uk! O+

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D goed gedaan!! En nu op naar de 7^^ *O*
Jij lacht alleen maar omdat jij PRECIES hetzelfde zou hebben gedacht op dat moment :+ ;)

Ik loop ook langzaam maar zeker in op de challenge, ik sta nu op -6,53 *O*
pi_145060424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:02 schreef Guard het volgende:
Hier ook. Snotneus weer en een licht geïrriteerde keel.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:43:35 #252
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145060477
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:41 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Pre-marathonkwaaltjes O+
F means you're fucked
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:43:37 #253
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145060479
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:32 schreef YUR het volgende:
Haha! :D

Bij de start in dat filmpje kreeg ik even serieus de zenuwen. Maar bij jouw finish moest ik lachen en hoop ik dat ik ook als een blij ei m'n medaille in ontvangst mag nemen :+

O. van Haag ook nog even in beeld; leuk!
pi_145060522
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Pre-marathonkwaaltjes O+
Ik maak me ook niet zo druk, behalve dat het nu irritant is dat ik steeds een loopneus heb.
pi_145060533
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:35 schreef Voccar het volgende:
Zat net te denken om rondje te gaan lopen toen ik opgeschrikt werd door een aardbeving. Zo kleren aantrekken en een rondje van 13km lopen.
Val niet in een kloof. ^O^
pi_145060720
Mijn neus loopt standaard harder dan Ikzelf :+

Toffe foto's ! Ook die van jou Yur
  dinsdag 30 september 2014 @ 18:38:30 #257
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145062165
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik maak me ook niet zo druk, behalve dat het nu irritant is dat ik steeds een loopneus heb.
Loopneus moet ook taperen :(

Zo, zurück in die heimat. Straks is mijn toeschouwer-verslag er nog eerder dan die van een loper :) Succes met de verkoudheid Guard. Kan jou het schelen, die marathon heb je in je zak :P
pi_145062229
Zo maar eens kijken of ze die baan al goedgekeurd hebben en wij er ein-de-lijk weer op mogen rennen. Zou fijn zijn :P
pi_145063152
Hm, zie dat ik zowaar nog 24e ben geworden bij die trailrun, van ongeveer 200 heren op de 25km.
Volgende keer toch maar een beetje doorlopen, want we deden nu eigenlijk lekker rustig aan. :)

Mijn normale rondjes zijn nu wel ineens een stuk minder mooi....
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_145064130
Ik zou vanmiddag gaan lopen omdat het 's avonds nu toch wel erg snel donker wordt. Ik was alleen even vergeten dat mijn broer zou komen voor een notaris bezoekje dus voor ik hem van de trein haalde nog even snel zo'n sport LED gescoord bij de Hema zodat ik vanavond ein-de-lijk even de deur uit kan. *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145064611
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:03 schreef Cynic het volgende:
Hm, zie dat ik zowaar nog 24e ben geworden bij die trailrun, van ongeveer 200 heren op de 25km.
Volgende keer toch maar een beetje doorlopen, want we deden nu eigenlijk lekker rustig aan. :)

Mijn normale rondjes zijn nu wel ineens een stuk minder mooi....
Mooie uitslag! ^O^

Doe jij mee met deze?
http://www.hang-on-run.nl/

Zit eraan te denken om daar de 'obstaclerun'-versie te gaan doen. Wel de obstakels van een survivalrun, maar niet de moeilijkheidsgraad en de regels. Kan ik meteen eens kijken hoe dat een beetje is. Wel nog even overleggen thuis trouwens, gelukkig is deze niet zo duur ;).
pi_145065021
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:40 schreef hatsaflats het volgende:
Zo maar eens kijken of ze die baan al goedgekeurd hebben en wij er ein-de-lijk weer op mogen rennen. Zou fijn zijn :P
Die in het Olympisch stadion was mooi blauw.
pi_145065547
12,33k gelopen en daarmee 62,24k gelopen deze maand. Nu klaar voor de volgende mud run a.s. zaterdag. Voor de liefhebber of late inschrijver, 14k plezier in de buurt van Venray! http://natoer.com/
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_145065971
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wanneer? Zondag niet?
pi_145066030
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wanneer? Zondag niet?
sorry ik had het over Berlijn. Ook een mooier stadion dan die van Amsterdam.
pi_145066692
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Mooie uitslag! ^O^

Doe jij mee met deze?
http://www.hang-on-run.nl/

Zit eraan te denken om daar de 'obstaclerun'-versie te gaan doen. Wel de obstakels van een survivalrun, maar niet de moeilijkheidsgraad en de regels. Kan ik meteen eens kijken hoe dat een beetje is. Wel nog even overleggen thuis trouwens, gelukkig is deze niet zo duur ;).
Ik heb in november verder nog niks staan, dus wat dat betreft kan het. De 12 en 18 zien er wel leuk uit. Lijkt erop dat ze volgend jaar ook wedstrijden voor de competitie willen houden.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_145067033
Guard, Yur, co.uk en anderen die ik nu niet specifiek noem ^O^ ^O^ Zie een aantal toffe foto's voorbij komen!

Mosseltje, helemaal klaar voor?? :D
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ach ja. Levitas doet volgens mij iets voor 100% en anders niet. Als dat met hardlopen niet gaat, dan maar iets anders.

Ik ben daarentegen ontzettend goed in iets maar voor 10% doen. Dat zet ik overigens niet in sollicitatiebrieven.
Hier wil ik nog wel even op reageren trouwens :) Het is niet per sé dat ik het hardlopen niet voor de volle 100% kon/wilde doen, want naast het hardlopen speelde ik ook cricket en deed aan krachttraining, naast m`n ca. 30-urige werkweek natuurlijk ;)

Tl;dr: Ik ben gestopt omdat de blessures die elke keer op kwamen zetten als ik weer in een fijn ritme zat ervoor zorgden dat ik er gewoon geen zin meer in had.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik na/tijdens (de voorbereiding van) mijn eerste HM in Sydney vorig jaar shin splints opgelopen. Daar toen bijna 2 maanden van moeten herstellen en toen ik weer in Nederland lekker aan het opbouwen was, werd m`n andere been geteisterd door shin splints. Weer 8 weken volledige rust. Toen dus weer begonnen met lopen, in een fijn ritme gekomen, en toen speelde een enkel blessure op. Eigenlijk begon dat wel redelijk hard m`n motivatie weg te halen. Toch doorgezet, hersteld en weer opnieuw begonnen. Tot ik wéér met iets in m`n voet kwam te zitten. Toen was voor mij de maat vol en heb ik besloten om voor onbepaalde tijd te stoppen met lopen.

Toen ik een maand of 2 geleden met een maat aan het water lag, beetje te ouwehoeren, kwam ter sprake dat ik er aan dacht om een racefiets te kopen. Blijkt dat die maat dat al langer wilde, maar niemand had die mee wilde beginnen. Hij wilde niet alleen beginnen, en dus besloten we eigenlijk om maar samen te beginnen. Fietsen is minder blessuregevoelig, maar nog steeds een duursport. Dus dat doe ik nu eigenlijk, in plaats van het hardlopen. Nog steeds naast cricket, hoewel het seizoen nu is afgelopen, en 3 keer per week krachttraining.

Ik lees hier nog af en toe wel mee natuurlijk!

[ Bericht 40% gewijzigd door Levitas op 30-09-2014 20:33:01 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:42:55 #268
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145067908
Leuk om weer wat te lezen van je, Levitas!
Begrijpelijk dat je motivatie eronder leed. Het is ook gewoon niet tof, al die blessures.

Als je oppast voor hardlopers, is die racefiets ook nog best acceptabel ;)
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:44:06 #269
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145067963
En bellen als je inhaalt!
pi_145068022
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef Levitas het volgende:
Guard, Yur, co.uk en anderen die ik nu niet specifiek noem ^O^ ^O^ Zie een aantal toffe foto's voorbij komen!

Mosseltje, helemaal klaar voor?? :D

[..]

Hier wil ik nog wel even op reageren trouwens :) Het is niet per sé dat ik het hardlopen niet voor de volle 100% kon/wilde doen, want naast het hardlopen speelde ik ook cricket en deed aan krachttraining, naast m`n ca. 30-urige werkweek natuurlijk ;)

Tl;dr: Ik ben gestopt omdat de blessures die elke keer op kwamen zetten als ik weer in een fijn ritme zat ervoor zorgden dat ik er gewoon geen zin meer in had.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik na/tijdens (de voorbereiding van) mijn eerste HM in Sydney vorig jaar shin splints opgelopen. Daar toen bijna 2 maanden van moeten herstellen en toen ik weer in Nederland lekker aan het opbouwen was, werd m`n andere been geteisterd door shin splints. Weer 8 weken volledige rust. Toen dus weer begonnen met lopen, in een fijn ritme gekomen, en toen speelde een enkel blessure op. Eigenlijk begon dat wel redelijk hard m`n motivatie weg te halen. Toch doorgezet, hersteld en weer opnieuw begonnen. Tot ik wéér met iets in m`n voet kwam te zitten. Toen was voor mij de maat vol en heb ik besloten om voor onbepaalde tijd te stoppen met lopen.

Toen ik een maand of 2 geleden met een maat aan het water lag, beetje te ouwehoeren, kwam ter sprake dat ik er aan dacht om een racefiets te kopen. Blijkt dat die maat dat al langer wilde, maar niemand had die mee wilde beginnen. Hij wilde niet alleen beginnen, en dus besloten we eigenlijk om maar samen te beginnen. Fietsen is minder blessuregevoelig, maar nog steeds een duursport. Dus dat doe ik nu eigenlijk, in plaats van het hardlopen. Nog steeds naast cricket, hoewel het seizoen nu is afgelopen, en 3 keer per week krachttraining.

Ik lees hier nog af en toe wel mee natuurlijk!
Denk het wel. Meer heb ik niet kunnen doen. Goed dat jij wel lekker aan het fietsen bent.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:46:37 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145068100
Weer verder met mijn Marathon-playlist. Als die goed is, is die marathon al een stuk beter te lopen. Ik start hiermee :D
pi_145068307
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Yuki het volgende:
Leuk om weer wat te lezen van je, Levitas!
Begrijpelijk dat je motivatie eronder leed. Het is ook gewoon niet tof, al die blessures.

Als je oppast voor hardlopers, is die racefiets ook nog best acceptabel ;)
Oh ja, haha! Ik bedenk me door die opmerking dat ik altijd heb lopen vloeken op wielrenners die in groepjes rijden :')
Gelukkig heb ik nog geen hardlopers bijna aangereden, maar gek genoeg wel een aantal botsingen met andere fietsers net weten te voorkomen. Dat waren dan voornamelijk oudere mensen die met z`n tweeën naast elkaar fietsen en m`n geroep niet horen. Want ik heb geen fietsbel, Quoi ;) Dat zou niet horen, maar vertel ze dat niet in het wielren topic, anders moet ik me daar verantwoorden ;)!

quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Denk het wel. Meer heb ik niet kunnen doen. Goed dat jij wel lekker aan het fietsen bent.
Gaat je lukken man. Als je de stijgende lijn van een hele tijd terug hebt door kunnen zetten, heb je er inderdaad alles aan gedaan! Succes kerel!
pi_145068717
238km in september. Nieuw recordje weer :) Wel bizar om te bedenken dat een beetje marathon-pro dat in een week loopt aan trainingen..
  Moderator dinsdag 30 september 2014 @ 20:59:45 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_145068826
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:35 schreef Serinde het volgende:

Jij lacht alleen maar omdat jij PRECIES hetzelfde zou hebben gedacht op dat moment :+ ;)
I know! De herkenbaarheid :D
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:01:59 #275
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145068948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
238km in september. Nieuw recordje weer :)
Crisis...
Ik vond mijn evenaring van juli (114km) al erg aardig :+
pi_145068972
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Crisis...
Ik vond mijn evenaring van juli (114km) al erg aardig :+
Jij traint ook voor een halve en ik voor een hele, dus dan is het precies in verhouding :P
pi_145069027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
238km in september. Nieuw recordje weer :) Wel bizar om te bedenken dat een beetje marathon-pro dat in een week loopt aan trainingen..
Mooi is dat hè? Marathontraining :) 200 deze maand hier en 243 in de vorige maand.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:03:57 #278
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145069054
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij traint ook voor een halve en ik voor een hele, dus dan is het precies in verhouding :P
True :D
pi_145069116
Ik begin precies op tijd voor komende zondag op wedstrijdgewicht te komen ^O^
SPOILER
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:17:32 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145069988
Whoeaaa. Filmpjes kijken. Ik ben op de Ku'damm een stuk meegerend en schreeuwde hard Meneer's naam. Raden wie er op de video staat? :D :D
pi_145070133
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Die in Alkmaar is gewoon weer rood. Hij wordt morgen gekeurd, dus ik hoop dat de Polen hun werk een beetje goed hebben gedaan. Hopelijk was vandaag de laatste geïmproviseerde training.

Invaltrainer wilde graag een duurloopje lopen, maar dankzij mijn protest werd het een duurloop met voor een deel molenloop en een deel wat versnellinkjes. Groot deel ging zo rond de 5:20/km, en op dat tempo ging praten nog prima :o Nu nog even de snelheid er weer wat meer in, en ik ben zo weer in vorm *O*
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:21:58 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145070294
Snelle Hats 8-)
pi_145070310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Groot deel ging zo rond de 5:20/km, en op dat tempo ging praten nog prima :o Nu nog even de snelheid er weer wat meer in, en ik ben zo weer in vorm *O*
Hoogtestage FTW !
pi_145070720
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoogtestage FTW !
Ik zat maar op 450m he ;) En het grootste deel van de tijd in de tuin. Maar wel blij dat het weer vrij makkelijk gaat. En nog even de bevestiging dat Kinvara's de allerfijnste schoenen zijn :D
pi_145070779
post dat topic effe vol, kan ik mijn verslag plaatsen :P
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:33:15 #286
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145070900
daar heb je twee dagen de tijd voor gehad en nu opeens haast?? ;)
pi_145071273
welke Altra's moet ik hebben Rechtse Directe voor Texel?
pi_145071319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:30 schreef Guard het volgende:
post dat topic effe vol, kan ik mijn verslag plaatsen :P
Doe dat zelf eens even.
pi_145071441
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mooi is dat hè? Marathontraining :) 200 deze maand hier en 243 in de vorige maand.
Ik zou ook wel een keer een marathon willen lopen, maar als ik (onder andere) jouw training zie moet ik daar toch even niet aan denken.
pi_145071538
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zat maar op 450m he ;) En het grootste deel van de tijd in de tuin. Maar wel blij dat het weer vrij makkelijk gaat. En nog even de bevestiging dat Kinvara's de allerfijnste schoenen zijn :D
Elke hoogtemeter telt :P

Ik verbaas me nog steeds dat zowel iemand met smalle voeten als ik met mijn brede überlompe voeten die Kinvara's zo fijn kunnen vinden. Alhoewel ik de 4 wel duidelijk een minder geslaagde versie vond. De 5 vind ik daarentegen wel weer erg fijn.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:46:18 #291
387431 Frsh
pi_145071623
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SPOILER
Mooi in evenwicht!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_145071633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Voccar het volgende:

[..]

Ik zou ook wel een keer een marathon willen lopen, maar als ik (onder andere) jouw training zie moet ik daar toch even niet aan denken.
Dat scheelt. Ik moest daar in maart ook nog even niet aan denken.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:46:28 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145071634
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
welke Altra's moet ik hebben Rechtse Directe voor Texel?
ik zou de Olympus nemen, ik heb daar mijn 80km op gelopen.
Het is een "droge" trailschoen die veel vering geeft., niet geschikt voor een modderig of technisch parkoers maar voor een lange ronde met veel bospaden,strand etc. uitermate geschikt.
Ik denk dat je er beter mee uit de voeten kan dan met de Lonepeak die ik alleen gebruik op technische trails en tijdens nat weer met veel modder.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:47:08 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145071673
Ik haal ook geen 200 per maand, hoogstens 160. Deze maand ga ik daaronder lopen :)
pi_145071687
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik haal ook geen 200 per maand, hoogstens 160. Deze maand ga ik daaronder lopen :)
slacker...
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:48:29 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145071743
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

slacker...
Slapen is ook trainen 8-) . Belangrijker dan iedereen denkt :P
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:48:54 #297
387431 Frsh
pi_145071764
Vorige maand 155, deze maand 145 (en veel wandelen in NYC)
pi_145071823
Deze maand ruim 50, toch bijna 5 keer zoveel als vorige maand.
pi_145071829
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:41 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Kak zeg, ervoor is erger dan erna... Beterschap ^O^
pi_145071874
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SPOILER
mijn grote teennagel gaat me binnenkort verlaten vrees ik -O-
pi_145071875
Alsjeblieft Guard alvast een inleiding voor je.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')