En dan weer met een absurd dure circustent de Nederlandse dorpen en steden langs voor een zaterdagavond showquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Meer geld naar de PO. Budget vertienvoudigen.
Nadat het budget op nul is gezet, mag het voor mij part verhonderdvoudigd worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Willem Ruysquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan weer met een absurd dure circustent de Nederlandse dorpen en steden langs voor een zaterdagavond show
En de halve familie in het productieteam uiteraard.
Gelukkig kijk ik alleen de Rijdende Rechter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan weer met een absurd dure circustent de Nederlandse dorpen en steden langs voor een zaterdagavond show
En de halve familie in het productieteam uiteraard.
Al maak je het budget 100 keer zo hoog, programmas zullen nooit ook maar in de buurt komen van wat de BBC weet te maken. De ambitie, culturele bagage en creativiteit is er eenvoudigweg niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Was Jeroen Pauw weer bezig?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:50 schreef De_Guidance het volgende:
Van mij mag de PO ook wel weer weg.
Het enige wat ze doen is mensen constant bamgmaken voor moslims.
Liever niet van mijn belastingcenten.
BBC is dat niet die omroep waar een pedofiel honderden kinderen kon misbruiken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Al maak je het budget 100 keer zo hoog, programmas zullen nooit ook maar in de buurt komen van wat de BBC weet te maken. De ambitie, culturele bagage en creativiteit is er eenvoudigweg niet.
Die houdt er voorlopig niet mee op..quote:
Helaas hoeft van de commerciëlen ook niets te worden verwacht op dat vlak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Al maak je het budget 100 keer zo hoog, programmas zullen nooit ook maar in de buurt komen van wat de BBC weet te maken. De ambitie, culturele bagage en creativiteit is er eenvoudigweg niet.
Ik beklaag me nergens over. Noch over de commerciële, noch over de publieke omroep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent er wel erg mee bezig, je beklaagd je dat je niet weet wie er reclame maakt op SBS6 om die producten niet te kopen terwijl je er niet naar kijkt. Hoe verknipt ben je dan.
Was dat niet het ministerie van justitie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
BBC is dat niet die omroep waar een pedofiel honderden kinderen kon misbruiken?
Netflix en soortgelijke wordt de dood van de commerciële omroep zoals we die kennen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas hoeft van de commerciëlen ook niets te worden verwacht op dat vlak.
Daarom kijk ik tegenwoordig vrijwel alleen maar Netflix.
TV in zijn huidige vorm zal dan ook niet lang meer blijven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas hoeft van de commerciëlen ook niets te worden verwacht op dat vlak.
Daarom kijk ik tegenwoordig vrijwel alleen maar Netflix.
En terecht natuurlijk. TV on demand is ideaal. Waarom afhankelijk zijn van de programmering van een of andere omroep? Waarom een week wachten op het volgende deel van een serie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Netflix en soortgelijke wordt de dood van de commerciële omroep zoals we die kennen.
Dit dus, en dat wil jij net als heel veel andere mensen in flat fee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. TV on demand is ideaal. Waarom afhankelijk zijn van de programmering van een of andere omroep? Waarom een week wachten op het volgende deel van een serie?
Ik wil zelf bepalen wanneer ik wat kijk.
Een programma wat het goed zou doen bij RTL4.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik alleen de Rijdende Rechter.
Dat is dan ook het punt niet. Een discussie over de PO is altijd een morele. Mag ik een blinde laten betalen voor mijn kijkplezier?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is in Nederland.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was dat niet het ministerie van justitie?
En waardoor de "gratis" uitzending gemist amper meer aanbod heeft, toch leuk die commerciële publieke omroepen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Je ziet trouwens ook de beweging bij de PO en de commerciëlen, die samen uitzending gemist 2 op hebben gezet waar je moet gaan betalen om wat terug te zien.
De vraag als we daar met zijn allen voor gekozen hebben via een representatieve democratie is al extreem twijfelachtig. Mensen kiezen op grote lijnen zoals economische richting, sociaal vangnet, infastructuur en buitenlands beleid. Eventjes PO-geld extra regelen vallen de kiezers niet zo snel over.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:32 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet zo. De publieke omroep is toch nog altijd iets waar wij met z'n allen voor gekozen hebben?
In de UK is het daarom per wet geregeld dat een bepaald percentage van de programma's moeten zijn voorzien van audiodescriptie voor blinden. Dat is een extra voice-over die je kunt aanzetten en dan hoor je iemand uitleggen wat er in beeld gebeurt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mag ik een blinde laten betalen voor mijn kijkplezier?
Zeer irritant als dat plotsklaps aan staat op je sat ontvanger en je dat programma gewoon wilt zienquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de UK is het daarom per wet geregeld dat een bepaald percentage van de programma's moeten zijn voorzien van audiodescriptie voor blinden. Dat is een extra voice-over die je kunt aanzetten en dan hoor je iemand uitleggen wat er in beeld gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |