SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.![]()
Wat.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik herinner mij opeens dat ik de serie Attack on Titan heb gezien. Het eerste seizoen overigens. Hoe kon ik dat vergeten. Waarschijnlijk omdat One Piece mij helemaal greep. Afijn, dat was ook een heel geslaagde serie. Vooral het begin, het ging snel, maar zeer vet. Iemand enig idee of men bezig is met een tweede seizoen?![]()
Is ook de schuld van de jappen zelf, die het niet subbed uitbrengen of manga translaten. Kost extra geld ja, maar denk dat er genoeg mensen bereid zijn het te betalen als je het gewoon online in Europa of US translated kan kopen( en ja natuurlijk zijn er uitzonderingen).quote:Op zondag 28 september 2014 19:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Westerese piraten zijn alleen al goed voor de misloop van 50% aan omzet wat ruigweg neerkomt op 20 billion dollar.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
wat is dat met die domme/kinderachtige/adhd gifjes (doorstrepen wat volgens jou niet van toepassing is)quote:Op zondag 28 september 2014 22:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Grappig toch? Of ben jij niet onder de 12?quote:Op maandag 29 september 2014 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat met die domme/kinderachtige/adhd gifjes (doorstrepen wat volgens jou niet van toepassing is)![]()
Ja.quote:Op zondag 28 september 2014 23:40 schreef Jellereppe het volgende:
Iemand enig idee of men bezig is met een tweede seizoen?🐙![]()
fappen op misty en d'r zusjes?quote:Op maandag 29 september 2014 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pokémon was wel verdomde geil though.![]()
Nee man, Staryu.quote:Op maandag 29 september 2014 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fappen op misty en d'r zusjes?
🐙![]()
dat vind ik dan weer gekquote:Op maandag 29 september 2014 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee man, Staryu.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Donquito Doflamingo is een van de best uitgewerkte characters die ik gezien heb. Hij geniet van chaos, dood en verderf, maar is op zijn eigen manier lekker gestoord, evil, maar ook intelligent en dat in combinatie met zijn strength.
![]()
Als ze aan het tweede seizoen zijn begonnen.quote:Attack on Titan is samen met One Piece de beste anime die ik heb gezien.
![]()
Juli 2015.quote:Op maandag 29 september 2014 01:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als ze aan het tweede seizoen zijn begonnen.Attack on Titan is samen met One Piece de beste anime die ik heb gezien.
🐙![]()
Dan heb je nog niet erg veel gezienquote:Op maandag 29 september 2014 01:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als ze aan het tweede seizoen zijn begonnen.Attack on Titan is samen met One Piece de beste anime die ik heb gezien.
Tokyo Ghoul bijvoorbeeld.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
FMA:B.quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet erg veel gezien
Tokyo Ghoul bijvoorbeeld.🐙![]()
Elfenliedquote:
Monster
We kunnen nog even doorgaan
Beatus vir qui suffert tentationem.
Sinds wanneer is Elfen Lied goedquote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied
Monster
De soundtrack is rillinggevend daar niet van, maar de anime zelf is niet heel erg goed.
Je bent beter af met de manga.
Gintama is een beetje de grondlegger van goede comedy in anime.
Ghost in the Shell is 1 van de beste scifi futuristische anime die er is.![]()
Kijk vanaf nu maar elk moment achter je want ik stuur Nyu op je af.quote:Op maandag 29 september 2014 10:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Elfen Lied goedBeatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijk vanaf nu maar elk moment achter je want ik stuur Nyu op je af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boku no Pico.quote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied
Monster
We kunnen nog even doorgaan🐙![]()
Elfen Liedquote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied
Monster
Helemaal super.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]Dan kijk de serie nog maar eens goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze dood is is speculatie. Niet meer. Niet minder.Appleseed is beterquote:Op maandag 29 september 2014 10:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ghost in the Shell is 1 van de beste scifi futuristische anime die er is.
Heb denk ik wel wat vergelijkbaars in mijn afspeellijst staan.quote:
https://www.youtube.com/p(...)ciD1qweHKudiM9w0Mwag/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
In de anime misschien, niet in de mangaquote:Op maandag 29 september 2014 12:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan kijk de serie nog maar eens goed
Dat ze dood is is speculatie. Niet meer. Niet minder.
[..]
Appleseed is beter![]()
![]()
If not in the anime it did not happen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
In de anime misschien, niet in de mangaBeatus vir qui suffert tentationem.
Het woord dat je zoekt is canon.quote:Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
If not in the anime it did not happen.🐙![]()
Canonquote:Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
If not in the anime it did not happen.
Hier voor jou![]()
![]()
Nee, dat zocht ik niet. Want canon zou zijn "If not in the manga it did not happen."quote:Op maandag 29 september 2014 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is canon.
Maar ik zal die aan Nyu meegeven. Kan ze totalvamp neer kogelen met dat kanon
Mangacanon =! animecanon.quote:Op maandag 29 september 2014 14:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat zocht ik niet. Want canon zou zijn "If not in the manga it did not happen."
Maar ik zal die aan Nyu meegeven. Kan ze totalvamp neer kogelen met dat kanon
Zelfde als met het Marvel movieverse.🐙![]()
Marvel Smarvelquote:Op maandag 29 september 2014 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mangacanon =! animecanon.
Zelfde als met het Marvel movieverse.
Echt he "we maken geen 4de X-men film!". Nee do'h... je noemt het een trilogie en dan ken je geen 4 delen
Helemaal eens.quote:Op maandag 29 september 2014 10:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Elfen Lied goed
De soundtrack is rillinggevend daar niet van, maar de anime zelf is niet heel erg goed.
Je bent beter af met de manga.
Ghost in the Shell is 1 van de beste scifi futuristische anime die er is.Klap eens in je handjes.![]()
Nog even doorgaan voor een trilogy of five.quote:Op maandag 29 september 2014 14:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Marvel Smarvel
Echt he "we maken geen 4de X-men film!". Nee do'h... je noemt het een trilogie en dan ken je geen 4 delen🐙![]()
Alleen Douglas Adams mag datquote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even doorgaan voor een trilogy of five.
De laatste Dandy (maybe) gezien. Dr. Gel is echt een geniaal personage. Hij heeft niet eens zo heel veel eigenschappen, je kunt zelfs stellen dat hij maar één neurose heeft en dat zijn hele ego daaromheen gebouwd is, maar hoe de serie daarmee steeds weer naar de extreme waarden gaat is geniaal.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Klopt. In feite heb ik zelfs heel weinig gezien, maar des te meer heb ik te zien.quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet erg veel gezien
Tokyo Ghoul bijvoorbeeld.![]()
![]()
Shinsekai Yoriquote:Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favoriete anime?
K-ON
MadokaSeizoen 2 heeft veel meer kwaliteit. Daarbij moet ik wel zeggen dat de Chameleonian in mijn ogen de beste episode blijft, al komt de Dancing-seijin en Limbo er dichtbij.quote:Op maandag 29 september 2014 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, e08 was best een mooie aflevering. Damn.Helemaal super.![]()
Watanabe stelt mij echt niet teleur!
WAT een serie was dat!
13 8.2/10 Terror in Tokyo (Zankyou no Terror)
Ook HxH heb ik uit:
16 7.6/10 Hunter x Hunter (2011)![]()
Ton Jravolta! Op planet Grease! En de Chameleonian was leuk ja.quote:Op maandag 29 september 2014 19:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Shinsekai Yori
K-ON
Madoka
[..]
Seizoen 2 heeft veel meer kwaliteit. Daarbij moet ik wel zeggen dat de Chameleonian in mijn ogen de beste episode blijft, al komt de Dancing-seijin en Limbo er dichtbij.
Tot nu toe van dit seizoen is Limbo m'n favo denk ik. Benieuwd wat de rest van de avond brengt.🐙![]()
Tokyo Ghoul! Kijken als je van het betere hak en slacht werk houdt.quote:Op maandag 29 september 2014 18:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. In feite heb ik zelfs heel weinig gezien, maar des te meer heb ik te zien.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik zet hem vanavond even op mijn MAL!quote:Op maandag 29 september 2014 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Tokyo Ghoul! Kijken als je van het betere hak en slacht werk houdt.![]()
Heb ik niet, Ik heb een anime of 100 die ik in de afgelopen jaren (ik ben in 1990 ofzo begonnen met anime kijken) heb gezien die ik zonder meer op een dag nog eens kan kijken.quote:Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favoriete anime?
Bleach eerste seizoen staat hoog op mijn lijst. Wordt 1x in de 2 jaar wel gezien
Dit seizoen was erg goed trouwens: SAO2, Tokyo Ghoul, Aldanoah Zero, Akami no kill. Mahouka. (Re) Hamatora. En dan zal ik er nog wel een paar missen
Damn, 100. Iemand die goed mee kan praten over de animewereld dus.quote:Op maandag 29 september 2014 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb ik niet, Ik heb een anime of 100 die ik in de afgelopen jaren (ik ben in 1990 ofzo begonnen met anime kijken) heb gezien die ik zonder meer op een dag nog eens kan kijken.
Bleach eerste seizoen staat hoog op mijn lijst. Wordt 1x in de 2 jaar wel gezien
Dit seizoen was erg goed trouwens: SAO2, Tokyo Ghoul, Aldanoah Zero, Akami no kill. Mahouka. (Re) Hamatora. En dan zal ik er nog wel een paar missen![]()
Ik kijk ook bijna alles dat wekelijks uitkomtquote:Op maandag 29 september 2014 20:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, 100. Iemand die goed mee kan praten over de animewereld dus.
Van en naar werk elke dag 2x35 minuten in de trein en soms 2x 30 minuten in de bus. Om me niet te vervelen kijk in anime.
Oh en: de film Appleseed. Must see
Afbeelding:
Ik heb een jongen in de klas. Die kijkt ook anime, soms kijk ik 'stiekem' even op zijn scherm, en dan klikt hij het weg. Waarschijnlijk voelt hij zich ongemakkelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 20:35 schreef wdn het volgende:
Ik kijk ook bijna alles dat wekelijks uitkomt
Van en naar werk elke dag 2x35 minuten in de trein en soms 2x 30 minuten in de bus. Om me niet te vervelen kijk in anime.
Oh en: de film Appleseed. Must seeVolgende keer tegen die arme drommel zeggen dat hij zich voor mij echt niet hoeft te schamen, kijk zelf ook graag anime.
![]()
Psssshhhhhhquote:Op maandag 29 september 2014 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben net blij dat ik over de 50 series heen zit. 93 incl films en OVA's.![]()
TV: 234, OVA: 69, Movies: 131, Spcl.: 71, Eps: 6,178, Days: 100.59![]()
![]()
Je wilt niet weten hoe vaak iemand in de trein vraagt of die persoon mee mag kijkenquote:Op maandag 29 september 2014 20:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb een jongen in de klas. Die kijkt ook anime, soms kijk ik 'stiekem' even op zijn scherm, en dan klikt hij het weg. Waarschijnlijk voelt hij zich ongemakkelijk.Volgende keer tegen die arme drommel zeggen dat hij zich voor mij echt niet hoeft te schamen, kijk zelf ook graag anime.
Ik heb het geduld niet om een MAL bij te houdenquote:Op maandag 29 september 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Psssshhhhhh![]()
TV: 234, OVA: 69, Movies: 131, Spcl.: 71, Eps: 6,178, Days: 100.59![]()
Maar sinds ik hier in het fok topic kom tot nu heb ik alles gezien dat wekelijks uitkwam en niet al te kinderachtig was.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op maandag 29 september 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Psssshhhhhh![]()
TV: 234, OVA: 69, Movies: 131, Spcl.: 71, Eps: 6,178, Days: 100.59
Ik kijk nu, ehh, anderhalf jaar bewust anime of zo? Voordat ik het systematisch ging kijken had ik alleen als kind Pokémon s1 gezien, Howl's Moving Castle, en een meisje spoorde me aan om FMA te kijken in 2006 ergens, daarna geen anime meer gekeken tot begin vorig jaar. Maart of zo?🐙![]()
Wat een mensen. Gewoon aan een wildvreemde.quote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak iemand in de trein vraagt of die persoon mee mag kijken![]()
![]()
Mocht je FMA goed vinden FMA:B was tig keer beterquote:Op maandag 29 september 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk nu, ehh, anderhalf jaar bewust anime of zo? Voordat ik het systematisch ging kijken had ik alleen als kind Pokémon s1 gezien, Howl's Moving Castle, en een meisje spoorde me aan om FMA te kijken in 2006 ergens, daarna geen anime meer gekeken tot begin vorig jaar. Maart of zo?
Nog nooit gehad, maar ik kies dan ook een zitplaats waarbij er niemand meer achter me zit. Mensen, bleh.quote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak iemand in de trein vraagt of die persoon mee mag kijken🐙![]()
Vind ik ook, was geloof ik de eerste serie die ik toen oppakte.quote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Mocht je FMA goed vinden FMA:B was tig keer beter🐙![]()
Ik volg het al 10 jaar bewust. Was ook in deze reeks vanaf het begin (deel 2 ofzo).
Er is 1 fokker die meer heeft gezien dan wat ik gezien heb.![]()
Jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:18 schreef Qunix het volgende:
Space Dandy 8
Ook de credits (muziek):
[ afbeelding ]Schitterende aflevering wel
🐙![]()
Ik heb even gekeken. 20 oktober vorig jaar postte ik voor het eerst in dit topic. Nummertje 413.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Qunix het volgende:
Ik volg het al 10 jaar bewust. Was ook in deze reeks vanaf het begin (deel 2 ofzo).
Er is 1 fokker die meer heeft gezien dan wat ik gezien heb.🐙![]()
Ik weet nog wel die tijd dat er om de zoveel uur een nieuw topic was
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet nog wel die tijd dat we 2 soms 3-4 topics per dag hadden🐙![]()
Moke sweed first, homework later.quote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ga even aan wat huiswerk zitten. Best wel veel te doen. Altijd op het laatste moment beginnen.
http://www.420.moe/🐙![]()
Ach, ik ben gewend om met 4 uur slaap in de collegebanken plaats te nemen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moke sweed first, homework later.
http://www.420.moe/![]()
![]()
Arasu, Robin, Klipnap/Kyubey posten amper tot nooit,quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Fucking casuals.quote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arasu, Robin, Klipnap/Kyubey posten amper tot nooit,🐙![]()
good old timesquote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet nog wel die tijd dat er om de zoveel uur een nieuw topic was![]()
![]()
quote:
Ik moet nog steeds eens Lucky Star kijken, maar die OP word ik eng van.🐙![]()
Wtfquote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef Qunix het volgende:
De aller beste blijft dit:
Het is namelijk een porno:
Hinichijou (Video 2011) - IMDb
🐙![]()
Deze was ook van een javquote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef Qunix het volgende:
De aller beste blijft dit:
Het is namelijk een porno:
Hinichijou (Video 2011) - IMDb![]()
Inclusief de kontquote:![]()
![]()
Godverquote:
🐙![]()
Die Akira fantrailer doet me aan de ene kant verlangen naar de live-action Akira film (stiekem liever een serie, maar dat gaat nooit gebeurenquote:Op maandag 29 september 2014 22:29 schreef Qunix het volgende:
Nu kom ik ook echte trailers tegen... Ik wil ze wel zien eigenlijk...) en aan de andere kant gaat de Hollywood versie natuurlijk bagger zijn, in New York, en gewhitewashed met matige bekende acteurs.
🐙![]()
Heb hem hier liggen maar nog steeds niet gekeken eigenlijk. Had er sowieso niet veel van verwacht, maar leek me wel geinig.quote:🐙![]()
Haha, Dandy's ex is een hypercube.
Tesseract up in here.
Dr Gel in z'n 8-bit flatland universe.
[ Bericht 43% gewijzigd door DeZwabber op 29-09-2014 23:45:19 ]🐙![]()
Serie?quote:Op maandag 29 september 2014 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooooh, dat doe ik dus verkeerd. Aha.![]()
Is die zooi nou nog niet afgelopen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[HorribleSubs] Hunter X Hunter - 149 [720p].mkv🐙![]()
DAISUKI New Streaming NEWS
At DAISUKI, you can enjoy various streaming: Now, we have been streaming SURISE’s title Aikatsu!. All episodes of season 1 (1-50) are available at DAISUKI.net with subtitle and of course you can watch the episodes for free!
*According to the license period, streaming of the 6 titles will end on 7 October 11:00am (JST).
DRAGON BALL Z
ONE PIECE
Sword Art Online
Puella Magi Madoka Magica
Monogatari series second season
KILL la KILL (except some areas)
Dat laatste is dus het probleem van Japan...
Ze willen een oplossing zijn voor de anime industrie, maar wel dit doen.![]()
Dankzij studentenhuiswerk en het meesterspel Dota zit ik minder op FOK. Ach, het compenseert de belachelijke aantallen posts van vorig jaar.quote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arasu, Robin, Klipnap/Kyubey posten amper tot nooit,Helemaal super.![]()
vast een troll subquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[HorribleSubs] Hunter X Hunter - 149 [720p].mkvOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dankzij studentenhuiswerk en het meesterspel Dota zit ik minder op FOK. Ach, het compenseert de belachelijke aantallen posts van vorig jaar.![]()
Hey een nieuwe Buddy Complex?
Leuk.Beatus vir qui suffert tentationem.
Mooiquote:
zijn volgens mij maar 2 afleveringen in totaal/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Buddy complex
Space mecha
jammer dat dit seizoen maar 2 ova's zijn
zaten wel veel grammatica fouten in en tekst dat een dubbel front had, kut crunchyroll./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
1 of 2quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Jiang153 het volgende:
De OP van Psycho Pass is toch wel zéééér vermakelijk/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Oke, dat is even wat anders.quote:🐙![]()
Ame-e-ericaa!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Holy shit dat einde van Zankyou no Terror.Helemaal super.![]()
Mij vergeten.quote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arasu, Robin, Klipnap/Kyubey posten amper tot nooit,Fuck you Jens, fuck you.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
maar jij post alsnog meer dan hun faggotquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mij vergeten.Fuck you Jens, fuck you.
Godverdomme die met Naru.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
🐙![]()
Gelukkig heb ik nog mijn moe in the hood playlist
https://www.youtube.com/p(...)C96EQFyag6OrShnA5zC5/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hmm, what next. Wil nog even een one-cour serie kijken voor het nieuwe seizoen echt begint.
Ik overweeg Kokoro Connect of Kore Wa Zombie Desu Ka?🐙![]()
K-On is tering.
Neon Genensis Evangelion is plueris.
Girlz Und Pantzer is pokke,
En Guilty Crown is ruk.
Hebben jullie daar nog iets op te zeggen Koebie, Ronbin, Arashi en Mauz?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Pitou a slut. i rekt hur.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
K-On is tering.
Neon Genensis Evangelion is plueris.
Girlz Und Pantzer is pokke,
En Guilty Crown is ruk.
Hebben jullie daar nog iets op te zeggen Koebie, Ronbin, Arashi en Mauz?''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Niet zo klagen newfag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drama toch altijd in deze reeks''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Hoei was al geplaatst.
Dat Aldnoah trouwens, dat is wel okay.
[ Bericht 85% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 01-10-2014 02:42:21 ]![]()
idd, wel leuke clip en muziek is ook oke...quote:![]()
quote:It finally happened. Black people and anime are crossing over.quote:Pharrell Williams is a legit lolicon.
I will admit, I did not see that one coming.quote:Let's all welcome Parrell WIlliams to the weeb team.quote:No traps, no futa.
Pharrell confirmed for shit taste.
2/10![]()
Ik wil ook meeposten maar heb niets gezien waar jullie het over hebben
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Minder BL kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:49 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil ook meeposten maar heb niets gezien waar jullie het over hebben/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Er is amper BL om te kijken, misschien 1 serie elk jaar op z'n hoogstquote:
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Seizoen 1quote:
http://haruhichan.com/pag(...)-zombie-desu-ka.html
Seizoen 2
http://haruhichan.com/pag(...)-ka-of-the-dead.html/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hmm, zo eens even kijken. Grappig genoeg is torrentverkeer niet geblokeerd op school, maar het downloaden van torrentfiles wel. Haha magnet urls.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Seizoen 1
http://haruhichan.com/pag(...)-zombie-desu-ka.html
Seizoen 2
http://haruhichan.com/pag(...)-ka-of-the-dead.html🐙![]()
S3 en S4 kunnen ze ookal maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
Nisekoi S2 confirmed though.
https://www.animenewsnetw(...)-anime-season/.79421/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ze kunnen ook extra Haruhi en FMP seizoenen maken, maar dat gebeurt weer niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
S3 en S4 kunnen ze ookal maken.🐙![]()
Eindelijk klaar met hunter x hunter, damnprachtige serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Ik heb nagedacht over die woorden van Madam Shyarly tijdens de Fishman arc. Ze voorspelde dat Monkey D Luffy dat eiland zou vernietigen. Ik dacht tijdens die arc dat het toen, nog in die arc, zou gebeuren, maar besef mij pas dat die voorspelling voor de lange termijn was bedoeld. Ik besef mij nu dat hij pas richting het einde dat eiland zal vernietigen zodat die vismensen kunnen ontsnappen naar de oppervlakte en in alle vrijheid onder de zon kunnen leven. Pas als hij en anderen de wereldoverheid op volle kracht zullen aanvallen, want dat zijn degenen die zorgen voor geïnstitutionaliseerde racisme/discriminatie waardoor dat ras haar toevlucht heeft gezocht onder de oceaan, en natuurlijk meer misstanden. Alleen the straw hats zijn niet genoeg, want zij kunnen Marineford aanvallen, maar wie valt Enies Lobby en de andere vestigingen van de wereldoverheid aan. Natuurlijk Eustass Kid, Trafalgar Law, Hawkins, Monkey D Dragon, Sabo etc. etc. etc.
Madam Shyarly
[ Bericht 2% gewijzigd door Jellereppe op 01-10-2014 19:23:24 ]![]()
Ik vind het trouwens geweldig dat Zankyou een grote middelvinger naar de Amerikanen is.
1. Twee rokende torens op de poster
2. Ep 9 van de 11 uitgezonden op 11 september
3. Het moraal dat je beter de Japanse politie het werk kan laten doen ipv de CIA die alles verpest (zie ook het einde).Helemaal super.![]()
Dat was het wel behoorlijk ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Kyubey het volgende:
Ik vind het trouwens geweldig dat Zankyou een grote middelvinger naar de Amerikanen is.
3. Het moraal dat je beter de Japanse politie het werk kan laten doen ipv de CIA die alles verpest (zie ook het einde).
🐙![]()
Inderdaad eens een heel anders geluid, niet eens bij stil gestaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Kyubey het volgende:
3. Het moraal dat je beter de Japanse politie het werk kan laten doen ipv de CIA die alles verpest (zie ook het einde).Klap eens in je handjes.![]()
Ook Naruto en Zankyou no Terror op mijn lijst van te kijken series geplaatst.
http://myanimelist.net/animelist/Jellereppe![]()
Azie is ook beter dan amerika, zelfs Korea is er mee bezigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Kyubey het volgende:
3. Het moraal dat je beter de Japanse politie het werk kan laten doen ipv de CIA die alles verpest (zie ook het einde).
Context? Welk filmpje is dit?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Azie is ook beter dan amerika, zelfs Korea is er mee bezig
[ afbeelding ]
Helemaal super.![]()
Ik waardeer hoe intensief jij met die serie bezig bent. Dat wilde ik even kwijt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nagedacht over die woorden van Madam Shyarly tijdens de Fishman arc. Ze voorspelde dat Monkey D Luffy dat eiland zou vernietigen. Ik dacht tijdens die arc dat het toen, nog in die arc, zou gebeuren, maar besef mij pas dat die voorspelling voor de lange termijn was bedoeld. Ik besef mij nu pas dat hij pas hij richting het einde dat eiland zal vernietigen zodat die vismensen kunnen ontsnappen naar de oppervlakte en in alle vrijheid onder de zon kunnen leven. Pas als hij en anderen de wereldoverheid op volle kracht zullen aanvallen, want dat zijn degenen die zorgen voor geïnstitutionaliseerde racisme/discriminatie waardoor dat ras haar toevlucht heeft gezocht onder de oceaan, en natuurlijk meer misstanden. Alleen the straw hats zijn niet genoeg, want zij kunnen Marineford aanvallen, maar wie valt Enies Lobby en de andere vestigingen van de wereldoverheid aan. Natuurlijk Eustass Kid, Trafalgar Law, Hawkins, Monkey D Dragon, Sabo etc. etc. etc.
Madam Shyarly
[ afbeelding ]![]()
Thanks.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik waardeer hoe intensief jij met die serie bezig bent. Dat wilde ik even kwijt.![]()
Ik presenteer het overigens alsof het waar is, dat moet ooit nog blijken, maar het is een realistische theorie.
![]()
Zat in een k-pop filmpje was wat heisa over enzo door buthurt amerikanenquote:
![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Zoals je ziet downloadt die ook al met de verbijsterende snelheid van 0KB/squote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je moet Elysium nemen niet die vage subs
Ik probeer gewoon alles, en alles is dood.🐙![]()
XDCCquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals je ziet downloadt die ook al met de verbijsterende snelheid van 0KB/s
Ik probeer gewoon alles, en alles is dood./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
doet hetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals je ziet downloadt die ook al met de verbijsterende snelheid van 0KB/s
Ik probeer gewoon alles, en alles is dood.
http://doki.co/2012/01/21/kore-wa-zombie-desu-ka-bd-batches//A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Aww yissquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
doet het
http://doki.co/2012/01/21/kore-wa-zombie-desu-ka-bd-batches/
🐙![]()
Check. ⌘ + D gemacht.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vergeet seizoen 2 niet
http://doki.co/2013/11/24(...)the-dead-bd-batches/🐙![]()
Uberhaupt subs gebruikenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:34 schreef Kyubey het volgende:
Niet standaard [JacobSwaggedUp] downloaden
Het is ondertussen al bijna 2015 en nog steeds geen glorious niponees kunnen spreken
うるさい!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is ondertussen al bijna 2015 en nog steeds geen glorious niponees kunnen spreken🐙![]()
Buddy complex is ookal weer afgelopen, gelukkig geen valvrave einde/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik vond het leuk die 2 OVA'squote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Buddy complex is ookal weer afgelopen, gelukkig geen valvrave einde
En ze waren niet slecht.
---
Appleseed Alpha was geweldig. CGI
Die reacties zijn echt tof
quote:LOL the naruto reference at 4:00 when they have theyre faces on the stone hehe <3 loving this video!quote:I hope you are not being serious, that part was based off Mt. Rushmore, not Naruto. If anything, the Mountains in Naruto is also inspired by the prior.
P.s. Not everything revolves around Naruto, watch Real anime like Boku no Pico or Cory in The House.Heel internet daar aanwezigquote:Wish Pharrell was my sempai, no homo![]()
![]()
Ik moet nog steeds de OVA's kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Shingeki no Kyoujin wordt opnieuw uitgezonden op TokyoMX nu...
🐙![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef Hermanna het volgende:
Tijd voor een eerbetoon aan een gesneuvelde held.
🐙![]()
Welkom, trek een nummertje, je bent de derde.quote:🐙![]()
Weet ik veel, ik kom hier zowat nooitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welkom, trek een nummertje, je bent de derde..
![]()
Vijf posts terug man.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:18 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom hier zowat nooit.
🐙![]()
Weet ik, ich war dabei en zulks. Maar ik vond het wel grappig dat hij zei dat hij hier nauwelijks keek terwijl er vijf posts terug al een linkje stond.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dakgoot was eerder, zie vorige pagina.🐙![]()
Ik ben zowaar voor een keer weer eens eerder dan Qunix./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Even dit quoten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ben zowaar voor een keer weer eens eerder dan Qunix.![]()
http://www.animefillerlist.com/shows/narutoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef Jellereppe het volgende:
Heeft iemand toevallig een goede lijst met fillers van Naruto? Dan heb ik die alvast.
http://www.animefillerlist.com/shows/naruto-shippuden![]()
Eindelijk Black Bullet uit. Erg teleurstellend. Vanaf het begin had de serie/het verhaal veel potentie maar ze hebben er niets van waargemaakt. Erg voorspelbaar en snel en afgeraffeld. Toch mooi animatie en een pracht van een OP.
Chocoladetaartjes.
Zoveel dode lolisquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:59 schreef Xaryna het volgende:
Eindelijk Black Bullet uit. Erg teleurstellend. Vanaf het begin had de serie/het verhaal veel potentie maar ze hebben er niets van waargemaakt. Erg voorspelbaar en snel en afgeraffeld. Toch mooi animatie en een pracht van een OP./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Oh ja, al die loli's.quote:EN ALLEMAAL VERLIEFD OP HEM ZONDER REDEN. Jup.
Blij dat ik 'm af heb.
Chocoladetaartjes.
ERMGLRBR. In een serie zit iemand door spionagefoto's te kijken op de laptop in mapjes genaamd:
Two weeks ago
Three weeks ago
Four weeks ago
Mag je zeker al je mapjes elke week hernoemen, wat een onzin.
Chocoladetaartjes.
Het begin wel totdat Naruto alleen maar achter Sasuke wilt aangaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:16 schreef Jellereppe het volgende:
Wat is jullie mening over Naruto. Benieuwd. Moeite waard?
Rock Lee>>![]()
Die laatste twee ken ik niet, maar dat komt snel genoeg. Maar wat zou je voor cijfer gegeven aan de serie?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef Hermanna het volgende:
Het begin wel totdat Naruto alleen maar achter Sasuke wilt aangaan.
Rock Lee>>![]()
quote:Jullie erkennen dat Pitou een meisje is.quote:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Kyubey het volgende:
3. Het moraal dat je beter de Japanse politie het werk kan laten doen ipv de CIA die alles verpest (zie ook het einde).Wie maakte de Atoombom en liet die in handen van Terroristen vallen? Wie voerde er de immorele experimenten uit op weeskinderen. Nippon Seifu!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Azie is ook beter dan amerika, zelfs Korea is er mee bezig
[ afbeelding ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Matig, kan beter de manga lezen minder fillers.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:16 schreef Jellereppe het volgende:
HxH en bleach zijn beter
gr gr/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hmm, moeilijk. Tot aflevering 67, een 8 en vanaf dan een 7.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die laatste twee ken ik niet, maar dat komt snel genoeg. Maar wat zou je voor cijfer gegeven aan de serie?
Ik vind Naruto eigenlijk rete irritant, ik vind sommige afleveringen die meer gericht zijn op andere personages interessanter.
Het begin van Naruto was wat meer grimmiger dan de nieuwere afleveringen.![]()
Repel plsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Jullie erkennen dat Pitou een meisje is.
Pitou is een wezen dat van geslacht kan veranderen maar heeft wel een vrouwlijk uiterlijk
Het heeft veel goede momenten en ideeën, maar het vormt geen goed geheel. Jammer dat ze het erg moeten uitrekken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:16 schreef Jellereppe het volgende:
Cijfer 6.5![]()
Net als David Bowie.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Pitou is een wezen dat van geslacht kan veranderen maar heeft wel een vrouwlijk uiterlijk🐙![]()
Rock Lee verdient hoger.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:47 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het heeft veel goede momenten en ideeën, maar het vormt geen goed geheel. Jammer dat ze het erg moeten uitrekken.
Cijfer 6.5![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Matig, kan beter de manga lezen minder fillers.
HxH en bleach zijn beter
gr grquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk. Tot aflevering 67, een 8 en vanaf dan een 7.
Ik vind Naruto eigenlijk rete irritant, ik vind sommige afleveringen die meer gericht zijn op andere personages interessanter.
Het begin van Naruto was wat meer grimmiger dan de nieuwere afleveringen.Duidelijk. Ik twijfel nu toch of ik het even een paar episodes aankijk of niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:47 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het heeft veel goede momenten en ideeën, maar het vormt geen goed geheel. Jammer dat ze het erg moeten uitrekken.
Cijfer 6.5![]()
![]()
Gewoon tot het einde van de Chuunin Exams kijken en dan stoppen als Naruto gay wordt en alleen achter jongens aangaat.quote:![]()
SASUKEEE SASUKEEEEEquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:54 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gewoon tot het einde van de Chuunin Exams kijken en dan stoppen als Naruto gay wordt en alleen achter jongens aangaat./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Pitou is onzijdig. Toch zou ik haar wel op een beschuitje trakteren, speciaal om jou te treiteren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Jullie erkennen dat Pitou een meisje is.
[..]
[..]
Wie maakte de Atoombom en liet die in handen van Terroristen vallen? Wie voerde er de immorele experimenten uit op weeskinderen. Nippon Seifu!''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik ga voor vanavond verder met Clannad. Kan ik daarna wel besluiten wat de volgende serie wordt. Gewoon even voor een kleine serie gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:54 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Gewoon tot het einde van de Chuunin Exams kijken en dan stoppen als Naruto gay wordt en alleen achter jongens aangaat.![]()
Gewoon alle fillers skippen. Pre-timeskip Naruto is het best, maar waar Shippuuden nu is in de anime is het vet. Manga duurt wss nog 10/15 chapters.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Duidelijk. Ik twijfel nu toch of ik het even een paar episodes aankijk of niet.
Grootste Naruto fanboy uit het topic hier, dus voor al je Naruto gerelateerde vragen gewoon mij even dm'en en vooral niet naar de rest luisteren. Dakgoot heeft er ook wel verstand van trouwens.
Als je Naruto per arc kijkt, is het prima. Toen ik verbanden probeerde te leggen tussen al die arcs en wat er nu allemaal gebeurt in de manga.
Het is niet zo erg als Bleach, maar dat is ook de charme van Bleach. :'D![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bleach is dan ook de betere shonen imoVond de Bleach fillers wel leuker dan die van Naruto, maar storywise vind ik Naruto wel stukken beter.
Misschien is het handiger om voortaan even te zeggen wat je beter vindt, de manga of anime. Want Bleach anime > Naruto anime, maar bij manga is het wel andersom, vind ik dan.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gewoon alle fillers skippen. Pre-timeskip Naruto is het best, maar waar Shippuuden nu is in de anime is het vet. Manga duurt wss nog 10/15 chapters.
Grootste Naruto fanboy uit het topic hier, dus voor al je Naruto gerelateerde vragen gewoon mij even dm'en en vooral niet naar de rest luisteren. Dakgoot heeft er ook wel verstand van trouwens.Ik geef het gewoon een kans. Heb sowieso veel geduld, dat is mij aangeleerd door One Piece en DBZ.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef Easymodo het volgende:
Als je Naruto per arc kijkt, is het prima. Toen ik verbanden probeerde te leggen tussen al die arcs en wat er nu allemaal gebeurt in de manga.
Het is niet zo erg als Bleach, maar dat is ook de charme van Bleach. :'D![]()
![]()
Dit is de grootste leugen ooit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:11 schreef Easymodo het volgende:
Dan liever One Piece dat nog consistent blijft.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Moet ik nou echt weer mijn /a/ folder gaan doorspitten om hier een passende reactie bij te zoeken of kun je dat zelf?quote:
waarom? :'Dquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit is de grootste leugen ooit.![]()
Super Saiyan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
>Mfw ik dit topic lees en iemand weer Naruto zit te bashen.
[ afbeelding ]![]()
Bleach anime > Naruto animequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om voortaan even te zeggen wat je beter vindt, de manga of anime. Want Bleach anime > Naruto anime, maar bij manga is het wel andersom, vind ik dan.
Bleach manga = Naruto manga heb naruto amper tot nooit gelezen
Opperkneus is dat zegquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
>Mfw ik dit topic lees en iemand weer Naruto zit te bashen.
[ afbeelding ]![]()
Bleach manga vond ik slaapverwekkend, de huidige (laatste) arc.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bleach anime > Naruto anime
Bleach manga = Naruto manga heb naruto amper tot nooit gelezenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat gedeelte met zombie shota Toshiro, tho! Kubo, wat een held.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bleach manga vond ik slaapverwekkend, de huidige (laatste) arc.![]()
Wie is deze trol en wanneer gaan we hem wegpesten?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:22 schreef Hermanna het volgende:
Madoka Magica >> One Piece, Naruto, Bleach.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wie is deze trol en wanneer gaan we hem wegpesten?quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: