Minder BL kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:49 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil ook meeposten maar heb niets gezien waar jullie het over hebben
Er is amper BL om te kijken, misschien 1 serie elk jaar op z'n hoogstquote:
Seizoen 1quote:
Hmm, zo eens even kijken. Grappig genoeg is torrentverkeer niet geblokeerd op school, maar het downloaden van torrentfiles wel. Haha magnet urls.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Seizoen 1
http://haruhichan.com/pag(...)-zombie-desu-ka.html
Seizoen 2
http://haruhichan.com/pag(...)-ka-of-the-dead.html
S3 en S4 kunnen ze ookal maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
Nisekoi S2 confirmed though.
https://www.animenewsnetw(...)-anime-season/.79421
Ze kunnen ook extra Haruhi en FMP seizoenen maken, maar dat gebeurt weer niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
S3 en S4 kunnen ze ookal maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
Dat was het wel behoorlijk ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Kyubey het volgende:
Ik vind het trouwens geweldig dat Zankyou een grote middelvinger naar de Amerikanen is.
1. Twee rokende torens op de poster
2. Ep 9 van de 11 uitgezonden op 11 september
3. Het moraal dat je beter de Japanse politie het werk kan laten doen ipv de CIA die alles verpest (zie ook het einde).
Inderdaad eens een heel anders geluid, niet eens bij stil gestaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Kyubey het volgende:
Ik vind het trouwens geweldig dat Zankyou een grote middelvinger naar de Amerikanen is.
3. Het moraal dat je beter de Japanse politie het werk kan laten doen ipv de CIA die alles verpest (zie ook het einde).
Azie is ook beter dan amerika, zelfs Korea is er mee bezigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:16 schreef Kyubey het volgende:
Context? Welk filmpje is dit?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Azie is ook beter dan amerika, zelfs Korea is er mee bezig
[ afbeelding ]
Ik waardeer hoe intensief jij met die serie bezig bent. Dat wilde ik even kwijt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:11 schreef Jellereppe het volgende:
Ik heb nagedacht over die woorden van Madam Shyarly tijdens de Fishman arc. Ze voorspelde dat Monkey D Luffy dat eiland zou vernietigen. Ik dacht tijdens die arc dat het toen, nog in die arc, zou gebeuren, maar besef mij pas dat die voorspelling voor de lange termijn was bedoeld. Ik besef mij nu pas dat hij pas hij richting het einde dat eiland zal vernietigen zodat die vismensen kunnen ontsnappen naar de oppervlakte en in alle vrijheid onder de zon kunnen leven. Pas als hij en anderen de wereldoverheid op volle kracht zullen aanvallen, want dat zijn degenen die zorgen voor geïnstitutionaliseerde racisme/discriminatie waardoor dat ras haar toevlucht heeft gezocht onder de oceaan, en natuurlijk meer misstanden. Alleen the straw hats zijn niet genoeg, want zij kunnen Marineford aanvallen, maar wie valt Enies Lobby en de andere vestigingen van de wereldoverheid aan. Natuurlijk Eustass Kid, Trafalgar Law, Hawkins, Monkey D Dragon, Sabo etc. etc. etc.
Madam Shyarly
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik waardeer hoe intensief jij met die serie bezig bent. Dat wilde ik even kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |