Zoals je ziet downloadt die ook al met de verbijsterende snelheid van 0KB/squote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je moet Elysium nemen niet die vage subs
XDCCquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals je ziet downloadt die ook al met de verbijsterende snelheid van 0KB/s
Ik probeer gewoon alles, en alles is dood.
doet hetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoals je ziet downloadt die ook al met de verbijsterende snelheid van 0KB/s
Ik probeer gewoon alles, en alles is dood.
quote:
Aww yissquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
doet het
http://doki.co/2012/01/21/kore-wa-zombie-desu-ka-bd-batches/
Check. ⌘ + D gemacht.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vergeet seizoen 2 niet
http://doki.co/2013/11/24(...)the-dead-bd-batches/
Uberhaupt subs gebruikenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:34 schreef Kyubey het volgende:
Niet standaard [JacobSwaggedUp] downloaden
うるさい!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is ondertussen al bijna 2015 en nog steeds geen glorious niponees kunnen spreken
Ik vond het leuk die 2 OVA'squote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Buddy complex is ookal weer afgelopen, gelukkig geen valvrave einde
quote:LOL the naruto reference at 4:00 when they have theyre faces on the stone hehe <3 loving this video!
quote:I hope you are not being serious, that part was based off Mt. Rushmore, not Naruto. If anything, the Mountains in Naruto is also inspired by the prior.
P.s. Not everything revolves around Naruto, watch Real anime like Boku no Pico or Cory in The House.
Heel internet daar aanwezigquote:Wish Pharrell was my sempai, no homo
Ik moet nog steeds de OVA's kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Shingeki no Kyoujin wordt opnieuw uitgezonden op TokyoMX nu...
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef Hermanna het volgende:
Tijd voor een eerbetoon aan een gesneuvelde held.
Welkom, trek een nummertje, je bent de derde.quote:
Weet ik veel, ik kom hier zowat nooitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welkom, trek een nummertje, je bent de derde.
Vijf posts terug man.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:18 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom hier zowat nooit.
Weet ik, ich war dabei en zulks. Maar ik vond het wel grappig dat hij zei dat hij hier nauwelijks keek terwijl er vijf posts terug al een linkje stond.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dakgoot was eerder, zie vorige pagina.
Even dit quoten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ben zowaar voor een keer weer eens eerder dan Qunix.
http://www.animefillerlist.com/shows/narutoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef Jellereppe het volgende:
Heeft iemand toevallig een goede lijst met fillers van Naruto? Dan heb ik die alvast.
Zoveel dode lolisquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:59 schreef Xaryna het volgende:
Eindelijk Black Bullet uit. Erg teleurstellend. Vanaf het begin had de serie/het verhaal veel potentie maar ze hebben er niets van waargemaakt. Erg voorspelbaar en snel en afgeraffeld. Toch mooi animatie en een pracht van een OP.
Oh ja, al die loli's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |