Weet ik veel, ik kom hier zowat nooitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welkom, trek een nummertje, je bent de derde.
Vijf posts terug man.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:18 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom hier zowat nooit.
Weet ik, ich war dabei en zulks. Maar ik vond het wel grappig dat hij zei dat hij hier nauwelijks keek terwijl er vijf posts terug al een linkje stond.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dakgoot was eerder, zie vorige pagina.
Even dit quoten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ben zowaar voor een keer weer eens eerder dan Qunix.
http://www.animefillerlist.com/shows/narutoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef Jellereppe het volgende:
Heeft iemand toevallig een goede lijst met fillers van Naruto? Dan heb ik die alvast.
Zoveel dode lolisquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:59 schreef Xaryna het volgende:
Eindelijk Black Bullet uit. Erg teleurstellend. Vanaf het begin had de serie/het verhaal veel potentie maar ze hebben er niets van waargemaakt. Erg voorspelbaar en snel en afgeraffeld. Toch mooi animatie en een pracht van een OP.
Oh ja, al die loli's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |