Heb ik niet, Ik heb een anime of 100 die ik in de afgelopen jaren (ik ben in 1990 ofzo begonnen met anime kijken) heb gezien die ik zonder meer op een dag nog eens kan kijken.quote:Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favoriete anime?
Damn, 100. Iemand die goed mee kan praten over de animewereld dus.quote:Op maandag 29 september 2014 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb ik niet, Ik heb een anime of 100 die ik in de afgelopen jaren (ik ben in 1990 ofzo begonnen met anime kijken) heb gezien die ik zonder meer op een dag nog eens kan kijken.
Bleach eerste seizoen staat hoog op mijn lijst. Wordt 1x in de 2 jaar wel gezien
Dit seizoen was erg goed trouwens: SAO2, Tokyo Ghoul, Aldanoah Zero, Akami no kill. Mahouka. (Re) Hamatora. En dan zal ik er nog wel een paar missen
Ik kijk ook bijna alles dat wekelijks uitkomtquote:Op maandag 29 september 2014 20:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, 100. Iemand die goed mee kan praten over de animewereld dus.
Ik heb een jongen in de klas. Die kijkt ook anime, soms kijk ik 'stiekem' even op zijn scherm, en dan klikt hij het weg. Waarschijnlijk voelt hij zich ongemakkelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 20:35 schreef wdn het volgende:
Ik kijk ook bijna alles dat wekelijks uitkomt
Van en naar werk elke dag 2x35 minuten in de trein en soms 2x 30 minuten in de bus. Om me niet te vervelen kijk in anime.
Oh en: de film Appleseed. Must see
Psssshhhhhhquote:Op maandag 29 september 2014 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben net blij dat ik over de 50 series heen zit. 93 incl films en OVA's.
Je wilt niet weten hoe vaak iemand in de trein vraagt of die persoon mee mag kijkenquote:Op maandag 29 september 2014 20:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb een jongen in de klas. Die kijkt ook anime, soms kijk ik 'stiekem' even op zijn scherm, en dan klikt hij het weg. Waarschijnlijk voelt hij zich ongemakkelijk.Volgende keer tegen die arme drommel zeggen dat hij zich voor mij echt niet hoeft te schamen, kijk zelf ook graag anime.
Ik heb het geduld niet om een MAL bij te houdenquote:Op maandag 29 september 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Psssshhhhhh![]()
TV: 234, OVA: 69, Movies: 131, Spcl.: 71, Eps: 6,178, Days: 100.59
quote:Op maandag 29 september 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Psssshhhhhh![]()
TV: 234, OVA: 69, Movies: 131, Spcl.: 71, Eps: 6,178, Days: 100.59
Wat een mensen. Gewoon aan een wildvreemde.quote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak iemand in de trein vraagt of die persoon mee mag kijken
Mocht je FMA goed vinden FMA:B was tig keer beterquote:Op maandag 29 september 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk nu, ehh, anderhalf jaar bewust anime of zo? Voordat ik het systematisch ging kijken had ik alleen als kind Pokémon s1 gezien, Howl's Moving Castle, en een meisje spoorde me aan om FMA te kijken in 2006 ergens, daarna geen anime meer gekeken tot begin vorig jaar. Maart of zo?
Nog nooit gehad, maar ik kies dan ook een zitplaats waarbij er niemand meer achter me zit. Mensen, bleh.quote:Op maandag 29 september 2014 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak iemand in de trein vraagt of die persoon mee mag kijken
Vind ik ook, was geloof ik de eerste serie die ik toen oppakte.quote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Mocht je FMA goed vinden FMA:B was tig keer beter
Jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:18 schreef Qunix het volgende:
Space Dandy 8
Ook de credits (muziek):
[ afbeelding ]
Ik heb even gekeken. 20 oktober vorig jaar postte ik voor het eerst in dit topic. Nummertje 413.quote:Op maandag 29 september 2014 21:06 schreef Qunix het volgende:
Ik volg het al 10 jaar bewust. Was ook in deze reeks vanaf het begin (deel 2 ofzo).
Er is 1 fokker die meer heeft gezien dan wat ik gezien heb.
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet nog wel die tijd dat we 2 soms 3-4 topics per dag hadden
Moke sweed first, homework later.quote:Op maandag 29 september 2014 21:26 schreef Jellereppe het volgende:
Ik ga even aan wat huiswerk zitten. Best wel veel te doen. Altijd op het laatste moment beginnen.
Ach, ik ben gewend om met 4 uur slaap in de collegebanken plaats te nemen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moke sweed first, homework later.
http://www.420.moe/
Arasu, Robin, Klipnap/Kyubey posten amper tot nooit,quote:
Fucking casuals.quote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arasu, Robin, Klipnap/Kyubey posten amper tot nooit,
good old timesquote:Op maandag 29 september 2014 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik weet nog wel die tijd dat er om de zoveel uur een nieuw topic was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |