Dan heb je nog niet erg veel gezienquote:Op maandag 29 september 2014 01:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als ze aan het tweede seizoen zijn begonnen.Attack on Titan is samen met One Piece de beste anime die ik heb gezien.
FMA:B.quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet erg veel gezien
Tokyo Ghoul bijvoorbeeld.
Elfenliedquote:
Sinds wanneer is Elfen Lied goedquote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied
Monster
We kunnen nog even doorgaan
Kijk vanaf nu maar elk moment achter je want ik stuur Nyu op je af.quote:Op maandag 29 september 2014 10:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Elfen Lied goed
quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijk vanaf nu maar elk moment achter je want ik stuur Nyu op je af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boku no Pico.quote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied
Monster
Elfen Liedquote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied
Monster
quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]Dan kijk de serie nog maar eens goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze dood is is speculatie. Niet meer. Niet minder.Appleseed is beterquote:Op maandag 29 september 2014 10:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ghost in the Shell is 1 van de beste scifi futuristische anime die er is.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Heb denk ik wel wat vergelijkbaars in mijn afspeellijst staan.quote:
In de anime misschien, niet in de mangaquote:Op maandag 29 september 2014 12:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan kijk de serie nog maar eens goed
Dat ze dood is is speculatie. Niet meer. Niet minder.
[..]
Appleseed is beter
If not in the anime it did not happen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
In de anime misschien, niet in de manga
Het woord dat je zoekt is canon.quote:Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
If not in the anime it did not happen.
Canonquote:Op maandag 29 september 2014 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
If not in the anime it did not happen.
Nee, dat zocht ik niet. Want canon zou zijn "If not in the manga it did not happen."quote:Op maandag 29 september 2014 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is canon.
Mangacanon =! animecanon.quote:Op maandag 29 september 2014 14:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat zocht ik niet. Want canon zou zijn "If not in the manga it did not happen."
Maar ik zal die aan Nyu meegeven. Kan ze totalvamp neer kogelen met dat kanon
Marvel Smarvelquote:Op maandag 29 september 2014 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mangacanon =! animecanon.
Zelfde als met het Marvel movieverse.
Helemaal eens.quote:Op maandag 29 september 2014 10:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Elfen Lied goed
De soundtrack is rillinggevend daar niet van, maar de anime zelf is niet heel erg goed.
Je bent beter af met de manga.
Ghost in the Shell is 1 van de beste scifi futuristische anime die er is.
Nog even doorgaan voor een trilogy of five.quote:Op maandag 29 september 2014 14:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Marvel Smarvel
Echt he "we maken geen 4de X-men film!". Nee do'h... je noemt het een trilogie en dan ken je geen 4 delen
Alleen Douglas Adams mag datquote:Op maandag 29 september 2014 15:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog even doorgaan voor een trilogy of five.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |