Een infameuze ondertekenaar, die kans acht ik aanzienlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 19:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Het zal wel een Pietitie-ondertekenaar zijn.
Oh ja natuurlijk, dat is makkelijk roepen achterafquote:Op zondag 28 september 2014 19:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als logisch nadenken.
Aan de andere kant: Ik heb zelf nog nooit zo'n monstertruck in het echt gezien en op TV kijk ik er ook zelden naar. Ik heb geen idee wat die dingen precies doen. Natuurlijk moet je zelf nadenken maar niet iedereen zal geweten hebben wat men kon verwachten.quote:
Nee natuurlijk niet. Maar om nou meteen te roepen dat de gemeente verantwoordelijk is slaat nergens op zonder de feiten te weten. Die lui hebben nu allemaal een kutdag, zomaar een beschuldiging naar hun hoofd geslingerd krijgen is wel het laatste wat ze kunnen gebruiken.quote:Op zondag 28 september 2014 19:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als er een punt is dan is het dat jij het niet wilt weten. 3 mensen zijn dood en tientallen gewond en dat is niet normaal voor elk evenement.
Inderdaad. Hooligans.quote:
True, het is ook makkelijk om achteraf te zeggen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Ik heb zelf nog nooit zo'n monstertruck in het echt gezien en op TV kijk ik er ook zelden naar. Ik heb geen idee wat die dingen precies doen. Natuurlijk moet je zelf nadenken maar niet iedereen zal geweten hebben wat men kon verwachten.
Ik ben wel een beetje klaar met dat trollen van jouquote:Op zondag 28 september 2014 19:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, dat is makkelijk roepen achteraf. Wat is volgens jou de veilige afstand dan? 10 meter? 15? 20?
Wat is volgens jouw logische nadenken de veilige afstand?quote:Op zondag 28 september 2014 19:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met dat trollen van jou
Hoe hard rijdt zo'n ding, wat is de gemiddelde reactietijd van een bezoeker, hoeveel afstand legt zo'n ding af in die tijd en dan een beetje naar boven afronden.quote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw logische nadenken de veilige afstand?
Er is geen veilige afstand. Wel een veilige locatie. Zoals het Gelredome, al genoemd. En dat was dit niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw logische nadenken de veilige afstand?
En hoe weet jij dat die rekensom niet gemaakt is? Hoe weet jij welke maatregelen zijn genomen?quote:Op zondag 28 september 2014 19:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe hard rijdt zo'n ding, wat is de gemiddelde reactietijd van een bezoeker, hoeveel afstand legt zo'n ding af in die tijd en dan een beetje naar boven afronden.
Die rekensom is prima te maken.
We hebben een insider.quote:
Misschien moet je het filmpje even kijken en daarna je eigen vragen hierboven beantwoorden.quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat die rekensom niet gemaakt is? Hoe weet jij welke maatregelen zijn genomen?
Er zijn geen maatregelingen getroffen. Een monstertruck met 1500 PK en dan mensen er bovenop laten staan is nou niet echt een redelijke maatregeling treffen he?quote:Op zondag 28 september 2014 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat die rekensom niet gemaakt is? Hoe weet jij welke maatregelen zijn genomen?
Het gaat niet om achteraf. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op zondag 28 september 2014 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het filmpje even kijken en daarna je eigen vragen hierboven beantwoorden.
Hoe weet jij dat vantevoren?quote:Op zondag 28 september 2014 19:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zijn geen maatregelingen getroffen. Een monstertruck met 1500 PK en dan mensen er bovenop laten staan is nou niet echt een redelijke maatregeling treffen he?
wat een waanzinnig domme opmerking is dit!! Alsof jij garanties kan geven op wel/geen doden.quote:Op zondag 28 september 2014 18:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik het had moeten organiseren waren er geen dooien gevallen. Op zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |