Hou toch op manquote:Op zondag 28 september 2014 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Doorgebroken speler. Die van Brenet daarentegen was een goedmakertje.
Depay, Wijnaldum, Schaars, Guardado.quote:Op zondag 28 september 2014 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie vind jij beter? Zeg het eens
quote:
Ik zeg toch ook samen met Depay en Wijnaldum, leer nou eens lezen. Depay is veruit de beste. Guardado slaat nergens op, heeft pas anderhalve wedstrijd meegedaan. Schaars ook niet, verloren heel veel wedstrijden met hem vorig seizoen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay, Wijnaldum, Schaars, Guardado.
Moet de voorzet wel aankomen hequote:Op zondag 28 september 2014 19:17 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Prima met 40 meter voor zich waarin hij zijn snelheid kan gebruiken. Verder voegt hij niet toe als dat niet het geval is.
pingelen kan ie in elk geval niet zo goed. dus hij zou ook niet zovaak zoveel alleen moeten willen doen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet de voorzet wel aankomen heoftewel je hebt een dure speler die alleen kan sprinten..
Sterk in de counter, verder matig.quote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
En hoe kijken jullie naar Narsingh?
Die kots ik nu al uit, eerder al maar nu helemaal.
Flikker op Stijn. Gewoon gestrekt been, kan je geven, deedtie dus, niks aan t handje.quote:Op zondag 28 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er verkeerd is aan de zeer waarheidsgetrouwe post?
Nog steeds een prima speler. Maar het is nooit een speler geweest die de car trekt. Verder heeft dit PSV gewoon een probleem bij het afgejaagd worden. Dat is nog steeds niet opgelost. Er is alleen de gevaar dat de tegenstander in een counter loopt, maar echt de oplossing tegen het afgejaagd worden an sich is er nog niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik post vier namen en geen twee. Beter leer jij tellen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zeg toch ook samen met Depay en Wijnaldum, leer nou eens lezen.
Dus hoeveel wedstrijden je speelt zegt iets over kwaliteit?quote:Guardado slaat nergens op, heeft pas anderhalve wedstrijd meegedaan.
Goed argument man. Depay en Wijnaldum zijn kut om dezelfde reden natuurlijk.quote:Schaars ook niet, verloren heel veel wedstrijden met hem vorig seizoen.
Je ziet inderdaad wat je graag wil zien. Heerenveenfan zeker?quote:Op zondag 28 september 2014 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Flikker op Stijn. Gewoon gestrekt been, kan je geven, deedtie dus, niks aan t handje.
Die van Heerenveen ook terecht hoor, daar niet van.
Nopequote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad wat je graag wil zien. Heerenveenfan zeker?
Haha oke het is goed met je Guusje. Schaars is een geweldenaar, Guardado is nu al niet meer weg te denken uit de basis!quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik post vier namen en geen twee. Beter leer jij tellen.
[..]
Dus hoeveel wedstrijden je speelt zegt iets over kwaliteit?
Natuurlijk, het is eigenlijk te vroeg om hem te beoordelen, maar het is vrij debiel om te beweren dat iemand slechter is omdat hij minder minuten heeft gemaakt.
[..]
Goed argument man. Depay en Wijnaldum zijn kut om dezelfde reden natuurlijk.
Grossiert in ballen over de achterlijn lopenquote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Zo reageer jij ook als het over de Jong gaat..quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha oke het is goed met je Guusje. Schaars is een geweldenaar, Guardado is nu al niet meer weg te denken uit de basis!
Jij je zin. Wat een niveautje zeg
Die voorzetten van hem en Jovelszoon tegen Utrecht.quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Grossiert in ballen over de achterlijn lopen
quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo reageer jij ook als het over de Jong gaat..
Is inderdaad precies hetzelfde, eens.quote:Op zondag 28 september 2014 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het een uitstekende spits, die naast zijn goals ook nog weleens een balletje vasthoudt. Locadia is direct alles kwijt, dan kun je ook niet tot normaal voetbal komen. Daarnaast heeft De Jong ook al een flink aantal assists gegeven.
quote:Op zondag 28 september 2014 12:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Heerenveen gaat makkelijk verslagen worden. 0 - 4.
Dan had die gele kaart, voorafgaand aan rood van Marzo, ook rood moeten zijn. Was een stuk zwaarderquote:
Sterke reactie weer. Je bent weer eens in topvorm.quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha oke het is goed met je Guusje. Schaars is een geweldenaar, Guardado is nu al niet meer weg te denken uit de basis!
Jij je zin. Wat een niveautje zeg
Mwah, trek gewoon de lijn van jouw reacties door. Geen moeite hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sterke reactie weer. Je bent weer eens in topvorm.
quote:Op zondag 28 september 2014 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verwacht een vrij kansloze nederlaag.
Bedankt. Nu nog een keer je beloftes nakomen en het is helemaal geweldig.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, trek gewoon de lijn van jouw reacties door. Geen moeite hoor.
Mad?quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu nog een keer je beloftes nakomen en het is helemaal geweldig.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu nog een keer je beloftes nakomen en het is helemaal geweldig.
Hey ho, ik zeg helemaal niets joh gek! (Sorry)quote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, jee. Nu is het helemaal feest
Echt wel.quote:
#teamGuus_Geluk7 #teamAdames eerst jezelf open en bloot gooien Guus Geluk!!!quote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik zou willen dat VBL voor mij net zoveel respect zou hebben als voor jou. Lijkt me echt heerlijk.
Stel jezelf eerst eens voor dan. Tom kennen wij al door en door.quote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik zou willen dat VBL voor mij net zoveel respect zou hebben als voor jou. Lijkt me echt heerlijk.
Respect van VBL? Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt wel.
Verwijder mijn post dan niet hater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 september 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde jullie opdragen minder op de man te spelen en het meer over Psv zijn vertoonde niveau te hebben...
Bij nader inzien kunnen jullie inderdaad beter op deze voet doorgaan
Goede vraag voor #Tom of #Guus...?quote:Op zondag 28 september 2014 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien voor Cocu ook eens een reden om weer 4-4-2 te spelen. Hebben we godverdomme een perfect team voor![]()
Wel eens ja. Dikke gele kaart, maar niet meer dan dat. Alleen was het geen kantelpunt, dus je mag er imo niet te hard over zeiken.quote:Op zondag 28 september 2014 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Doorgebroken speler. Die van Brenet daarentegen was een goedmakertje.
Tom is niet weg van Locadia hallo let je wel opquote:Op zondag 28 september 2014 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goede vraag voor #Tom of #Guus...?
Ik wil graag dat ze afzonderlijk een antwoord insturen en dan bekijk ik aan wiens zijde ik mij zal scharenquote:Op zondag 28 september 2014 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goede vraag voor #Tom of #Guus...?
Eens, wedstrijd dood leggen en op de counter spelen zit PSV in de genen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien voor Cocu ook eens een reden om weer 4-4-2 te spelen. Hebben we godverdomme een perfect team voor![]()
De rode kaart voor Heerenveen was dodelijk. Toen moesten ze ineens gaat voetballen. Wel heel pijnlijk om te zien en het toont ook wel direct Cocu zijn totale onvermogen aan.quote:Op zondag 28 september 2014 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens, wedstrijd dood leggen en op de counter spelen zit PSV in de genen.
Mijn favo speler blijkt een slechte coach te zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De rode kaart voor Heerenveen was dodelijk. Toen moesten ze ineens gaat voetballen. Wel heel pijnlijk om te zien en het toont ook wel direct Cocu zijn totale onvermogen aan.
Marco van Basten fans herkennen dit welquote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn favo speler blijkt een slechte coach te zijn.
mijn favo trainer is heel erg close met ijslanders.quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn favo speler blijkt een slechte coach te zijn.
Dat moet hilarisch zijn geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Cocu heeft naar eigen zeggen een donderspeech gegeven na de wedstrijd, even afwachten wat voor effect dat heeft volgende week. Maar ik heb er een goed gevoel bij.
Godverdomme dit dat, alles geven zus zo.quote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat moet hilarisch zijn geweest.
En de swaggerboys maar lachen op de achtergrondquote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godverdomme dit dat, alles geven zus zo.
Maher zat alweer een dik wijf te doppen in de auto.quote:Op zondag 28 september 2014 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de swaggerboys maar lachen op de achtergrond
Don't do coke kidsquote:Op zondag 28 september 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Dat interview van Cocu na de wedstrijd was dramatisch. 'Ja ik ben kwaad', en er nog uitzien als een lijk
Ja daar kan hij ook echt wat aan doen johquote:Op zondag 28 september 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Dat interview van Cocu na de wedstrijd was dramatisch. 'Ja ik ben kwaad', en er nog uitzien als een lijk
Ik bedoel niet zijn uiterlijk maar z'n uitstraling. Hij uit amper emoties, ik kon het verschil niet zien qua blik in vergelijking met de winst op Utrechtquote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja daar kan hij ook echt wat aan doen joh
Ik wel hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zijn uiterlijk maar z'n uitstraling. Hij uit amper emoties, ik kon het verschil niet zien qua blik in vergelijking met de winst op Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Nou en.quote:Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zijn uiterlijk maar z'n uitstraling. Hij uit amper emoties, ik kon het verschil niet zien qua blik in vergelijking met de winst op Utrecht![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 21:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Kijk maar. Zo kijkt Cocu...
NeutraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, dat zou best wel eens kunnen ja!quote:Op zondag 28 september 2014 22:56 schreef hENKIE8 het volgende:
Hoi, is het mogelijk dat cocu te veel krediet krijgt, omdat ie zelf wel aardig goed kon voetballen?
groet groetI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Deju, wist niet al dat het bestond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
hoi, bedankt dat je de tijd even neemt om te antwoorden ! Ik vind dit PSV echt 10 keer niks , en zie ook niet in hoe dit gaat veranderen. Maarja eerst maar ff wachten tot iedereen weer fit is. Individueel de beste spelers van NL misschien maar als team waardeloos .quote:Op zondag 28 september 2014 23:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoi, dat zou best wel eens kunnen ja!
groet groet
groetjes![]()
Had ik ff snel gepaint.quote:Op zondag 28 september 2014 23:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Deju, wist niet al dat het bestond.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Cocu heeft naar eigen zeggen een donderspeech gegeven na de wedstrijd, even afwachten wat voor effect dat heeft volgende week. Maar ik heb er een goed gevoel bij.![]()
![]()
Interview met Cocu bij de NOS..
''Zorg er in ieder geval voor dat wij met elf man blijven staan, dat is iets dat heerenveen probeert om het gelijk te trekken''.
WTF![]()
http://nos.nl/video/70385(...)epteer-dit-niet.html
Vanaf 00:47![]()
Ik zie niet in wat daar the fuck aan is? Waarheid als een koe.quote:Op maandag 29 september 2014 07:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Interview met Cocu bij de NOS..
''Zorg er in ieder geval voor dat wij met elf man blijven staan, dat is iets dat heerenveen probeert om het gelijk te trekken''.
WTF![]()
http://nos.nl/video/70385(...)epteer-dit-niet.html
Vanaf 00:47Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
is gewoon belachelijk hoor. Sinds wanneer is het doel van een club om met elf man te blijven staan....? Ik dacht dat het ging om winnen dmv goalen maken.quote:Op maandag 29 september 2014 08:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daar the fuck aan is? Waarheid als een koe.![]()
Tuurlijk, Maar dat gaat makkelijker met 11 man dan dat gaat met 10 man. Of zeg ik iets raars?quote:Op maandag 29 september 2014 09:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
is gewoon belachelijk hoor. Sinds wanneer is het doel van een club om met elf man te blijven staan....? Ik dacht dat het ging om winnen dmv goalen maken.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Als je met 10 staat is het toch overduidelijk dat je ook een rode kaart gaat uitlokken? Met backs als Brenet en Willems is het dan eerder een uitdaging om geen domme kaarten te pakken...quote:Op maandag 29 september 2014 09:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
is gewoon belachelijk hoor. Sinds wanneer is het doel van een club om met elf man te blijven staan....? Ik dacht dat het ging om winnen dmv goalen maken.![]()
Zo dat PSV staat ook weer even met beide benen op de grond. Wisselvalliger dan die selectie bestaat echt nietIk snap echt niet waarom mensen denken dat zij even kampioen worden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Mwah, Feyenoord wel hoor. Al zijn die inderdaad bijna constant slecht, dus ik snap je.quote:Op maandag 29 september 2014 10:19 schreef satecl het volgende:
Wisselvalliger dan die selectie bestaat echt niet![]()
Klopt. Gelukkig weten de meeste Feyenoordfans dat ze dit seizoen ook geen kampioen worden. De meeste boertjes denken van welquote:Op maandag 29 september 2014 10:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord wel hoor. Al zijn die inderdaad bijna constant slecht, dus ik snap je.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Vooral de media is van mening dat PSV dit seizoen kampioen wordt, daar kunnen de PSV'ers niet veel aan doen denk ik.quote:Op maandag 29 september 2014 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig weten de meeste Feyenoordfans dat ze dit seizoen ook geen kampioen worden. De meeste boertjes denken van wel![]()
Nou ik dus niet. Wat een wanvertoning was het opnieuw. Snap niet hoe de media nog steeds PSV als titelkandidaat nummer een bestempelen. Zit echt helemaal niets in dat elftal als Depay er niet bij is. Het succes van deze ploeg is gebaseerd uit een talent uit de eigen jeugd, de rest kan er schijnbaar helemaal niets van terwijl er tig miljoen aan aangetrokken spelers in de basis staat.quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Cocu heeft naar eigen zeggen een donderspeech gegeven na de wedstrijd, even afwachten wat voor effect dat heeft volgende week. Maar ik heb er een goed gevoel bij.
Enige pech die we hebben is het aantal blessuregevallen, echter is een Hiljemark wat mij betreft geen aderlating en Schaars ook niet.
Daarnaast spelen we met die klaploper Brenet als back.... dat is vragen om problemen.U MAD?![]()
Het resultaat viel me nog mee maar het voetbal was wel zoals ik het verwacht had: kut met perenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat valt mij ook op, positief dat we eens een echt talent afleveren aan het eerste maar het sportieve rendement van onze aankopen is beroerd. Wijnaldum en Maher zijn daar prima voorbeelden van. Beiden voor veel geld gehaald met de bedoeling om spelers te zijn die het verschil maken maar dat doen ze veel te weinig.quote:Op maandag 29 september 2014 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zit echt helemaal niets in dat elftal als Depay er niet bij is. Het succes van deze ploeg is gebaseerd uit een talent uit de eigen jeugd, de rest kan er schijnbaar helemaal niets van terwijl er tig miljoen aan aangetrokken spelers in de basis staat.
Wijnaldum had ook weer een mooie, ze zouden van deze wedstrijd geleerd hebben dat dit elftal geen wedstrijden op halve kracht kan winnen. Toch wel treurig als dat besef nu pas komt en eerlijk gezegd vraag ik me af of het besef er überhaupt wel is...
Maar goed, hopen op een snel herstel van de geblesseerden, mits een fitte selectie hebben we voor eredivisiebegrippen een elftal dat voor de eerste drie plaatsen mee moet kunnen doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niet genoten van het spel gisteren maar wel van de bezoekende ajaciedjes in dit topic, geweldig om te zien hoeveel angst ze schijnbaar hebben voor ons aller PSVDe rode kaart van Brenet was uiteraard terecht en de rode kaart van Marzo was overdreven, was niet eens een overtreding! Verder had Heerenveen met rust al 5-0 voor moeten staan, genieten. Leukste van alles; ze staan nog steeds netjes onder ons
![]()
![]()
![]()
![]()
Met het vertoonde spel staan ze daar niet lang meer :/. Jammer van de blessures nu, maar ik vind het toch echt nog heel erg matig. Onze achterste linie blijft zo zwak. Gelukkig moet Cocu nu met Arias gaan spelen, laat hem 5 wedstrijden in de basis staan en hij is weer op een veel hoger niveau dan Brenet ooit gaat halen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:30 schreef nickhguitar het volgende:
Niet genoten van het spel gisteren maar wel van de bezoekende ajaciedjes in dit topic, geweldig om te zien hoeveel angst ze schijnbaar hebben voor ons aller PSVDe rode kaart van Brenet was uiteraard terecht en de rode kaart van Marzo was overdreven, was niet eens een overtreding! Verder had Heerenveen met rust al 5-0 voor moeten staan, genieten. Leukste van alles; ze staan nog steeds netjes onder ons
![]()
![]()
Verder hoop ik dat Maher, ondanks zijn redelijke start, gewoon gaat banken als Guardado terug komt. Het middenveld is totaal niet in balans nu en met Hendrix, Guardado en Wijnaldum verwacht ik veel beter spel.![]()
De balans klopt toch gewoon compleet niet, of ga je nu zeggen dat Wijnaldum een slechte aankoop was? Die jongen is nog steeds maar 23 (volgens mij?) en moet nu pas langzamerhand een dragende kracht worden, in plaats daarvan wordt hij al gezien als de volwaardig leider van PSV, wat natuurlijk nooit kan. Om tot slot nog maar te zwijgen over de druk waarmee Depay wekelijks moet omgaan. Dat was ook het verschil met het elftal wat nog de CL halve finale behaalde; Alex, Cocu en Park waren toen de dragende krachten waardoor talenten als Ibi en Aissatti toen rustig gebracht konden worden, tegenwoordig zijn die jongens meteen 'dragende krachten'.quote:Op maandag 29 september 2014 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op, positief dat we eens een echt talent afleveren aan het eerste maar het sportieve rendement van onze aankopen is beroerd. Wijnaldum en Maher zijn daar prima voorbeelden van. Beiden voor veel geld gehaald met de bedoeling om spelers te zijn die het verschil maken maar dat doen ze veel te weinig.
Wijnaldum had ook weer een mooie, ze zouden van deze wedstrijd geleerd hebben dat dit elftal geen wedstrijden op halve kracht kan winnen. Toch wel treurig als dat besef nu pas komt en eerlijk gezegd vraag ik me af of het besef er überhaupt wel is...
Maar goed, hopen op een snel herstel van de geblesseerden, mits een fitte selectie hebben we voor eredivisiebegrippen een elftal dat voor de eerste drie plaatsen mee moet kunnen doen.![]()
Eens, maar je vergeet dat de concurrentie ook dikke poep is. Ajax is zo constant als het weer in NL, Twente wisselt ook hele goede met verschrikkelijk slechte potjes af en over Feyenoord ga ik niet eens beginnen. Kortom; we doen gewoon mee dit jaar, alleen wel jammer; want in dit soort wedstrijden kun je als team wel laten zien dat je bent gegroeid (zoals l. de Jong ook beweerde).quote:Op maandag 29 september 2014 11:33 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Met het vertoonde spel staan ze daar niet lang meer :/. Jammer van de blessures nu, maar ik vind het toch echt nog heel erg matig. Onze achterste linie blijft zo zwak. Gelukkig moet Cocu nu met Arias gaan spelen, laat hem 5 wedstrijden in de basis staan en hij is weer op een veel hoger niveau dan Brenet ooit gaat halen.
Verder hoop ik dat Maher, ondanks zijn redelijke start, gewoon gaat banken als Guardado terug komt. Het middenveld is totaal niet in balans nu en met Hendrix, Guardado en Wijnaldum verwacht ik veel beter spel.![]()
Ja poeh, genieten voor jou zeg. Volgende week weer zo spelen, kan je weer genieten, of niet dan? Geweldig toch?quote:Op maandag 29 september 2014 11:30 schreef nickhguitar het volgende:
![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Hm, ik begin volgens mij met 'niet genoten van het spel'?quote:Op maandag 29 september 2014 11:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja poeh, genieten voor jou zeg. Volgende week weer zo spelen, kan je weer genieten, of niet dan? Geweldig toch?
Daarbij; PSV wint volgende week weer. Dat is ook echt typerend voor deze groep, 2/3 goede wedstrijden afwisselen met een serie slechte, om vervolgens weer een wake-up-call te krijgen en dan weer ineens wél goed kunnen voetballen.![]()
23 is oud zat voor een NL club, kijk Maher bij AZ, Eriksen bij Ajax, Tadic bij Twente, etc. etc. Ga nou niet doen alsof hij 17 is. En op het WK onder een andere coach waren dat soort gasten scherp als een mes, en tot op het bot gemotiveerd. Nu zitten ze weer een paar maanden bij coach lampekap en komt de klad er weer in qua motivatie en mentale kracht. Goh, waar zou dat dan aan liggen zeg?quote:Op maandag 29 september 2014 11:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De balans klopt toch gewoon compleet niet, of ga je nu zeggen dat Wijnaldum een slechte aankoop was? Die jongen is nog steeds maar 23 (volgens mij?) en moet nu pas langzamerhand een dragende kracht worden, in plaats daarvan wordt hij al gezien als de volwaardig leider van PSV, wat natuurlijk nooit kan. Om tot slot nog maar te zwijgen over de druk waarmee Depay wekelijks moet omgaan. Dat was ook het verschil met het elftal wat nog de CL halve finale behaalde; Alex, Cocu en Park waren toen de dragende krachten waardoor talenten als Ibi en Aissatti toen rustig gebracht konden worden, tegenwoordig zijn die jongens meteen 'dragende krachten'.![]()
En dat is dus het gevolg van falend aankoopbeleid...quote:Op maandag 29 september 2014 11:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De balans klopt toch gewoon compleet niet, of ga je nu zeggen dat Wijnaldum een slechte aankoop was? Die jongen is nog steeds maar 23 (volgens mij?) en moet nu pas langzamerhand een dragende kracht worden, in plaats daarvan wordt hij al gezien als de volwaardig leider van PSV, wat natuurlijk nooit kan. Om tot slot nog maar te zwijgen over de druk waarmee Depay wekelijks moet omgaan. Dat was ook het verschil met het elftal wat nog de CL halve finale behaalde; Alex, Cocu en Park waren toen de dragende krachten waardoor talenten als Ibi en Aissatti toen rustig gebracht konden worden, tegenwoordig zijn die jongens meteen 'dragende krachten'.
Overigens vind ik Wijnaldum niet meer dan een matige aankoop en op het moment dat hij gehaald werd was het ook een totaal onlogische aankoop (Toivonen, Bakkal, Labyad hadden we al voor die positie) maar dat staat los van zijn voetballende kwaliteiten. Die heeft hij gewoonweg niet voldoende om een dragende speler te zijn. Heeft in zijn geval ook echt niks meer met leeftijd of ervaring te maken. Hij loopt lang genoeg mee om te weten wat er van hem verwacht wordt en daar naar te presteren. Hij blijft echter maar hangen in 'eeuwig talent modus'. Dat is dodelijk voor je carrière als je over een dikke maand 24 wordt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nu wil je een punt maken en dan kom je met namen als Maher, Eriksen en Tadic. Maher is niks meer of minder dan een talent, op geen enkele manier dragen voor AZ. Eriksen was een goede speler, maar dragend? Nee, absoluut niet. Tadic was ook belangrijk met assists voor Groningen, maar ook geen speler die de mouwen opstroopt en de kar trok wanneer het niet liep. Ik denk aan jongens als Strootman en Suarez, niet aan die schooljochies die jij opnoemt.quote:Op maandag 29 september 2014 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
23 is oud zat voor een NL club, kijk Maher bij AZ, Eriksen bij Ajax, Tadic bij Twente, etc. etc. Ga nou niet doen alsof hij 17 is. En op het WK onder een andere coach waren dat soort gasten scherp als een mes, en tot op het bot gemotiveerd. Nu zitten ze weer een paar maanden bij coach lampekap en komt de klad er weer in qua motivatie en mentale kracht. Goh, waar zou dat dan aan liggen zeg?![]()
Dat 'eeuwige talent' stempel heeft hij zichzelf niet opgedrukt, dat doen mensen (waaronder jij dus). Ik vind Wijnaldum wél een goede aankoop en een uitstekende voetballer, het is alleen geen voetballer die de kar trekt wanneer het niet draait. Dat bedoel ik ook te zeggen; de balans is niet goed, want er zijn niet genoeg spelers (ervaren spelers) die dat wél kunnen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is dus het gevolg van falend aankoopbeleid...
Overigens vind ik Wijnaldum niet meer dan een matige aankoop en op het moment dat hij gehaald werd was het ook een totaal onlogische aankoop (Toivonen, Bakkal, Labyad hadden we al voor die positie) maar dat staat los van zijn voetballende kwaliteiten. Die heeft hij gewoonweg niet voldoende om een dragende speler te zijn. Heeft in zijn geval ook echt niks meer met leeftijd of ervaring te maken. Hij loopt lang genoeg mee om te weten wat er van hem verwacht wordt en daar naar te presteren. Hij blijft echter maar hangen in 'eeuwig talent modus'. Dat is dodelijk voor je carrière als je over een dikke maand 24 wordt.
Edit: En ja, daarmee heeft PSV dus gefaald.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: