Laatste kwartier wel, toen was Maher eruit naast Guardado en Depay.quote:
wtfquote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste kwartier wel, toen was Maher eruit naast Guardado en Depay.
Oh, die Guardado hoort nu al bij de beste 4? Oke dan.quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste kwartier wel, toen was Maher eruit naast Guardado en Depay.
quote:
Dat heb je vandaag al heel vaak gezegd. Maar ik vond het idioot om Maher eruit te halen jaquote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, die Guardado hoort nu al bij de beste 4? Oke dan.
Verder wisselt de trainer zelf, dus dan zou het gepaster zijn hem hier de schuld van te geven.
Nog nooit zulke grote onzin gelezen trouwens.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, die Guardado hoort nu al bij de beste 4? Oke dan.
Verder wisselt de trainer zelf, dus dan zou het gepaster zijn hem hier de schuld van te geven.
Nog nooit zulke grote onzin gelezen trouwens.
Je snapt er maar weinig van, eerlijk gezegd. Maher hoort totaal niet bij de beste 3 spelers van PSV. Dat zijn Depay, De Jong en Wijnaldum. Dat ziet een blinde nog.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maher speelde weer verreweg het beste van de aanvallende spelers.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je snapt er maar weinig van, eerlijk gezegd. Maher hoort totaal niet bij de beste 3 spelers van PSV. Dat zijn Depay, De Jong en Wijnaldum. Dat ziet een blinde nog.
Prima keuze. Hoe vaak was die nu in het stuk voorgekomen?quote:
Dus omdat Wijnaldum vandaag zwakker was, hoort Maher bij de beste 3 spelers? Je snapt er echt helemaal niks van he. Dat is nog het erge.quote:Op zondag 28 september 2014 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldum was vandaag veel zwakker dan Maher, maar ok. En De Jong heeft ook nog geen reet laten zien
De Jong omdat ie 2 goaltjes gemaakt heeft?quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je snapt er maar weinig van, eerlijk gezegd. Maher hoort totaal niet bij de beste 3 spelers van PSV. Dat zijn Depay, De Jong en Wijnaldum. Dat ziet een blinde nog.
Voor een RB haal dan jozefzoontje van het veldquote:Op zondag 28 september 2014 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima keuze. Hoe vaak was die nu in het stuk voorgekomen?
De Jong, ja?quote:Op zondag 28 september 2014 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kijkt blijkbaar niet verder dan alleen de goals. Maar goed, hopelijk speelt Locadia de volgende wedstrijden ook. Dan kom je daar nog wel op terugquote:Op zondag 28 september 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Jong omdat ie 2 goaltjes gemaakt heeft?![]()
Man man man oppertunisme weer, daarom is nu ook wrer alles kut omdat je een wispelturige kut bent.
Nee? Maar je verschuilt je achter zwakke excuses. Het gemis van Depay en 2 opvangbare missers zou geen reden mogen zijn dat je een wanvertoning op de mat legt tegen 10 Friezenquote:Op zondag 28 september 2014 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus omdat Wijnaldum vandaag zwakker was, hoort Maher bij de beste 3 spelers? Je snapt er echt helemaal niks van he. Dat is nog het erge.
De Jong heeft in die wedstrijden al 10x meer laten zien dan Locadia in al zijn wedstrijden bij elkaar. Wereld van verschil die twee. Zie je dat ook al niet?
Dit inderdaad. Even (terecht) gehypet rondom het WK, maar nu speelt ie zoals vanouds.. waardeloosquote:Op zondag 28 september 2014 18:50 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum blijft gewoon een wat dommig dravertje met hier en daar een opleving.
Wtfquote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee? Maar je verschuilt je achter zwakke excuses. Het gemis van Depay en 2 opvangbare missers zou geen reden mogen zijn dat je een wanvertoning op de mat legt tegen 10 Friezen
quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Met zo'n coach word je gewoon nooit kampioen.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wtf![]()
Jij kwam met dat argument, ik ga er alleen op in dat het niet klopt. Je draait de boel gewoon om
Ja, hoe kan je dan zeggen dat ik me er achter verschuilquote:Op zondag 28 september 2014 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Ik ging alleen in op iemand die zei dat er 3 spelers werden gemist
Wie vind jij beter? Zeg het eensquote:Op zondag 28 september 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar hoe kun je De Jong nou tot de 3 beste spelers van PSV rekenen?
Nee.quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kijkt blijkbaar niet verder dan alleen de goals. Maar goed, hopelijk speelt Locadia de volgende wedstrijden ook. Dan kom je daar nog wel op terug
Ik vind het een uitstekende spits, die naast zijn goals ook nog weleens een balletje vasthoudt. Locadia is direct alles kwijt, dan kun je ook niet tot normaal voetbal komen. Daarnaast heeft De Jong ook al een flink aantal assists gegeven.quote:Op zondag 28 september 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind Locadia ook niks houte klaas, niet het niveau van PSV. Maar om de Jong tot de beste te rekenen na 4 wedstrijdjes waarvan hij er 2 aardig speelde slaat nergens op.
Denk wel dat hij meer gaat betekenen dan Locadia over een seizoen, dat wel.
Je kijkt dus gewoon niet verder dan zijn doelpuntjes dus..quote:Op zondag 28 september 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind Locadia ook niks houte klaas, niet het niveau van PSV. Maar om de Jong tot de beste te rekenen na 4 wedstrijdjes waarvan hij er 2 aardig speelde slaat nergens op.
locadia hoort niet in psv vind ik. traag en log en voegt nooit heel veel toe. hij is fysiek vrij sterk maar daar is alles wel mee gezegd.quote:Op zondag 28 september 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Inderdaad. Ballen die vandaag zoooooooooooooooooooooooo ontzettend slecht werden gelezen. Mozes en Locadia die zulke domme beslissingen namen. Luuk had daar zoveel meer mee gedaan. Zekerquote:Op zondag 28 september 2014 18:59 schreef Buitendam het volgende:
De Jong is een slimme spits, Locadia niet. Als je het dan hebt over blinde dravers dan is hij wel het perfecte voorbeeld. De Jong heeft naast doelpunten een hoop slimme balletjes waardoor bijvoorbeeld Wijnaldum veel meer in scoringspositie staat dan nu. Uit bij Heerenveen is dat cruciaal.
Dit. Gewoon een belangrijke schakel in het aanvalsspel van PSV. En juist niet vanwege zijn doelpunten. Als je Locadia ziet spelen, weet je meteen waarom wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:59 schreef Buitendam het volgende:
De Jong is een slimme spits, Locadia niet. Als je het dan hebt over blinde dravers dan is hij wel het perfecte voorbeeld. De Jong heeft naast doelpunten een hoop slimme balletjes waardoor bijvoorbeeld Wijnaldum veel meer in scoringspositie staat dan nu. Uit bij Heerenveen is dat cruciaal.
Absoluut. Doorgebroken speler. Die van Brenet daarentegen was een goedmakertje.quote:
Ik vond Maher wel goed.quote:Op zondag 28 september 2014 18:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ga proberen er niet al te veel woorden vuil aan te maken. Maar die gasten zijn gewoon nog te dom om te poepen. Het is zoooooooooooooo ongelooflijk slecht. Geen bal die aankomt. Geen slotoffensief. Alleen maar domme keuzes. Het is echt niet om aan te zien. Allejezus wat een bagger.
Slappe zak.quote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
En hoe kijken jullie naar Narsingh?
Die kots ik nu al uit, eerder al maar nu helemaal.
quote:Op maandag 15 september 2014 16:21 schreef F.Begbie het volgende:
Een mogelijk voordeel is dat er misschien ook een keer voorzetten van links komen.Kan voor de Jong wel aardig uitpakken.
Ik had wellicht iets van (valse) hoop maar het team draait echt volledig op de bevliegingen van Depay. Achterin weten we de problemen al jaren maar dit schijnt men in de leiding van PSV dan weer niet te zien.quote:Op maandag 15 september 2014 16:25 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Geen zegen. En heb sowieso mijn bedenkingen hoe het tot op heden ging. Maar wat meer diversiteit zou geen kwaad kunnen. Dat zou zoiets eventueel kunnen brengen. Kan, zeg niet dat het ook zal gebeuren.
Speelde als enige aardig ja. Maar nam ook steeds op de verkeerde momenten domme keuzes.quote:
Prima met 40 meter voor zich waarin hij zijn snelheid kan gebruiken. Verder voegt hij niet toe als dat niet het geval is.quote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
En hoe kijken jullie naar Narsingh?
Die kots ik nu al uit, eerder al maar nu helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |