Hou toch op manquote:Op zondag 28 september 2014 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Doorgebroken speler. Die van Brenet daarentegen was een goedmakertje.
Depay, Wijnaldum, Schaars, Guardado.quote:Op zondag 28 september 2014 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie vind jij beter? Zeg het eens
quote:
Ik zeg toch ook samen met Depay en Wijnaldum, leer nou eens lezen. Depay is veruit de beste. Guardado slaat nergens op, heeft pas anderhalve wedstrijd meegedaan. Schaars ook niet, verloren heel veel wedstrijden met hem vorig seizoen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay, Wijnaldum, Schaars, Guardado.
Moet de voorzet wel aankomen hequote:Op zondag 28 september 2014 19:17 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Prima met 40 meter voor zich waarin hij zijn snelheid kan gebruiken. Verder voegt hij niet toe als dat niet het geval is.
pingelen kan ie in elk geval niet zo goed. dus hij zou ook niet zovaak zoveel alleen moeten willen doen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet de voorzet wel aankomen heoftewel je hebt een dure speler die alleen kan sprinten..
Sterk in de counter, verder matig.quote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
En hoe kijken jullie naar Narsingh?
Die kots ik nu al uit, eerder al maar nu helemaal.
Flikker op Stijn. Gewoon gestrekt been, kan je geven, deedtie dus, niks aan t handje.quote:Op zondag 28 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er verkeerd is aan de zeer waarheidsgetrouwe post?
Nog steeds een prima speler. Maar het is nooit een speler geweest die de car trekt. Verder heeft dit PSV gewoon een probleem bij het afgejaagd worden. Dat is nog steeds niet opgelost. Er is alleen de gevaar dat de tegenstander in een counter loopt, maar echt de oplossing tegen het afgejaagd worden an sich is er nog niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik post vier namen en geen twee. Beter leer jij tellen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zeg toch ook samen met Depay en Wijnaldum, leer nou eens lezen.
Dus hoeveel wedstrijden je speelt zegt iets over kwaliteit?quote:Guardado slaat nergens op, heeft pas anderhalve wedstrijd meegedaan.
Goed argument man. Depay en Wijnaldum zijn kut om dezelfde reden natuurlijk.quote:Schaars ook niet, verloren heel veel wedstrijden met hem vorig seizoen.
Je ziet inderdaad wat je graag wil zien. Heerenveenfan zeker?quote:Op zondag 28 september 2014 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Flikker op Stijn. Gewoon gestrekt been, kan je geven, deedtie dus, niks aan t handje.
Die van Heerenveen ook terecht hoor, daar niet van.
Nopequote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad wat je graag wil zien. Heerenveenfan zeker?
Haha oke het is goed met je Guusje. Schaars is een geweldenaar, Guardado is nu al niet meer weg te denken uit de basis!quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik post vier namen en geen twee. Beter leer jij tellen.
[..]
Dus hoeveel wedstrijden je speelt zegt iets over kwaliteit?
Natuurlijk, het is eigenlijk te vroeg om hem te beoordelen, maar het is vrij debiel om te beweren dat iemand slechter is omdat hij minder minuten heeft gemaakt.
[..]
Goed argument man. Depay en Wijnaldum zijn kut om dezelfde reden natuurlijk.
Grossiert in ballen over de achterlijn lopenquote:Op zondag 28 september 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Zo reageer jij ook als het over de Jong gaat..quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha oke het is goed met je Guusje. Schaars is een geweldenaar, Guardado is nu al niet meer weg te denken uit de basis!
Jij je zin. Wat een niveautje zeg
Die voorzetten van hem en Jovelszoon tegen Utrecht.quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Grossiert in ballen over de achterlijn lopen
quote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo reageer jij ook als het over de Jong gaat..
Is inderdaad precies hetzelfde, eens.quote:Op zondag 28 september 2014 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het een uitstekende spits, die naast zijn goals ook nog weleens een balletje vasthoudt. Locadia is direct alles kwijt, dan kun je ook niet tot normaal voetbal komen. Daarnaast heeft De Jong ook al een flink aantal assists gegeven.
quote:Op zondag 28 september 2014 12:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Heerenveen gaat makkelijk verslagen worden. 0 - 4.
Dan had die gele kaart, voorafgaand aan rood van Marzo, ook rood moeten zijn. Was een stuk zwaarderquote:
Sterke reactie weer. Je bent weer eens in topvorm.quote:Op zondag 28 september 2014 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha oke het is goed met je Guusje. Schaars is een geweldenaar, Guardado is nu al niet meer weg te denken uit de basis!
Jij je zin. Wat een niveautje zeg
Mwah, trek gewoon de lijn van jouw reacties door. Geen moeite hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sterke reactie weer. Je bent weer eens in topvorm.
quote:Op zondag 28 september 2014 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verwacht een vrij kansloze nederlaag.
Bedankt. Nu nog een keer je beloftes nakomen en het is helemaal geweldig.quote:Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, trek gewoon de lijn van jouw reacties door. Geen moeite hoor.
Mad?quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu nog een keer je beloftes nakomen en het is helemaal geweldig.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu nog een keer je beloftes nakomen en het is helemaal geweldig.
Hey ho, ik zeg helemaal niets joh gek! (Sorry)quote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, jee. Nu is het helemaal feest
Echt wel.quote:
#teamGuus_Geluk7 #teamAdames eerst jezelf open en bloot gooien Guus Geluk!!!quote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik zou willen dat VBL voor mij net zoveel respect zou hebben als voor jou. Lijkt me echt heerlijk.
Stel jezelf eerst eens voor dan. Tom kennen wij al door en door.quote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik zou willen dat VBL voor mij net zoveel respect zou hebben als voor jou. Lijkt me echt heerlijk.
Respect van VBL? Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op zondag 28 september 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt wel.
Verwijder mijn post dan niet hater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 september 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde jullie opdragen minder op de man te spelen en het meer over Psv zijn vertoonde niveau te hebben...
Bij nader inzien kunnen jullie inderdaad beter op deze voet doorgaan
Goede vraag voor #Tom of #Guus...?quote:Op zondag 28 september 2014 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien voor Cocu ook eens een reden om weer 4-4-2 te spelen. Hebben we godverdomme een perfect team voor![]()
Wel eens ja. Dikke gele kaart, maar niet meer dan dat. Alleen was het geen kantelpunt, dus je mag er imo niet te hard over zeiken.quote:Op zondag 28 september 2014 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Doorgebroken speler. Die van Brenet daarentegen was een goedmakertje.
Tom is niet weg van Locadia hallo let je wel opquote:Op zondag 28 september 2014 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goede vraag voor #Tom of #Guus...?
Ik wil graag dat ze afzonderlijk een antwoord insturen en dan bekijk ik aan wiens zijde ik mij zal scharenquote:Op zondag 28 september 2014 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goede vraag voor #Tom of #Guus...?
Eens, wedstrijd dood leggen en op de counter spelen zit PSV in de genen.quote:Op zondag 28 september 2014 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Misschien voor Cocu ook eens een reden om weer 4-4-2 te spelen. Hebben we godverdomme een perfect team voor![]()
De rode kaart voor Heerenveen was dodelijk. Toen moesten ze ineens gaat voetballen. Wel heel pijnlijk om te zien en het toont ook wel direct Cocu zijn totale onvermogen aan.quote:Op zondag 28 september 2014 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens, wedstrijd dood leggen en op de counter spelen zit PSV in de genen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |