Mijn favo speler blijkt een slechte coach te zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De rode kaart voor Heerenveen was dodelijk. Toen moesten ze ineens gaat voetballen. Wel heel pijnlijk om te zien en het toont ook wel direct Cocu zijn totale onvermogen aan.
Marco van Basten fans herkennen dit welquote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn favo speler blijkt een slechte coach te zijn.
mijn favo trainer is heel erg close met ijslanders.quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn favo speler blijkt een slechte coach te zijn.
Dat moet hilarisch zijn geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Cocu heeft naar eigen zeggen een donderspeech gegeven na de wedstrijd, even afwachten wat voor effect dat heeft volgende week. Maar ik heb er een goed gevoel bij.
Godverdomme dit dat, alles geven zus zo.quote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat moet hilarisch zijn geweest.
En de swaggerboys maar lachen op de achtergrondquote:Op zondag 28 september 2014 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godverdomme dit dat, alles geven zus zo.
Maher zat alweer een dik wijf te doppen in de auto.quote:Op zondag 28 september 2014 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de swaggerboys maar lachen op de achtergrond
Don't do coke kidsquote:Op zondag 28 september 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Dat interview van Cocu na de wedstrijd was dramatisch. 'Ja ik ben kwaad', en er nog uitzien als een lijk
Ja daar kan hij ook echt wat aan doen johquote:Op zondag 28 september 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Dat interview van Cocu na de wedstrijd was dramatisch. 'Ja ik ben kwaad', en er nog uitzien als een lijk
Ik bedoel niet zijn uiterlijk maar z'n uitstraling. Hij uit amper emoties, ik kon het verschil niet zien qua blik in vergelijking met de winst op Utrechtquote:Op zondag 28 september 2014 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja daar kan hij ook echt wat aan doen joh
Ik wel hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zijn uiterlijk maar z'n uitstraling. Hij uit amper emoties, ik kon het verschil niet zien qua blik in vergelijking met de winst op Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Nou en.quote:Op zondag 28 september 2014 21:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zijn uiterlijk maar z'n uitstraling. Hij uit amper emoties, ik kon het verschil niet zien qua blik in vergelijking met de winst op Utrecht![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 21:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Kijk maar. Zo kijkt Cocu...
NeutraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, dat zou best wel eens kunnen ja!quote:Op zondag 28 september 2014 22:56 schreef hENKIE8 het volgende:
Hoi, is het mogelijk dat cocu te veel krediet krijgt, omdat ie zelf wel aardig goed kon voetballen?
groet groetI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Deju, wist niet al dat het bestond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
hoi, bedankt dat je de tijd even neemt om te antwoorden ! Ik vind dit PSV echt 10 keer niks , en zie ook niet in hoe dit gaat veranderen. Maarja eerst maar ff wachten tot iedereen weer fit is. Individueel de beste spelers van NL misschien maar als team waardeloos .quote:Op zondag 28 september 2014 23:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoi, dat zou best wel eens kunnen ja!
groet groet
groetjes![]()
Had ik ff snel gepaint.quote:Op zondag 28 september 2014 23:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Deju, wist niet al dat het bestond.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: