Ik heb hem gekocht om mijn cds die ik al heb te draaien ik vind het vervelend om die in de computer te stoppen, ik koop amper nog cd's alleen als er niets anders is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb mijn CD-speler in de ban gedaan laatst. Gebruikte hem echt nooit en ik vind het geen enkele toevoeging op vinyl + digitaal. Koop alleen nog CD's als ik toevallig bij een concert ben waar ik ze kan laten signeren.
Ik heb alle CD's die ik al heb gewoon geïmporteerd in iTunes, vind het niet echt nodig ze dan nog helemaal te gaan afspelen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht om mijn cds die ik al heb te draaien ik vind het vervelend om die in de computer te stoppen, ik koop amper nog cd's alleen als er niets anders is.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alle CD's die ik al heb gewoon geïmporteerd in iTunes, vind het niet echt nodig ze dan nog helemaal te gaan afspelen.
Die heb ik ook in iTunes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]soms wil je gewoon die bonus cdt van in rainbows spelen
In die quotes kan ik mij in ieder geval aardig vinden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
Bij nader inzien kan ik me volledig vinden in deze review: http://diymag.com/2014/09(...)n-boxes-album-review en het cijfer 4/5. Inclusief en vooral:
[..]
[..]
[..]
Ik vind 't een 8 waard. Lekker voorproefje voor wat Radiohead kan gaan brengen, want Greenwood heeft veel stukken van Steve Reich opgevoerd het afgelopen jaar, dus dat gaat een interessante mix van stijlen worden.quote:
Ik hoop wel echt dat de Radiohead-plaat totaal anders wordt. Amok, TKOL en TMB heb ik erg van genoten maar het is allemaal wel redelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind 't een 8 waard. Lekker voorproefje voor wat Radiohead kan gaan brengen, want Greenwood heeft veel stukken van Steve Reich opgevoerd het afgelopen jaar, dus dat gaat een interessante mix van stijlen worden.
edit: wat Gehenna dus o.a. net post.
Ik gok een 7.2, niet te hard van stapel lopen (dat is niet hip), maar ook niet compleet toegeven (dat is niet hip).quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Grobbel het volgende:
Die nieuwe Weezer wordt zo positief ontvangen overal dat het eigenlijk gewoon wachten is tot de recalcitrante opperhipsters de plaat extra kut gaan benoemen juist omdat ie zo goed wordt ontvangen. Al zullen ze dat laatste uiteraard nooit erkennen.
Iemand die al een gokje wil wagen op de PF-beoordeling? Een zure 6,2 of - gezien de voorlopige "consensus" - een ruime 7,8?
Daarvan ken ik alleen Fade into You, maar de rest is dus ook goed?quote:
Ik denk een nog zuurdere 5.4.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Grobbel het volgende:
Die nieuwe Weezer wordt zo positief ontvangen overal dat het eigenlijk gewoon wachten is tot de recalcitrante opperhipsters de plaat extra kut gaan benoemen juist omdat ie zo goed wordt ontvangen. Al zullen ze dat laatste uiteraard nooit erkennen.
Iemand die al een gokje wil wagen op de PF-beoordeling? Een zure 6,2 of - gezien de voorlopige "consensus" - een ruime 7,8?
Dat is geheel smaak afhankelijk. Sommige muziek is niet voor iedereen te bevatten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarvan ken ik alleen Fade into You, maar de rest is dus ook goed?
Beetje hit & miss vind ik 't uiteindelijk. Heb altijd moeite een hele plaat van ze te luisteren, ondanks dat ze echt bizar mooie tracks hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarvan ken ik alleen Fade into You, maar de rest is dus ook goed?
Volgens mij is het ook niet echt muziek voor jou.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
Ik ga Weezer niet eens proberen. Of mis ik dan echt wat?
Pork and Beans ken je toch wel?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
Ik ga Weezer niet eens proberen. Of mis ik dan echt wat? Heb nog nooit (bewust) een seconde van hun muziek gehoord![]()
Dat ene nummer, hoe heet ie ook alweer, is wel baasquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
Ik ga Weezer niet eens proberen. Of mis ik dan echt wat? Heb nog nooit (bewust) een seconde van hun muziek gehoord![]()
Pinkerton vind ik echt een van de beste platen die ik ooit heb gehoord hoor, als het kwartje eenmaal valt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef Norrage het volgende:
Dit ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet echt muziek voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |