SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, ze is ook nog liev
[ Bericht 1% gewijzigd door Moody op 29-09-2014 20:22:25 ]
quote:Op maandag 29 september 2014 20:08 schreef Moody het volgende:
Fijne nieuwe tips allemaal. Ga ze vanavond ff beluisteren. Moet hier toch wat vaker komen
Hier nog een tip mijner zijde:
Annie Eve. Debuutalbum Sunny '91 staat vol rustige, vaak zwierige tikkie shoegazerige indiepop. Pas 1x volledig beluisterd, houdbaarheid is nog af te wachten, maar ik ben al overtuigd van haar skills. Echt een heel fijn album!Jammer dat ze van die Taylor Momsenogen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, ze is ook nog liev
[ afbeelding ]
Dit ja. Heel veel meuk. Snap het ook niet zo goed.quote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef calexico27 het volgende:
Iemand de nieuwe van Foxygen al beluisterd? Ik vond 21st century ambassadors geweldig, maar dit.... Hele mooie dingen afgewisseld met absolute shitnummers. Daar hadden ze wel wat nummers mogen schrappen.
Wel heel jammer, want ik hoor toch echt wel mooie dingen voorbij komen. Maar het is alsof elke jam en studiodingetje op het album gezet moest worden. Daar had gewoon een producer moeten ingrijpen, dan had het nog best iets kunnen worden.quote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit ja. Heel veel meuk. Snap het ook niet zo goed.
Misschien heeft de producer juist wel ingegrepen.quote:Op maandag 29 september 2014 21:09 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Wel heel jammer, want ik hoor toch echt wel mooie dingen voorbij komen. Maar het is alsof elke jam en studiodingetje op het album gezet moest worden. Daar had gewoon een producer moeten ingrijpen, dan had het nog best iets kunnen worden.
Kira Roessler heet ze, bassiste van Black Flag van 1983 tot 1985quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:12 schreef methodmich het volgende:
En op wie dan Tchock? En ga je een Spotify-playlist voor haar maken met liedjes vol stille hints (zoals vroeger met cassettebandjes en later met de CD's zo mooi kon)?
Hmm, die is nu dus al gauw een jaartje of 50. Maar goed, ieder zijn voorkeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kira Roessler heet ze, bassiste van Black Flag van 1983 tot 1985
Worden die nog verkocht?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb heel indie een cd-speler aangeschaft
Ik ben verliefd op haar toen ze twintig wasquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmm, die is nu dus al gauw een jaartje of 50. Maar goed, ieder zijn voorkeuren natuurlijk.
Ja, dat is minder. Nou ja, gelukkig hebben we de foto's nog. En de platen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar toen ze twintig wasNu is ze 52 en heeft ze een behoorlijk kort en pittig kapsel
En wat jij dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Vrij lauwe reacties so far van de recensenten betreffende de nieuwe Thom Yorke.
Ik ben het wel redelijk eens met de hoge scores. Het is geen 9-plaat. Maar de lage scores zeuren te veel over dat verdienmodel en dat het niet vooruitstrevend genoeg is zonder veel inhoudelijks over de muziek te melden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Vrij lauwe reacties so far van de recensenten betreffende de nieuwe Thom Yorke.
quote:There’s a running counterpoint to Yorke’s increasingly experimental release methods. By intention or default, they distract from the record itself, the fact that in the past five years or so the Radiohead frontman’s stopped reinventing the wheel musically.
quote:Progression rears its head on ‘The Mother Lode’, [...] [t]he LP’s highlight, it’s a track that could soar to the top on any post-‘Kid A’ release.
quote:The same can’t be said for ‘There Is No Ice (For My Drink)’ - which could be some grim flashback of Thom’s big night out in Berghain - and the eerie but loose-ended ‘Pink Section’. These sound like more of an experiment than any fanciful release method, add ons that separate six impressive tracks.
marktplaats je weet tochquote:
Ik heb mijn CD-speler in de ban gedaan laatst. Gebruikte hem echt nooit en ik vind het geen enkele toevoeging op vinyl + digitaal. Koop alleen nog CD's als ik toevallig bij een concert ben waar ik ze kan laten signeren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
marktplaats je weet tochthriftshop retro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |