Allemaal om de clubwatchers aan de bar tevreden te houden. Wat zou het programma zijn zonder hen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Het programma is na de zomerstop overigens wel degelijk inhoudelijker geworden. Wordt vrijwel uitsluitend over voetbal gepraat.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs Slegers verdient een eigen show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
VI, simpel programmaatje voor simpele zieltjes. Die 'humor' bij VI is zooooo gemakkelijk. Het zegt veel over de mensheid dat er serieus mensen om kunnen lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
VANAF NU WORDT DIT OOK HET RAADSEL EN MOPPENTOPIC. ALLEEN GOEDE MOPPEN BITTE.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De eerste:
Hoe noem je een geit die erg strijdlustig is?Meer graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
VI, simpel programmaatje voor simpele zieltjes. Die 'humor' bij VI is zooooo gemakkelijk. Het zegt veel over de mensheid dat er serieus mensen om kunnen lachen.
Vergeleken bij veel troep die op de buis komt is VI hoogwaardige cultuur voor de intelligentere tv-kijkertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij geeft in ieder geval toe dat hij niet kan schrijven. Dat is dan wel weer semi-charmant.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:45 schreef Durmada het volgende:
VI op tv is niks, maar vi tijdschrift vind ik wel lekker altijd
Ik schrijf zelf beter en mooier.quote:
Ik kijk sinds dit seizoen juist weer eens, na een seizoen niks te hebben gekeken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:33 schreef huffderobot het volgende:
Ik kijk sinds vorig seizoen geen VI meer. Vorig seizoen ben ik écht afgehaakt. Derksen was al jaren zouteloos. Hij moet warreke for se chelt esse pessioen! Op de automatische piloot, met weet ik veel wat voor pillen in z'n mik en de blues in z'n kop. Niet echt inspirerend om naar de kijken, nee.
VI is pulp voor meelopertjes.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vergeleken bij veel troep die op de buis komt is VI hoogwaardige cultuur voor de intelligentere tv-kijkert
VI is in essentie geen komedie show, dus dit is imo helemaal niet erg..quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens. VI had al moeten stoppen. Zijn over het hoogtepunt heen en VI oranje was helemaal drama. Ik heb dit nieuwe seizoen, van wat ik tot nu toe gezien heb ook nog maar een paar momenten gezien dat ik dacht, oké dit is wel redelijk grappig......
Zeker, maar er staat: terleurgang.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:32 schreef Tchock het volgende:
Wat is teleurgang een prachtig neologisme
Oh verrek.quote:Op zondag 28 september 2014 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zeker, maar er staat: terleurgang.
Het hoogtepunt is wel geweest, maar van mij mag VI nog wel een tijdje blijven want het is de enige talkshow over voetbal waarin de tafelheren zeggen waar het op staat. Zou best saai worden als je alleen nog maar programma's overhoudt zoals Studio Voetbalquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens. VI had al moeten stoppen. Zijn over het hoogtepunt heen en VI oranje was helemaal drama. Ik heb dit nieuwe seizoen, van wat ik tot nu toe gezien heb ook nog maar een paar momenten gezien dat ik dacht, oké dit is wel redelijk grappig......
Jammer dat het ook soms open deur na cliché na open deur is en ze vaak de namen van de spelers niet wetenquote:Op zondag 28 september 2014 00:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het hoogtepunt is wel geweest, maar van mij mag VI nog wel een tijdje blijven want het is de enige talkshow over voetbal waarin de tafelheren zeggen waar het op staat. Zou best saai worden als je alleen nog maar programma's overhoudt zoals Studio Voetbal
Als het over voetbal gaat zeggen ze soms toch wel rake dingen.. dat slaapverwekkende geneuzel bij Studio Voetbal trek ik juist heel slechtquote:Op zondag 28 september 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat het ook soms open deur na cliché na open deur is en ze vaak de namen van de spelers niet weten
Er moet een mix komen tussen beide. Een programma wat inhoudelijk en correct is zonder maar zinloos mensen af te zeiken of onzin te verkondigen als VI, maar ook minder veilig en saai dan SV.quote:Op zondag 28 september 2014 00:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als het over voetbal gaat zeggen ze soms toch wel rake dingen.. dat slaapverwekkende geneuzel bij Studio Voetbal trek ik juist heel slecht
Nog erger: ze doen alsof ze de namen niet weten. Ik kan er nog wel om glimlachen, maar kinderachtig blijft het.quote:Op zondag 28 september 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat het ook soms open deur na cliché na open deur is en ze vaak de namen van de spelers niet weten
Dat zien we in de TT.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schrijf zelf beter en mooier.
Ook ik pleit voor de terugkeer van Emile Schelvis.quote:Op zondag 28 september 2014 00:03 schreef Karelnoord het volgende:
Het wordt tijd dat Van der Gijp daar weg gaat en er wat nieuw bloed komt. Gasten zijn ook vaak dezelfde.
Dat ben ik al, maar ik krijg de indruk dat Johan het gastenboek helemaal niet leestquote:Op zondag 28 september 2014 13:44 schreef -J-D- het volgende:
Iemand lid worden van de Johan Derksen-fanclub?
Waarom heb je die indruk?quote:Op zondag 28 september 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ben ik al, maar ik krijg de indruk dat Johan het gastenboek helemaal niet leest
Ondanks de vaak gloedvolle betogen aan zijn adres.
Nee, dat doet hij tegelijkertijd. Zowel de sigaar als het gastenboek werkt laxerend.quote:Op zondag 28 september 2014 13:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk dat Johan elke ochtend het gastenboek doorleest voordat hij een sigaar gaat roken op het toilet.
Zo wacht ik nog op zijn reactie op het volgende aan hem gerichte bericht.quote:
Misschien snapt Johan niet helemaal welk punt de briefschrijver wil maken.quote:Beste Johan.
Roda JC Heeft Heerenveen uit de Beker Gegooit ik vind het wel Zo Jammer. dat we Al Gauw Eruit Liggen. in de KNVB-Beker we heben met 2 - 1 Verloren we wilen Revanche ik hoop dat De Limburgese Club Er ook uit Vliegen Sparta moet Roda JC Eruit schoopen Dan Verdienen ze hun Les Je. wel ze moeten wel Verliezen bij Helmond Sport.
Hahaha, Andries had dat geschrevenquote:Op zondag 28 september 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo wacht ik nog op zijn reactie op het volgende aan hem gerichte bericht.
[..]
Misschien snapt Johan niet helemaal welk punt de briefschrijver wil maken.
Is dat één van jouw leerlingen?quote:Op zondag 28 september 2014 13:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hahaha, Andries had dat geschreven![]()
Prachtige kerel.
Verschil tussen SV en VI is simpel: Wilfred Genee is een 100x betere presentator dan allemansvriend Jack van Gelder.quote:Op zondag 28 september 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet een mix komen tussen beide. Een programma wat inhoudelijk en correct is zonder maar zinloos mensen af te zeiken of onzin te verkondigen als VI, maar ook minder veilig en saai dan SV.
Maar goed, aangezien de NOS alleen saaie mensen uitnodigt of leuke mensen die door hun positie niets riskants mogen zeggen en de cast van VI met de week dementer lijkt te worden zit dat er voorlopig niet in.
gelukkig niet.quote:Op zondag 28 september 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat één van jouw leerlingen?
Overacting.. schreeuwerd.. kan beter naar België verhuizenquote:Op zondag 28 september 2014 15:34 schreef tong80 het volgende:
Wat is er trouwens saai aan Jan Mulder,
Pedante docent die denkt dat hij het wiel heeft uitgevondenquote:Co Adriaanse
Ronald 'He' de Boer 'he'.. die verdraag ik niet zo goed.. 'he'quote:en Ronald de Boer ?
Van Marwijk is en blijft een grijze dooie dakduif. Lacht die man wel eens?quote:Van Marwijk vind ik ook een goeie analist.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Overacting.. schreeuwerd.. kan beter naar België verhuizen
De grootste overacter is Hans Kraaij jr. Die mag zijn rol als afpisser spelen in VI.
[..]
Pedante docent die denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden
werd bij Ajax ontslagen toen ie tweede stond. Omdat ie een te uitgesproken mening had en daardoor slecht overkwam in de media.
[..]
Ronald 'He' de Boer 'he'.. die verdraag ik niet zo goed.. 'he'
Durft zelfs zijn eigen broer kritek te geven. En ontmaskerde John de Wolf als crimineel.
[..]
Van Marwijk is en blijft een grijze dooie dakduif. Lacht die man wel eens?
Voor lachen kijk ik niet naar een voetbal-analisten-programma. Voor cabaret kijk ik naar VI.
quote:Op zondag 28 september 2014 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik moet altijd hieraan denken als ik Jan Mulder op de televisie ziet.
Godverdommequote:Op zondag 28 september 2014 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |