Verschil tussen SV en VI is simpel: Wilfred Genee is een 100x betere presentator dan allemansvriend Jack van Gelder.quote:Op zondag 28 september 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet een mix komen tussen beide. Een programma wat inhoudelijk en correct is zonder maar zinloos mensen af te zeiken of onzin te verkondigen als VI, maar ook minder veilig en saai dan SV.
Maar goed, aangezien de NOS alleen saaie mensen uitnodigt of leuke mensen die door hun positie niets riskants mogen zeggen en de cast van VI met de week dementer lijkt te worden zit dat er voorlopig niet in.

gelukkig niet.quote:Op zondag 28 september 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat één van jouw leerlingen?

Overacting.. schreeuwerd.. kan beter naar België verhuizenquote:Op zondag 28 september 2014 15:34 schreef tong80 het volgende:
Wat is er trouwens saai aan Jan Mulder,
Pedante docent die denkt dat hij het wiel heeft uitgevondenquote:Co Adriaanse
Ronald 'He' de Boer 'he'.. die verdraag ik niet zo goed.. 'he'quote:en Ronald de Boer ?
Van Marwijk is en blijft een grijze dooie dakduif. Lacht die man wel eens?quote:Van Marwijk vind ik ook een goeie analist.

quote:Op zondag 28 september 2014 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Overacting.. schreeuwerd.. kan beter naar België verhuizen
De grootste overacter is Hans Kraaij jr. Die mag zijn rol als afpisser spelen in VI.
[..]
Pedante docent die denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden
werd bij Ajax ontslagen toen ie tweede stond. Omdat ie een te uitgesproken mening had en daardoor slecht overkwam in de media.
[..]
Ronald 'He' de Boer 'he'.. die verdraag ik niet zo goed.. 'he'
Durft zelfs zijn eigen broer kritek te geven. En ontmaskerde John de Wolf als crimineel.
[..]
Van Marwijk is en blijft een grijze dooie dakduif. Lacht die man wel eens?
Voor lachen kijk ik niet naar een voetbal-analisten-programma. Voor cabaret kijk ik naar VI.

quote:Op zondag 28 september 2014 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik moet altijd hieraan denken als ik Jan Mulder op de televisie ziet.

Godverdommequote:Op zondag 28 september 2014 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:

quote:Op zondag 28 september 2014 18:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |