SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook om 8 uur bij basic fit te bewonderen. Zit je ook bij basic?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sporten en dan naar Adam. Misschien die outlet eens checken
Nee. Fit for free in Utrecht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben ook om 8 uur bij basic fit te bewonderen. Zit je ook bij basic?
Gister was friends and family outlet. Waarschijnlijk zijn alle goede spullen al weg.
Oke ontopic maar weer. Wat voor make up heb je op en wat heb je vandaag gegeten?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende: [ afbeelding ] Wij users zijn de panda's en de glijbaan is dit topic.
Vandaag makeuploos door het leven gegaan. Ik heb vandaag twee broodjes pindakaas gegeten, twee sultanakoekjes en avondeten. Was erg lekker. En jij?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Oke ontopic maar weer. Wat voor make up heb je op en wat heb je vandaag gegeten?
Ik had wat blush op en mascara. Ik deed ook met zwarte potlood een streepje langs mij ogen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag makeuploos door het leven gegaan. Ik heb vandaag twee broodjes pindakaas gegeten, twee sultanakoekjes en avondeten. Was erg lekker. En jij?
Berber maar arabisch opgevoed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Hee. Ben je Arabisch of Berbers (Amazigh) Als ik vragen mag..
Whey afslank eiwit shakequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier weleens shakes geprobeerd?
Welke blush gebruik je? En welke mascara? ha wat mooi zo'n "wing" nee daar ben ik niet zo goed in en voel me altijd slutty wanneer ik dat heb dus vaak heb ik zo'n lijntje gezet en haaal ik het weer weg, hoe doe jij dat dan?? klinkt lekker hoor wat had je bij je cornflakes? melk of yoghurt ? xxquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had wat blush op en mascara. Ik deed ook met zwarte potlood een streepje langs mij ogen.
Ik heb 2 banen op(ging sporten), kornflakes, kabab(housemade)en salade.
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Berber maar arabisch opgevoed.
Zit je daar vol van? Word je er moe van? Vult het zo dat je denkt hmmmm, was good. Ben je er een hunk door geworden? Hoe smaakt het? Wat kost het?quote:
Marrakesh zeker?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat ik niet met de berberse taal, gewoonten (zijn die er? meer taal denk ik) ben opgevoed.quote:
Gewoon met zo'n kwast. Ik ben de laatste weken best bruin geworden dus heb witte blush gedaan. Ik mijn gezicht helemaal wit gedaan en dan beetje roze bij mijn wangen. Ik heb de mascara van rimmel London en gewoon zwart. Ik vind het ook sletterig, daarom maar hartje van gemaakt daarna. Sletten hebben geen hart, dus hierdoor zag ik er cute uit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke blush gebruik je? En welke mascara? ha wat mooi zo'n "wing" nee daar ben ik niet zo goed in en voel me altijd slutty wanneer ik dat heb dus vaak heb ik zo'n lijntje gezet en haaal ik het weer weg, hoe doe jij dat dan?? klinkt lekker hoor wat had je bij je cornflakes? melk of yoghurt ? xx
Gebruikte het na het fitnessen. Ben wel flink afgevallen. Weet niet of dat door de shakes kwam. Het is wel om af te vallen, maar er zit ook genoeg eiwit in om een ''hunk'' te worden. Iets wat overigens niet wil lukken lolquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit je daar vol van? Word je er moe van? Vult het zo dat je denkt hmmmm, was good. Ben je er een hunk door geworden? Hoe smaakt het? Wat kost het?
Vertel me alles.
Blush is voor je wang. Poeder voor je gezicht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n kwast. Ik ben de laatste weken best bruin geworden dus heb witte blush gedaan. Ik mijn gezicht helemaal wit gedaan en dan beetje roze bij mijn wangen. Ik heb de mascara van rimmel London en gewoon zwart. Ik vind het ook sletterig, daarom maar hartje van gemaakt daarna. Sletten hebben geen hart, dus hierdoor zag ik er cute uit.
Gewoon met melk. Yoghurt is te zwaar
Oh, oke. Ik realiteit zijn eigenlijke alle Marokkanen van Berberse afkomst (genetisch)quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Je kan beter op het internet naar maaltijden zoeken die dat doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit je daar vol van? Word je er moe van? Vult het zo dat je denkt hmmmm, was good. Ben je er een hunk door geworden? Hoe smaakt het? Wat kost het?
Vertel me alles.
Echt niet...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoals veel mocro's zijn opgevoed. Me too.
Berbers zijn maar arabisch leren.
Daar komt mijn moeder vandaan. Maar hometown is Houceima. Ken je dat?quote:
ahh klinkt echt superleuk zeg schat, maar hoe verzon je dat hartje dan? trok je veel bekijks van de hunks enzo?? ik heb nog nooit een hartje gezien, klinkt wel heel leuk ja meid heb je selfies gemaakt, ik zag wel dat je stiekem die chocolademuffin op insta had gezet was die lekker, waar had je hem ook alweer vandaan? zag er echt goed uitquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n kwast. Ik ben de laatste weken best bruin geworden dus heb witte blush gedaan. Ik mijn gezicht helemaal wit gedaan en dan beetje roze bij mijn wangen. Ik heb de mascara van rimmel London en gewoon zwart. Ik vind het ook sletterig, daarom maar hartje van gemaakt daarna. Sletten hebben geen hart, dus hierdoor zag ik er cute uit.
Gewoon met melk. Yoghurt is te zwaar
Jij bent wel een hunk, hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Gebruikte het na het fitnessen. Ben wel flink afgevallen. Weet niet of dat door de shakes kwam. Het is wel om af te vallen, maar er zit ook genoeg eiwit in om een ''hunk'' te worden. Iets wat overigens niet wil lukken lol
Dit is niet de shakes die gebruikt wordt als dieet. Dus... Dat zocht je toch?
Arabisch mwa. Het is meer Marokkaans. Nederlandse mocro's krijgen het Arabisch niet mee van huis uit. Die moeten een cursus volgen of naar de Moskee gaan om het te leren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik realiteit zijn eigenlijke alle Marokkanen van Berberse afkomst (genetisch)
Arabische invloed is er maar zeer weinig (Yemeni)
Ik zit nu wel goed vol hoor met wat ik eet.. Heb alleen soms last van neiging naar zoete dingen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Je kan beter op het internet naar maaltijden zoeken die dat doen.
Crash diet zijn lijp. Vergt wel discipline. Het is niet fijn. Je valt wel flink veel kilo's af in een week. Het komt daarna wel meteen terugquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Je kan beter op het internet naar maaltijden zoeken die dat doen.
Ga weg, alleen de hardcore berbers krijgen dat mee. En dat niet eens 's zo veel meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Echt niet...
Berbers krijgen de gewoon de berberse taal mee. De anderen krijgen de berberse taal niet mee.
[..]
Daar komt mijn moeder vandaan. Maar hometown is Houceima. Ken je dat?
Wat wil je precies doen dan? Sport je?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent wel een hunk, hoor.![]()
Ja, wil eigk weten of je er vol mee zit.Proberen dan maar.
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel me alles.
Not yetquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat wil je precies doen dan? Sport je?
praat ik tegen een muur ofzo?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat wil je precies doen dan? Sport je?
Hmmm. Never mind die shakes en zo danquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
Is alleen om je spierherstel te bespoedigen en te helpen bij spieropbouw. Meer dan 20-30 gram per dag kan je lichaam volgens mij toch niet verwerken, hoewel dit ook afhankelijk is van een aantal factoren (zoals je gewicht, hoe vaak je sport, etc.), dus veel meer heb je niet echt nodig.
Omg je moet niet weten. Gewoon via een modeblog. Ik durfde eerst niet, maar toen zag ik een leuke quote op insta. Ik dacht hakuna matata(haha Tata) en heb het gesurft. Heb de selfies naar je geappt. Kan je het goedkeuren, zodat ik het op insta kan delen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ahh klinkt echt superleuk zeg schat, maar hoe verzon je dat hartje dan? trok je veel bekijks van de hunks enzo?? ik heb nog nooit een hartje gezien, klinkt wel heel leuk ja meid heb je selfies gemaakt, ik zag wel dat je stiekem die chocolademuffin op insta had gezet was die lekker, waar had je hem ook alweer vandaan? zag er echt goed uit
ahhh ja tuurlijk kon ik weten schat
Dat van die zoete en vette tussendoortjes zit allemaal tussen je oren. Gewoon discipline en volhouden door het niet te nemen. Neem een appel of iets als je munchies krijgt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit nu wel goed vol hoor met wat ik eet.. Heb alleen soms last van neiging naar zoete dingen.
Ik heb nooit echte tandoori ofzo gehad. Ziet er wel lekker uit. Waar kan ik dat halal halen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:39 schreef AMAR420 het volgende:
Ik vind de Marokkaanse keuken heel gevarieerd en zeer goed te eten, overigens.
Je hebt ook een vis variatntquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef AMAR420 het volgende:
Alleen bestilla nog nooit gehad, ik durf dat niet, suiker en kip..
Truequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Crash diet zijn lijp. Vergt wel discipline. Het is niet fijn. Je valt wel flink veel kilo's af in een week. Het komt daarna wel meteen terug
Nee, ik eet niet meer om de twee uur. Kreeg daar megaaaaaaaaaa honger van.... Viel toen haast flauwquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat van die zoete en vette tussendoortjes zit allemaal tussen je oren. Gewoon discipline en volhouden door het niet te nemen. Neem een appel of iets als je munchies krijgt.
Als je niet vaak genoeg eet. Om de twee uur. Dan krijg je uiteraard honger en pak je sneller een snicker of iets. Maar zelfs daar zou je hard moeten zijn tegen jezelf.
Sowieso in de avond aan de fruit ofzo. Niet meer in huis halen die zoete zooi.
Bij Pakistanen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb nooit echte tandoori ofzo gehad. Ziet er wel lekker uit. Waar kan ik dat halal halen?
Arabisch of Derija (marokkaans)? ...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga weg, alleen de hardcore berbers krijgen dat mee. En dat niet eens 's zo veel meer tegenwoordig.
Ben ook berbers mijn hele fam spreekt berbers maar ook arabisch. Kinderen in de fam krijgen allemaal arabisch geleerd.
Merendeels van de mocro's zijn berbers of hebben berbers bloed.
Je hebt een halal Surinamer in Damscoquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb nooit echte tandoori ofzo gehad. Ziet er wel lekker uit. Waar kan ik dat halal halen?
Derija. Derija is gewoon een arabisch hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Arabisch of Derija (marokkaans)? ...
Echt weinig die de arabische taal machtig zijn doormiddel van uit huis uit... Allemaal via arabische les.
ooo zomaar deel je dat dan niet met mij ik weet niet hoor maar wat knap zeg da tje het toch gedaan hebt uiteindelijk!! ! dat zou ik dus nooit durven want ik ben bang dat mn moeder dan boos wordt omdat k teveel bekijks zou trekken maar gelukkig trek ik wel strakke broeken aanquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omg je moet niet weten. Gewoon via een modeblog. Ik durfde eerst niet, maar toen zag ik een leuke quote op insta. Ik dacht hakuna matata(haha Tata) en heb het gesurft. Heb de selfies naar je geappt. Kan je het goedkeuren, zodat ik het op insta kan delen?
Zit niet alleen tussen je oren. Suiker is 5x verslavender dan bijvoorbeeld herone. Om daar van af te kijken is gewoon zwaar. Vaak lukt het ook pas na paar jaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat van die zoete en vette tussendoortjes zit allemaal tussen je oren. Gewoon discipline en volhouden door het niet te nemen. Neem een appel of iets als je munchies krijgt.
Als je niet vaak genoeg eet. Om de twee uur. Dan krijg je uiteraard honger en pak je sneller een snicker of iets. Maar zelfs daar zou je hard moeten zijn tegen jezelf.
Sowieso in de avond aan de fruit ofzo. Niet meer in huis halen die zoete zooi.
Dan zou je toch moeten sporten. Is ook een lekker gevoel. Je voelt je fitter.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Not yet![]()
Wil afvallen. Thats it.
maakt die dat? surinamers eten dat vaak niet hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt een halal Surinamer in Damsco
Hoe?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
in 35 dagen keer 11 kilo afgevallen.
Volgende week inschrijven.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan zou je toch moeten sporten. Is ook een lekker gevoel. Je voelt je fitter.
nee ik zweer bij yoga, kom yogaquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgende week inschrijven.
Ze geven ook paaldansles. KB, laten we samen gaan.
Ik was toen psycho. Was toen 18 en heb geleefd op 500 kcl per dag. Hele dag niets eten, alleen tussen 4 en 7. Veel water en in de avond bewegen. Ik viel super snel af. Tot ik stopte met roken.quote:
Spang makandraquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt een halal Surinamer in Damsco
Leuk geweest nu. Ik ging bijna nadenkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooo zomaar deel je dat dan niet met mij ik weet niet hoor maar wat knap zeg da tje het toch gedaan hebt uiteindelijk!! ! dat zou ik dus nooit durven want ik ben bang dat mn moeder dan boos wordt omdat k teveel bekijks zou trekken maar gelukkig trek ik wel strakke broeken aanen ja selfies zijn leuk echt alle 42!!! weet je al welke je op insta gaat zetten dan?? anders verdeel je ze, doe je eentje via kik andere via snapchat, facebook etc etc.. kan iedereen overal je foto's zien
Owkee. Ik maak wel onderscheid. Dus je snapt wel wat ik bedoel nu dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Derija. Derija is gewoon een arabisch hoor.
Waar doe je dat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n
[..]
nee ik zweer bij yoga, kom yoga
heb wel wat chickies op facebook die paaldansenhartstikke leuk, maar mij niet gezien hoor.
jammer zat er net lekker inquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk geweest nu. Ik ging bijna nadenken
Die heeft geen punjabi stuffquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
maakt die dat? surinamers eten dat vaak niet hoor
echt typisch Punjabi gerecht
ik hoor wel veel over dat zaakje, gaan we daar een keer vrete?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Spang makandra![]()
Die spang menu van 10 euro is zoooooo sweeeety ojoooo
O, je hebt natuurlijk ook shakes om in korte tijd af te vallen, maar daar is dit niet voor. En zodra je met die afvalshakes stopt en weer normaal gaat eten, kom je zo weer aan als je daarnaast ook niet sport.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm. Never mind die shakes en zo danGewoon het mondje vaker dicht.
Helpt het jou wel?
ja goh, met je benen al je gewicht tillen en in zo'n paal hangen...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar doe je dat?
Ja, die paaldansles leek mij leuk, omdat je daar een supersterk lichaam van krijgt.. Ze zeggen ook dat het best lastig is.
whuha u fatassquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, je hebt natuurlijk ook shakes om in korte tijd af te vallen, maar daar is dit niet voor. En zodra je met die afvalshakes stopt en weer normaal gaat eten, kom je zo weer aan als je daarnaast ook niet sport.
Moeilijk te zeggen. Ik ben nog maar een maandje ofzo bezig.
Paaldansen is nu 'in'. Je traint je hele lichaam. Soort zwemmen dus. Is zeker een aanraderquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar doe je dat?
Ja, die paaldansles leek mij leuk, omdat je daar een supersterk lichaam van krijgt.. Ze zeggen ook dat het best lastig is.
Hmm.. da's wel supah slecht eiglk. Ik wilde eerst ook crash diten alleen komkommer en tomaten eten de hele dag voor een bepaalde periode plus een detox drankje en daarna moet je voedsel opbouwen super rustig. Maar dat is ook niet zo good voor je body.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was toen psycho. Was toen 18 en heb geleefd op 500 kcl per dag. Hele dag niets eten, alleen tussen 4 en 7. Veel water en in de avond bewegen. Ik viel super snel af. Tot ik stopte met roken.
Anyway, dus gewoon dikke 11 kilo ofzo kwijt in 4 of 5 weken. Ben dat heeeeeeeeeeeeeeeel lang kwijt geweest ook gewoon. Duurde 10 jaar tot ik weer aankwam.
ik weet nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik hoor wel veel over dat zaakje, gaan we daar een keer vrete?
Ik had geen creativiteit meer. Ging bijna als een negerin praten met termen als 'bitch' etcquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jammer zat er net lekker in
niks mis mee moet kunnen haha volgende keer verder dan xoquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had geen creativiteit meer. Ging bijna als een negerin praten met termen als 'bitch' etc
Ama je sport al langer toch? Kt toch? Jij bent al redelijk breed geloof ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, je hebt natuurlijk ook shakes om in korte tijd af te vallen, maar daar is dit niet voor. En zodra je met die afvalshakes stopt en weer normaal gaat eten, kom je zo weer aan als je daarnaast ook niet sport.
Moeilijk te zeggen. Ik ben nog maar een maandje ofzo bezig.
Ik ga dat wel doen hoor denk ik...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja goh, met je benen al je gewicht tillen en in zo'n paal hangen...![]()
ik heb nu een keer hier in het dorp geyoga'd en ga komende dinsdag daar weer maar wil liever in amsterdam en dan meerdere malen in de weekn keer is niet genoeg.
Ja toch! Heb geen spieren namelijk. En fitness is gewoon niet mijn ding.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paaldansen is nu 'in'. Je traint je hele lichaam. Soort zwemmen dus. Is zeker een aanrader
Daar krijg je jojo gewicht van. Je kan beter het verspreiden over 2/3 maanden en iedere dag rond de 1600kcal eten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmm.. da's wel supah slecht eiglk. Ik wilde eerst ook crash diten alleen komkommer en tomaten eten de hele dag voor een bepaalde periode plus een detox drankje en daarna moet je voedsel opbouwen super rustig. Maar dat is ook niet zo good voor je body.
Oke bit....nee sorry vindt het te grofquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks mis mee moet kunnen haha volgende keer verder dan xo
Oh, ik kreeg een tijd pillen van de arts. heeeeeeeel vroeger. Seroxitine ofzo. Heb toen zeker 4 weken niets gegeten en toen ging het ook snel. Maar zo snel afvallen is niet mooi. Je raakt je vorm kwijt, dus borsten en heupen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmm.. da's wel supah slecht eiglk. Ik wilde eerst ook crash diten alleen komkommer en tomaten eten de hele dag voor een bepaalde periode plus een detox drankje en daarna moet je voedsel opbouwen super rustig. Maar dat is ook niet zo good voor je body.
Afvalshakes spreek ik niet uit eigen ervaring over, maar wat ik bij mensen in mijn omgeving heb gezien.quote:
Hoezo kreeg je ze? Kan je toch niet zomaar meekrijgen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg een tijd pillen van de arts. heeeeeeeel vroeger. Seroxitine ofzo. Heb toen zeker 4 weken niets gegeten en toen ging het ook snel. Maar zo snel afvallen is niet mooi. Je raakt je vorm kwijt, dus borsten en heupen.
Ik vind jou niet aardig, liever niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
kneuss. stimorol komt ook wel gezellig mee bij spang vreten.
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig, liever niet.
Nooit echt intensief gedaan. Pas sinds kort maar. En valt wel mee; gewoon normaal.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ama je sport al langer toch? Kt toch? Jij bent al redelijk breed geloof ik.
[..]
Voorgeschreven ten tijde van mijn winterdipquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo kreeg je ze? Kan je toch niet zomaar meekrijgen?
Nee, heb vaker haters gehadquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig, liever niet.
Aha. Je moet niet afvallen via zulke shit. Is nooit goed. Misschien val je ervan af, maar dat is altijd tijdelijk. Wanneer je ermee stopt, gaat je stofwisseling Naar het oude en zal je weer meer eten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voorgeschreven ten tijde van mijn winterdipHeavy shit tho.
Mallerd. Google eens op Seroxitinequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Je moet niet afvallen via zulke shit. Is nooit goed. Misschien val je ervan af, maar dat is altijd tijdelijk. Wanneer je ermee stopt, gaat je stofwisseling Naar het oude en zal je weer meer eten.
Ooooooh sorry. Snap al.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mallerd. Google eens op Seroxitine![]()
Het is je vergeven. Ik mag je wel. Anders was ik Amarstijl gaan doen.quote:
Find me a man.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:03 schreef Santello het volgende:
Wie van jullie gaat binnenkort trouwen (afgezien van jfm)
Gaat zij trouwen ja? Daarom is ze nu zo weinig onlinequote:Op zaterdag 27 september 2014 01:03 schreef Santello het volgende:
Wie van jullie gaat binnenkort trouwen (afgezien van jfm)
One lovequote:Op zaterdag 27 september 2014 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ik mag je wel. Anders was ik Amarstijl gaan doen.
Ben 6u opgestaan en heb nog geen slaap nu. Damned. Amar doe ff je ding.
kweet niet. Las dat hier.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat zij trouwen ja? Daarom is ze nu zo weinig online
Ben klaarwakkerquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
One love
Ik ook zo ongeveer. Ben wen avond mens, dus ook nog geen slaap.
Liep je laatst nog te bitchen tegen mij over dit soort zaken. Kijk jou gaan dan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben klaarwakkerBeetje kut op dit tijdstip eigenlijk.
vertel, waar zit je? Waar zijn dem papz en mamz. wat heb je aan. wat doe je. hoe ruik je.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik blijf gefascineerd staren.
Is gewoon lief bedoeld. Ik hossel niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liep je laatst nog te bitchen tegen mij over dit soort zaken. Kijk jou gaan dan.![]()
Lig in bed tv te kijken(xite). Ouders aan het slapen. Heb nog normale kleding aan, want ik ga zo douchen en dan zal ik gaan slapen. Heb nog 'gio' op dus zal je die nog ruiken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben klaarwakkerBeetje kut op dit tijdstip eigenlijk.
vertel, waar zit je? Waar zijn dem papz en mamz. wat heb je aan. wat doe je. hoe ruik je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de mod van tatta be like?quote:
Waarom zou hij dat moeten weten?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En Abdul weet dit ook al?
Lig op bed met mijn lap. Mama slaapt. Papa was aan t werk en is of beneden tv kijken of eigk misschien al op bed? Heb een adidas trainingsbroek aan en een zwart hemdje erop. Twijfel of ik nu mijn haar moet wassen of morgen. Kan het niet langer meer uitstellenquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lig in bed tv te kijken(xite). Ouders aan het slapen. Heb nog normale kleding aan, want ik ga zo douchen en dan zal ik gaan slapen. Heb nog 'gio' op dus zal je die nog ruiken.
Serieus waarom vertel ik dit
Dezelfde vragen nu voor jou
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Go for it gurrrrl.Ik ben singleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet je dat? Al met zijn ouders gepraat?quote:
Ik heb sinds kort wifi op mijn kamer en zit nu kansloos op mijn laptop aan mijn bureau, beetje tumblr, beetje fok, beetje facebook, beetje whatsapp. Burberry Sport vandaag opquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lig op bed met mijn lap. Mama slaapt. Papa was aan t werk en is of beneden tv kijken of eigk misschien al op bed? Heb een adidas trainingsbroek aan en een zwart hemdje erop. Twijfel of ik nu mijn haar moet wassen of morgen. Kan het niet langer meer uitstellenIk ruik lekker naar Versace iets. Geen idee wat.
Wat kijk je dan? Muziekkanaal toch?
KB NU JIJ VERTEL
quote:[..]
Ik ben single
Netjes netjes.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lig op bed met mijn lap. Mama slaapt. Papa was aan t werk en is of beneden tv kijken of eigk misschien al op bed? Heb een adidas trainingsbroek aan en een zwart hemdje erop. Twijfel of ik nu mijn haar moet wassen of morgen. Kan het niet langer meer uitstellenIk ruik lekker naar Versace iets. Geen idee wat.
Wat kijk je dan? Muziekkanaal toch?
KB NU JIJ VERTEL
[..]
Ik ben single
Kan hij alvast voorbereidingen treffen enzeu. Is ook niet aardig om het pas op de dag van de bruiloft te vertellen, hm...quote:
Na Cool Water de lekkerste geurquote:
Hhhhhhh, becuz I know.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Al met zijn ouders gepraat?
Tumblr ja?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort wifi op mijn kamer en zit nu kansloos op mijn laptop aan mijn bureau, beetje tumblr, beetje fok, beetje facebook, beetje whatsapp. Burberry Sport vandaag opRuikt echt yummieeeee. Morgenochtond lekker douchen, is het nu te laat voor.
[..]
[ afbeelding ]
YSL La Nuite d'Homme doen. Ik zou je achtervolgen, je trui van je afpakken en blijven snuffelen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na Cool Water de lekkerste geur
Doe. Plas ophouden is slecht voor je blaasquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.En muziekjes luisteren ook. En ik moet eigenlijk mijn blaas legen, maar zit zo lekker.
Ja i know. Maar ik weetniet. Als mn flesje water op is ga ik naar beneden om dat te doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe. Plas ophouden is slecht voor je blaas
wat luister jequote:Op zaterdag 27 september 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.En muziekjes luisteren ook. En ik moet eigenlijk mijn blaas legen, maar zit zo lekker.
Vrouwen op tumblr zijn raar. Allemaal delen pornoquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb de sport versie laatst nog gekochtquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
YSL La Nuite d'Homme doen. Ik zou je achtervolgen, je trui van je afpakken en blijven snuffelen.
Lekker? ITS BETTER THAN PORN MAN. (om in de tumblr stemming te blijven)quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vrouwen op tumblr zijn raar. Allemaal delen porno
Wat vind je van watervallen?
[..]
Heb de sport versie laatst nog gekocht
Is lekker geurtje ja
Ik deel geen porno.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vrouwen op tumblr zijn raar. Allemaal delen porno
Wat vind je van watervallen?
Check mn last.fm pagina en je zult weten.quote:
Is zeker lekker ja, maar ik vind Cool Water toch beterquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lekker? ITS BETTER THAN PORN MAN. (om in de tumblr stemming te blijven)
Ha! Heb je de lolbroek weer aan TM?!quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan hij alvast voorbereidingen treffen enzeu. Is ook niet aardig om het pas op de dag van de bruiloft te vertellen, hm...
Hoe moet ik dat doen danquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deel geen porno.Hoor er helemaal niet bij op tumblr.
[..]
Check mn last.fm pagina en je zult weten.
Wnie. :s maar als je mn last.fm weet weet je mn instanaam ook dus laatmaar.quote:
ja is toch raar waarom reageer je later dan en normaal wel snel antwoord? wa tmoeten wij daar mee? heb je andere chicks?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:21 schreef mrstylo het volgende:
Meisjes zijn raar. Antwoord je 1 keer wat later op whatsapp en gelijk doen ze raar
Probeer eens met ''oke'' te antwoordenquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:21 schreef mrstylo het volgende:
Meisjes zijn raar. Antwoord je 1 keer wat later op whatsapp en gelijk doen ze raar
Fok ze beetje op. Antwoord niet meer, zeg ben in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:21 schreef mrstylo het volgende:
Wow. Wallah, ik word dan boos. tik je 3 zinnen in en krijg je: ah oke.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Probeer eens met ''oke'' te antwoorden
Ga ik doen. Heb mijn status toch uitstaan nu.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fok ze beetje op. Antwoord niet meer, zeg ben in slaap gevallen.
KB, luister dit.
Ze belde me gelijk toen ik dat deedquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Probeer eens met ''oke'' te antwoorden
Ja was vergeten. Ik zag het en dacht ik antwoord zo ff. Was helemaal vergetenquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wnie. :s maar als je mn last.fm weet weet je mn instanaam ook dus laatmaar.
[..]
ja is toch raar waarom reageer je later dan en normaal wel snel antwoord? wa tmoeten wij daar mee? heb je andere chicks?
Mijn batterijen zijn nu op 10 procentquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja flikker dan maar op, voor jou 10 anderen.
Muehehe...quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ha! Heb je de lolbroek weer aan TM?!
Mijn accu is zeg je danquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn batterijen zijn nu op 10 procent
Illuminatie dingen
Ik ben een geagiteerd persoon.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:25 schreef Santello het volgende:
OJOOOOOOO
Ik voel spanning. Terwijl er alleen over gepraat wordt.
De waarheid achtervolgt je gewoon.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn batterijen zijn nu op 10 procent
Illuminatie dingen
Heb je nog leuke liedjes? Jij hebt vaak wel leuke liedjes bij de hand.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wnie. :s maar als je mn last.fm weet weet je mn instanaam ook dus laatmaar.
[..]
ja is toch raar waarom reageer je later dan en normaal wel snel antwoord? wa tmoeten wij daar mee? heb je andere chicks?
Ja, wat voor genre wil je? Druk of rustig? Ik kan jou Beirut aanraden op deze avond trouwens.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je nog leuke liedjes? Jij hebt vaak wel leuke liedjes bij de hand.
Daarom gewoon uitzetten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:26 schreef Stimorol- het volgende:
Sws haat ik whatsapp. Dan is iemand online en antwoord hij of zij niet. Die dingen maken relaties (wat voor dan ook) lastig.
Beirut is dat een genre? Ik heb die stad altijd al willen bezoeken overigens..quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wat voor genre wil je? Druk of rustig? Ik kan jou Beirut aanraden op deze avond trouwens.
Ik heb het laatst ook uitgezet, omdat ik mezelf betrapte steeds bepaalde mensen te stalken.. en teleurgesteld te raken.quote:
Nee, is een band met leuke muziek.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Beirut is dat een genre? Ik heb die stad altijd al willen bezoeken overigens..
Haha watte? Hoe stalken dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het laatst ook uitgezet, omdat ik mezelf betrapte steeds bepaalde mensen te stalken.. en teleurgesteld te raken.
[..]
Nee, is een band met leuke muziek.
Je vergist je. Ik zal je vinden.quote:
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe laat ze voor het laatst online zijn geweest.
Maakt niet echt uit, als het maar goed klinkt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wat voor genre wil je? Druk of rustig? Ik kan jou Beirut aanraden op deze avond trouwens.
Bohhhhh, kriebeltjessssssssssss in mn buik.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik zal je vinden.
[ afbeelding ]
Wat deed je dan met die informatie?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe laat ze voor het laatst online zijn geweest.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit, als het maar goed klinkt.
Leuk, kende ik nog niet.
Als je een meisje echt PARA wil maken, dan kom je online en zeg je niets tegen haar. Hoe vaker je online bent en des te meer jij haar negeert: win situatie voor jou. Vrouwen vallen hier de eerste paar maanden voor.quote:
Dit dan weer niet, maar bedankt.quote:
Wat is er mis met Noah and the Whale?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit dan weer niet, maar bedankt.En Nederlandstalige is een van die genres waar ik niets mee heb.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit dan weer niet, maar bedankt.En Nederlandstalige muziek is een van die genres waar ik niets mee heb.
Maar eentje:quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er mis met Noah and the Whale?
En pfffff. Er zijn echt mooie Nederlandstalige liedjes, geef het een kans.
Dit is ook goed:quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg die wilde ik net gaan plaatsen
huilennnnn elke keer als hij voorbij komt
Moeilijk uitleggen. Sommige melodien, instrumenten of stemmen raken je gewoon. Vond dit een beetje duf.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er mis met Noah and the Whale?
En pfffff. Er zijn echt mooie Nederlandstalige liedjes, geef het een kans.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moeilijk uitleggen. Sommige melodien, instrumenten of stemmen raken je gewoon. Vond dit een beetje duf.
Nederlands vind ik gewoon een niet-muzikale taal en ontoereikend ofzo om een gevoel over te brengen bij de luisteraar.
Maroon 5 was toen ook goed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
The Killers.Lang geleden dat ik daar naar geluisterd heb.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:55 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie voelen mn muziek niet man....
Amar zal deze wel voelen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:55 schreef Stimorol- het volgende:
Amar zal deze wel voelen
Ik zei toch 'The Box tijden'. Jouw muziek draaiden ze toen alleen daar. Was echt leuke tijd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:55 schreef Stimorol- het volgende:
Amar zal deze wel voelen
hihihiquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent van mijn leeftijd. Kan niet anders. Deze mongool kent niemand zo wat
Alleen de echte kennen deze:quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:55 schreef Stimorol- het volgende:
Amar zal deze wel voelen
Ik heb herinneringen aan deze nummers. Misschien vind ik ze daarom zo vetquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zei toch 'The Box tijden'. Jouw muziek draaiden ze toen alleen daar. Was echt leuke tijd.
Dit is pas
Deze ken ik. Aaaaiiiiiii.quote:
ja!!! tmf tijden...quote:
Meen je niet. Ben die nu z zat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, heel mainstream, maar toch leuk.
vertaling?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:11 schreef Stimorol- het volgende:
Wow. Ik word oud. Ik voel srs waar weemoed nu.
Om nog even gezichtsverlies te beperken post ik het mooiste nummer van Sezen Aksu.
Truste. Aju.
quote:
quote:
Trusten 😘quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:11 schreef Stimorol- het volgende:
Wow. Ik word oud. Ik voel srs waar weemoed nu.
Om nog even gezichtsverlies te beperken post ik het mooiste nummer van Sezen Aksu.
Truste. Aju.
oh..quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een lied over liefdesverdriet. Maar je moet de taal kennen om haar gevoel te snappen.
Moet je dit eens luisteren...quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis een lied over liefdesverdriet. Maar je moet de taal kennen om haar gevoel te snappen.
Ama sen naptinnnnn,,quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet je dit eens luisteren...
Echt mooie tekst.
kloptt maar ben drie keer geweest alquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij was zeker rond je 22ste in Turkije he?
Jij bent egt zo'n kaasje he?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
kloptt maar ben drie keer geweest al
Hier geboren? Ben je Surinaamse Hindoestaan of uit India?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben een beetje verkaasd jah..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben een beetje verkaasd jah..
ik heb niks met den haag, ik vind iedereen daar veels te asociaal, allochtonen autochtonen, maakt echt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Ken je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze mongool was op funx.. Had niet door dat zijn woorden nogal shocking was.quote:
Jawellll. Eerst deed ie zielig, sorry dit dat. 5 min later deed ie weer lompquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze mongool was op funx.. Had niet door dat zijn woorden nogal shocking was.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Jawellll. Eerst deed ie zielig, sorry dit dat. 5 min later deed ie weer lomp![]()
Gast scheet in zijn broek man. Sukkel dat ie is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Jawellll. Eerst deed ie zielig, sorry dit dat. 5 min later deed ie weer lomp![]()
wtf hoe oud ben jequote:
Harun Kolak ken ik wel, maar dat liedje klinkt niet bekend.quote:
Ik zoek een nummer van een Arabische man die een lied zong voor een origineel van Turkse komaf soap.quote:
Met dit nummer was ik nog echt kind... Ik was toen 5 ofzo?quote:
Levent Yuksel equals dit:quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Harun Kolak ken ik wel, maar dat liedje klinkt niet bekend.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zoek een nummer van een Arabische man die een lied zong voor een origineel van Turkse komaf soap.
De beste man werd later terrorist en is of dood of zit vast...
Weet jij wie ik bedoel?
ah ok ben toch een stukje ouder dan jequote:Op zaterdag 27 september 2014 02:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met dit nummer was ik nog echt kind... Ik was toen 5 ofzo?
[..]
ben nog aan t sparen voor riemquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Santello is denk echt zo'n mocro met petje en gucci tasje en LV riempje.
Wil je extra geld verdienen, snoesje?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:44 schreef Santello het volgende:
[..]
ben nog aan t sparen voor riem
Dank uuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
heeeeeyquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je extra geld verdienen, snoesje?
weet je wat je moet doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:45 schreef Santello het volgende:
Zit al anderhalf uur te peinzen over scriptie onderwerpen. Fuck that shit.
hij heeft 1 bazen nummer, niet normaalquote:
Ramen moeten nog gelapt worden. Do your thing player.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:45 schreef Santello het volgende:
[..]
heeeeey
interessant dit. Bij jou thuis?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen.
Je moet het voor jezelf opschrijven. Alles wat je maar aan denkt en wat te maken heeft met je opleiding moet je gebruiken. Dit icm je werk. Is zo te vinden.
Ik kan het weten, heb een 9 gescoord voor Adviseren.Doe wel Inholland, maar fuck that.
in shaa allahquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ramen moeten nog gelapt worden. Do your thing player.
dit nummer zongen ze voor mij toen ik voor het eerst in turkije was (de originele)quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit moet jou bekend klinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |