Hoezo kreeg je ze? Kan je toch niet zomaar meekrijgen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg een tijd pillen van de arts. heeeeeeeel vroeger. Seroxitine ofzo. Heb toen zeker 4 weken niets gegeten en toen ging het ook snel. Maar zo snel afvallen is niet mooi. Je raakt je vorm kwijt, dus borsten en heupen.
Ik vind jou niet aardig, liever niet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
kneuss. stimorol komt ook wel gezellig mee bij spang vreten.
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig, liever niet.
Nooit echt intensief gedaan. Pas sinds kort maar. En valt wel mee; gewoon normaal.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ama je sport al langer toch? Kt toch? Jij bent al redelijk breed geloof ik.
[..]
Voorgeschreven ten tijde van mijn winterdipquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo kreeg je ze? Kan je toch niet zomaar meekrijgen?
Nee, heb vaker haters gehadquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig, liever niet.
Aha. Je moet niet afvallen via zulke shit. Is nooit goed. Misschien val je ervan af, maar dat is altijd tijdelijk. Wanneer je ermee stopt, gaat je stofwisseling Naar het oude en zal je weer meer eten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voorgeschreven ten tijde van mijn winterdipHeavy shit tho.
Mallerd. Google eens op Seroxitinequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Je moet niet afvallen via zulke shit. Is nooit goed. Misschien val je ervan af, maar dat is altijd tijdelijk. Wanneer je ermee stopt, gaat je stofwisseling Naar het oude en zal je weer meer eten.
Ooooooh sorry. Snap al.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mallerd. Google eens op Seroxitine![]()
Het is je vergeven. Ik mag je wel. Anders was ik Amarstijl gaan doen.quote:
Find me a man.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:03 schreef Santello het volgende:
Wie van jullie gaat binnenkort trouwen (afgezien van jfm)
Gaat zij trouwen ja? Daarom is ze nu zo weinig onlinequote:Op zaterdag 27 september 2014 01:03 schreef Santello het volgende:
Wie van jullie gaat binnenkort trouwen (afgezien van jfm)
One lovequote:Op zaterdag 27 september 2014 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ik mag je wel. Anders was ik Amarstijl gaan doen.
Ben 6u opgestaan en heb nog geen slaap nu. Damned. Amar doe ff je ding.
kweet niet. Las dat hier.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat zij trouwen ja? Daarom is ze nu zo weinig online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |