Ja hier ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe laat ze voor het laatst online zijn geweest.
Maakt niet echt uit, als het maar goed klinkt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wat voor genre wil je? Druk of rustig? Ik kan jou Beirut aanraden op deze avond trouwens.
Bohhhhh, kriebeltjessssssssssss in mn buik.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik zal je vinden.
[ afbeelding ]
Wat deed je dan met die informatie?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe laat ze voor het laatst online zijn geweest.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit, als het maar goed klinkt.
Leuk, kende ik nog niet.
Als je een meisje echt PARA wil maken, dan kom je online en zeg je niets tegen haar. Hoe vaker je online bent en des te meer jij haar negeert: win situatie voor jou. Vrouwen vallen hier de eerste paar maanden voor.quote:
Dit dan weer niet, maar bedankt.quote:
Wat is er mis met Noah and the Whale?quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit dan weer niet, maar bedankt.En Nederlandstalige is een van die genres waar ik niets mee heb.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit dan weer niet, maar bedankt.En Nederlandstalige muziek is een van die genres waar ik niets mee heb.
Maar eentje:quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er mis met Noah and the Whale?
En pfffff. Er zijn echt mooie Nederlandstalige liedjes, geef het een kans.
Dit is ook goed:quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg die wilde ik net gaan plaatsen
huilennnnn elke keer als hij voorbij komt
Moeilijk uitleggen. Sommige melodieën, instrumenten of stemmen raken je gewoon. Vond dit een beetje duf.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er mis met Noah and the Whale?
En pfffff. Er zijn echt mooie Nederlandstalige liedjes, geef het een kans.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moeilijk uitleggen. Sommige melodieën, instrumenten of stemmen raken je gewoon. Vond dit een beetje duf.
Nederlands vind ik gewoon een niet-muzikale taal en ontoereikend ofzo om een gevoel over te brengen bij de luisteraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |