SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook om 8 uur bij basic fit te bewonderen. Zit je ook bij basic?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sporten en dan naar Adam. Misschien die outlet eens checken
Nee. Fit for free in Utrecht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben ook om 8 uur bij basic fit te bewonderen. Zit je ook bij basic?
Gister was friends and family outlet. Waarschijnlijk zijn alle goede spullen al weg.
Oke ontopic maar weer. Wat voor make up heb je op en wat heb je vandaag gegeten?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende: [ afbeelding ] Wij users zijn de panda's en de glijbaan is dit topic.
Vandaag makeuploos door het leven gegaan. Ik heb vandaag twee broodjes pindakaas gegeten, twee sultanakoekjes en avondeten. Was erg lekker. En jij?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Oke ontopic maar weer. Wat voor make up heb je op en wat heb je vandaag gegeten?
Ik had wat blush op en mascara. Ik deed ook met zwarte potlood een streepje langs mij ogen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag makeuploos door het leven gegaan. Ik heb vandaag twee broodjes pindakaas gegeten, twee sultanakoekjes en avondeten. Was erg lekker. En jij?
Berber maar arabisch opgevoed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Hee. Ben je Arabisch of Berbers (Amazigh) Als ik vragen mag..
Whey afslank eiwit shakequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier weleens shakes geprobeerd?
Welke blush gebruik je? En welke mascara? ha wat mooi zo'n "wing" nee daar ben ik niet zo goed in en voel me altijd slutty wanneer ik dat heb dus vaak heb ik zo'n lijntje gezet en haaal ik het weer weg, hoe doe jij dat dan?? klinkt lekker hoor wat had je bij je cornflakes? melk of yoghurt ? xxquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had wat blush op en mascara. Ik deed ook met zwarte potlood een streepje langs mij ogen.
Ik heb 2 banen op(ging sporten), kornflakes, kabab(housemade)en salade.
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Berber maar arabisch opgevoed.
Zit je daar vol van? Word je er moe van? Vult het zo dat je denkt hmmmm, was good. Ben je er een hunk door geworden? Hoe smaakt het? Wat kost het?quote:
Marrakesh zeker?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat ik niet met de berberse taal, gewoonten (zijn die er? meer taal denk ik) ben opgevoed.quote:
Gewoon met zo'n kwast. Ik ben de laatste weken best bruin geworden dus heb witte blush gedaan. Ik mijn gezicht helemaal wit gedaan en dan beetje roze bij mijn wangen. Ik heb de mascara van rimmel London en gewoon zwart. Ik vind het ook sletterig, daarom maar hartje van gemaakt daarna. Sletten hebben geen hart, dus hierdoor zag ik er cute uit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke blush gebruik je? En welke mascara? ha wat mooi zo'n "wing" nee daar ben ik niet zo goed in en voel me altijd slutty wanneer ik dat heb dus vaak heb ik zo'n lijntje gezet en haaal ik het weer weg, hoe doe jij dat dan?? klinkt lekker hoor wat had je bij je cornflakes? melk of yoghurt ? xx
Gebruikte het na het fitnessen. Ben wel flink afgevallen. Weet niet of dat door de shakes kwam. Het is wel om af te vallen, maar er zit ook genoeg eiwit in om een ''hunk'' te worden. Iets wat overigens niet wil lukken lolquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit je daar vol van? Word je er moe van? Vult het zo dat je denkt hmmmm, was good. Ben je er een hunk door geworden? Hoe smaakt het? Wat kost het?
Vertel me alles.
Blush is voor je wang. Poeder voor je gezicht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n kwast. Ik ben de laatste weken best bruin geworden dus heb witte blush gedaan. Ik mijn gezicht helemaal wit gedaan en dan beetje roze bij mijn wangen. Ik heb de mascara van rimmel London en gewoon zwart. Ik vind het ook sletterig, daarom maar hartje van gemaakt daarna. Sletten hebben geen hart, dus hierdoor zag ik er cute uit.
Gewoon met melk. Yoghurt is te zwaar
Oh, oke. Ik realiteit zijn eigenlijke alle Marokkanen van Berberse afkomst (genetisch)quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Je kan beter op het internet naar maaltijden zoeken die dat doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit je daar vol van? Word je er moe van? Vult het zo dat je denkt hmmmm, was good. Ben je er een hunk door geworden? Hoe smaakt het? Wat kost het?
Vertel me alles.
Echt niet...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoals veel mocro's zijn opgevoed. Me too.
Berbers zijn maar arabisch leren.
Daar komt mijn moeder vandaan. Maar hometown is Houceima. Ken je dat?quote:
ahh klinkt echt superleuk zeg schat, maar hoe verzon je dat hartje dan? trok je veel bekijks van de hunks enzo?? ik heb nog nooit een hartje gezien, klinkt wel heel leuk ja meid heb je selfies gemaakt, ik zag wel dat je stiekem die chocolademuffin op insta had gezet was die lekker, waar had je hem ook alweer vandaan? zag er echt goed uitquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n kwast. Ik ben de laatste weken best bruin geworden dus heb witte blush gedaan. Ik mijn gezicht helemaal wit gedaan en dan beetje roze bij mijn wangen. Ik heb de mascara van rimmel London en gewoon zwart. Ik vind het ook sletterig, daarom maar hartje van gemaakt daarna. Sletten hebben geen hart, dus hierdoor zag ik er cute uit.
Gewoon met melk. Yoghurt is te zwaar
Jij bent wel een hunk, hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Gebruikte het na het fitnessen. Ben wel flink afgevallen. Weet niet of dat door de shakes kwam. Het is wel om af te vallen, maar er zit ook genoeg eiwit in om een ''hunk'' te worden. Iets wat overigens niet wil lukken lol
Dit is niet de shakes die gebruikt wordt als dieet. Dus... Dat zocht je toch?
Arabisch mwa. Het is meer Marokkaans. Nederlandse mocro's krijgen het Arabisch niet mee van huis uit. Die moeten een cursus volgen of naar de Moskee gaan om het te leren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik realiteit zijn eigenlijke alle Marokkanen van Berberse afkomst (genetisch)
Arabische invloed is er maar zeer weinig (Yemeni)
Ik zit nu wel goed vol hoor met wat ik eet.. Heb alleen soms last van neiging naar zoete dingen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Je kan beter op het internet naar maaltijden zoeken die dat doen.
Crash diet zijn lijp. Vergt wel discipline. Het is niet fijn. Je valt wel flink veel kilo's af in een week. Het komt daarna wel meteen terugquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Je kan beter op het internet naar maaltijden zoeken die dat doen.
Ga weg, alleen de hardcore berbers krijgen dat mee. En dat niet eens 's zo veel meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Echt niet...
Berbers krijgen de gewoon de berberse taal mee. De anderen krijgen de berberse taal niet mee.
[..]
Daar komt mijn moeder vandaan. Maar hometown is Houceima. Ken je dat?
Wat wil je precies doen dan? Sport je?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent wel een hunk, hoor.![]()
Ja, wil eigk weten of je er vol mee zit.Proberen dan maar.
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel me alles.
Not yetquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat wil je precies doen dan? Sport je?
praat ik tegen een muur ofzo?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat wil je precies doen dan? Sport je?
Hmmm. Never mind die shakes en zo danquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
Is alleen om je spierherstel te bespoedigen en te helpen bij spieropbouw. Meer dan 20-30 gram per dag kan je lichaam volgens mij toch niet verwerken, hoewel dit ook afhankelijk is van een aantal factoren (zoals je gewicht, hoe vaak je sport, etc.), dus veel meer heb je niet echt nodig.
Omg je moet niet weten. Gewoon via een modeblog. Ik durfde eerst niet, maar toen zag ik een leuke quote op insta. Ik dacht hakuna matata(haha Tata) en heb het gesurft. Heb de selfies naar je geappt. Kan je het goedkeuren, zodat ik het op insta kan delen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ahh klinkt echt superleuk zeg schat, maar hoe verzon je dat hartje dan? trok je veel bekijks van de hunks enzo?? ik heb nog nooit een hartje gezien, klinkt wel heel leuk ja meid heb je selfies gemaakt, ik zag wel dat je stiekem die chocolademuffin op insta had gezet was die lekker, waar had je hem ook alweer vandaan? zag er echt goed uit
ahhh ja tuurlijk kon ik weten schat
Dat van die zoete en vette tussendoortjes zit allemaal tussen je oren. Gewoon discipline en volhouden door het niet te nemen. Neem een appel of iets als je munchies krijgt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit nu wel goed vol hoor met wat ik eet.. Heb alleen soms last van neiging naar zoete dingen.
Ik heb nooit echte tandoori ofzo gehad. Ziet er wel lekker uit. Waar kan ik dat halal halen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:39 schreef AMAR420 het volgende:
Ik vind de Marokkaanse keuken heel gevarieerd en zeer goed te eten, overigens.
Je hebt ook een vis variatntquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef AMAR420 het volgende:
Alleen bestilla nog nooit gehad, ik durf dat niet, suiker en kip..
Truequote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Crash diet zijn lijp. Vergt wel discipline. Het is niet fijn. Je valt wel flink veel kilo's af in een week. Het komt daarna wel meteen terug
Nee, ik eet niet meer om de twee uur. Kreeg daar megaaaaaaaaaa honger van.... Viel toen haast flauwquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat van die zoete en vette tussendoortjes zit allemaal tussen je oren. Gewoon discipline en volhouden door het niet te nemen. Neem een appel of iets als je munchies krijgt.
Als je niet vaak genoeg eet. Om de twee uur. Dan krijg je uiteraard honger en pak je sneller een snicker of iets. Maar zelfs daar zou je hard moeten zijn tegen jezelf.
Sowieso in de avond aan de fruit ofzo. Niet meer in huis halen die zoete zooi.
Bij Pakistanen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb nooit echte tandoori ofzo gehad. Ziet er wel lekker uit. Waar kan ik dat halal halen?
Arabisch of Derija (marokkaans)? ...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga weg, alleen de hardcore berbers krijgen dat mee. En dat niet eens 's zo veel meer tegenwoordig.
Ben ook berbers mijn hele fam spreekt berbers maar ook arabisch. Kinderen in de fam krijgen allemaal arabisch geleerd.
Merendeels van de mocro's zijn berbers of hebben berbers bloed.
Je hebt een halal Surinamer in Damscoquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb nooit echte tandoori ofzo gehad. Ziet er wel lekker uit. Waar kan ik dat halal halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |