Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Jawellll. Eerst deed ie zielig, sorry dit dat. 5 min later deed ie weer lomp![]()
Gast scheet in zijn broek man. Sukkel dat ie is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Jawellll. Eerst deed ie zielig, sorry dit dat. 5 min later deed ie weer lomp![]()
wtf hoe oud ben jequote:
Harun Kolak ken ik wel, maar dat liedje klinkt niet bekend.quote:
Ik zoek een nummer van een Arabische man die een lied zong voor een origineel van Turkse komaf soap.quote:
Met dit nummer was ik nog echt kind... Ik was toen 5 ofzo?quote:
Levent Yuksel equals dit:quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Harun Kolak ken ik wel, maar dat liedje klinkt niet bekend.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zoek een nummer van een Arabische man die een lied zong voor een origineel van Turkse komaf soap.
De beste man werd later terrorist en is of dood of zit vast...
Weet jij wie ik bedoel?
ah ok ben toch een stukje ouder dan jequote:Op zaterdag 27 september 2014 02:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met dit nummer was ik nog echt kind... Ik was toen 5 ofzo?
[..]
ben nog aan t sparen voor riemquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Santello is denk echt zo'n mocro met petje en gucci tasje en LV riempje.
Wil je extra geld verdienen, snoesje?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:44 schreef Santello het volgende:
[..]
ben nog aan t sparen voor riem
Dank uuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
heeeeeyquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je extra geld verdienen, snoesje?
weet je wat je moet doen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:45 schreef Santello het volgende:
Zit al anderhalf uur te peinzen over scriptie onderwerpen. Fuck that shit.
hij heeft 1 bazen nummer, niet normaalquote:
Ramen moeten nog gelapt worden. Do your thing player.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:45 schreef Santello het volgende:
[..]
heeeeey
interessant dit. Bij jou thuis?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen.
Je moet het voor jezelf opschrijven. Alles wat je maar aan denkt en wat te maken heeft met je opleiding moet je gebruiken. Dit icm je werk. Is zo te vinden.
Ik kan het weten, heb een 9 gescoord voor Adviseren.Doe wel Inholland, maar fuck that.
in shaa allahquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ramen moeten nog gelapt worden. Do your thing player.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |