Ama sen naptinnnnn,,quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet je dit eens luisteren...
Echt mooie tekst.
kloptt maar ben drie keer geweest alquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij was zeker rond je 22ste in Turkije he?
Jij bent egt zo'n kaasje he?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
kloptt maar ben drie keer geweest al
Hier geboren? Ben je Surinaamse Hindoestaan of uit India?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben een beetje verkaasd jah..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:27 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben een beetje verkaasd jah..
ik heb niks met den haag, ik vind iedereen daar veels te asociaal, allochtonen autochtonen, maakt echt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Ken je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze mongool was op funx.. Had niet door dat zijn woorden nogal shocking was.quote:
Jawellll. Eerst deed ie zielig, sorry dit dat. 5 min later deed ie weer lompquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze mongool was op funx.. Had niet door dat zijn woorden nogal shocking was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |