Doet ie het nu?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef Loj het volgende:
Kyara, ik kan je jongens album niet bekijken...
Weet niet of t aan mij ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korting bij meerdere pakketjesKomen uit een rookvrij huis.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:10 schreef bitterend het volgende:
Die 4ff pakje is toch van R geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2014 00:32:21 ]
Agh, dat berenpak is echt schattig!quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij was er nog geen nieuw deel.
Hier ook nog wat winterdingetjes gevonden:
Blauwe wikkeldeken van het merk Jollein, heel fijn voor in de maxicosi.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
¤ 7,50 exclusief verzenden
Berenpak maat 50 (valt best groot)
[ link | afbeelding ]
¤ 4,50 exclusief verzenden
Lichtblauw wikkeljurkje GMK maat 74-80 (jurkjes vallen in tegenstelling tot de suits wel groot vind ik)
[ link | afbeelding ]
¤ 4,50 exclusief verzenden
Vanavond even... Heb nu een verjaardag..quote:Op zondag 28 september 2014 00:44 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto voor de kleur?
Is goed, heeft geen haast!quote:Op zondag 28 september 2014 10:54 schreef milka82 het volgende:
[..]
Vanavond even... Heb nu een verjaardag..
Niet helemaal wat ik zoek qua kleur. Bedankt voor de foto!quote:Op zondag 28 september 2014 20:06 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, kreeg de kleur der niet goed op. Het zijn de bruine winterboots op de site.
Mag ik vragen waar je die muts en sjaal vandaan hebt? Want die passen perfect bij saar dr nieuwe winterjas, je wil die niet toevallig los verkopen? ...quote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
62 - jasje vrijwel niet gedragen, setje is ook als nieuw samen 7,50
[ afbeelding ]
68 - alles bij elkaar voor 25 incl verzenden (heb geloof ik nog meer, dat stop ik er ook bij
bij geen interesse voor ene heel pakket is losse verkoop ook oke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 29 september 2014 12:48 schreef Burdie het volgende:
Verkoop jij dan toevallig shirtjes met lange mouwen/truien in maat 80?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Hobbesje op 30-09-2014 06:44:07 ]
Ik heb ze inclusief 2 streepjesquote:Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef L-E het volgende:
Is er iemand die een lading zwangerschapstesten heeft liggen en deze voor een fijn prijsje aan mij kwijt wil?
Hahahahaquote:Op maandag 29 september 2014 23:01 schreef L-E het volgende:
Is er iemand die een lading humor heeft liggen en dit voor een fijn prijsje aan Kyara kwijt wil?
Ik ben tegenwoordig inderdaad niet meer de leukste thuisquote:Op maandag 29 september 2014 23:01 schreef L-E het volgende:
Is er iemand die een lading humor heeft liggen en dit voor een fijn prijsje aan Kyara kwijt wil?
Ik heb de witte winterboots, met bruine binnenkant.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:11 schreef aapieannie het volgende:
Heeft iemand misschien hoge aapies maat L ter overname?
Stuur me je adres maar via pm krijg je deze van mij. Ook nog interesse in foliumzuur?quote:Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef L-E het volgende:
Is er iemand die een lading zwangerschapstesten heeft liggen en deze voor een fijn prijsje aan mij kwijt wil?
Sorry, had over je heen gelezen! Ik heb toch besloten voorlopig niet meer te testen, ik maak mezelf er gek mee. Dus dank je, maar je test mag naar iemand andersquote:Op dinsdag 30 september 2014 06:46 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Stuur me je adres maar via pm krijg je deze van mij. Ook nog interesse in foliumzuur?
Test is van de action. Heel goedkoop!
Liever geen wit, sorry!quote:Op maandag 29 september 2014 23:42 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik heb de witte winterboots, met bruine binnenkant.
Ik heb lichtroze en misschien nog grijze/zilveren.quote:
Als Annie ze niet wil, ik mss wel! Wat vraag je ervoor?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb lichtroze en misschien nog grijze/zilveren.
Dacht in de maat die je zocht. Moet ik .morgenavond even kijken?
Ik heb een hele doos positielegging. Maar of dat noppies is weet ik niet. Heb ook wat tunieken in L en spijkerbroeken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Heeft iemand positietruien en tunieken in maat L/Xl?
En Noppies Leggings in XL?
Ik ben inmiddels voorzien! Maar ik zie dat Cwen ook interesse heeft!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb lichtroze en misschien nog grijze/zilveren.
Dacht in de maat die je zocht. Moet ik .morgenavond even kijken?
Noppies heeft zo'n hele brede band en knoopsgatselastiek. Dat zat zo lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb een hele doos positielegging. Maar of dat noppies is weet ik niet. Heb ook wat tunieken in L en spijkerbroeken.
De enige legging die ik daar van had is al weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Noppies heeft zo'n hele brede band en knoopsgatselastiek. Dat zat zo lekker
Tunieken mogen ook op de foto. Spijkerbroeken heb ik zat!
Oh. L/42 moet het eigenlijk zijn. Maat 40 is te klein en 44 echt te groot
Ik ben 182, dus de leggings waren wel XL volgens mij
Ik zal even voor je kijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Noppies heeft zo'n hele brede band en knoopsgatselastiek. Dat zat zo lekker
Tunieken mogen ook op de foto. Spijkerbroeken heb ik zat!
Oh. L/42 moet het eigenlijk zijn. Maat 40 is te klein en 44 echt te groot
Ik ben 182, dus de leggings waren wel XL volgens mij
Okequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:09 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels voorzien! Maar ik zie dat Cwen ook interesse heeft!
Ik zoek ze vandaag even op, gisteravond vergetenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:53 schreef Cwen het volgende:
[..]
Als Annie ze niet wil, ik mss wel! Wat vraag je ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt hier maar te liggen. Iemand?
[ Bericht 30% gewijzigd door Hobbesje op 03-10-2014 20:39:48 ]
Geen Nuna Pepp, maar wij hebben wel een zo goed als nieuwe Quinny Zapp Xtra buggy met zwart frame en nooit gebruikt buggy zitje. De maxiCosi kan er ook op geklikt worden, daar hebben wij hem alleen een paar keertjes voor gebruikt (van en naar de auto).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:07 schreef Poppejans het volgende:
Iemand toevallig een Nuna Pepp buggy in de aanbieding?
Hoezo voor jongens?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:21 schreef Dot. het volgende:
Ik heb weer wat kleertjes uitgezocht. Voornamelijk gekregen en weinig gedragen, dus veel mag weg tegen kleine prijsjesPrijzen zijn natuurlijk onderhandelbaar. Maat 50-74 voor jongens.
Waaronder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu met link![]()
http://s1318.photobucket.com/user/dot86/library/Kleertjes
Wat wil je er voor hebben? Ik zoek er nog een voor bij mn schoonouders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er interesse in een babyfoon?
Hij is philips avent met temperatuurweergave, muziek en terugspreekfunctie.
Het enige is dat je er nieuwe batterijen in de ouderunit moet doen
Ga even overleggen straks.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:35 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben? Ik zoek er nog een voor bij mn schoonouders.
Ik heb het overlegd hij was nieuw 135 misschien een beetje te duur om bij je schoonouders neer te zetten. Nu staat er nog een heel simpele bij mijn ouders die mag weg voor 5 euro.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:35 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben? Ik zoek er nog een voor bij mn schoonouders.
Ja zoiets inderdaad. Hoewel ik die te 'gewoon lichtblauw' vindquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:06 schreef mousemicky het volgende:
Zoiets? http://nl.nextdirect.com/en/g793294s2#858852
Oh, laat maar, zie net dat ie uitverkocht is. Korte mouw seizoen is wel een beetje over...
In lange mouwen (oprolbaar?) meer keus... http://nl.nextdirect.com/(...)e-Sleeve-Long_Sleeve
Ik heb een heel leuk spijkerbloesje gekocht bij H&M (maar niet ter overname, wordt nog gedragen), met drukknopen, superfijn ding!quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand die een jongens spijker- of chambray-overhemdje heeft? Met korte mouwen en zo min mogelijk opdruk. Of weet waar ik zoiets kan vinden.
Maatje 80 of 86
Ooh! En slofsandaaltjes in beige, bruin of donkerblauw. Ongeveer 13 cm?
Ja deze zijn leuk!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:22 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk spijkerbloesje gekocht bij H&M (maar niet ter overname, wordt nog gedragen), met drukknopen, superfijn ding!
Edit laat maar, korte mouwen wil je....
Die slofjes had ik in heel mini van Bobux! Misschien hebben ze ze nog?
Yes dat zoek ik! Leuk prijsje ook voor 2 wekenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had voor E slofjes van Shoeszoo besteld via Ebay. Levering en communicatie etc is prima bevallen, maar ze vallen groooooot (ze heeft met haar voetjes van 12 cm nu slofjes maat 6-12 mnd aan).
Ze zijn er ook in beige, donkerblauw en tweekleurig.
Ik ben benieuwd Cwenquote:Op maandag 6 oktober 2014 08:03 schreef Cwen het volgende:
Heeft er iemand interesse in meiden herfst/winterkleertjes maat 50-74?
Ja hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:03 schreef Cwen het volgende:
Heeft er iemand interesse in meiden herfst/winterkleertjes maat 50-74?
Ik heb nog vanalles in die maat liggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Oeps, daar had ik overheen gekekenquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:31 schreef Mabawa. het volgende:
Van zootjes ben ik nog geen sandaaltjes tegengekomen, Mark.
Zoiets? Of geen vest?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Ik sla bij jou even over dan, tenzij er een super tuniek tussen zitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb een hele doos positielegging. Maar of dat noppies is weet ik niet. Heb ook wat tunieken in L en spijkerbroeken.
En? En?quote:
Ik heb al een paar shirts gekocht en ik heb toch echt maat L. Dus ik sla voorlopig even overquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb nog vanalles in die maat liggen.
Ik heb ook nog een zwart vest, die staat er hieronder niet bij.
En nog een winterjas XL
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Ja, vinnik leuk! Kosda? En hebbie nog meer?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoiets? Of geen vest?
[ link | afbeelding ]
Ik ben 1.80, was lang genoeg.
Foto is link naar album met vraagprijs en wat meer spulquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:59 schreef Vlindur het volgende:
Vinnik leuk! Kosda? En hebbie nog meer?
Ook meisjes shirtjes,rokjes,jurkjes in 74? Ik blijf hier iig even meelezen vandaag!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef Cwen het volgende:
Er is dus nog meer in 68 en 74 maar dat ga ik straks fotograferen!
Sorry,ik zie dit nu pas!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:15 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Geen Nuna Pepp, maar wij hebben wel een zo goed als nieuwe Quinny Zapp Xtra buggy met zwart frame en nooit gebruikt buggy zitje. De maxiCosi kan er ook op geklikt worden, daar hebben wij hem alleen een paar keertjes voor gebruikt (van en naar de auto).
Mocht de babyfoon al weg zijn, ik heb evt ook nog een babyfoon: Alecto DBX88. Ook met temperatuur, geluid en terugspreken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 02:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ferrari ben je de babyfoon al kwijt? Die van ons doet het niet meer en de buren passen nog wel eens op met de babyfoon
Is dat leuke groene jumpsuitje al verkocht??quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:21 schreef Dot. het volgende:
Ik heb weer wat kleertjes uitgezocht. Voornamelijk gekregen en weinig gedragen, dus veel mag weg tegen kleine prijsjesPrijzen zijn natuurlijk onderhandelbaar. Maat 50-74 voor jongens.
Waaronder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu met link![]()
http://s1318.photobucket.com/user/dot86/library/Kleertjes
Ja, ik ga vanmiddag fotograferen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook meisjes shirtjes,rokjes,jurkjes in 74? Ik blijf hier iig even meelezen vandaag!
Mijn kleine bolle gaat sneller dan ik dacht door de kledingmaten heen..
Je hebt PMquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef Cwen het volgende:
Enfin, een dag later, maar hierbij toch wat ik te koop heb aan baby-spul in 50-68. De rest van 68 en 74 komt nog wel, maar pas vanavond.
Prijs is liefst per pakket maar ik ben niet heel moeilijk. Prijs per pakket is ¤5-¤7,50 maar er is altijd te onderhandelen. Voor de losse items heb ik de prijs erbij gezet maar ook daarvan volgt nog meer! En zoek je iets specifieks? Vraag het ff, dan kijk ik of ik het heb. Het mag allemaal weg! *insert kortingknaller-muziekje*
Rompers 50/56:
[ afbeelding ]
Truitjes 50/56:
[ afbeelding ]
Broekjes 50/56:
[ afbeelding ]
Jurkjes 50/56:
[ afbeelding ]
Mutsjes 50/56:
[ afbeelding ]
Pakjes maat 56:
[ afbeelding ]
Rompers maat 62:
[ afbeelding ]
Rompers maat 62/68:
[ afbeelding ]
Truitjes en vestje maat 62:
[ afbeelding ]
Broekjes maat 62:
[ afbeelding ]
Mutsje maat 62 van Lief!:
[ afbeelding ]
Heerlijk winterpak maat 62 (valt bescheiden):
[ afbeelding ]
Pakjes maat 62/68:
[ afbeelding ]
Warme omslagdoek voor ¤1:
[ afbeelding ]
Vestje Frendz maat 68:
[ afbeelding ]
Winterjasje Nijntje maat 68, nog heel netjes en zgan, ¤10:
[ afbeelding ]
Winterslaapzak maat 68/80, iets verwassen, ¤7,50:
[ afbeelding ]
Winterslaapzak maat 68/60, behoorlijk verwassen maar nog lekker warm, ¤5:
[ afbeelding ]
Zwemband tot 10 kilo:
[ afbeelding ]
Er is dus nog meer in 68 en 74 maar dat ga ik straks fotograferen!
Nopequote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is dat leuke groene jumpsuitje al verkocht??
Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
NopeHeb ik overgenomen via hier, maar heeft maar heel even gepast
PMquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.
Jammer dat t maar zo kort was.
Ja, idd! Alle drie de pakjes waren een beetje een miskoopquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.
Jammer dat t maar zo kort was.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, idd! Alle drie de pakjes waren een beetje een miskoopDe groene met sterren was al te klein toen ik hem kreeg, de Kidscase stond hem echt niet en deze was hij een beetje te bollie voor
Dat was hier geen issue. Ik heb een dikke, maar dat begint pas rond de billen. Boven is ie best gemiddeld dus t pak paste hier best een tijd.quote:
Euh... alle 3 samen voor 15 euro excl verzenden? Denk dat ze wel in een envelop passen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Jumpsuits please
Zo. Verder gekeken
Cantare, ik zou graag die 3 jumpsuits willen (bovenaan de foto), wat wil je ervoor hebben?
Ik vond dat die lieveheersbeestjes best ook bij een jongen konden... Kan ik dibsen voor in februari??quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Jumpsuits please
Zo. Verder gekeken
Cantare, ik zou graag die 3 jumpsuits willen (bovenaan de foto), wat wil je ervoor hebben?
Okéquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef Cantare het volgende:
[..]
Euh... alle 3 samen voor 15 euro excl verzenden? Denk dat ze wel in een envelop passen.
Will doquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oké. Ik PM je!
Zeker Phaidra! Help je me herinneren?
Wat groeit jouw zoon hardquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand die nog leuke zomer jongenskleertjes maatje 80/86 heeft? Ik heb eigenlijk al voldoende maar iets extra's kan nooit kwaad
Winter is trouwens ook welkom
De jouwe is een ukkie juistquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat groeit jouw zoon hard. J. had deze zomer ook die maat, maar is bijna een jaar ouder
![]()
Wat zoek je precies?
Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand die nog leuke zomer jongenskleertjes maatje 80/86 heeft? Ik heb eigenlijk al voldoende maar iets extra's kan nooit kwaad
Winter is trouwens ook welkom
Nee valt reuze mee joh!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat groeit jouw zoon hard. J. had deze zomer ook die maat, maar is bijna een jaar ouder
![]()
Wat zoek je precies?
Alweer 10 (en een halve!) maandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef mousemicky het volgende:
Oh, vandaarEn misschien is ie al ouder dan ik dacht ook....
Staat lila/lichtpaars 'm? Dan heb ik namelijk 2 superleuke longsleeves. 1 lichtblauw met paarse streepjes van KikKid (staat maat 92 in, maar is echt een 80-86), en een lila met gele van moonkids in 86. Ik vind ze superleuk, maar de kleur staat J. absoluut niet, dus ze komen niet uit de kast. De moonkids is zelfs helemaal ongedragen. Bij interesse kan ik wel even foto's maken
Ik ga kijken morgen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:23 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjesspijkerbroekjes maat 86. Iemand nog iets leuks liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |