abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145267084
quote:
5s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Heeft iemand positietruien en tunieken in maat L/Xl?
En Noppies Leggings in XL?
Zoiets? Of geen vest?

Ik ben 1.80, was lang genoeg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145276302
Ben ik weer, met mijn heleboel meisjeskleding 56 tm 74 en andere dingen!

http://www.marktplaats.nl/verkopers/17079968.html

wie o wie *O*
pi_145284664
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb een hele doos positielegging. Maar of dat noppies is weet ik niet. Heb ook wat tunieken in L en spijkerbroeken.
Ik sla bij jou even over dan, tenzij er een super tuniek tussen zit ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:53 schreef milka82 het volgende:

[..]

Ik zal even voor je kijken ;)
En? En?

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik heb nog vanalles in die maat liggen.
Ik heb ook nog een zwart vest, die staat er hieronder niet bij.
En nog een winterjas XL

http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Ik heb al een paar shirts gekocht en ik heb toch echt maat L. Dus ik sla voorlopig even over :*
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zoiets? Of geen vest?
[ link | afbeelding ]
Ik ben 1.80, was lang genoeg.
Ja, vinnik leuk! Kosda? En hebbie nog meer?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_145284798
Iemand nog iets van Teletubbies speelgoed liggen waar je vanaf wilt? Geen knuffels maar iets met bijvoorbeeld poppetjes, badspeelgoed, huis.
Met een meidenkwartet
pi_145293715
Enfin, een dag later, maar hierbij toch wat ik te koop heb aan baby-spul in 50-68. De rest van 68 en 74 komt nog wel, maar pas vanavond.

Prijs is liefst per pakket maar ik ben niet heel moeilijk. Prijs per pakket is ¤5-¤7,50 maar er is altijd te onderhandelen. Voor de losse items heb ik de prijs erbij gezet maar ook daarvan volgt nog meer! En zoek je iets specifieks? Vraag het ff, dan kijk ik of ik het heb. Het mag allemaal weg! *insert kortingknaller-muziekje*

Rompers 50/56:


Truitjes 50/56:


Broekjes 50/56:


Jurkjes 50/56:


Mutsjes 50/56:


Pakjes maat 56:


Rompers maat 62:


Rompers maat 62/68:


Truitjes en vestje maat 62:


Broekjes maat 62:


Mutsje maat 62 van Lief!:


Heerlijk winterpak maat 62 (valt bescheiden):


Pakjes maat 62/68:


Warme omslagdoek voor ¤1:


Vestje Frendz maat 68:


Winterjasje Nijntje maat 68, nog heel netjes en zgan, ¤10:


Winterslaapzak maat 68/80, iets verwassen, ¤7,50:


Winterslaapzak maat 68/60, behoorlijk verwassen maar nog lekker warm, ¤5:


Zwemband tot 10 kilo:


Er is dus nog meer in 68 en 74 maar dat ga ik straks fotograferen!

[ Bericht 11% gewijzigd door Cwen op 07-10-2014 14:42:06 ]
Home is where the O+ is...
pi_145305344
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:59 schreef Vlindur het volgende:
Vinnik leuk! Kosda? En hebbie nog meer?
Foto is link naar album met vraagprijs en wat meer spul :). Wel bijvoorbeeld winterjas, maar geen andere truien.
Ik kijk nog ff in de kast of ik wat vergeten ben. Pm straks wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 20:35:05 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_145307241
weg

[ Bericht 57% gewijzigd door amaranta op 07-10-2014 20:53:21 ]
pi_145319857
Ferrari ben je de babyfoon al kwijt? Die van ons doet het niet meer en de buren passen nog wel eens op met de babyfoon
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_145321445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef Cwen het volgende:


Er is dus nog meer in 68 en 74 maar dat ga ik straks fotograferen!
Ook meisjes shirtjes,rokjes,jurkjes in 74? Ik blijf hier iig even meelezen vandaag!
Mijn kleine bolle gaat sneller dan ik dacht door de kledingmaten heen..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_145321485
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:15 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Geen Nuna Pepp, maar wij hebben wel een zo goed als nieuwe Quinny Zapp Xtra buggy met zwart frame en nooit gebruikt buggy zitje. De maxiCosi kan er ook op geklikt worden, daar hebben wij hem alleen een paar keertjes voor gebruikt (van en naar de auto).
Sorry,ik zie dit nu pas!
Bedankt v je aanbod maar wij zijn toch weer flink aan het orienteren gegaan wb buggy's
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_145321570
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 02:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ferrari ben je de babyfoon al kwijt? Die van ons doet het niet meer en de buren passen nog wel eens op met de babyfoon
Mocht de babyfoon al weg zijn, ik heb evt ook nog een babyfoon: Alecto DBX88. Ook met temperatuur, geluid en terugspreken.
pi_145321625
Ik heb een nieuwe antraciet Hoppediz Fleece Overall mt 56/62 (valt wel groot), nooit gedragen ivm kleine baby en verkeerd seizoen... Iemand interesse omdat het weer wat kouder wordt? Het lijkt me ook een fijn pakje tijdens het dragen.
pi_145321704
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:21 schreef Dot. het volgende:
Ik heb weer wat kleertjes uitgezocht. Voornamelijk gekregen en weinig gedragen, dus veel mag weg tegen kleine prijsjes :) Prijzen zijn natuurlijk onderhandelbaar. Maat 50-74 voor jongens.

Waaronder:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Nu met link :+

http://s1318.photobucket.com/user/dot86/library/Kleertjes

Is dat leuke groene jumpsuitje al verkocht??
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145322145
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:16 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ook meisjes shirtjes,rokjes,jurkjes in 74? Ik blijf hier iig even meelezen vandaag!
Mijn kleine bolle gaat sneller dan ik dacht door de kledingmaten heen..
Ja, ik ga vanmiddag fotograferen!
Home is where the O+ is...
pi_145322300
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef Cwen het volgende:
Enfin, een dag later, maar hierbij toch wat ik te koop heb aan baby-spul in 50-68. De rest van 68 en 74 komt nog wel, maar pas vanavond.

Prijs is liefst per pakket maar ik ben niet heel moeilijk. Prijs per pakket is ¤5-¤7,50 maar er is altijd te onderhandelen. Voor de losse items heb ik de prijs erbij gezet maar ook daarvan volgt nog meer! En zoek je iets specifieks? Vraag het ff, dan kijk ik of ik het heb. Het mag allemaal weg! *insert kortingknaller-muziekje*

Rompers 50/56:
[ afbeelding ]

Truitjes 50/56:
[ afbeelding ]

Broekjes 50/56:
[ afbeelding ]

Jurkjes 50/56:
[ afbeelding ]

Mutsjes 50/56:
[ afbeelding ]

Pakjes maat 56:
[ afbeelding ]

Rompers maat 62:
[ afbeelding ]

Rompers maat 62/68:
[ afbeelding ]

Truitjes en vestje maat 62:
[ afbeelding ]

Broekjes maat 62:
[ afbeelding ]

Mutsje maat 62 van Lief!:
[ afbeelding ]

Heerlijk winterpak maat 62 (valt bescheiden):
[ afbeelding ]

Pakjes maat 62/68:
[ afbeelding ]

Warme omslagdoek voor ¤1:
[ afbeelding ]

Vestje Frendz maat 68:
[ afbeelding ]

Winterjasje Nijntje maat 68, nog heel netjes en zgan, ¤10:
[ afbeelding ]

Winterslaapzak maat 68/80, iets verwassen, ¤7,50:
[ afbeelding ]

Winterslaapzak maat 68/60, behoorlijk verwassen maar nog lekker warm, ¤5:
[ afbeelding ]

Zwemband tot 10 kilo:
[ afbeelding ]

Er is dus nog meer in 68 en 74 maar dat ga ik straks fotograferen!
Je hebt PM :s)
pi_145325471
interesse in maatje 74 shirtjes met lange mouwen?
pi_145325907
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Is dat leuke groene jumpsuitje al verkocht??
Nope :) Heb ik overgenomen via hier, maar heeft maar heel even gepast ;(
pi_145326842
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nope :) Heb ik overgenomen via hier, maar heeft maar heel even gepast ;(
Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.
Jammer dat t maar zo kort was.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145328011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nope :) Heb ik overgenomen via hier, maar heeft maar heel even gepast ;(
PM
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145328545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nope :) Heb ik overgenomen via hier, maar heeft maar heel even gepast ;(
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.
Jammer dat t maar zo kort was.
O+ Hij is smal he..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_145328546
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.
Jammer dat t maar zo kort was.
Ja, idd! Alle drie de pakjes waren een beetje een miskoop :@ De groene met sterren was al te klein toen ik hem kreeg, de Kidscase stond hem echt niet en deze was hij een beetje te bollie voor :')
pi_145328831
Iemand met een leuk jongenspakket voor het najaar/winter mt 86? :-)

[ Bericht 0% gewijzigd door gestreeptestoel op 08-10-2014 16:59:20 ]
pi_145329306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, idd! Alle drie de pakjes waren een beetje een miskoop :@ De groene met sterren was al te klein toen ik hem kreeg, de Kidscase stond hem echt niet en deze was hij een beetje te bollie voor :')
:(
Ben je mooi klaar mee. Fungeren als tussenstation zonder er zelf iets aan te hebben.

Ik herken het wel trouwens. Soms staat het gewoon voor geen meter. En je had volgens mij nog wel mijn drie leukste gescoord..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145329353
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Morretje het volgende:

[..]

[..]

O+ Hij is smal he..
Dat was hier geen issue. Ik heb een dikke, maar dat begint pas rond de billen. Boven is ie best gemiddeld dus t pak paste hier best een tijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:39:46 #125
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145330282
Bij BN de stem is nu abonnee actie.
Naar de winterefteling met 50% korting. Dus kaartjes kosten 17.50 en je mag er maximaal 6 bestellen.

Helaas ik ben geen lid van die krant, wie wel en wil voor mij kaartjes aanschaffen.
Die ik natuurlijk betaal :P
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')