Liever geen wit, sorry!quote:Op maandag 29 september 2014 23:42 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik heb de witte winterboots, met bruine binnenkant.
Ik heb lichtroze en misschien nog grijze/zilveren.quote:
Als Annie ze niet wil, ik mss wel! Wat vraag je ervoor?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb lichtroze en misschien nog grijze/zilveren.
Dacht in de maat die je zocht. Moet ik .morgenavond even kijken?
Ik heb een hele doos positielegging. Maar of dat noppies is weet ik niet. Heb ook wat tunieken in L en spijkerbroeken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Heeft iemand positietruien en tunieken in maat L/Xl?
En Noppies Leggings in XL?
Ik ben inmiddels voorzien! Maar ik zie dat Cwen ook interesse heeft!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb lichtroze en misschien nog grijze/zilveren.
Dacht in de maat die je zocht. Moet ik .morgenavond even kijken?
Noppies heeft zo'n hele brede band en knoopsgatselastiek. Dat zat zo lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb een hele doos positielegging. Maar of dat noppies is weet ik niet. Heb ook wat tunieken in L en spijkerbroeken.
De enige legging die ik daar van had is al weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Noppies heeft zo'n hele brede band en knoopsgatselastiek. Dat zat zo lekker
Tunieken mogen ook op de foto. Spijkerbroeken heb ik zat!
Oh. L/42 moet het eigenlijk zijn. Maat 40 is te klein en 44 echt te groot
Ik ben 182, dus de leggings waren wel XL volgens mij
Ik zal even voor je kijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Noppies heeft zo'n hele brede band en knoopsgatselastiek. Dat zat zo lekker
Tunieken mogen ook op de foto. Spijkerbroeken heb ik zat!
Oh. L/42 moet het eigenlijk zijn. Maat 40 is te klein en 44 echt te groot
Ik ben 182, dus de leggings waren wel XL volgens mij
Okequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:09 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels voorzien! Maar ik zie dat Cwen ook interesse heeft!
Ik zoek ze vandaag even op, gisteravond vergetenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:53 schreef Cwen het volgende:
[..]
Als Annie ze niet wil, ik mss wel! Wat vraag je ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt hier maar te liggen. Iemand?
[ Bericht 30% gewijzigd door Hobbesje op 03-10-2014 20:39:48 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |