abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145330414
Ik heb nog een paar jasjes, een voetenzak, kruiken en meisjeskleding maat 50/56.

Prijzen heb ik nog niet over nagedacht, komen we wel uit.

Komt 'ie:

Winterjasje maat 62





Skipak maat 62 (excl. tenen :') )



Winterjasje Frendz maat 80 - geen idee waarom die foto zo pixelig is...



Maxi Cosi Pebble voetenzak. Lijkt op de foto wat vaal maar is echt nog hartstikke zwart en zo goed als nieuw.



Hema kruiken en kruikenzakken





Meisjeskleding (50/)56















Verder heb ik nog mutsjes/sokjes/slofjes, die doe ik gratis ergens bij.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:47:24 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145330493
Cantaaaaaare wat doe je me aan!! O+! Die 3 jumpsuitjes!

Past mijn meisje niet meer :'(
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:49:51 #128
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145330571
Jumpsuits please :7

Zo. Verder gekeken :+

Cantare, ik zou graag die 3 jumpsuits willen (bovenaan de foto), wat wil je ervoor hebben?
pi_145330704
Ik wil een nieuwe kleine meisjesbaby O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:57:55 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145330795
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil een nieuwe kleine meisjesbaby O+
Wat zij zegt.... :Y
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:59:12 #131
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145330827
Doe jullie ding ;). Over een paar weken is S.uze er weer uitgegroeid :+
pi_145330868
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Jumpsuits please :7

Zo. Verder gekeken :+

Cantare, ik zou graag die 3 jumpsuits willen (bovenaan de foto), wat wil je ervoor hebben?
Euh... alle 3 samen voor 15 euro excl verzenden? Denk dat ze wel in een envelop passen.
pi_145330901
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Jumpsuits please :7

Zo. Verder gekeken :+

Cantare, ik zou graag die 3 jumpsuits willen (bovenaan de foto), wat wil je ervoor hebben?
Ik vond dat die lieveheersbeestjes best ook bij een jongen konden... Kan ik dibsen voor in februari??
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:03:15 #134
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145330940
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef Cantare het volgende:

[..]

Euh... alle 3 samen voor 15 euro excl verzenden? Denk dat ze wel in een envelop passen.
Oké :Y. Ik PM je!

Zeker Phaidra! Help je me herinneren?
pi_145330959
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oké :Y. Ik PM je!

Zeker Phaidra! Help je me herinneren?
Will do :D O+
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145331216
Volgens mij is 'ie van de zoon van Poppejans geweest ;)

Moet nu weg, reageer vanavond op PM :)
pi_145333249
ik zie herkenbare pakjes O+
pi_145337782
Iemand die nog leuke zomer jongenskleertjes maatje 80/86 heeft? Ik heb eigenlijk al voldoende maar iets extra's kan nooit kwaad ;)

Winter is trouwens ook welkom :)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:00:08 #139
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145338507
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand die nog leuke zomer jongenskleertjes maatje 80/86 heeft? Ik heb eigenlijk al voldoende maar iets extra's kan nooit kwaad ;)

Winter is trouwens ook welkom :)
Wat groeit jouw zoon hard :o . J. had deze zomer ook die maat, maar is bijna een jaar ouder :@
Wat zoek je precies?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:12:14 #140
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145338981
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Wat groeit jouw zoon hard :o . J. had deze zomer ook die maat, maar is bijna een jaar ouder :@
Wat zoek je precies?
De jouwe is een ukkie juist :D
Want 80/86 is heel normaal rond een jaar.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:20:11 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145339348
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand die nog leuke zomer jongenskleertjes maatje 80/86 heeft? Ik heb eigenlijk al voldoende maar iets extra's kan nooit kwaad ;)

Winter is trouwens ook welkom :)
Ik ga even kijken :)

Hier staat winterkleding in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=G8BJPSQC

(van maat 56 t/m 104 geloof ik).

Ook broeken in de grotere maten!
pi_145339496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Wat groeit jouw zoon hard :o . J. had deze zomer ook die maat, maar is bijna een jaar ouder :@
Wat zoek je precies?
Nee valt reuze mee joh! :D Hij heeft nu 74/80 en een enkele keer afhankelijk van het merk 86. We gaan pas over anderhalve maand weg dus ik dacht om te voorkomen dat het alweer te klein is maar voor de 80/86 te gaan.

Wat ik zoek weet ik niet :')
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:54:01 #143
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145340761
Oh, vandaar :D En misschien is ie al ouder dan ik dacht ook....

Staat lila/lichtpaars 'm? Dan heb ik namelijk 2 superleuke longsleeves. 1 lichtblauw met paarse streepjes van KikKid (staat maat 92 in, maar is echt een 80-86), en een lila met gele van moonkids in 86. Ik vind ze superleuk, maar de kleur staat J. absoluut niet, dus ze komen niet uit de kast. De moonkids is zelfs helemaal ongedragen. Bij interesse kan ik wel even foto's maken ^O^
pi_145340825
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef mousemicky het volgende:
Oh, vandaar :D En misschien is ie al ouder dan ik dacht ook....

Staat lila/lichtpaars 'm? Dan heb ik namelijk 2 superleuke longsleeves. 1 lichtblauw met paarse streepjes van KikKid (staat maat 92 in, maar is echt een 80-86), en een lila met gele van moonkids in 86. Ik vind ze superleuk, maar de kleur staat J. absoluut niet, dus ze komen niet uit de kast. De moonkids is zelfs helemaal ongedragen. Bij interesse kan ik wel even foto's maken ^O^
Alweer 10 (en een halve!) maand :X
Lila is niet echt zijn kleur dank je. :*
pi_145343798
Mabawa, ik heb wel nog wat leuks liggen denk ik. Die zomerspullen, dat is voor een vakantie neem ik aan? Voor wanneer zou je dat nodig hebben? Want wij vertrekken a.s. vrijdag op vakantie, en ik denk niet dat ik voor die tijd alles heb uitgezocht.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:23:29 #146
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145345116
Ik ben op zoek naar meisjesspijkerbroekjes maat 86. Iemand nog iets leuks liggen?
pi_145345204
quote:
2s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:23 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjesspijkerbroekjes maat 86. Iemand nog iets leuks liggen?
Ik ga kijken morgen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:27:24 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145345318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:25 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik ga kijken morgen!
Ik wilde je net een FB berichtje sturen :D
pi_145345398
Ik heb nog een zwarte romper gevonden. Maat 86/92! wil je die?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_145345541
Al heel lang niet meer hier geweest maar we gaan wat opruimen :

V&A / [TK] Overcomplete Maxi Cosi Mura 4 inc autostoel reiswieg voetenzakken

Gelieve reacties in dat topic (vergeet deze vast weer in de gaten te houden namelijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')