Zoiets? Of geen vest?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Heeft iemand positietruien en tunieken in maat L/Xl?
En Noppies Leggings in XL?
Ik sla bij jou even over dan, tenzij er een super tuniek tussen zitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb een hele doos positielegging. Maar of dat noppies is weet ik niet. Heb ook wat tunieken in L en spijkerbroeken.
En? En?quote:
Ik heb al een paar shirts gekocht en ik heb toch echt maat L. Dus ik sla voorlopig even overquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb nog vanalles in die maat liggen.
Ik heb ook nog een zwart vest, die staat er hieronder niet bij.
En nog een winterjas XL
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Ja, vinnik leuk! Kosda? En hebbie nog meer?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoiets? Of geen vest?
[ link | afbeelding ]
Ik ben 1.80, was lang genoeg.
Foto is link naar album met vraagprijs en wat meer spulquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:59 schreef Vlindur het volgende:
Vinnik leuk! Kosda? En hebbie nog meer?
Ook meisjes shirtjes,rokjes,jurkjes in 74? Ik blijf hier iig even meelezen vandaag!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef Cwen het volgende:
Er is dus nog meer in 68 en 74 maar dat ga ik straks fotograferen!
Sorry,ik zie dit nu pas!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:15 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Geen Nuna Pepp, maar wij hebben wel een zo goed als nieuwe Quinny Zapp Xtra buggy met zwart frame en nooit gebruikt buggy zitje. De maxiCosi kan er ook op geklikt worden, daar hebben wij hem alleen een paar keertjes voor gebruikt (van en naar de auto).
Mocht de babyfoon al weg zijn, ik heb evt ook nog een babyfoon: Alecto DBX88. Ook met temperatuur, geluid en terugspreken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 02:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ferrari ben je de babyfoon al kwijt? Die van ons doet het niet meer en de buren passen nog wel eens op met de babyfoon
Is dat leuke groene jumpsuitje al verkocht??quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:21 schreef Dot. het volgende:
Ik heb weer wat kleertjes uitgezocht. Voornamelijk gekregen en weinig gedragen, dus veel mag weg tegen kleine prijsjesPrijzen zijn natuurlijk onderhandelbaar. Maat 50-74 voor jongens.
Waaronder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu met link![]()
http://s1318.photobucket.com/user/dot86/library/Kleertjes
Ja, ik ga vanmiddag fotograferen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook meisjes shirtjes,rokjes,jurkjes in 74? Ik blijf hier iig even meelezen vandaag!
Mijn kleine bolle gaat sneller dan ik dacht door de kledingmaten heen..
Je hebt PMquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:30 schreef Cwen het volgende:
Enfin, een dag later, maar hierbij toch wat ik te koop heb aan baby-spul in 50-68. De rest van 68 en 74 komt nog wel, maar pas vanavond.
Prijs is liefst per pakket maar ik ben niet heel moeilijk. Prijs per pakket is ¤5-¤7,50 maar er is altijd te onderhandelen. Voor de losse items heb ik de prijs erbij gezet maar ook daarvan volgt nog meer! En zoek je iets specifieks? Vraag het ff, dan kijk ik of ik het heb. Het mag allemaal weg! *insert kortingknaller-muziekje*
Rompers 50/56:
[ afbeelding ]
Truitjes 50/56:
[ afbeelding ]
Broekjes 50/56:
[ afbeelding ]
Jurkjes 50/56:
[ afbeelding ]
Mutsjes 50/56:
[ afbeelding ]
Pakjes maat 56:
[ afbeelding ]
Rompers maat 62:
[ afbeelding ]
Rompers maat 62/68:
[ afbeelding ]
Truitjes en vestje maat 62:
[ afbeelding ]
Broekjes maat 62:
[ afbeelding ]
Mutsje maat 62 van Lief!:
[ afbeelding ]
Heerlijk winterpak maat 62 (valt bescheiden):
[ afbeelding ]
Pakjes maat 62/68:
[ afbeelding ]
Warme omslagdoek voor ¤1:
[ afbeelding ]
Vestje Frendz maat 68:
[ afbeelding ]
Winterjasje Nijntje maat 68, nog heel netjes en zgan, ¤10:
[ afbeelding ]
Winterslaapzak maat 68/80, iets verwassen, ¤7,50:
[ afbeelding ]
Winterslaapzak maat 68/60, behoorlijk verwassen maar nog lekker warm, ¤5:
[ afbeelding ]
Zwemband tot 10 kilo:
[ afbeelding ]
Er is dus nog meer in 68 en 74 maar dat ga ik straks fotograferen!
Nopequote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is dat leuke groene jumpsuitje al verkocht??
Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
NopeHeb ik overgenomen via hier, maar heeft maar heel even gepast
PMquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.
Jammer dat t maar zo kort was.
Ja, idd! Alle drie de pakjes waren een beetje een miskoopquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn hertjes? Kwamen ook al van hier volgens mij.
Jammer dat t maar zo kort was.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, idd! Alle drie de pakjes waren een beetje een miskoopDe groene met sterren was al te klein toen ik hem kreeg, de Kidscase stond hem echt niet en deze was hij een beetje te bollie voor
Dat was hier geen issue. Ik heb een dikke, maar dat begint pas rond de billen. Boven is ie best gemiddeld dus t pak paste hier best een tijd.quote:
Euh... alle 3 samen voor 15 euro excl verzenden? Denk dat ze wel in een envelop passen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Jumpsuits please
Zo. Verder gekeken
Cantare, ik zou graag die 3 jumpsuits willen (bovenaan de foto), wat wil je ervoor hebben?
Ik vond dat die lieveheersbeestjes best ook bij een jongen konden... Kan ik dibsen voor in februari??quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Jumpsuits please
Zo. Verder gekeken
Cantare, ik zou graag die 3 jumpsuits willen (bovenaan de foto), wat wil je ervoor hebben?
Okéquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef Cantare het volgende:
[..]
Euh... alle 3 samen voor 15 euro excl verzenden? Denk dat ze wel in een envelop passen.
Will doquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oké. Ik PM je!
Zeker Phaidra! Help je me herinneren?
Wat groeit jouw zoon hardquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand die nog leuke zomer jongenskleertjes maatje 80/86 heeft? Ik heb eigenlijk al voldoende maar iets extra's kan nooit kwaad
Winter is trouwens ook welkom
De jouwe is een ukkie juistquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat groeit jouw zoon hard. J. had deze zomer ook die maat, maar is bijna een jaar ouder
![]()
Wat zoek je precies?
Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef Mabawa. het volgende:
Iemand die nog leuke zomer jongenskleertjes maatje 80/86 heeft? Ik heb eigenlijk al voldoende maar iets extra's kan nooit kwaad
Winter is trouwens ook welkom
Nee valt reuze mee joh!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat groeit jouw zoon hard. J. had deze zomer ook die maat, maar is bijna een jaar ouder
![]()
Wat zoek je precies?
Alweer 10 (en een halve!) maandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:54 schreef mousemicky het volgende:
Oh, vandaarEn misschien is ie al ouder dan ik dacht ook....
Staat lila/lichtpaars 'm? Dan heb ik namelijk 2 superleuke longsleeves. 1 lichtblauw met paarse streepjes van KikKid (staat maat 92 in, maar is echt een 80-86), en een lila met gele van moonkids in 86. Ik vind ze superleuk, maar de kleur staat J. absoluut niet, dus ze komen niet uit de kast. De moonkids is zelfs helemaal ongedragen. Bij interesse kan ik wel even foto's maken
Ik ga kijken morgen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:23 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjesspijkerbroekjes maat 86. Iemand nog iets leuks liggen?
No worries, wij gaan pas eind november weg dus geen haast. Fijne vakantiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:57 schreef L-E het volgende:
Mabawa, ik heb wel nog wat leuks liggen denk ik. Die zomerspullen, dat is voor een vakantie neem ik aan? Voor wanneer zou je dat nodig hebben? Want wij vertrekken a.s. vrijdag op vakantie, en ik denk niet dat ik voor die tijd alles heb uitgezocht.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ga even kijken
Hier staat winterkleding in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=G8BJPSQC
(van maat 56 t/m 104 geloof ik).
Ook broeken in de grotere maten!
Die is leuk! DMquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:46 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nav je eerdere vraag. Ik heb nog wel deze: [ link | afbeelding ]
Valt mooi smal, KikKid, labelmaat 86, valt als maat 80/86.
Erg dun stofje met drukknoopjes...
110/116 maillot heb ik ook, maar nog niet op de fotoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:54 schreef Cantare het volgende:
Ik zoek nog leggings/maillots/vesten/truitjes met lange mouwen voor mijn oudste, maat 110 (/116).
Ik zal even kijken of ik nog wat heb liggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:22 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek mt50 meisjes kleding.
Het liefst noppies of Hema en zgan
Ik heb nog wel wat. Ga straks even kijken oké?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:22 schreef Zoë23 het volgende:
Ik heb deze liggen van Noppiesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:22 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:49 schreef Animalmix het volgende:
[..]
Ik heb deze liggen van Noppies
Twee of drie keer gedragen
Mag weg voor 3,50 euro.
[ afbeelding ]
Het duurde iets langer, maar hierbij dan toch!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ook meisjes shirtjes,rokjes,jurkjes in 74? Ik blijf hier iig even meelezen vandaag!
Mijn kleine bolle gaat sneller dan ik dacht door de kledingmaten heen..
Je moet je prullenbak ook nog legenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:21 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Sorry!
Berichten verwijderen helpt niet zie ik, hij blijft op 100% staan
Doe m'n best
Ik heb heel veel want kleine kindjes gehad. Ik vond hema wel groter vallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:22 schreef Zoë23 het volgende:
Cwen, ik heb interesse in wat los spul, mag dat ook?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:14 schreef Cwen het volgende:
[..]
Het duurde iets langer, maar hierbij dan toch!
Richtprijs blijft ¤5- ¤7,50 per pakket.
Er is vrij veel in 68, valt allemaal relatief groot en wat breder. Voor de 74 maten geldt hetzelfde: niet heel smal of kort.
Vestjes mt 68:
[ afbeelding ]
Truitjes mt 68:
[ afbeelding ]
Jurkjes mt 68:
[ afbeelding ]
Broekjes mt 68, deel 1:
[ afbeelding ]
Broekjes 68, deel 2:
[ afbeelding ]
Rokjes mt 68:
[ afbeelding ]
Jurkjes mt 68, deel 1:
[ afbeelding ]
Jurkjes mt 68, deel 2:
[ afbeelding ]
Badpak mt 68/74, ¤3:
[ afbeelding ]
Rompers mt 74/80 (meer 74 dan 80):
[ afbeelding ]
Truitjes mt 74:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekjes mt 74:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurkjes mt 74:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winterpakje mt 74:
[ afbeelding ]
Pyama's mt 74/80:
[ afbeelding ]
Jurkjes/overgooiers mt 80:
[ afbeelding ]
Broekjes mt 80:
[ afbeelding ]
Truitjes mt 80 is alleen t-shirts. Ik wil ze er bij interesse best opzetten, maar leek me voor nu niet heel hard nodig.
Ik stuur je morgen even een link.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:57 schreef Zoë23 het volgende:
het is gelukt animal!
FR
klopt hema valt idd wat groter maar is wel leuk
heb nog weinig in mt50/56 (heb wel redelijk wat broekjes, weinig shirtjes)
Nu moet ik het setje nog even vinden.....maar dat komt vast goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:57 schreef Zoë23 het volgende:
het is gelukt animal!
FR
klopt hema valt idd wat groter maar is wel leuk
heb nog weinig in mt50/56 (heb wel redelijk wat broekjes, weinig shirtjes)
Ja! Laat maar weten wat je wilt!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Cwen, ik heb interesse in wat los spul, mag dat ook?
zoek je er nog want volgens mij hebben schoonouders de stem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:39 schreef TimeJumper het volgende:
Bij BN de stem is nu abonnee actie.
Naar de winterefteling met 50% korting. Dus kaartjes kosten 17.50 en je mag er maximaal 6 bestellen.
Helaas ik ben geen lid van die krant, wie wel en wil voor mij kaartjes aanschaffen.
Die ik natuurlijk betaal
Ja ik zoek ze nog, mochten ze deze willen bestellen dan zou ik er 2 nodig hebben want kinderen tot en met 3 jaar zijn nog gratis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zoek je er nog want volgens mij hebben schoonouders de stem.
Ik PB je vanavondquote:
ik misschienquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:31 schreef laziness het volgende:
Ik heb nog twee lang vallende tumble 'n dry broeken liggen. Maat 98 maar bij 104 zitten ze eigenlijk nog beter.
Interesse?
Blijft er ( helaasquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zeg KZ, groeit die van jou niet zo zoetjes aan uit 86/ 92?
Als "eerste schoentjes/laarsjes" zijn ze niet zo handig nee. Hier liep ze al vlot en zeker een half jaar voor ik ze heb gebruikt. Maar ze zijn zoooooooquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:01 schreef hilliebillie het volgende:
Kleinzusje die vlinderlaarsjes
Maar weet het nog niet, de oudste zat in maat 22 met z'n eerste paar schoenen.. Durf het niet aan. Over een week of twee ga ik de eerste schoentjes kopen voor Eline, kan zijn dat ik dan nog eens informeer of je ze nog hebtal is dat wel een stugge zool voor als ze net kunnen lopen denk ik.
Ik weet het nog niet dus
Die Tragwerk pakjes vallen die echt als een 86???quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 velours Tragwerk pakjes . Nieuw ! Vallen groot, als 86.
Heerlijk zacht.
15 euro per stuk
[ afbeelding ]
Broek Imps en Elfs velours maat 80, valt groot. GEBRUIKT 4 euro
[ afbeelding ]
Badstof broek Kik Kid maat 80, valt lang en smal GEBRUIKT, 2 euro
[ afbeelding ]
Moonkids Badstof tuinbroek maat 80 GEBRUIKT 8 euro
[ afbeelding ]
Tuinjurk Gap overgooier maat 80, GEBRUIKT 4 euro
[ afbeelding ]
la queue du chat jurkje . Heel zacht en gevoerd. maat 18 maanden ( 80/86) 15 euro
Vallen echt groot ! Als ze te klein zijn mogen ze terug. Ik kan ze ook opmeten voor jequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Die Tragwerk pakjes vallen die echt als een 86???
Die rodeBijna net als die ik eerder van je heb over genomen.
Ik vind ze zo
Ik twijfel nog een heel klein beetje. Nu niet meer om de maat want ik geloof je blind op je mooie blauwe ogenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vallen echt groot ! Als ze te klein zijn mogen ze terug. Ik kan ze ook opmeten voor je
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een heel klein beetje. Nu niet meer om de maat want ik geloof je blind op je mooie blauwe ogen
Maar ze kruipt nog best veel. En dan zou ik het een klein beetje zonde vinden.
Aan de andere kant. 86 daar kan ze nog een hele tijd in. Aangezien ze nu net het lopen door heeft zal het niet lang meer duren voor ze echt loopt.
Pfffffffffffff... En dan is het ook niet zo dat ze niets heeft in maatje 86
Ik kom er op terug!
ik ga het ze vandaag vragen en dan kom ik er bij jou op terug!quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja ik zoek ze nog, mochten ze deze willen bestellen dan zou ik er 2 nodig hebben want kinderen tot en met 3 jaar zijn nog gratis.
En ik maak het geld natuurlijk vantevoren gelijk over.
Bedankt voor de moeite alvastquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik ga het ze vandaag vragen en dan kom ik er bij jou op terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |